Wel slecht dat ze dat jong met kanker gebruiken om meer SMS'jes binnen te halen. Als ze ballen hadden gehad, hadden ze gewoon het geld aan dat jong gegeven en verder hun kop erover gehouden.quote:
In december tot januari. Sterren schansspringenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Toch nog een goede 6500 posts over dit programmaNice.
Was gezellig, tot volgend seizoen! (als dat ooit komt).
Of aan de rekstok! Botbreuken gegarandeerd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In december tot januari. Sterren schansspringen
Of parachute-springenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of aan de rekstok! Botbreuken gegarandeerd!
En die leverde een super sprong af met die synchroon, alleen was het niet synchroon, wat niet zijn schuld was, aangezien hij niet geoefend had. En vervolgens slechts een 8. Kut jury was het! Ook die belachelijk hoge cijfers voor Dirk omdat zijn schouder zo'n pijn deed...quote:
Iets minder dan vorige week.quote:15 september 2012
1 JOURNAAL 20 UUR 1.975.000
2 STUDIO SPORT EREDIVISIE 1.372.000
3 STERREN SPRINGEN 1.333.000
4 KASSA 1.117.000
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.quote:Op zondag 16 september 2012 14:48 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het nou dat jij dat wilt weten?
Tsja, ik denk dat het begon met gewone nieuwsgierigheid naar iets waar veel aandacht voor is geweest in de media en daarna omsloeg naar een soort ramptoerisme.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
Omdat:quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Hoe komt het nou dat iedereen dit kutprogramma kijkt?
Met de gordijntjes open of dichtquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
ALS er een volgend seizoen komt kunnen ze het beter korter maken dan langer. Na drie afleveringen had ik het wel zo een beetje gezien, de vierde redde ik nog NET.
Dicht, maar dat was omdat het al een beetje donker was buitenquote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Met de gordijntjes open of dicht![]()
Nee, helaas, ze is gewoon erg knap. En zo groot zijn ze ook weer niet. Precies goed zoquote:Op zondag 16 september 2012 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Je bedoelt grote tetten
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?
Er keken meer mensen naar Studio Sport.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Ik kijk helemaal nietquote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Terechte winnaar wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, maar om dat 'carrière' te noemen gaat wat ver.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:12 schreef female81 het volgende:
Wat mensen achter de schermen nog doen (en in het bedrijfsfeestjes e.d.-circuit, wat nul aanzien heeft maar wel zéér goed verdient!), weet je niet altijd.
Wat is het toch een walgelijk ventje.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde lacht om drama Jody Bernal
Albert Verlinde vindt het wel komisch dat Jody Bernal heeft gezegd te vrezen voor zijn muzikale carrière, nu hij mogelijk blijvende gehoorschade heeft door zijn ongeluk tijdens repetities voor de SBS-show Sterren Springen. Dat liet de showkenner dinsdag blijken op Q-music. Volgens Verlinde staat er te weinig om het spel om in angst te zitten. “Met Jody moet nu Ahoy’ afgebeld worden, de Arena afgebeld worden. Hij was natuurlijk met grote triomf bezig. Dat kan nu niet meer, hè, ha ha.“
Sterren moeten sowieso voorzichtiger zijn voordat ze ‘ja’ zeggen tegen een tv-show, vindt hij. “Dat hele Sterren Plonsen… Ik zou nooit aan zo’n soort programma meedoen. Ik word er ook nooit voor gevraagd, maar ik zou dan denken: je kan je nek wel breken als je van die plank afspringt!”
Verlinde vindt het een beetje eigen schuld. “Ja. En degene van wie je het echt hoopt, die overleeft het met een ingegroeide teennagel. Terror Jaap.“
Bron
Volgens mij is hij gewoon jaloers dat hij nooit wordt gevraagd.
Ik twijfel een beetje aan deze tekst, met name als ik die quotes ziequote:Op woensdag 19 september 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde lacht om drama Jody Bernal
Albert Verlinde vindt het wel komisch dat Jody Bernal heeft gezegd te vrezen voor zijn muzikale carrière, nu hij mogelijk blijvende gehoorschade heeft door zijn ongeluk tijdens repetities voor de SBS-show Sterren Springen. Dat liet de showkenner dinsdag blijken op Q-music. Volgens Verlinde staat er te weinig om het spel om in angst te zitten. “Met Jody moet nu Ahoy’ afgebeld worden, de Arena afgebeld worden. Hij was natuurlijk met grote triomf bezig. Dat kan nu niet meer, hè, ha ha.“
Sterren moeten sowieso voorzichtiger zijn voordat ze ‘ja’ zeggen tegen een tv-show, vindt hij. “Dat hele Sterren Plonsen… Ik zou nooit aan zo’n soort programma meedoen. Ik word er ook nooit voor gevraagd, maar ik zou dan denken: je kan je nek wel breken als je van die plank afspringt!”
Verlinde vindt het een beetje eigen schuld. “Ja. En degene van wie je het echt hoopt, die overleeft het met een ingegroeide teennagel. Terror Jaap.“
Bron
Volgens mij is hij gewoon jaloers dat hij nooit wordt gevraagd.
Idd en dan zijn billemaatje Onno Hoesquote:
Hij heeft hartstikke gelijk. Op alle fronten. Ik verbaas me nog steeds dat dit niksprogramma zo'n hit is geworden. Bizar.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
Albert heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |