Nee.Mensen haten mij gewoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fittiezz, heeft hij trouwens echt het syndroom van down?
Waarom danquote:
Niemand haat je. Maar Windows installeren om Office op je Mac te krijgen is gewoon niet zo handig. Er zijn zoveel alternatieven (NeoOffice, LibreOffice, iWork, MS Office for Mac) die allemaal native voor OS X zijn gemaakt, dat het echt nergens op slaat om daar Windows voor te installeren.quote:
Geen idee.quote:
Yep. Hij gaat met een busje naar school en everything.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fittiezz, heeft hij trouwens echt het syndroom van down?
Okey, thanxquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand haat je. Maar Windows installeren om Office op je Mac te krijgen is gewoon niet zo handig. Er zijn zoveel alternatieven (NeoOffice, LibreOffice, iWork, MS Office for Mac) die allemaal native voor OS X zijn gemaakt, dat het echt nergens op slaat om daar Windows voor te installeren.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yep. Hij gaat met een busje naar school en everything.
En een toeter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef nietzman het volgende:
Met zijwieltjes en een vlaggetje en everything.
niet downers toch ook jonguhquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso korting, mensen met het syndroom van down mogen volgens mij altijd kopen via Surfspot
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je moeder maar zegt dat je knap en slim bent
Vwo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef RvLaak het volgende:
AppleOcean: wat voor opleiding doe je? mbo/hbo/wo bedoel ik... Dit ivm studentensoftware. Daar is Office for Mac redelijk goedkoop aan te schaffen.
De tering zeg... Inderdaad maar ff rondkijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef RvLaak het volgende:
Net ff op IPC gekeken en de prijzen voor T-Mobile zijn bekend... Wat een afzetters zijn het.
Na ja, over een paar weken maar eens kijken of een andere aanbieder mij wel een fatsoenlijk abo kan geven voor een redelijke prijs. De iPhone5 mag ook niet te duur zijn natuurlijk, maar dat lijkt me logisch
Het is nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:35 schreef nietzman het volgende:
Wat een naaiers. Zou bijna uit principe zo'n ding los aanschaffen.
Wat zegt ie? En welk iPad model?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
W00t!waarom mijn ipad wil niet updaten naar iOS6 ?
ipad 2, en hij zegt iOS 5.1.1quote:Op woensdag 19 september 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zegt ie? En welk iPad model?
Gastquote:Op woensdag 19 september 2012 09:57 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ipad 2, en hij zegt iOS 5.1.1
Yiur software is up to date
WÁT?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |