Omdat ie dat niet kan.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
W00t!waarom mijn ipad wil niet updaten naar iOS6 ?
iOS 6 is nog niet eens officieel gereleased, alleen voor devsquote:
um hallo? gister gelezen op iphoneclub.nl iOS6 komt uit 19 septemberquote:Op woensdag 19 september 2012 09:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iOS 6 is nog niet eens officieel gereleased, alleen voor devs
DAT KAN IE WELLES DOEN HEUR! IPAD 1 LEKKER NIET, MAAR IPAD 2 WELLESSSS!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
Is 19 september al afgelopen dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:01 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
um hallo? gister gelezen op iphoneclub.nl iOS6 komt uit 19 september
of hun hebben hun bronnen niet goed/ze liegen
of jij vergist je
ik wou keihard tegen je gaan schreeuwen dat het niet zo was, en dat ik het beter weet, maar ik keek net op mijn world clock, en je hebt gelijk ook nog, dit verklaard het wel zo'n beetje, bedankt!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gast in Californië is het 1 uur 's nachts.
touchéquote:Op woensdag 19 september 2012 10:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 19 september al afgelopen dan?
Moet je alleen wel nog een iPhone 5 van 600+ euro er bij nemen, niet vergetenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:41 schreef AppleOcean het volgende:
De tering.
Sim only is dus goedkoper, en je hebt meer.
Vandaar mijn "dilemma"quote:Op woensdag 19 september 2012 08:41 schreef Arquero het volgende:
Totaal voor 24 maanden komt op zo'n 1200 euro met het goedkoopste abo
De 2011 versie werkt hier perfect. Welke versie gebruik je?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
Welk tekstverwerkingsprogramma gebruiken jullie op de mac? Ik werk al jaren met Word for Mac maar krijg de laatste tijd het idee dat hij wat log en traag is. Moet binnenkort ook een groot stuk tekst schrijven en dan is het hebben van een snelle tekstverwerker handig.
De 2008 versie.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De 2011 versie werkt hier perfect. Welke versie gebruik je?
Het probleem waar de meeste mensen mee zitten (ik incluis), is dat je dan 600-650 euro moet gaan betalen voor een losse iPhone. De meeste mensen die ik ken hebben niet dat soort cash zo liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Ik ga natuurlijk geen 250,- bij betalen voor een telefoon als ik ook nog eens 60 euro per maand moet dokken voor een abonnementMaar dat is wel wat T-Mobile vraagt voor een 32 GB iPhone 5 icm een abo met 300 minuten.
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo? Ik ga maar eens op zoek naar een geschikte sim-only provider. Iemand een tip?
Nou ja, of je nou 250 euro bij moet betalen of 600 maakt wat mij betreft niet zoveel uit. Zeker niet als je na die 250 euro ook nog eens 60 euro per maand moet gaan zitten dokken. Dat heb je met een sim-only abo er zo uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het probleem waar de meeste mensen mee zitten (ik incluis), is dat je dan 600-650 euro moet gaan betalen voor een losse iPhone. De meeste mensen die ik ken hebben niet dat soort cash zo liggen.
Klopt, je hebt het er idd zo uit. Da's het probleem ook niet. Het probleem is dat je die 600 euro wel moet hebben liggenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou 250 euro bij moet betalen of 600 maakt wat mij betreft niet zoveel uit. Zeker niet als je na die 250 euro ook nog eens 60 euro per maand moet gaan zitten dokken. Dat heb je met een sim-only abo er zo uit.
Ja, voor een nieuwe gitaarquote:
Ik kijk wel link uit. Ik ga gewoon zoeken naar een fatsoenlijk betaalbaar aanbod. Vind ik die niet, pech. Het is een gebruiksvoorwerp, geen noodzaakquote:Ik zou zeggen: spaar dan even dan tot je wel 650 euro hebt. Je gaat toch geen 60 euro per maand betalen voor je telefoon of ben ik nou gek?
telfort, youfone, simyo. Allemaal goedkope KPN based simonly aanbieders. Nadeel is dat je geen mogelijkheid hebt om buitenland dekking "bij te kopen" zoals bv t-mobile en vodafone aanbieden.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Ik ga natuurlijk geen 250,- bij betalen voor een telefoon als ik ook nog eens 60 euro per maand moet dokken voor een abonnementMaar dat is wel wat T-Mobile vraagt voor een 32 GB iPhone 5 icm een abo met 300 minuten.
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo? Ik ga maar eens op zoek naar een geschikte sim-only provider. Iemand een tip?
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwamquote:Op woensdag 19 september 2012 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind zelfs meer dan 15 euro per maand betalen voor simonly eigenlijk al belachelijk veel. Dat is 30 oudhollandsche guldens.
Die heb ik ook! Over een paar maanden is de twee-jarige korting over en verdubbelt mijn maandbedrag naar ¤ 22 per maand. Nog steeds een koopje.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwam
190sms/minuut + onbeperkt data voor iets van een 10tje per maand..
Sowieso +30 euro per maand moeten betalen.
Roel heeft die (of iets hoger) ook volgens mij, goede actie toenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Over een paar maanden is de twee-jarige korting over en verdubbelt mijn maandbedrag naar ¤ 22 per maand. Nog steeds een koopje.
quote:Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract.
quote:Hieronder vind je de naam en einddatum van je huidige abonnement.
SO Bel + SMS + Web 190
Bekijk je BloX en andere extra's bij je abonnement.
De einddatum van je huidige contract is 23 September 2012
Hangt er van af of je veel beld. Mijn abbo zit op 70 euro per maand met 700 belmin. Daar ga ik nog ruim over heen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwam
190sms/minuut + onbeperkt data voor iets van een 10tje per maand..
Sowieso +30 euro per maand moeten betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |