De 2011 versie werkt hier perfect. Welke versie gebruik je?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
Welk tekstverwerkingsprogramma gebruiken jullie op de mac? Ik werk al jaren met Word for Mac maar krijg de laatste tijd het idee dat hij wat log en traag is. Moet binnenkort ook een groot stuk tekst schrijven en dan is het hebben van een snelle tekstverwerker handig.
De 2008 versie.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De 2011 versie werkt hier perfect. Welke versie gebruik je?
Het probleem waar de meeste mensen mee zitten (ik incluis), is dat je dan 600-650 euro moet gaan betalen voor een losse iPhone. De meeste mensen die ik ken hebben niet dat soort cash zo liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Ik ga natuurlijk geen 250,- bij betalen voor een telefoon als ik ook nog eens 60 euro per maand moet dokken voor een abonnementMaar dat is wel wat T-Mobile vraagt voor een 32 GB iPhone 5 icm een abo met 300 minuten.
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo? Ik ga maar eens op zoek naar een geschikte sim-only provider. Iemand een tip?
Nou ja, of je nou 250 euro bij moet betalen of 600 maakt wat mij betreft niet zoveel uit. Zeker niet als je na die 250 euro ook nog eens 60 euro per maand moet gaan zitten dokken. Dat heb je met een sim-only abo er zo uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het probleem waar de meeste mensen mee zitten (ik incluis), is dat je dan 600-650 euro moet gaan betalen voor een losse iPhone. De meeste mensen die ik ken hebben niet dat soort cash zo liggen.
Klopt, je hebt het er idd zo uit. Da's het probleem ook niet. Het probleem is dat je die 600 euro wel moet hebben liggenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou 250 euro bij moet betalen of 600 maakt wat mij betreft niet zoveel uit. Zeker niet als je na die 250 euro ook nog eens 60 euro per maand moet gaan zitten dokken. Dat heb je met een sim-only abo er zo uit.
Ja, voor een nieuwe gitaarquote:
Ik kijk wel link uit. Ik ga gewoon zoeken naar een fatsoenlijk betaalbaar aanbod. Vind ik die niet, pech. Het is een gebruiksvoorwerp, geen noodzaakquote:Ik zou zeggen: spaar dan even dan tot je wel 650 euro hebt. Je gaat toch geen 60 euro per maand betalen voor je telefoon of ben ik nou gek?
telfort, youfone, simyo. Allemaal goedkope KPN based simonly aanbieders. Nadeel is dat je geen mogelijkheid hebt om buitenland dekking "bij te kopen" zoals bv t-mobile en vodafone aanbieden.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Ik ga natuurlijk geen 250,- bij betalen voor een telefoon als ik ook nog eens 60 euro per maand moet dokken voor een abonnementMaar dat is wel wat T-Mobile vraagt voor een 32 GB iPhone 5 icm een abo met 300 minuten.
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo? Ik ga maar eens op zoek naar een geschikte sim-only provider. Iemand een tip?
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwamquote:Op woensdag 19 september 2012 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind zelfs meer dan 15 euro per maand betalen voor simonly eigenlijk al belachelijk veel. Dat is 30 oudhollandsche guldens.
Die heb ik ook! Over een paar maanden is de twee-jarige korting over en verdubbelt mijn maandbedrag naar ¤ 22 per maand. Nog steeds een koopje.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwam
190sms/minuut + onbeperkt data voor iets van een 10tje per maand..
Sowieso +30 euro per maand moeten betalen.
Roel heeft die (of iets hoger) ook volgens mij, goede actie toenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Over een paar maanden is de twee-jarige korting over en verdubbelt mijn maandbedrag naar ¤ 22 per maand. Nog steeds een koopje.
quote:Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract.
quote:Hieronder vind je de naam en einddatum van je huidige abonnement.
SO Bel + SMS + Web 190
Bekijk je BloX en andere extra's bij je abonnement.
De einddatum van je huidige contract is 23 September 2012
Hangt er van af of je veel beld. Mijn abbo zit op 70 euro per maand met 700 belmin. Daar ga ik nog ruim over heen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwam
190sms/minuut + onbeperkt data voor iets van een 10tje per maand..
Sowieso +30 euro per maand moeten betalen.
Pages bevalt mij prima. Alhoewel ik er nog geen grote stukken tekst mee heb geschreven (20 pagina's max.)quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
Welk tekstverwerkingsprogramma gebruiken jullie op de mac? Ik werk al jaren met Word for Mac maar krijg de laatste tijd het idee dat hij wat log en traag is. Moet binnenkort ook een groot stuk tekst schrijven en dan is het hebben van een snelle tekstverwerker handig.
Je zou het gaan denken, niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo?
Ik verwijt het slecht werkende systeem.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat is vreemd. Mijne eindigt 24 November 2012 en ik kan wel verlengen.
Ik bel niet tot nauwelijksquote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af of je veel beld. Mijn abbo zit op 70 euro per maand met 700 belmin. Daar ga ik nog ruim over heen.
Dat blijktquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verwijt het slecht werkende systeem.
[..]
Ik bel niet tot nauwelijks.
Maar goed, moet wel over Apple gaan, dus maar weer ontopic?
Wij van WC eendquote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Jungle Run is uitGeniaal spel
http://www.iphoneclub.nl/(...)game-voor-de-iphone/
Hoe en waar zie je trouwens dat die universeel is?quote:
Dan staat er in de AppStore een +je naast de prijs of in het buy-knopjequote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe en waar zie je trouwens dat die universeel is?
En dat houdt in dat ik hem op iPad en iPhone kan spelen en maar 1 keer hoef te betalen toch?
Het plusje dus inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe en waar zie je trouwens dat die universeel is?
En dat houdt in dat ik hem op iPad en iPhone kan spelen en maar 1 keer hoef te betalen toch?
Ja, dat opschalen is kutquote:Op woensdag 19 september 2012 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het plusje dus inderdaad.
Maar ook niet-universele apps kun je in principe met 1x betalen op beide apparaten spelen. De iPad kan iPhone apps draaien, op originele grootte (dus met flink wat zwarte ruimte eromheen) of opgeschaald naar bijna fullscreen. Dat laatste ziet er uiteraard minder scherp uit, vooral op een iPad 1/2.
Thanks. Ik dacht dat de ingame upgrade/kopen shit wasquote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan staat er in de AppStore een +je naast de prijs of in het buy-knopje
Komt door de autorefresh. Lijkt mij dat Windows daar ook last van heeft. En het is niet alleen Safari, FF doet het ookquote:Op woensdag 19 september 2012 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben er nu overigens achter dat FOK Safari op continue een procent of 10 CPU zet
Apple wacht vast nog even een paar dagen met het goedkeuren vd appquote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zou toch zeer verbaasd zijn als er vandaag geen Google Maps voor iOS uit zou komen.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef spenky het volgende:
Kan ik het zometeen gewoon schudden met mijn iPad 1e generatie als ik IOS 6 wil instaleren? Belachelijk..
Die kan hardwarematig gewoon echt tekort schieten. Tragere processor, minder werkgeheugen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef spenky het volgende:
Kan ik het zometeen gewoon schudden met mijn iPad 1e generatie als ik IOS 6 wil instaleren? Belachelijk..
oftewel de ondersteuning hiervan is gestaakt..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kan hardwarematig gewoon echt tekort schieten. Tragere processor, minder werkgeheugen.
Belachelijk? Hoe oud is dat ding ondertussen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef spenky het volgende:
uit halverwege 2010..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Belachelijk? Hoe oud is dat ding ondertussen.
2,5 jaar. 1,5 jaar geleden pas opgevolgd. Kwestie van beknibbelen op RAM.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Belachelijk? Hoe oud is dat ding ondertussen.
Dezelfde hardware als de iPhone 4 dacht ik, en de 3GS is uit 2009 met mindere specs. Die wordt nog wel ondersteundquote:
ja daarom, vind het zo opmerkelijk..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dezelfde hardware als de iPhone 4 dacht ik, en de 3GS is uit 2009 met mindere specs. Die wordt nog wel ondersteund
tja, maar het is wel gewoon software, ze kunnen op zn minst bepaalde features overhevelen..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik vind hardware van 2.5 jaar oud wat geen update meer krijgt niet zo opmerkelijk eigenlijk. Ik vind het opmerkelijker dat de 3GS WEL mag meedoen.
Oooh, dat wist ik niet. Weer wat geleerd, dacht dat Apple gewoon deed nadat ze hem goedkeuren.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien is hij allang goedgekeurd. Na goedkeuring kan je zelf bepalen wanneer je app in de store verschijnt.
Waarom? Op je android tablet van 3 maanden oud mag je blij zijn als je nog een update krijgt. 2.5 jaar ondersteuning is gewoon meer dan goed. En het is niet alsof hij na vanavond 7 uur opeens waardeloos is ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef spenky het volgende:
[..]
tja, maar het is wel gewoon software, ze kunnen op zn minst bepaalde features overhevelen..
Was even helemaal vergeten dat het vanavond al kwam. Straks ff lekker updaten danquote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom? Op je android tablet van 3 maanden oud mag je blij zijn als je nog een update krijgt. 2.5 jaar ondersteuning is gewoon meer dan goed. En het is niet alsof hij na vanavond 7 uur opeens waardeloos is ofzo.
Seriously? Maar 256MB? Ik dacht dat zelfs de iPhone 4 512MB hadquote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De iPad heeft net als de 3GS maar 256MB RAM, maar heeft wel 5x zo veel pixels te verwerken en zwaardere apps om te draaien.
Klopt. De iPad kwam dan ook een paar maanden voor de iPhone 4 uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Seriously? Maar 256MB? Ik dacht dat zelfs de iPhone 4 512MB had
Omdat hij minder ram heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef RaymanNL het volgende:
De iPhone 4 heeft dezelfde specs als de iPad (1), dus ik zo totaal geen reden waarom ze de orginele iPad overslaan.
Ik wil gewoon via t-mobile een nano-sim en ik koop de iPhone 5 gewoon los. Die is gewoon simlockvrij als je dit koopt bij een reseller. En mijn huidige smartphone ga ik gewoon verkopen en dat bedrag steek ik -met wat bijleggen- in die iPhone.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
ff een kort overzicht gemaakt van mijn huidige opties:
[ afbeelding ]
Duidelijk is voor mij al wel dat ik de iPhone 5 sowieso niet via T-Mobile ga halen
Iemand nog meer ideeën voor fatsoenlijke providers met sim-only?
Dat ga ik wss ook doen, behalve dan dat ik bij t-mobile blijf. Zoals je in het overzichtje kan zien, is een simonly aanzienlijk goedkoperquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon via t-mobile een nano-sim en ik koop de iPhone 5 gewoon los. Die is gewoon simlockvrij als je dit koopt bij een reseller. En mijn huidige smartphone ga ik gewoon verkopen en dat bedrag steek ik -met wat bijleggen- in die iPhone.
telfort, simyo, youfone. Alledrie op KPN netwerk.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk is voor mij al wel dat ik de iPhone 5 sowieso niet via T-Mobile ga halen
Cheers, youfone ken ik nog nietquote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
telfort, simyo, youfone. Alledrie op KPN netwerk.
Gaan we daar eens kijken. Dankquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Deze is wel handig: http://www.vergelijksimonly.nl
Prijzen worden steeds gekker. Ik had eerst écht onbeperkt internet, 300 min ÉN 300 smsjes voor 44,95 per maand.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom iPhone los kopen en een abonnement bij BEN of zo nemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Prijzen worden steeds gekker. Ik had eerst écht onbeperkt internet, 300 min ÉN 300 smsjes voor 44,95 per maand.
Daarna iPhone 4 gehaald, 100 euro bijbetalen voor een abonnement met 1GB internet daarna snelheid omlaag, 300 min OF 300 smsjes.
En nu dus al bijna 50 euro voor 150 OF 150.
Vandaar dat ik momenteel zo op zoek ben naar een alternatiefquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Prijzen worden steeds gekker. Ik had eerst écht onbeperkt internet, 300 min ÉN 300 smsjes voor 44,95 per maand.
Daarna iPhone 4 gehaald, 100 euro bijbetalen voor een abonnement met 1GB internet daarna snelheid omlaag, 300 min OF 300 smsjes.
En nu dus al bijna 50 euro voor 150 OF 150.
De tering.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog even en we hebben Amerikaanse toestanden: $ 80 per maand voor een simpel smartphoneabo en inkomende minuten en smsjes tellen ook mee.
Is ben goed?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom iPhone los kopen en een abonnement bij BEN of zo nemen.
Tele2 is in mijn overzicht momenteel de goedkoopste. Zit op 8 of 10 euro per maand, al naar geland je minuten/SMS'jes.quote:
Met mijn huidige iPhone abo is dat volgens mij niet veel sneller hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Let bij een abbonnement ook even op de internetsnelheid. De 2 Mbit/s die Simyo biedt lijkt me nogal langzaam voor een iPhone 5.
Snelheid van 2 is wel laag ja. Maar meestal zit ik thuis op WiFi en dan maakt t niet zoveel uit. In de praktijk gebruik in internet buiten minimaal; en dan vind ik 7.2 op het moment meer dan genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Let bij een abbonnement ook even op de internetsnelheid. De 2 Mbit/s die Simyo biedt lijkt me nogal langzaam voor een iPhone 5.
Nja ik val wat dat betreft met mijn abonnement net buiten de nieuwe releases. Moet nu nog een jaar tot ik mag verlengen. Dan is de iPhone 5 inmiddels vast weer goedkoper.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat ik momenteel zo op zoek ben naar een alternatief. Financieel kan ik de 5 gewoon niet halen bij T-mobile. Maar ik wil hem wel.
Aan de andere kant... Het is maar een telefoon. Lukt het financieel niet, dan komt ie er niet. Simpel
Het is een Apple product. Tenzij je tweedehands bedoelt, wordt dat kreng niet goedkoper. Daar kun je vergif op innemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja ik val wat dat betreft met mijn abonnement net buiten de nieuwe releases. Moet nu nog een jaar tot ik mag verlengen. Dan is de iPhone 5 inmiddels vast weer goedkoper.
iA writer.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
Bywordquote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
http://www.onemorething.n(...)6-is-nu-beschikbaar/quote:[BREAKING] iOS 6 is nú beschikbaar!
Voor iedereen met een iPhone 3GS, 4, 4S, iPad 2 of 3, of een vierde generatie iPod touch: iOS 6, Apple’s nieuwste mobiele besturingssysteem is nu beschikbaar! De download is tussen de 900 MB en 1 GB groot, afhankelijk van je iOS-apparaat. De update naar iOS 6 is gratis en kan direct vanaf een iPad, iPhone of iPod touch met iOS 5 uitgevoerd worden.
Hier nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.onemorething.n(...)6-is-nu-beschikbaar/
Downloaden!111
Samequote:
Mjah,quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij gaat me te langzaam. stop eens met downloaden jullie allemaal
rush hour. mijn macbook blijft zoekende.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah,
[ afbeelding ]
moet maar tot morgen wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |