Ligt aan de support hequote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef LieLie het volgende:
Mijn vraag nog even een keer: Passbook, gaan we daar iets aan hebben in Nederland?
Ligt eraan. Globale partijen zullen niet zoveel naar lokale markten kijken. Ik zie KLM bijvoorbeeld wel passbook gaan ondersteunen. Kinepolis in Belgie gaat het al doen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef TC03 het volgende:
Alleen in NL is Android relatief groot waardoor partijen liever een crossplatorm oplossing zullen willen gebruiken, denk ik.
Mijn werkgever is nu bezig met een Phonegap oplossing waardoor er vanuit (grotendeels) dezelfde codebase zowel Android als iOS binaries worden opgeleverd. Ik kan me zo voorstellen dat we daar niet de enige in zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef TC03 het volgende:
Alleen in NL is Android relatief groot waardoor partijen liever een crossplatorm oplossing zullen willen gebruiken, denk ik.
True. En een voordeel is dat 90% voor het einde van het jaar iOS 6 heeft, direct een grote markt dus.quote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ligt eraan. Globale partijen zullen niet zoveel naar lokale markten kijken. Ik zie KLM bijvoorbeeld wel passbook gaan ondersteunen. Kinepolis in Belgie gaat het al doen.
Kan die fout hier ook reproduceren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:52 schreef LDS het volgende:
Mooi kut dit, druk op categorie weer bij de hitlijsten, en nu kan ik niet meer terugkomen. Alles geprobeert, harde reset, appstore afsluiten, uitloggen, maar ik kom niet in de algemene categorie. Iemand een idee?!?!
Staat gewoon in de normale "App Store" bij mij. Leuk programmaatjequote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedankt hè staat er helemaal niet bij. Krijg te lezen: niet gevonden
Hij zei in iTunesquote:Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
Staat gewoon in de normale "App Store" bij mij. Leuk programmaatje
Pushberichten?quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik ook eindelijk een iPad. Had alleen een vraag over de mail functie.
Ik heb een gmail account en deze gekoppeld aan de mail app maar als ik een nieuwe mail binnen heb krijg ik geen hier geen melding van![]()
Het liefst wil ik dus dat er een soort van pop-up in beeld verschijnt met u heeft een nieuwe email met daarin de afzender en dan in drie regels een boodschap van de mail. Heeft iemand een idee waar ik dit kan instellen of heb ik hier een jailbreak voor nodig?
instellingen > berichtgeving > mail > gmailaccount :quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik ook eindelijk een iPad. Had alleen een vraag over de mail functie.
Ik heb een gmail account en deze gekoppeld aan de mail app maar als ik een nieuwe mail binnen heb krijg ik geen hier geen melding van![]()
Het liefst wil ik dus dat er een soort van pop-up in beeld verschijnt met u heeft een nieuwe email met daarin de afzender en dan in drie regels een boodschap van de mail. Heeft iemand een idee waar ik dit kan instellen of heb ik hier een jailbreak voor nodig?
Push aanzettenquote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
Exchange-account toevoegen ipv een Gmail-account.quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
In toegangsscherm stond niet aan en meldingsstijl stond op geen. Nu even een testmail proberenquote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
instellingen > berichtgeving > mail > gmailaccount :
Meldingen, badge-appsymbool, toon voorvertoning, op toegangsscherm allemaal aanstaan?
quote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In toegangsscherm stond niet aan en meldingsstijl stond op geen. Nu even een testmail proberen
Bedankt voor de reacties mensen.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exchange-account toevoegen ipv een Gmail-account.
Het verschil is dat Exchange wel pusht en Gmail niet.quote:Op maandag 17 september 2012 11:08 schreef poiuytr het volgende:
Na een 10 a 15 minuten eindelijk een mail binnen gekregen, kan dit niet sneller?
Wat is het verschil tussen een Exchange account toevoegen en een normaal Gmail account toevoegen Pino?
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:08 schreef poiuytr het volgende:
Na een 10 a 15 minuten eindelijk een mail binnen gekregen, kan dit niet sneller?
Wat is het verschil tussen een Exchange account toevoegen en een normaal Gmail account toevoegen Pino?
Haha nee manquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.
Vind ik niet, ook als je vanuit andere apps mailtjes verstuurt gaat dat via de stock app en niet via de Gmail-app.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.
quote:Op maandag 17 september 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Exchange wel pusht en Gmail niet.
Bedankt, dit is wat ik zocht. Werkt echt perfectquote:Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef Merkie het volgende:
Staat hier uitgelegd voor de iPhone, iPad is bijna hetzelfde: http://support.google.com(...)?hl=en&answer=138740
Dat weet ik, daarom zei ik het je ook.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, dit is wat ik zocht. Werkt echt perfect
Aha dat wist ik niet. Is dan ook een functie die ik niet gebruik. Maar goed, iedere z'n voorkeur. Fijn dat het probleem van poiuytr opgelost is iig.quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik niet, ook als je vanuit andere apps mailtjes verstuurt gaat dat via de stock app en niet via de Gmail-app.
Daarnaast is de standaard app gewoon heel goed.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Btw; Tweetbot for iPad is nu 0.79 vanwege de update van de Twitter-app.
Net gisteren voor 2.39euro gekocht
Nee, maar dat gedeelte kan ik niet beantwoordenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Klonk het volgende:
ah, mooi, maar dat beantwoord mijn vraagje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |