Dat kwam ik achter dat je je WW niet hoef in te vullenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben ze er gewoon uitgesloopt denk ik. Voor gratis apps hoef je je wachtwoord ook niet meer in te voeren.
iOS 6 beta no longer requires Apple ID password for free apps
Met reclame dan zekerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
OPlayer HD kan dat bijvoorbeeld, is ook een gratis Lite versie van
OPlayer HD is die 2,39 meer dan waard. Het is, samen met GoodReader, een van de weinige apps die ik elke dag gebruik en die ik niet zou willen missen.quote:
Ik ga het morgen eens uitproberen, tnxquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
OPlayer HD is die 2,39 meer dan waard. Het is, samen met GoodReader, een van de weinige apps die ik elke dag gebruik en die ik niet zou willen missen.
Je zou de Lite versie gewoon kunnen proberen om te checken of het is wat je zoekt. Maar de volledige versie is zijn geld ook wel waard.
Ga ik ook checken!quote:
Instellingen > Algemeen > Tijd en Datum > Automatisch aanpassenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
De IOS update kondigde zichzelf aan op de ipad.
Het was in 12 minuten gepiept.
Alleen zit ik nu met een analoge klok die niet loopt![]()
Blijft dat zo?
Vraag: Hoe krijg ik die aan de praat?
De datum verspringt tenslotte ook!
Waar zie jij die analoge klok op iPadquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
Blijft dat zo?
Na de update toegevoegd op de eerste "pagina"quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar zie jij die analoge klok op iPadIk heb precies vandaag twee weken de iPad ! Bij mij ging de update voor iOS6 ook snel en voor mijn iPhone4S ook snel.
Dat ie op kwart over 10 staat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
Blijft dat zo?
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ie op kwart over 10 staat bedoel je?
Oh ja misschien wel, maar de tijd staat ook gewoon bovenin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Precies.![]()
Wil je hem ook niet lopend hebben...?
Ja, digitaal , in het midden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ja misschien wel, maar de tijd staat ook gewoon bovenin.
Dat heb ik op mijn iPad en iPhone niet een analoge klok rechtsbovenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:06 schreef AnneX het volgende:
Ja, digitaal , in het midden.
En nu zie ik de analoge klok ook rechtsboven stilstaan , naast een doorgehaald onbekend symbool en % batterij.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, digitaal , in het midden.
En nu zie ik de analoge klok ook rechtsboven stilstaan , naast een doorgehaald onbekend symbool en % batterij.
Ik ook niet tot ik een keyboard heb.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Bluetooth ken ik wel gebruik hem nooit
Cellular hier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van jullie heeft iPad met alleen wifi? Ik wel
64 GB.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat is dat !!! Met 4gb bedoel je
Jaja, zo herken ik het wél...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Dat is Bluetooth.
Lol je snapt het niet. Dat is geen logo met een kruis erdoorheen. Dat ís het logo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaja, zo herken ik het wél...![]()
De klok staat daar linksboven op 10 uur.
En ja, hier 32 gb + wifi.
Ik. Vind ik datquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Yoho - ik snap het wélquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lol je snapt het niet. Dat is geen logo met een kruis erdoorheen. Dat ís het logo.
[ afbeelding ]
En nee, het icoon van de Klok-app kan niet bewegen. En hij hoeft ook niet per se rechtsboven te staan.
De mijne is 32 GB.. Ik bedoel dat ik alleen op wifi zit en niet bijv als ik met mijn iPad ergens naar toe gaat dan heb ik geen internet.quote:[b]Op vrijdag 21 september 2012 18:37 schreef AppleOcean het volgende:[/
64 GB.
4G bestaat nog niet voor consumenten in europa, dus heet het cellular. Maar ik heb nog de 4 G versie, want ik heb hem die nacht dat hij uitkwam direct gekocht.
Ik bloos gauwquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik. Vind ik dat? Nee.
Als ik 3G nodig heb tether ik wel. Oneindig MB's kunnen gebruiken![]()
.
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De mijne is 32 GB.. Ik bedoel dat ik alleen op wifi zit en niet bijv als ik met mijn iPad ergens naar toe gaat dan heb ik geen internet.
Heb je gelijk in! Zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.
Alleen check ik daar niet mijn bank app.![]()
Lach maar...
Beter iets te voorzichtig dan te onvoorzichtig is altijd een goede instelling. Al is het in dit geval niet nodig (als de bank de beveiliging van de app op orde heeft). Mensen beseffen het vaak niet, maar ook tussen je thuis-internet-aansluiting en de bank gaat je verkeer over het open internet, waar in theorie iemand zou kunnen meeluisteren. Gelukkig maken banken dan ook gebruik van een versleutelde verbinding tussen jou en hen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.
Alleen check ik daar niet mijn bank app.![]()
Lach maar...
Doen ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Fendy het volgende:
Pff, even niet goed opgelet, geen youtube app meer op mijn ipad. Hopelijk komen ze snel met een vervanger.
Apple niet nee, duh. Youtube bedoelt ie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Denk je dat ze geen reden hadden om hem weg te halen?
Ik bedoel natuurlijk Google, de eigenaar van Youtube...zoals die ook apps leveren voor alle andere platformen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Denk je dat ze geen reden hadden om hem weg te halen?
ja, verschrikkelijk gaar op de ipad. moet je hem op dubbel formaat zetten en dan heb je ouderwets xga beeld ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is al een Youtube app van Google zelf, maar die is op iPhone formaat. Draait uiteraard ook op iPad.
Het wachten op een fullscreen app duurt nog even.
Ga ik eens proberen.. Ziet er goed uit zo aan de link te zien ! Is ook geschikt voor retina iPad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor iedereen die een iPad app zoekt voor YouTube: Jasmine ziet er goed uit.
ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
+1 alleen dan via de S2quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Personal hotspot heb ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...quote:
Provider?quote:
Bij Vodafone mag ik het (ook) legaalquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
T-mobile heeft juist onlangs pas gratis geactiveerd
Ik gebruik het met plezierquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
kan.dat ook met de S1??quote:
Ik ook, maar niet zo vaak alleen in de auto Overige plekken heb je altijd verbinding. (Trein, School, Thuis, Werk)quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gebruik het met plezier
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...quote:
ik heb Kpn provider.quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Fendy het volgende:
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...
Nope, alles werkt vlekkeloos bij mij.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
Geen last van.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
gelukt! Thnx!quote:Op zondag 23 september 2012 21:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...
Nope, schijnt alleen voor iPhone te zijn. Vind ik jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Blester het volgende:
Is die passbook app ook voor de iPad 2 aanwezig? Heb zojuist iOS 6 erop gezet maar zie hem nergens.
http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/#safariquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, schijnt alleen voor iPhone te zijn. Vind ik jammer.
niet bij mijquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
Flyover is 3D. Zoek een grote Amerikaanse stad en je hebt ook 3D gebouwen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Blester het volgende:
Kan deze dingen niet vinden:
Full screen bij een website
offline reading bij een website
flyerover mode bij kaarten (wel 3D gevonden)
quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Blester het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/#safari
En de full screen / offline reading?
Het staat er toch best duidelijk..?quote:....turn your iPhone or iPod touch to landscape and ...
Update hèquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoeken naar updates mislukt.. Fout tijdens het zoeken naar een software update. ..Staat bij mij software zowel op IPad en iPhone
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoeken naar updates mislukt.. Fout tijdens het zoeken naar een software update. ..Staat bij mij software zowel op IPad en iPhone
hij mij werkt ie gewoon..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zag dat de ziggo live tv app niet meer werkt. Nu heb ik een beetje rondgesurft op het ziggo forum en daar stond deze link bij
http://www.ijailbreak.com/cydia/tsprotector-p-cydia-tweak-ios/
Dit werkt voor mij ook niet...iemand een andere oplossing?
Viel mij gelijk al op, het loopt een beetje kut inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
Zo belachelijk hoe laggy de App Store is met iOS 6.
Ik heb ook moeite met het Install knopje. Duurt toch een paar keer voordat het me lukt om een app te installeren.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
Zo belachelijk hoe laggy de App Store is met iOS 6.
Dat was de vraag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |