ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van jullie heeft iPad met alleen wifi? Ik wel
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van jullie heeft iPad met alleen wifi? Ik wel
+1 alleen dan via de S2quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Personal hotspot heb ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...quote:
Provider?quote:
Bij Vodafone mag ik het (ook) legaalquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
T-mobile heeft juist onlangs pas gratis geactiveerd
Ik gebruik het met plezierquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
T-mobile heeft juist onlangs pas gratis geactiveerd
kan.dat ook met de S1??quote:
Ik ook, maar niet zo vaak alleen in de auto Overige plekken heb je altijd verbinding. (Trein, School, Thuis, Werk)quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gebruik het met plezier
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...quote:
ik heb Kpn provider.quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Fendy het volgende:
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...
Nope, alles werkt vlekkeloos bij mij.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
Geen last van.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
gelukt! Thnx!quote:Op zondag 23 september 2012 21:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...
Nope, schijnt alleen voor iPhone te zijn. Vind ik jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Blester het volgende:
Is die passbook app ook voor de iPad 2 aanwezig? Heb zojuist iOS 6 erop gezet maar zie hem nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |