http://www.onemorething.n(...)6-is-nu-beschikbaar/quote:[BREAKING] iOS 6 is nú beschikbaar!
Voor iedereen met een iPhone 3GS, 4, 4S, iPad 2 of 3, of een vierde generatie iPod touch: iOS 6, Apple’s nieuwste mobiele besturingssysteem is nu beschikbaar! De download is tussen de 900 MB en 1 GB groot, afhankelijk van je iOS-apparaat. De update naar iOS 6 is gratis en kan direct vanaf een iPad, iPhone of iPod touch met iOS 5 uitgevoerd worden.
Hier nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.onemorething.n(...)6-is-nu-beschikbaar/
Downloaden!111
Samequote:
Mjah,quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij gaat me te langzaam. stop eens met downloaden jullie allemaal
rush hour. mijn macbook blijft zoekende.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah,
[ afbeelding ]
moet maar tot morgen wachten
Ik gaat herstarten.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier draait 10.8.2 alweer een kwartier. facebook intergratie werkt
Hier op iMac met 120 mbit duurt het downloaden nog 4 en 18 minuten....quote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef RvLaak het volgende:
Updaten van OSX gaat hier ook lekker traag... Na ja, is te verwachten natuurlijk
[edit]
iMac gaat wel lekker snel... Zal wel te maken hebben met m'n router... Schijt ding dat het is
lol... Mijn iMac ging gewoon met 2,5MB/squote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op iMac met 120 mbit duurt het downloaden nog 4 en 18 minuten....
Yup. Foto's sharen vanuit Finder is handig. Alleen moet ik nog even zoeken of er een manier is om daar geen "OSX Photo's" van te maken. Net als het "Sent from my iPhone" is dat niet direkt iets waar ik op zit te wachtenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier draait 10.8.2 alweer een kwartier. facebook intergratie werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |