quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Wel ingetapet dus. Hopelijk gaat het goed mis.
Hij heeft wel een schouderklopje of 10 verdiendquote:
Dan moet dat mokkeltje sharon winnenquote:
De beste nasi bom sinds 1941.quote:
Was vorige week alleen op het tweede scherm.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Ja, waar is dat NK bommetje eigenlijk naartoe?
Ja en wie was die vent ernaast?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Quintis.
Patries in het publiek.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
"de tweede die zijn zwembroek mag inleveren is....."
Het is dus al bekend dat het een man zou zijn?
ik zou mijn evenwicht verliezenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef mootie het volgende:
Eeew, ik zou dus al niet achterstevoren op dat randje durven staan.
De lijnen zijn weer open hoor, dus dat weet ik zonet nog maar niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
De jury beslist, dus het kan nog alle kanten op
Wat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De lijnen zijn weer open hoor, dus dat weet ik zonet nog maar niet.
Ow, ze moeten weer geld hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De lijnen zijn weer open hoor, dus dat weet ik zonet nog maar niet.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef D. het volgende:
"wij kunnen geen cijfers geven..."
Nee, zoveel is wel duidelijk
Hierna valt er weer een afquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Hoe lang gaat dit nog duren dan hee..
Wel slecht dat ze dat jong met kanker gebruiken om meer SMS'jes binnen te halen. Als ze ballen hadden gehad, hadden ze gewoon het geld aan dat jong gegeven en verder hun kop erover gehouden.quote:
In december tot januari. Sterren schansspringenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Toch nog een goede 6500 posts over dit programmaNice.
Was gezellig, tot volgend seizoen! (als dat ooit komt).
Of aan de rekstok! Botbreuken gegarandeerd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In december tot januari. Sterren schansspringen
Of parachute-springenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of aan de rekstok! Botbreuken gegarandeerd!
En die leverde een super sprong af met die synchroon, alleen was het niet synchroon, wat niet zijn schuld was, aangezien hij niet geoefend had. En vervolgens slechts een 8. Kut jury was het! Ook die belachelijk hoge cijfers voor Dirk omdat zijn schouder zo'n pijn deed...quote:
Iets minder dan vorige week.quote:15 september 2012
1 JOURNAAL 20 UUR 1.975.000
2 STUDIO SPORT EREDIVISIE 1.372.000
3 STERREN SPRINGEN 1.333.000
4 KASSA 1.117.000
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.quote:Op zondag 16 september 2012 14:48 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het nou dat jij dat wilt weten?
Tsja, ik denk dat het begon met gewone nieuwsgierigheid naar iets waar veel aandacht voor is geweest in de media en daarna omsloeg naar een soort ramptoerisme.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
Omdat:quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Hoe komt het nou dat iedereen dit kutprogramma kijkt?
Met de gordijntjes open of dichtquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
ALS er een volgend seizoen komt kunnen ze het beter korter maken dan langer. Na drie afleveringen had ik het wel zo een beetje gezien, de vierde redde ik nog NET.
Dicht, maar dat was omdat het al een beetje donker was buitenquote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Met de gordijntjes open of dicht![]()
Nee, helaas, ze is gewoon erg knap. En zo groot zijn ze ook weer niet. Precies goed zoquote:Op zondag 16 september 2012 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Je bedoelt grote tetten
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?
Er keken meer mensen naar Studio Sport.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Ik kijk helemaal nietquote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Terechte winnaar wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, maar om dat 'carrière' te noemen gaat wat ver.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:12 schreef female81 het volgende:
Wat mensen achter de schermen nog doen (en in het bedrijfsfeestjes e.d.-circuit, wat nul aanzien heeft maar wel zéér goed verdient!), weet je niet altijd.
Wat is het toch een walgelijk ventje.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde lacht om drama Jody Bernal
Albert Verlinde vindt het wel komisch dat Jody Bernal heeft gezegd te vrezen voor zijn muzikale carrière, nu hij mogelijk blijvende gehoorschade heeft door zijn ongeluk tijdens repetities voor de SBS-show Sterren Springen. Dat liet de showkenner dinsdag blijken op Q-music. Volgens Verlinde staat er te weinig om het spel om in angst te zitten. “Met Jody moet nu Ahoy’ afgebeld worden, de Arena afgebeld worden. Hij was natuurlijk met grote triomf bezig. Dat kan nu niet meer, hè, ha ha.“
Sterren moeten sowieso voorzichtiger zijn voordat ze ‘ja’ zeggen tegen een tv-show, vindt hij. “Dat hele Sterren Plonsen… Ik zou nooit aan zo’n soort programma meedoen. Ik word er ook nooit voor gevraagd, maar ik zou dan denken: je kan je nek wel breken als je van die plank afspringt!”
Verlinde vindt het een beetje eigen schuld. “Ja. En degene van wie je het echt hoopt, die overleeft het met een ingegroeide teennagel. Terror Jaap.“
Bron
Volgens mij is hij gewoon jaloers dat hij nooit wordt gevraagd.
Ik twijfel een beetje aan deze tekst, met name als ik die quotes ziequote:Op woensdag 19 september 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde lacht om drama Jody Bernal
Albert Verlinde vindt het wel komisch dat Jody Bernal heeft gezegd te vrezen voor zijn muzikale carrière, nu hij mogelijk blijvende gehoorschade heeft door zijn ongeluk tijdens repetities voor de SBS-show Sterren Springen. Dat liet de showkenner dinsdag blijken op Q-music. Volgens Verlinde staat er te weinig om het spel om in angst te zitten. “Met Jody moet nu Ahoy’ afgebeld worden, de Arena afgebeld worden. Hij was natuurlijk met grote triomf bezig. Dat kan nu niet meer, hè, ha ha.“
Sterren moeten sowieso voorzichtiger zijn voordat ze ‘ja’ zeggen tegen een tv-show, vindt hij. “Dat hele Sterren Plonsen… Ik zou nooit aan zo’n soort programma meedoen. Ik word er ook nooit voor gevraagd, maar ik zou dan denken: je kan je nek wel breken als je van die plank afspringt!”
Verlinde vindt het een beetje eigen schuld. “Ja. En degene van wie je het echt hoopt, die overleeft het met een ingegroeide teennagel. Terror Jaap.“
Bron
Volgens mij is hij gewoon jaloers dat hij nooit wordt gevraagd.
Idd en dan zijn billemaatje Onno Hoesquote:
Hij heeft hartstikke gelijk. Op alle fronten. Ik verbaas me nog steeds dat dit niksprogramma zo'n hit is geworden. Bizar.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
Albert heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
Ik moet zachtjes huilen. Met uithalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat je dat bizar vindt. Het past echt uitstekend in ons tv-klimaat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet zachtjes huilen. Met uithalen.
Zek0r wet0n.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
Albert heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
Wat dat betreft is-ie net zo'n flapuit als Jody 'hoe dichter bij de nul, hoe strakker om...etc.' Baernaalquote:Op woensdag 19 september 2012 07:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb het niet gehoord (helaas) ik vind het ook nogal ver gaan. Dat wij dit soort dingen zeggen hier is 1 ding, maar dat hij dat op de radio loopt te verkondigen?
Wat is in hemelsnaam het verschil?quote:Op woensdag 19 september 2012 07:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb het niet gehoord (helaas) ik vind het ook nogal ver gaan. Dat wij dit soort dingen zeggen hier is 1 ding, maar dat hij dat op de radio loopt te verkondigen?
Het zijn in zekere zin zijn collega's dat ten eerste en ten tweede is Albert "bekend" en wji niet. Wat wij zeggen boeit geen hond. Maar ik heb het niet gehoord, dus weet ook niet met welke bewoordingen hij het precies heeft gezegd.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het verschil?
En over zgn collega's (wel erg breed: een zanger en een presentator) mag je alleen maar lieve dingen zeggen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Karina het volgende:
Het zijn in zekere zin zijn collega's dat ten eerste en ten tweede is Albert "bekend" en wji niet. Wat wij zeggen boeit geen hond. Maar ik heb het niet gehoord, dus weet ook niet met welke bewoordingen hij het precies heeft gezegd.
Ik vind dat je het ook op een andere manier kunt zeggen: ik ga toch ook niet over een van mijn collega's (of iemand die ik ken, als je collega te breed vindt) keihard in de kantine verkondigen dat het jammer is dat hij of zij niet harder op zijn bek is gevallen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En over zgn collega's (wel erg breed: een zanger en een presentator) mag je alleen maar lieve dingen zeggen?
En als je bekend bent, moet je al helemaal alles opkroppen?
Ja, hij kan het ook sugar coaten en dan komt er een bleek verhaaltje uit. Geen verhaaltje.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat je het ook op een andere manier kunt zeggen: ik ga toch ook niet over een van mijn collega's (of iemand die ik ken, als je collega te breed vindt) keihard in de kantine verkondigen dat het jammer is dat hij of zij niet harder op zijn bek is gevallen?
Maar goed, ieder zijn mening. Jij vindt dat het kan, ik ben dan waarschijnlijk te soft.
Zo zo, heeft-ie 2 hele dagen niet kunnen schnabbelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jody Bernal na dodensprong voor het eerst op podium
Het gaat over Terror Jaap, die heeft een dikke buikhuid joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat je het ook op een andere manier kunt zeggen: ik ga toch ook niet over een van mijn collega's (of iemand die ik ken, als je collega te breed vindt) keihard in de kantine verkondigen dat het jammer is dat hij of zij niet harder op zijn bek is gevallen?
Ohjaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Waar gaan alle zwemmers nu vanavond heen, rond de klok van half 9?
ik ben niet thuis vanavond, maar als ik dat wel was geweest zou ik denk ik Beat the best kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Waar gaan alle zwemmers nu vanavond heen, rond de klok van half 9?
ik ben je vangnet tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vroeg me het ook af. Is er een vangnet?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef chufi het volgende:
Wie heeft er eigenlijk gewonnen? (ik was ff in het buitenland en geen zin om terug te lezen)
Jawel hoor, maar die doen gewoon niet mee.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Slimme bn ersDie bestaan niet
Ah gelukkig, een real life soapquote:Gerard Joling denkt dat het erg moeilijk gaat worden om het televisiepubliek te verwennen met nog een seizoen van de kijkcijferhit Sterren Springen op Zaterdag. Dat zei de presentator vandaag op Radio 538.
Tijdens de SBS 6-show raakten veel kandidaten geblesseerd. "Er zijn best wel veel ongelukjes geweest. Als je er nu weer vier afleveringen wil gaan maken… Ik denk eerlijk gezegd dat er geen hond is die nog van een duikplank af wil springen", zo stelt Joling.
Geer vreest het ergste. "Er worden neuzen gebroken en dat soort dingen. Ik zou het enig vinden, want ik vond het een super leuk tv-programma om te doen, maar of het terugkomt? Ik hoop het voor volgend jaar misschien."
Maar wees niet getreurd: Joling werkt ondertussen gewoon aan een real life soap. "Er is al voor gedraaid. We kijken nu we hoe dat verder gaan doen. Het is wel een van de eerste mogelijkheden die gaan komen."
Slimme BNers die bestaan ook niet.quote:
Ik vind Liza leuker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Slimme BNers die bestaan ook niet.
Enige reden om dit SBS programma te bekijken was voor heel mannelijk Nederland:
[ afbeelding ]
strak in het vel en blond
Die reactiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Format Sterren Springen plagiaat'
Het Franse bedrijf Banijay International overweegt stappen te ondernemen tegen Eyeworks. Eyeworks zou het format van het succesvolle programma Sterren Springen op Zaterdag hebben gekopieerd.
BS Broadcasting Sterren Springen zou te veel lijken op TV Total Turmspringen van Banijay. In beide programma's springen bekende mensen van de duikplank. Het Franse bedrijf heeft een team van deskundigen op het gebied van auteursrecht samengesteld dat de juridische kant van de zaak zal onderzoeken, zo meldt website C21Media.
Sander Emmering, directeur van Eyeworks Nederland, reageert: "We hebben berepen dat Banijay overweegt gerechtelijke stappen te ondernemen. Wij hebben dit nieuwe format in eigen huis ontwikkeld en het wordt alom gezien als een grensverleggende en baanbrekende show."![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)gen_plagiaat___.html
Op de een of andere manier verbaasd mij dit niet van Oelewapper![]()
Stefan Raab heeft het bedacht en het is een aantal jaren geleden (denk rond 2004/2005) voor het eerst uitgezonden. Dus zo 'nieuw' is die show van Oerlemans nu ook weer niet eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik dacht dat het een kopie was van een duitse show.
Dat is nou typisch Oelewapperquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Uh hij heeft het format verkocht, terwijl het niet van hem isIk snap er niks meer van:
Omdat hij anders bezwijkt onder de sympathie betuigingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat je dat beter weg kunt halenTelefoonnummer, etc.
Zie boven jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat hij anders bezwijkt onder de sympathie betuigingen![]()
Kan het niet weglaten want = link
Idd zou kunnen en dan staat er opeens een briesende Patty voor de deurquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
Zie boven jePlus: misschien is het hem wel niet.
Eeh, Nico Dijkshoorn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Idd zou kunnen en dan staat er opeens een briesende Patty voor de deur![]()
Wie wil dat nou niet![]()
Oerlemans heeft de beer dus verkocht voordat hij geschoten isquote:Definitief rechtszaak om Sterren Springen op Zaterdag
Het Franse tv-huis Banijay Group daagt het Eyeworks van Reinout Oerlemans definitief voor de rechter om zijn SBS 6-show Sterren Springen op Zaterdag. Dat meldt vaksite C21Media. Banijay vindt dat Celebrity Splash, zoals de tv-show internationaal heet, te veel lijkt op haar Duitse show TV total Turmspringen, dat internationaal Stars in Danger – High Diving heet. Voor de rechter in Den Haag zal Banijay claimen dat Celebrity Splash ’100 gelijkenissen’ vertoont met haar eigen tv-show.
Eyeworks claimde Celebrity Splash zelf te hebben verzonnen en benadrukte dat de show van de concurrent nooit internationaal de aandacht heeft getrokken, maar afgelopen week werden beide formats opgepikt tijdens de tv-beurs Mipcom in Cannes.
Waar de Eyeworks-show nu is verkocht aan de Verenigde Staten (ABC), Engeland (ITV), Australië (Seven), Noorwegen (TV2), Finland en Oekraïne, is de Banijay-show nu verkocht aan de Noorse concurrent TV2 en aan Zweden.
“Banijay eist dat Eyeworks stopt met het produceren en distribueren van Celebrity Splash, omdat de show een inbreuk is op Stars in Danger – High Deving, en dat Eyeworks on schadeloos stelt voor de schade die wij daaraan onder vinden”, laat zij weten.
Eyeworks vindt dat Banijay ‘verwarring zaait’ door de zaak onder de rechter te brengen en spreekt van ‘ongegronde beschuldigingen’.
Het is nog niet bekend wanneer de zaak dient.
Bron
Liza Sips showt graag boezemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |