Gewoon slim van zequote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
wat nichterig zeg van applenieuwe ipod touch 5th met siri, ipad 3 met siri, ipad 1 geen update, en ipad 2 geen siri
! wees dan niet zo stom en intergreer ook siri voor de ipad 2
De windows meuk dus niet.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Had het niet te maken met noise cancellation dat niet aanwezig is op de iPad 2?
Wat probeer je nu te zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:30 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
De windows meuk dus niet.
Ads ook niet, want adblock.
Nou ja, moeite...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat we nog moeite stoppen in onze posts snap ik eigenlijk niet meer
Volgens Wikipedia was de eerste versie van August 29, 1211. Ik vermoed dat daar iets fout is gegaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Was Office sowieso niet van oorsprong een Mac app? Zo'n 20 jaar geleden?
natuulijk, toen wonnen de hashasins de knighttemplar oorlog, en vernietigden ze de codex van word, like duhhquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia was de eerste versie van August 29, 1211. Ik vermoed dat daar iets fout is gegaan.
Dan wacht ik even afquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat gedrag is veranderd sinds 10.7 (Lion). Je kunt het niet instellen in de UI maar misschien heeft er iemand een Terminal commando gevonden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Edit: alsjeblieft (zelf niet getest!)
http://hints.macworld.com/article.php?story=20110901113922148
Caffeine.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:13 schreef laucas het volgende:
Ik heb een 'probleempje' sinds de nieuwe Lion 10.8.1 draait. Normaliter zat de Cinema Display aan de MBP (late 2008) en klapte ik de laptop dicht, drukte op de muis - beeld op de cinema verscheen - en daarna kon ik de laptop gewoon open klappen zonder dat ik ook nog eens beeld kreeg op de laptop.
Hoe los je dit op? Heb al zitten kloten met rangschikking en der. maar nu kan ik dus alleen volledig beeld op de cinema krijgen (met taakbalk bovenin) als de laptop dicht blijft zitten... niet echt handig met de warmte die er vanaf komt lijkt mij.
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.quote:
Het ging toen over pauper stoer doen over dat je gratis kunt downloaden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.
Hij krijgt sowieso korting, mensen met het syndroom van down mogen volgens mij altijd kopen via Surfspotquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij downloadt alleen legale dingen, dus daar was je ook naar op zoek, zodat je het kunt testen en daarna netjes kunt kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |