Logmein of air display.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe wil je Win8 op een iPad krijgen?
Met Splashtop?
Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef n8n het volgende:
De onbeantwoorde vraag of W8 al beschikbaar is valt onder gekloot?
Begrijp ik het nou goed dat je Windows hebt geinstalleerd voor Word?quote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mijn school sluit me buiten en weigert pages bestanden te maken.
Ik moest wel?quote:Op maandag 17 september 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je Windows hebt geinstalleerd voor Word?
Omdat nee.quote:Op maandag 17 september 2012 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon 'Word for Mac 2011'![]()
Werkt perfect.
Ja.quote:Op maandag 17 september 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]Kloot dan maar lekker aan met je Windows.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef no1uknow het volgende:
Je kan werkelijk overal aan Office komen en jij gaat Windows er voor installeren?
quote:Op maandag 17 september 2012 23:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Wij bedoelen je duidelijk te maken dat Microsoft ook een OSX versie heeft uitgebracht van hun Office suite.
De versienummering daarvan loopt niet gelijk aan de office voor Windows, dus googlen op 'Microsoft Office 2011' geeft alleen Mac software.
--edit-- ah, sorry, ik zie dat je het nu ook door hebt :$
quote:Op maandag 17 september 2012 23:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik had in de eerste instantie gegoogled op office 2010 mac alleen daar kwam niks uit...
Ik zou eerst uitzoeken of er al een jailbreak is voor iOS6. Dat duurt vaak even.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
zeg kan ik morgen ook gewoon mijn ipad 2 updaten naar iOS6 terwijl ik hem al een paar weken heb gejailbreakt? moet ik hem daarna gewoon weer opnieuw jailbreaken ofzo?
Gewoon slim van zequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
wat nichterig zeg van applenieuwe ipod touch 5th met siri, ipad 3 met siri, ipad 1 geen update, en ipad 2 geen siri
! wees dan niet zo stom en intergreer ook siri voor de ipad 2
De windows meuk dus niet.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Had het niet te maken met noise cancellation dat niet aanwezig is op de iPad 2?
Wat probeer je nu te zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
De windows meuk dus niet.
Ads ook niet, want adblock.
Nou ja, moeite...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat we nog moeite stoppen in onze posts snap ik eigenlijk niet meer
Volgens Wikipedia was de eerste versie van August 29, 1211. Ik vermoed dat daar iets fout is gegaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Was Office sowieso niet van oorsprong een Mac app? Zo'n 20 jaar geleden?
natuulijk, toen wonnen de hashasins de knighttemplar oorlog, en vernietigden ze de codex van word, like duhhquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia was de eerste versie van August 29, 1211. Ik vermoed dat daar iets fout is gegaan.
Dan wacht ik even afquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat gedrag is veranderd sinds 10.7 (Lion). Je kunt het niet instellen in de UI maar misschien heeft er iemand een Terminal commando gevonden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Edit: alsjeblieft (zelf niet getest!)
http://hints.macworld.com/article.php?story=20110901113922148
Caffeine.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:13 schreef laucas het volgende:
Ik heb een 'probleempje' sinds de nieuwe Lion 10.8.1 draait. Normaliter zat de Cinema Display aan de MBP (late 2008) en klapte ik de laptop dicht, drukte op de muis - beeld op de cinema verscheen - en daarna kon ik de laptop gewoon open klappen zonder dat ik ook nog eens beeld kreeg op de laptop.
Hoe los je dit op? Heb al zitten kloten met rangschikking en der. maar nu kan ik dus alleen volledig beeld op de cinema krijgen (met taakbalk bovenin) als de laptop dicht blijft zitten... niet echt handig met de warmte die er vanaf komt lijkt mij.
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.quote:
Het ging toen over pauper stoer doen over dat je gratis kunt downloaden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.
Hij krijgt sowieso korting, mensen met het syndroom van down mogen volgens mij altijd kopen via Surfspotquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.
Nee.Mensen haten mij gewoon.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fittiezz, heeft hij trouwens echt het syndroom van down?
Waarom danquote:
Niemand haat je. Maar Windows installeren om Office op je Mac te krijgen is gewoon niet zo handig. Er zijn zoveel alternatieven (NeoOffice, LibreOffice, iWork, MS Office for Mac) die allemaal native voor OS X zijn gemaakt, dat het echt nergens op slaat om daar Windows voor te installeren.quote:
Geen idee.quote:
Yep. Hij gaat met een busje naar school en everything.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fittiezz, heeft hij trouwens echt het syndroom van down?
Okey, thanxquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand haat je. Maar Windows installeren om Office op je Mac te krijgen is gewoon niet zo handig. Er zijn zoveel alternatieven (NeoOffice, LibreOffice, iWork, MS Office for Mac) die allemaal native voor OS X zijn gemaakt, dat het echt nergens op slaat om daar Windows voor te installeren.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yep. Hij gaat met een busje naar school en everything.
En een toeter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:53 schreef nietzman het volgende:
Met zijwieltjes en een vlaggetje en everything.
niet downers toch ook jonguhquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso korting, mensen met het syndroom van down mogen volgens mij altijd kopen via Surfspot
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je moeder maar zegt dat je knap en slim bent
Vwo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:58 schreef RvLaak het volgende:
AppleOcean: wat voor opleiding doe je? mbo/hbo/wo bedoel ik... Dit ivm studentensoftware. Daar is Office for Mac redelijk goedkoop aan te schaffen.
De tering zeg... Inderdaad maar ff rondkijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef RvLaak het volgende:
Net ff op IPC gekeken en de prijzen voor T-Mobile zijn bekend... Wat een afzetters zijn het.
Na ja, over een paar weken maar eens kijken of een andere aanbieder mij wel een fatsoenlijk abo kan geven voor een redelijke prijs. De iPhone5 mag ook niet te duur zijn natuurlijk, maar dat lijkt me logisch
Het is nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:35 schreef nietzman het volgende:
Wat een naaiers. Zou bijna uit principe zo'n ding los aanschaffen.
Wat zegt ie? En welk iPad model?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
W00t!waarom mijn ipad wil niet updaten naar iOS6 ?
ipad 2, en hij zegt iOS 5.1.1quote:Op woensdag 19 september 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zegt ie? En welk iPad model?
Gastquote:Op woensdag 19 september 2012 09:57 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ipad 2, en hij zegt iOS 5.1.1
Yiur software is up to date
WÁT?!quote:
Omdat ie dat niet kan.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
W00t!waarom mijn ipad wil niet updaten naar iOS6 ?
iOS 6 is nog niet eens officieel gereleased, alleen voor devsquote:
um hallo? gister gelezen op iphoneclub.nl iOS6 komt uit 19 septemberquote:Op woensdag 19 september 2012 09:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iOS 6 is nog niet eens officieel gereleased, alleen voor devs
DAT KAN IE WELLES DOEN HEUR! IPAD 1 LEKKER NIET, MAAR IPAD 2 WELLESSSS!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
Is 19 september al afgelopen dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:01 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
um hallo? gister gelezen op iphoneclub.nl iOS6 komt uit 19 september
of hun hebben hun bronnen niet goed/ze liegen
of jij vergist je
ik wou keihard tegen je gaan schreeuwen dat het niet zo was, en dat ik het beter weet, maar ik keek net op mijn world clock, en je hebt gelijk ook nog, dit verklaard het wel zo'n beetje, bedankt!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gast in Californië is het 1 uur 's nachts.
touchéquote:Op woensdag 19 september 2012 10:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 19 september al afgelopen dan?
Moet je alleen wel nog een iPhone 5 van 600+ euro er bij nemen, niet vergetenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:41 schreef AppleOcean het volgende:
De tering.
Sim only is dus goedkoper, en je hebt meer.
Vandaar mijn "dilemma"quote:Op woensdag 19 september 2012 08:41 schreef Arquero het volgende:
Totaal voor 24 maanden komt op zo'n 1200 euro met het goedkoopste abo
De 2011 versie werkt hier perfect. Welke versie gebruik je?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
Welk tekstverwerkingsprogramma gebruiken jullie op de mac? Ik werk al jaren met Word for Mac maar krijg de laatste tijd het idee dat hij wat log en traag is. Moet binnenkort ook een groot stuk tekst schrijven en dan is het hebben van een snelle tekstverwerker handig.
De 2008 versie.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De 2011 versie werkt hier perfect. Welke versie gebruik je?
Het probleem waar de meeste mensen mee zitten (ik incluis), is dat je dan 600-650 euro moet gaan betalen voor een losse iPhone. De meeste mensen die ik ken hebben niet dat soort cash zo liggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Ik ga natuurlijk geen 250,- bij betalen voor een telefoon als ik ook nog eens 60 euro per maand moet dokken voor een abonnementMaar dat is wel wat T-Mobile vraagt voor een 32 GB iPhone 5 icm een abo met 300 minuten.
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo? Ik ga maar eens op zoek naar een geschikte sim-only provider. Iemand een tip?
Nou ja, of je nou 250 euro bij moet betalen of 600 maakt wat mij betreft niet zoveel uit. Zeker niet als je na die 250 euro ook nog eens 60 euro per maand moet gaan zitten dokken. Dat heb je met een sim-only abo er zo uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het probleem waar de meeste mensen mee zitten (ik incluis), is dat je dan 600-650 euro moet gaan betalen voor een losse iPhone. De meeste mensen die ik ken hebben niet dat soort cash zo liggen.
Klopt, je hebt het er idd zo uit. Da's het probleem ook niet. Het probleem is dat je die 600 euro wel moet hebben liggenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou 250 euro bij moet betalen of 600 maakt wat mij betreft niet zoveel uit. Zeker niet als je na die 250 euro ook nog eens 60 euro per maand moet gaan zitten dokken. Dat heb je met een sim-only abo er zo uit.
Ja, voor een nieuwe gitaarquote:
Ik kijk wel link uit. Ik ga gewoon zoeken naar een fatsoenlijk betaalbaar aanbod. Vind ik die niet, pech. Het is een gebruiksvoorwerp, geen noodzaakquote:Ik zou zeggen: spaar dan even dan tot je wel 650 euro hebt. Je gaat toch geen 60 euro per maand betalen voor je telefoon of ben ik nou gek?
telfort, youfone, simyo. Allemaal goedkope KPN based simonly aanbieders. Nadeel is dat je geen mogelijkheid hebt om buitenland dekking "bij te kopen" zoals bv t-mobile en vodafone aanbieden.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Ik ga natuurlijk geen 250,- bij betalen voor een telefoon als ik ook nog eens 60 euro per maand moet dokken voor een abonnementMaar dat is wel wat T-Mobile vraagt voor een 32 GB iPhone 5 icm een abo met 300 minuten.
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo? Ik ga maar eens op zoek naar een geschikte sim-only provider. Iemand een tip?
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwamquote:Op woensdag 19 september 2012 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind zelfs meer dan 15 euro per maand betalen voor simonly eigenlijk al belachelijk veel. Dat is 30 oudhollandsche guldens.
Die heb ik ook! Over een paar maanden is de twee-jarige korting over en verdubbelt mijn maandbedrag naar ¤ 22 per maand. Nog steeds een koopje.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwam
190sms/minuut + onbeperkt data voor iets van een 10tje per maand..
Sowieso +30 euro per maand moeten betalen.
Roel heeft die (of iets hoger) ook volgens mij, goede actie toenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Over een paar maanden is de twee-jarige korting over en verdubbelt mijn maandbedrag naar ¤ 22 per maand. Nog steeds een koopje.
quote:Sorry, je kunt je abonnement nog niet verlengen. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen. Bekijk hier de einddatum van je contract.
quote:Hieronder vind je de naam en einddatum van je huidige abonnement.
SO Bel + SMS + Web 190
Bekijk je BloX en andere extra's bij je abonnement.
De einddatum van je huidige contract is 23 September 2012
Hangt er van af of je veel beld. Mijn abbo zit op 70 euro per maand met 700 belmin. Daar ga ik nog ruim over heen.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik ben blij met mijn Vodafone-Sim only van net voordat de datalimiet kwam
190sms/minuut + onbeperkt data voor iets van een 10tje per maand..
Sowieso +30 euro per maand moeten betalen.
Pages bevalt mij prima. Alhoewel ik er nog geen grote stukken tekst mee heb geschreven (20 pagina's max.)quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
Welk tekstverwerkingsprogramma gebruiken jullie op de mac? Ik werk al jaren met Word for Mac maar krijg de laatste tijd het idee dat hij wat log en traag is. Moet binnenkort ook een groot stuk tekst schrijven en dan is het hebben van een snelle tekstverwerker handig.
Je zou het gaan denken, niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:01 schreef Tijn het volgende:
Jezus Christus, wil T-Mobile gewoon niet dat je klant blijft ofzo?
Ik verwijt het slecht werkende systeem.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat is vreemd. Mijne eindigt 24 November 2012 en ik kan wel verlengen.
Ik bel niet tot nauwelijksquote:Op woensdag 19 september 2012 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af of je veel beld. Mijn abbo zit op 70 euro per maand met 700 belmin. Daar ga ik nog ruim over heen.
Dat blijktquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verwijt het slecht werkende systeem.
[..]
Ik bel niet tot nauwelijks.
Maar goed, moet wel over Apple gaan, dus maar weer ontopic?
Wij van WC eendquote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Jungle Run is uitGeniaal spel
http://www.iphoneclub.nl/(...)game-voor-de-iphone/
Hoe en waar zie je trouwens dat die universeel is?quote:
Dan staat er in de AppStore een +je naast de prijs of in het buy-knopjequote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe en waar zie je trouwens dat die universeel is?
En dat houdt in dat ik hem op iPad en iPhone kan spelen en maar 1 keer hoef te betalen toch?
Het plusje dus inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe en waar zie je trouwens dat die universeel is?
En dat houdt in dat ik hem op iPad en iPhone kan spelen en maar 1 keer hoef te betalen toch?
Ja, dat opschalen is kutquote:Op woensdag 19 september 2012 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het plusje dus inderdaad.
Maar ook niet-universele apps kun je in principe met 1x betalen op beide apparaten spelen. De iPad kan iPhone apps draaien, op originele grootte (dus met flink wat zwarte ruimte eromheen) of opgeschaald naar bijna fullscreen. Dat laatste ziet er uiteraard minder scherp uit, vooral op een iPad 1/2.
Thanks. Ik dacht dat de ingame upgrade/kopen shit wasquote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan staat er in de AppStore een +je naast de prijs of in het buy-knopje
Komt door de autorefresh. Lijkt mij dat Windows daar ook last van heeft. En het is niet alleen Safari, FF doet het ookquote:Op woensdag 19 september 2012 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben er nu overigens achter dat FOK Safari op continue een procent of 10 CPU zet
Apple wacht vast nog even een paar dagen met het goedkeuren vd appquote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zou toch zeer verbaasd zijn als er vandaag geen Google Maps voor iOS uit zou komen.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef spenky het volgende:
Kan ik het zometeen gewoon schudden met mijn iPad 1e generatie als ik IOS 6 wil instaleren? Belachelijk..
Die kan hardwarematig gewoon echt tekort schieten. Tragere processor, minder werkgeheugen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef spenky het volgende:
Kan ik het zometeen gewoon schudden met mijn iPad 1e generatie als ik IOS 6 wil instaleren? Belachelijk..
oftewel de ondersteuning hiervan is gestaakt..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kan hardwarematig gewoon echt tekort schieten. Tragere processor, minder werkgeheugen.
Belachelijk? Hoe oud is dat ding ondertussen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef spenky het volgende:
uit halverwege 2010..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Belachelijk? Hoe oud is dat ding ondertussen.
2,5 jaar. 1,5 jaar geleden pas opgevolgd. Kwestie van beknibbelen op RAM.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Belachelijk? Hoe oud is dat ding ondertussen.
Dezelfde hardware als de iPhone 4 dacht ik, en de 3GS is uit 2009 met mindere specs. Die wordt nog wel ondersteundquote:
ja daarom, vind het zo opmerkelijk..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dezelfde hardware als de iPhone 4 dacht ik, en de 3GS is uit 2009 met mindere specs. Die wordt nog wel ondersteund
tja, maar het is wel gewoon software, ze kunnen op zn minst bepaalde features overhevelen..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik vind hardware van 2.5 jaar oud wat geen update meer krijgt niet zo opmerkelijk eigenlijk. Ik vind het opmerkelijker dat de 3GS WEL mag meedoen.
Oooh, dat wist ik niet. Weer wat geleerd, dacht dat Apple gewoon deed nadat ze hem goedkeuren.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien is hij allang goedgekeurd. Na goedkeuring kan je zelf bepalen wanneer je app in de store verschijnt.
Waarom? Op je android tablet van 3 maanden oud mag je blij zijn als je nog een update krijgt. 2.5 jaar ondersteuning is gewoon meer dan goed. En het is niet alsof hij na vanavond 7 uur opeens waardeloos is ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:32 schreef spenky het volgende:
[..]
tja, maar het is wel gewoon software, ze kunnen op zn minst bepaalde features overhevelen..
Was even helemaal vergeten dat het vanavond al kwam. Straks ff lekker updaten danquote:Op woensdag 19 september 2012 16:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom? Op je android tablet van 3 maanden oud mag je blij zijn als je nog een update krijgt. 2.5 jaar ondersteuning is gewoon meer dan goed. En het is niet alsof hij na vanavond 7 uur opeens waardeloos is ofzo.
Seriously? Maar 256MB? Ik dacht dat zelfs de iPhone 4 512MB hadquote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De iPad heeft net als de 3GS maar 256MB RAM, maar heeft wel 5x zo veel pixels te verwerken en zwaardere apps om te draaien.
Klopt. De iPad kwam dan ook een paar maanden voor de iPhone 4 uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Seriously? Maar 256MB? Ik dacht dat zelfs de iPhone 4 512MB had
Omdat hij minder ram heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef RaymanNL het volgende:
De iPhone 4 heeft dezelfde specs als de iPad (1), dus ik zo totaal geen reden waarom ze de orginele iPad overslaan.
Ik wil gewoon via t-mobile een nano-sim en ik koop de iPhone 5 gewoon los. Die is gewoon simlockvrij als je dit koopt bij een reseller. En mijn huidige smartphone ga ik gewoon verkopen en dat bedrag steek ik -met wat bijleggen- in die iPhone.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
ff een kort overzicht gemaakt van mijn huidige opties:
[ afbeelding ]
Duidelijk is voor mij al wel dat ik de iPhone 5 sowieso niet via T-Mobile ga halen
Iemand nog meer ideeën voor fatsoenlijke providers met sim-only?
Dat ga ik wss ook doen, behalve dan dat ik bij t-mobile blijf. Zoals je in het overzichtje kan zien, is een simonly aanzienlijk goedkoperquote:Op woensdag 19 september 2012 17:13 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon via t-mobile een nano-sim en ik koop de iPhone 5 gewoon los. Die is gewoon simlockvrij als je dit koopt bij een reseller. En mijn huidige smartphone ga ik gewoon verkopen en dat bedrag steek ik -met wat bijleggen- in die iPhone.
telfort, simyo, youfone. Alledrie op KPN netwerk.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk is voor mij al wel dat ik de iPhone 5 sowieso niet via T-Mobile ga halen
Cheers, youfone ken ik nog nietquote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
telfort, simyo, youfone. Alledrie op KPN netwerk.
Gaan we daar eens kijken. Dankquote:Op woensdag 19 september 2012 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Deze is wel handig: http://www.vergelijksimonly.nl
Prijzen worden steeds gekker. Ik had eerst écht onbeperkt internet, 300 min ÉN 300 smsjes voor 44,95 per maand.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom iPhone los kopen en een abonnement bij BEN of zo nemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Prijzen worden steeds gekker. Ik had eerst écht onbeperkt internet, 300 min ÉN 300 smsjes voor 44,95 per maand.
Daarna iPhone 4 gehaald, 100 euro bijbetalen voor een abonnement met 1GB internet daarna snelheid omlaag, 300 min OF 300 smsjes.
En nu dus al bijna 50 euro voor 150 OF 150.
Vandaar dat ik momenteel zo op zoek ben naar een alternatiefquote:Op woensdag 19 september 2012 17:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Prijzen worden steeds gekker. Ik had eerst écht onbeperkt internet, 300 min ÉN 300 smsjes voor 44,95 per maand.
Daarna iPhone 4 gehaald, 100 euro bijbetalen voor een abonnement met 1GB internet daarna snelheid omlaag, 300 min OF 300 smsjes.
En nu dus al bijna 50 euro voor 150 OF 150.
De tering.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog even en we hebben Amerikaanse toestanden: $ 80 per maand voor een simpel smartphoneabo en inkomende minuten en smsjes tellen ook mee.
Is ben goed?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom iPhone los kopen en een abonnement bij BEN of zo nemen.
Tele2 is in mijn overzicht momenteel de goedkoopste. Zit op 8 of 10 euro per maand, al naar geland je minuten/SMS'jes.quote:
Met mijn huidige iPhone abo is dat volgens mij niet veel sneller hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Let bij een abbonnement ook even op de internetsnelheid. De 2 Mbit/s die Simyo biedt lijkt me nogal langzaam voor een iPhone 5.
Snelheid van 2 is wel laag ja. Maar meestal zit ik thuis op WiFi en dan maakt t niet zoveel uit. In de praktijk gebruik in internet buiten minimaal; en dan vind ik 7.2 op het moment meer dan genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Let bij een abbonnement ook even op de internetsnelheid. De 2 Mbit/s die Simyo biedt lijkt me nogal langzaam voor een iPhone 5.
Nja ik val wat dat betreft met mijn abonnement net buiten de nieuwe releases. Moet nu nog een jaar tot ik mag verlengen. Dan is de iPhone 5 inmiddels vast weer goedkoper.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat ik momenteel zo op zoek ben naar een alternatief. Financieel kan ik de 5 gewoon niet halen bij T-mobile. Maar ik wil hem wel.
Aan de andere kant... Het is maar een telefoon. Lukt het financieel niet, dan komt ie er niet. Simpel
Het is een Apple product. Tenzij je tweedehands bedoelt, wordt dat kreng niet goedkoper. Daar kun je vergif op innemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja ik val wat dat betreft met mijn abonnement net buiten de nieuwe releases. Moet nu nog een jaar tot ik mag verlengen. Dan is de iPhone 5 inmiddels vast weer goedkoper.
iA writer.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
Bywordquote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef andre347 het volgende:
http://www.onemorething.n(...)6-is-nu-beschikbaar/quote:[BREAKING] iOS 6 is nú beschikbaar!
Voor iedereen met een iPhone 3GS, 4, 4S, iPad 2 of 3, of een vierde generatie iPod touch: iOS 6, Apple’s nieuwste mobiele besturingssysteem is nu beschikbaar! De download is tussen de 900 MB en 1 GB groot, afhankelijk van je iOS-apparaat. De update naar iOS 6 is gratis en kan direct vanaf een iPad, iPhone of iPod touch met iOS 5 uitgevoerd worden.
Hier nietquote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.onemorething.n(...)6-is-nu-beschikbaar/
Downloaden!111
Samequote:
Mjah,quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij gaat me te langzaam. stop eens met downloaden jullie allemaal
rush hour. mijn macbook blijft zoekende.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah,
[ afbeelding ]
moet maar tot morgen wachten
Ik gaat herstarten.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier draait 10.8.2 alweer een kwartier. facebook intergratie werkt
Hier op iMac met 120 mbit duurt het downloaden nog 4 en 18 minuten....quote:Op woensdag 19 september 2012 19:27 schreef RvLaak het volgende:
Updaten van OSX gaat hier ook lekker traag... Na ja, is te verwachten natuurlijk
[edit]
iMac gaat wel lekker snel... Zal wel te maken hebben met m'n router... Schijt ding dat het is
lol... Mijn iMac ging gewoon met 2,5MB/squote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op iMac met 120 mbit duurt het downloaden nog 4 en 18 minuten....
Yup. Foto's sharen vanuit Finder is handig. Alleen moet ik nog even zoeken of er een manier is om daar geen "OSX Photo's" van te maken. Net als het "Sent from my iPhone" is dat niet direkt iets waar ik op zit te wachtenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier draait 10.8.2 alweer een kwartier. facebook intergratie werkt
Ik vind iOS6 juist een van de betere upgrades in tijden. Panorama functie, mail wat nu ook update door naar beneden te trekken, facebook intergratie, Turn by turn navigation.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef Luigi het volgende:
Nou, download drama valt me mee deze keer. iOs 6 en OSX 10.8.2 te pakken. Al moet ik zeggen dat ik op het eerste gezicht redelijk underwhelmed ben door iOS6 maar ach. Komende dagen maar eens kijken wat ik voor nieuws kan ontdekken.
Ook wel 10 euro waardquote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Btw; Tweetbot for iPad is nu 0.79 vanwege de update van de Twitter-app.
Net gisteren voor 2.39euro gekocht
Inderdaad, wat een topappquote:Op woensdag 19 september 2012 20:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ook wel 10 euro waard.
Ik heb iig panorama op mijn 4squote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Luigi het volgende:
Ik dacht dat de panorama functie iPhone 5 only was? Twitteren vanuit je notification center is wel aardig (hoewel het wel een rare plek is, maar soit). Tbt navi haalt het niet bij navigon of ome Tom helaas, had er ook hoge verwachtingen van maar slechte foto's, slechte (en Engelse) stem, het is het net niet vrees ik...
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb iig panorama op mijn 4sEnne tbt navigatie was toch van tomtom? Hoe dan ook. Ik heb geen tomtom of navigon, alleen waze. Vind het wel een fijne (gratis) aanvulling.
Je kan idd doorscrollen bij de albums, maar bijvoorbeeld bij het iTunes Festival icoontje en Single of the week valt dus niet door naar rechts te scrollen. Begrijp me niet verkeerd ik vind de interface verandering van de AppStore en iTunes store op zich niet verkeerd maar dit vind ik wel wat lelijk ja. Je hebt er mooiere Ajax-scripting oplossingen voor.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is slordig? Dat die muziekdingen niet helemaal op het scherm passen? Is het niet ter indicatie dat je naar rechts kunt scrollen? A la Microso zeg maar.
Ik heb geen iPhoto updatequote:Op woensdag 19 september 2012 20:40 schreef yupyup het volgende:
Tuurlijk update van iPhoto ook gelijk maar meenemen
Hier heb ik hem nu ineens wel, stond niet onder het kopje " updates" maar wel in de app store zelf. Laatste versie is van 19-09-2012.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef yupyup het volgende:
[..]
Kan zijn dat die nog open stond bij mij?
Aah ik heb nog de DVD versie, update via appstore zal zo dan ook wel komen. Er verschijnen nu ook steeds meer updates voor apps op mn iPad.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:50 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hier heb ik hem nu ineens wel, stond niet onder het kopje " updates" maar wel in de app store zelf. Laatste versie is van 19-09-2012.
embrace yoself, complaintments about the missing youtube app is coming your way!quote:Op woensdag 19 september 2012 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Valt nog mee dat niemand heeft geklaagd dat het Youtube-icoontje verdwenen is...
Jezelf omhelzen?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
embrace yoself, complaintments about the missing youtube app is coming your way!
Hmm vreemd, ML compatible was hij al. En delen via berichten en twitter heb ik ook al. Alleen draai versie 9.3.2 of iets dergelijks. Heb hem niet in de appstore gekocht.quote:
hier 0.0 problemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Net de welbekende "Er is een onbekende fout opgetreden..." tekst weer eens gezien bij het updaten naar iOS6
Gaat ook nooit in 1 keer goed hier
Ik geef gewoon mijn JB de schuldquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hier 0.0 problemen.zoals gewoonlijk. petje af.
da's wel een kanshebber gok ikquote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn JB de schuld
Die had ik ook, uiteraard met jailbreak. Die jailbreak ben ik kwijt, maar ik weet niet of die met iOS6 nog meerwaarde heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Net de welbekende "Er is een onbekende fout opgetreden..." tekst weer eens gezien bij het updaten naar iOS6
Gaat ook nooit in 1 keer goed hier
Ik gebruik de JB voor SBSettings en 1 illegale app... TomTom.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Die had ik ook, uiteraard met jailbreak. Die jailbreak ben ik kwijt, maar ik weet niet of die met iOS6 nog meerwaarde heeft.
Installous doe ik niet aan, dus die ben ik ook niet kwijt.
Hij is nu ook 10.8.2 compitabel ipv .1quote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hmm vreemd, ML compatible was hij al. En delen via berichten en twitter heb ik ook al. Alleen draai versie 9.3.2 of iets dergelijks. Heb hem niet in de appstore gekocht.
Gebruik NCSettings manquote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gebruik de JB voor SBSettings en 1 illegale app... TomTom.
Ik heb idd SBSettings en cydelete.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gebruik de JB voor SBSettings en 1 illegale app... TomTom.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu geen JB meer. Iig tot er een JB komt voor iOS6
Kan je ook een zwarte achtergrond instellenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:39 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik heb idd SBSettings en cydelete.
Ook background remover, die is echt awesome.
Ik herstel hem en ga desnoods tot half 7 door haha.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
2x tijdens downloaden van iOS6 kapte ie ermee, ik laat het zitten voor vanavond.
Het is gewoon niet te voorkomen dat sommige users problemen krijgenquote:
Als ik het aantal klachten die ik online tegenkom afzet tegen het aantal goede ervaringen, merk ik geen significant verschil tussen Apple en andere software bedrijven.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:13 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te voorkomen dat sommige users problemen krijgen
Klopt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik het aantal klachten die ik online tegenkom afzet tegen het aantal goede ervaringen, merk ik geen significant verschil tussen Apple en andere software bedrijven.
Ik een mac in een kwartiertje, maar de ipad weigert.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Twee Macs en 2 iPhones in een half uurtje geüpgraded.. Snap niet wat jullie probleem is
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Twee Macs en 2 iPhones in een half uurtje geüpgraded.. Snap niet wat jullie probleem is
Wat moet jij met 3 macbooks? De teringquote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Net 3 stuks gekocht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular |
Niet coolquote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Net 3 stuks gekocht
[ afbeelding ]
Usb 2.0 snelheid he.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enige probleem wat ik heb is de traagheid van het synchroniseren... Geen idee waar dat vandaan komt. Verder gaat alles zoals verwacht
Beetje jammer lettertype alleen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Net 3 stuks gekocht
[ afbeelding ]
Haalt het simplisme weg vind ik, maar ieder zijn dingquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Wat moet jij met 3 macbooks? De teringOh, gewoon. Eentje thuis, eentje op het jacht en eentje in het vakantiehuis jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retroquote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Beetje jammer lettertype alleen.Hier op de faculteit loopt praktisch de helft van de studenten met zo'n prul, ik wil mezelf toch wel een beetje onderscheidenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haalt het simplisme weg vind ik, maar ieder zijn ding
Nee, ik vind niet snel een mooie sticker maar deze bevalt wel. Ik wil 't ook een beetje subtiel houden.
Tyfus, je bent die voor school vergeten.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, gewoon. Eentje thuis, eentje op het jacht en eentje in het vakantiehuis jwz
Raar.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, dat was voorheen namelijk nooit een probleem.
Och, verrek. Ach, die koop ik morgen welquote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Tyfus, je bent die voor school vergeten.
Koop er ook een voor op de fiets.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Och, verrek. Ach, die koop ik morgen wel
Nee, dat is dan weer te druk voor mij. Zo'n MacStache vind ik ook wel leuk maar dat is al meteen zo hipsterquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind die hele stickers die de hele klep bedekken wel erg mooi
Die vind ik juist niks.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind die hele stickers die de hele klep bedekken wel erg mooi
Ken ik niet, zo'n hipstersnor die je op je Appeltje plakt zeker?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer te druk voor mij. Zo'n MacStache vind ik ook wel leuk maar dat is al meteen zo hipster
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken ik niet, zo'n hipstersnor die je op je Appeltje plakt zeker?
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken ik niet, zo'n hipstersnor die je op je Appeltje plakt zeker?
Nee. Doe maar niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Plak zo een Apple sticker onder je lichtgevende
Ik vind ze wel stoer. Vooral met zo'n monoclequote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MacStache is vies lelijk trouwens
Dan moet je er ook het genius atoom bijplakkenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Gezien mijn computerskills was deze misschien ook wel grappig geweest
[ afbeelding ]
Haha, perhaps. Maar dat vind ik dan too muchquote:Op woensdag 19 september 2012 22:28 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan moet je er ook het genius atoom bijplakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |