Dan wacht ik even afquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat gedrag is veranderd sinds 10.7 (Lion). Je kunt het niet instellen in de UI maar misschien heeft er iemand een Terminal commando gevonden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Edit: alsjeblieft (zelf niet getest!)
http://hints.macworld.com/article.php?story=20110901113922148
Caffeine.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:13 schreef laucas het volgende:
Ik heb een 'probleempje' sinds de nieuwe Lion 10.8.1 draait. Normaliter zat de Cinema Display aan de MBP (late 2008) en klapte ik de laptop dicht, drukte op de muis - beeld op de cinema verscheen - en daarna kon ik de laptop gewoon open klappen zonder dat ik ook nog eens beeld kreeg op de laptop.
Hoe los je dit op? Heb al zitten kloten met rangschikking en der. maar nu kan ik dus alleen volledig beeld op de cinema krijgen (met taakbalk bovenin) als de laptop dicht blijft zitten... niet echt handig met de warmte die er vanaf komt lijkt mij.
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.quote:
Het ging toen over pauper stoer doen over dat je gratis kunt downloaden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.
Hij krijgt sowieso korting, mensen met het syndroom van down mogen volgens mij altijd kopen via Surfspotquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.
Nee.Mensen haten mij gewoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fittiezz, heeft hij trouwens echt het syndroom van down?
Waarom danquote:
Niemand haat je. Maar Windows installeren om Office op je Mac te krijgen is gewoon niet zo handig. Er zijn zoveel alternatieven (NeoOffice, LibreOffice, iWork, MS Office for Mac) die allemaal native voor OS X zijn gemaakt, dat het echt nergens op slaat om daar Windows voor te installeren.quote:
Geen idee.quote:
Yep. Hij gaat met een busje naar school en everything.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fittiezz, heeft hij trouwens echt het syndroom van down?
Okey, thanxquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand haat je. Maar Windows installeren om Office op je Mac te krijgen is gewoon niet zo handig. Er zijn zoveel alternatieven (NeoOffice, LibreOffice, iWork, MS Office for Mac) die allemaal native voor OS X zijn gemaakt, dat het echt nergens op slaat om daar Windows voor te installeren.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yep. Hij gaat met een busje naar school en everything.
En een toeter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef nietzman het volgende:
Met zijwieltjes en een vlaggetje en everything.
niet downers toch ook jonguhquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso korting, mensen met het syndroom van down mogen volgens mij altijd kopen via Surfspot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |