Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:08 schreef poiuytr het volgende:
Na een 10 a 15 minuten eindelijk een mail binnen gekregen, kan dit niet sneller?
Wat is het verschil tussen een Exchange account toevoegen en een normaal Gmail account toevoegen Pino?
Haha nee manquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.
Vind ik niet, ook als je vanuit andere apps mailtjes verstuurt gaat dat via de stock app en niet via de Gmail-app.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.
quote:Op maandag 17 september 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Exchange wel pusht en Gmail niet.
Bedankt, dit is wat ik zocht. Werkt echt perfectquote:Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef Merkie het volgende:
Staat hier uitgelegd voor de iPhone, iPad is bijna hetzelfde: http://support.google.com(...)?hl=en&answer=138740
Dat weet ik, daarom zei ik het je ook.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, dit is wat ik zocht. Werkt echt perfect
Aha dat wist ik niet. Is dan ook een functie die ik niet gebruik. Maar goed, iedere z'n voorkeur. Fijn dat het probleem van poiuytr opgelost is iig.quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik niet, ook als je vanuit andere apps mailtjes verstuurt gaat dat via de stock app en niet via de Gmail-app.
Daarnaast is de standaard app gewoon heel goed.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Btw; Tweetbot for iPad is nu 0.79 vanwege de update van de Twitter-app.
Net gisteren voor 2.39euro gekocht
Nee, maar dat gedeelte kan ik niet beantwoordenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Klonk het volgende:
ah, mooi, maar dat beantwoord mijn vraagje niet
Volgens mij kun je 'm dan gewoon weer downgraden met het ipsw-bestand en dan daarna je backup terugzetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Klonk het volgende:
ik zit ff te twijfelen, iOS6 komt er aan (vandaag toch?) maar heb een gejailbreakte 5.1.1 kan ik als het niet bevalt gewoon een backup terugzetten uit iTunes met 5.1.1 (die ik uiteraard heb?)
Valt op zich wel mee, het downloaden was zo gebeurd maar zowel mijn iPhone als iPad doen er lang over om de update voor te bereiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wacht ook nog even met updaten..tot morgen
Denk dat de servers het nu een beetje extreem zwaar hebben
natuurlijk, en dat had ik al braaf gedaan, ben een beetje gammelquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klonk, dan moet je je SHSH aan je ipsw stitchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |