Iets minder dan vorige week.quote:15 september 2012
1 JOURNAAL 20 UUR 1.975.000
2 STUDIO SPORT EREDIVISIE 1.372.000
3 STERREN SPRINGEN 1.333.000
4 KASSA 1.117.000
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.quote:Op zondag 16 september 2012 14:48 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het nou dat jij dat wilt weten?
Tsja, ik denk dat het begon met gewone nieuwsgierigheid naar iets waar veel aandacht voor is geweest in de media en daarna omsloeg naar een soort ramptoerisme.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
Omdat:quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Hoe komt het nou dat iedereen dit kutprogramma kijkt?
Met de gordijntjes open of dichtquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
ALS er een volgend seizoen komt kunnen ze het beter korter maken dan langer. Na drie afleveringen had ik het wel zo een beetje gezien, de vierde redde ik nog NET.
Dicht, maar dat was omdat het al een beetje donker was buitenquote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Met de gordijntjes open of dicht![]()
Nee, helaas, ze is gewoon erg knap. En zo groot zijn ze ook weer niet. Precies goed zoquote:Op zondag 16 september 2012 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Je bedoelt grote tetten
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?
Er keken meer mensen naar Studio Sport.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Ik kijk helemaal nietquote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Terechte winnaar wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |