Volgens mij kun je 'm dan gewoon weer downgraden met het ipsw-bestand en dan daarna je backup terugzetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Klonk het volgende:
ik zit ff te twijfelen, iOS6 komt er aan (vandaag toch?) maar heb een gejailbreakte 5.1.1 kan ik als het niet bevalt gewoon een backup terugzetten uit iTunes met 5.1.1 (die ik uiteraard heb?)
Valt op zich wel mee, het downloaden was zo gebeurd maar zowel mijn iPhone als iPad doen er lang over om de update voor te bereiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wacht ook nog even met updaten..tot morgen
Denk dat de servers het nu een beetje extreem zwaar hebben
natuurlijk, en dat had ik al braaf gedaan, ben een beetje gammelquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klonk, dan moet je je SHSH aan je ipsw stitchen
...whyyyyy?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wut.
[ afbeelding ]
Edit: never mind ik had zelf ooit de servers van Apple in de hosts file geblockt
Iets met een jailbreak and shsh ooit geloof ik. Niet alle servers van Apple trouwens, alleen de activatieservers.quote:
Ja, ik dacht het wel (althans gelezen), maar ik kan hem zo 123 niet vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er al een youtube app voor de ipad?
Pff, duurt lang. Nu dus maar de iPhone-versie gebruiken..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee. Alleen voor de iPhone. iPad app komt in de "komende maanden".
http://www.theverge.com/2(...)d-touch-photos-video
Begin volgend jaar? Maart ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is eigenlijk die ipad keynote?
Als je op de update klikt, komt er ook iets van meer informatie, daar staat alles in.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft iemand een complete lijst met die 200 nieuwe dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |