Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
"de tweede die zijn zwembroek mag inleveren is....."
Het is dus al bekend dat het een man zou zijn?
ik zou mijn evenwicht verliezenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef mootie het volgende:
Eeew, ik zou dus al niet achterstevoren op dat randje durven staan.
De lijnen zijn weer open hoor, dus dat weet ik zonet nog maar niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
De jury beslist, dus het kan nog alle kanten op
Wat?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De lijnen zijn weer open hoor, dus dat weet ik zonet nog maar niet.
Ow, ze moeten weer geld hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De lijnen zijn weer open hoor, dus dat weet ik zonet nog maar niet.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:37 schreef D. het volgende:
"wij kunnen geen cijfers geven..."
Nee, zoveel is wel duidelijk
Hierna valt er weer een afquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Hoe lang gaat dit nog duren dan hee..
Wel slecht dat ze dat jong met kanker gebruiken om meer SMS'jes binnen te halen. Als ze ballen hadden gehad, hadden ze gewoon het geld aan dat jong gegeven en verder hun kop erover gehouden.quote:
In december tot januari. Sterren schansspringenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Toch nog een goede 6500 posts over dit programmaNice.
Was gezellig, tot volgend seizoen! (als dat ooit komt).
Of aan de rekstok! Botbreuken gegarandeerd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In december tot januari. Sterren schansspringen
Of parachute-springenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of aan de rekstok! Botbreuken gegarandeerd!
En die leverde een super sprong af met die synchroon, alleen was het niet synchroon, wat niet zijn schuld was, aangezien hij niet geoefend had. En vervolgens slechts een 8. Kut jury was het! Ook die belachelijk hoge cijfers voor Dirk omdat zijn schouder zo'n pijn deed...quote:
Iets minder dan vorige week.quote:15 september 2012
1 JOURNAAL 20 UUR 1.975.000
2 STUDIO SPORT EREDIVISIE 1.372.000
3 STERREN SPRINGEN 1.333.000
4 KASSA 1.117.000
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.quote:Op zondag 16 september 2012 14:48 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe komt het nou dat jij dat wilt weten?
Tsja, ik denk dat het begon met gewone nieuwsgierigheid naar iets waar veel aandacht voor is geweest in de media en daarna omsloeg naar een soort ramptoerisme.quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
Omdat:quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Hoe komt het nou dat iedereen dit kutprogramma kijkt?
Met de gordijntjes open of dichtquote:Op zondag 16 september 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
ALS er een volgend seizoen komt kunnen ze het beter korter maken dan langer. Na drie afleveringen had ik het wel zo een beetje gezien, de vierde redde ik nog NET.
Dicht, maar dat was omdat het al een beetje donker was buitenquote:Op zondag 16 september 2012 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Met de gordijntjes open of dicht![]()
Nee, helaas, ze is gewoon erg knap. En zo groot zijn ze ook weer niet. Precies goed zoquote:Op zondag 16 september 2012 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Je bedoelt grote tetten
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Nou jullie bepalen zo een beetje het camping-niveau tv van heel Nederland voor zo'n goede 5 jaar.
Was wel benieuwd waarom.
quote:Op zondag 16 september 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |