Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van jullie heeft iPad met alleen wifi? Ik wel
+1 alleen dan via de S2quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Personal hotspot heb ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...quote:
Provider?quote:
Bij Vodafone mag ik het (ook) legaalquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
T-mobile heeft juist onlangs pas gratis geactiveerd
Ik gebruik het met plezierquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
kan.dat ook met de S1??quote:
Ik ook, maar niet zo vaak alleen in de auto Overige plekken heb je altijd verbinding. (Trein, School, Thuis, Werk)quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gebruik het met plezier
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...quote:
ik heb Kpn provider.quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Fendy het volgende:
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...
Nope, alles werkt vlekkeloos bij mij.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
Geen last van.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
gelukt! Thnx!quote:Op zondag 23 september 2012 21:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...
Nope, schijnt alleen voor iPhone te zijn. Vind ik jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Blester het volgende:
Is die passbook app ook voor de iPad 2 aanwezig? Heb zojuist iOS 6 erop gezet maar zie hem nergens.
http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/#safariquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, schijnt alleen voor iPhone te zijn. Vind ik jammer.
niet bij mijquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
Flyover is 3D. Zoek een grote Amerikaanse stad en je hebt ook 3D gebouwen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Blester het volgende:
Kan deze dingen niet vinden:
Full screen bij een website
offline reading bij een website
flyerover mode bij kaarten (wel 3D gevonden)
quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Blester het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/#safari
En de full screen / offline reading?
Het staat er toch best duidelijk..?quote:....turn your iPhone or iPod touch to landscape and ...
Update hèquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoeken naar updates mislukt.. Fout tijdens het zoeken naar een software update. ..Staat bij mij software zowel op IPad en iPhone
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoeken naar updates mislukt.. Fout tijdens het zoeken naar een software update. ..Staat bij mij software zowel op IPad en iPhone
hij mij werkt ie gewoon..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zag dat de ziggo live tv app niet meer werkt. Nu heb ik een beetje rondgesurft op het ziggo forum en daar stond deze link bij
http://www.ijailbreak.com/cydia/tsprotector-p-cydia-tweak-ios/
Dit werkt voor mij ook niet...iemand een andere oplossing?
Viel mij gelijk al op, het loopt een beetje kut inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
Zo belachelijk hoe laggy de App Store is met iOS 6.
Ik heb ook moeite met het Install knopje. Duurt toch een paar keer voordat het me lukt om een app te installeren.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
Zo belachelijk hoe laggy de App Store is met iOS 6.
Dat was de vraag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |