Aanzetten in je settings(Algemeen -> Siri) en dan even de home knop ingedrukt houden, dan komt het microfoontje in beeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Heeft we iemand al ontdekt hoe Siri werkt op The nieuw iPad? Ik kan het niet vinden namelijk.
Ach ja, ik dacht dat ie daar al aan stond. Bedankt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanzetten in je settings en dan even de home knop ingedrukt houden, dan komt het microfoontje in beeld.
Ik heb dat altijd al vreemd gevonden: dat je bij een update van een applicatie die je toch allang hebt, betaald of gratis, bij elke update weer je wachtwoord op moet geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik had net een update, maar ik hoefde mijn wachtwood niet in de voeren. Latste keer was gisteravond, dus eigenlijk moet hij dit vragen.
Meer mensen "last" van bij iOS6?
Hebben ze er gewoon uitgesloopt denk ik. Voor gratis apps hoef je je wachtwoord ook niet meer in te voeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik had net een update, maar ik hoefde mijn wachtwood niet in de voeren. Latste keer was gisteravond, dus eigenlijk moet hij dit vragen.
Meer mensen "last" van bij iOS6?
Ik heb net Siri opdracht gegeven om het uit te maken met vriendin en dat werkte! Mailtje maar niet verzondenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat ie daar al aan stond. Bedankt.
OPlayer HD kan dat bijvoorbeeld, is ook een gratis Lite versie vanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
Nou ik heb hier ook een iPad hoor, van mijn vrouw dr werk. Ben nu beetje aan het zoeken naar een app waarmee ik films/series kan streamen vanaf mijn windows-server. Gewoon mkv 720p, met subs. Wat kan ik het beste gebruiken? Liefst gratis uiteraard
.
Dat kwam ik achter dat je je WW niet hoef in te vullenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben ze er gewoon uitgesloopt denk ik. Voor gratis apps hoef je je wachtwoord ook niet meer in te voeren.
iOS 6 beta no longer requires Apple ID password for free apps
Met reclame dan zekerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
OPlayer HD kan dat bijvoorbeeld, is ook een gratis Lite versie van
OPlayer HD is die 2,39 meer dan waard. Het is, samen met GoodReader, een van de weinige apps die ik elke dag gebruik en die ik niet zou willen missen.quote:
Ik ga het morgen eens uitproberen, tnxquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
OPlayer HD is die 2,39 meer dan waard. Het is, samen met GoodReader, een van de weinige apps die ik elke dag gebruik en die ik niet zou willen missen.
Je zou de Lite versie gewoon kunnen proberen om te checken of het is wat je zoekt. Maar de volledige versie is zijn geld ook wel waard.
Ga ik ook checken!quote:
Instellingen > Algemeen > Tijd en Datum > Automatisch aanpassenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
De IOS update kondigde zichzelf aan op de ipad.
Het was in 12 minuten gepiept.
Alleen zit ik nu met een analoge klok die niet loopt![]()
Blijft dat zo?
Vraag: Hoe krijg ik die aan de praat?
De datum verspringt tenslotte ook!
Waar zie jij die analoge klok op iPadquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
Blijft dat zo?
Na de update toegevoegd op de eerste "pagina"quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar zie jij die analoge klok op iPadIk heb precies vandaag twee weken de iPad ! Bij mij ging de update voor iOS6 ook snel en voor mijn iPhone4S ook snel.
Dat ie op kwart over 10 staat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
Blijft dat zo?
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ie op kwart over 10 staat bedoel je?
Oh ja misschien wel, maar de tijd staat ook gewoon bovenin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Precies.![]()
Wil je hem ook niet lopend hebben...?
Ja, digitaal , in het midden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ja misschien wel, maar de tijd staat ook gewoon bovenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |