Volgens mij kun je 'm dan gewoon weer downgraden met het ipsw-bestand en dan daarna je backup terugzetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Klonk het volgende:
ik zit ff te twijfelen, iOS6 komt er aan (vandaag toch?) maar heb een gejailbreakte 5.1.1 kan ik als het niet bevalt gewoon een backup terugzetten uit iTunes met 5.1.1 (die ik uiteraard heb?)
Valt op zich wel mee, het downloaden was zo gebeurd maar zowel mijn iPhone als iPad doen er lang over om de update voor te bereiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wacht ook nog even met updaten..tot morgen
Denk dat de servers het nu een beetje extreem zwaar hebben
natuurlijk, en dat had ik al braaf gedaan, ben een beetje gammelquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klonk, dan moet je je SHSH aan je ipsw stitchen
...whyyyyy?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wut.
[ afbeelding ]
Edit: never mind ik had zelf ooit de servers van Apple in de hosts file geblockt
Iets met een jailbreak and shsh ooit geloof ik. Niet alle servers van Apple trouwens, alleen de activatieservers.quote:
Ja, ik dacht het wel (althans gelezen), maar ik kan hem zo 123 niet vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er al een youtube app voor de ipad?
Pff, duurt lang. Nu dus maar de iPhone-versie gebruiken..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee. Alleen voor de iPhone. iPad app komt in de "komende maanden".
http://www.theverge.com/2(...)d-touch-photos-video
Begin volgend jaar? Maart ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is eigenlijk die ipad keynote?
Als je op de update klikt, komt er ook iets van meer informatie, daar staat alles in.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft iemand een complete lijst met die 200 nieuwe dingen?
Ligt aan je dagelijkse bezigheden. Als dat wat surfen is etc, dan nog erg lang. Dan is een nieuw iOS niet heel spannendquote:Op donderdag 20 september 2012 13:46 schreef Iwanius het volgende:
Iemand die een inschatting kan maken hoelang je nog iPad 1 kan gebruiken als tablet voor je dagelijkse bezigheden want met de laatste update van iOS 6 lijkt 5 wel de allerlaatste versie voor de
iPad 1.
iPad 1 ook? (nog niet gekeken).quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
En de iPad zit op iOS6. Enige wat me gelijk opviel is de vernieuwde App Store, voor de rest voelt het erg hetzelfde aan.
huh? Nee er zou toch een maand ofzo na de introductie van de iphone 5 een evenement komen waarin de ipad mini werd aangekondigd, volgens de geruchtenmachine.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Begin volgend jaar? Maart ofzo.
klopt inderdaad maar daar hoor je de laatste tijd weinig overquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? Nee er zou toch een maand ofzo na de introductie van de iphone 5 een evenement komen waarin de ipad mini werd aangekondigd, volgens de geruchtenmachine.
Doenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn ipad 1 te jailbreaken want dit ding is ongelofelijk sloom geworden en apps crashen regelmatig. Onder de noemer: "baat het niet, dan schaadt het neit"
De App Store zit geïntegreerd in iOS zelf en is geen webpagina, dus oude iOS-en hebben nog gewoon de oude Store.quote:
Thnx was ik ook aan het zoeken op iPad. RTL 365 is een leuke Appl voor iPad.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee. Alleen voor de iPhone. iPad app komt in de "komende maanden".
http://www.theverge.com/2(...)d-touch-photos-video
het is al begonnen, new york times requires iOS6quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar is niet echt een zinnige houdbaarheid op te plakken. De iPad 1 ondersteuning zal langzaam, maar gestaag afbrokkelen. Uiteindelijk komen er steeds meer apps die minimaal een bepaalde hogere iOS nodig hebben.
Jep.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef Lienekien het volgende:
Heb je onder IOS 6 een goed alternatief voor Google Maps? Kun je nog steeds zien waar je bent en een route opzoeken voor voetgangers?
Aanzetten in je settings(Algemeen -> Siri) en dan even de home knop ingedrukt houden, dan komt het microfoontje in beeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Heeft we iemand al ontdekt hoe Siri werkt op The nieuw iPad? Ik kan het niet vinden namelijk.
Ach ja, ik dacht dat ie daar al aan stond. Bedankt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanzetten in je settings en dan even de home knop ingedrukt houden, dan komt het microfoontje in beeld.
Ik heb dat altijd al vreemd gevonden: dat je bij een update van een applicatie die je toch allang hebt, betaald of gratis, bij elke update weer je wachtwoord op moet geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik had net een update, maar ik hoefde mijn wachtwood niet in de voeren. Latste keer was gisteravond, dus eigenlijk moet hij dit vragen.
Meer mensen "last" van bij iOS6?
Hebben ze er gewoon uitgesloopt denk ik. Voor gratis apps hoef je je wachtwoord ook niet meer in te voeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik had net een update, maar ik hoefde mijn wachtwood niet in de voeren. Latste keer was gisteravond, dus eigenlijk moet hij dit vragen.
Meer mensen "last" van bij iOS6?
Ik heb net Siri opdracht gegeven om het uit te maken met vriendin en dat werkte! Mailtje maar niet verzondenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat ie daar al aan stond. Bedankt.
OPlayer HD kan dat bijvoorbeeld, is ook een gratis Lite versie vanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
Nou ik heb hier ook een iPad hoor, van mijn vrouw dr werk. Ben nu beetje aan het zoeken naar een app waarmee ik films/series kan streamen vanaf mijn windows-server. Gewoon mkv 720p, met subs. Wat kan ik het beste gebruiken? Liefst gratis uiteraard
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |