quote:Op zondag 16 september 2012 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie jij liever andere programmas als je tv zit te kijken in je voortent?
Er keken meer mensen naar Studio Sport.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Hoe komt het nou dat iedereen dit kutprogramma kijkt?
Ik kijk helemaal nietquote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Hoe komt het nou dat iedereen dit kutprogramma kijkt?
Terechte winnaar wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, maar om dat 'carrière' te noemen gaat wat ver.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:12 schreef female81 het volgende:
Wat mensen achter de schermen nog doen (en in het bedrijfsfeestjes e.d.-circuit, wat nul aanzien heeft maar wel zéér goed verdient!), weet je niet altijd.
Wat is het toch een walgelijk ventje.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde lacht om drama Jody Bernal
Albert Verlinde vindt het wel komisch dat Jody Bernal heeft gezegd te vrezen voor zijn muzikale carrière, nu hij mogelijk blijvende gehoorschade heeft door zijn ongeluk tijdens repetities voor de SBS-show Sterren Springen. Dat liet de showkenner dinsdag blijken op Q-music. Volgens Verlinde staat er te weinig om het spel om in angst te zitten. “Met Jody moet nu Ahoy’ afgebeld worden, de Arena afgebeld worden. Hij was natuurlijk met grote triomf bezig. Dat kan nu niet meer, hè, ha ha.“
Sterren moeten sowieso voorzichtiger zijn voordat ze ‘ja’ zeggen tegen een tv-show, vindt hij. “Dat hele Sterren Plonsen… Ik zou nooit aan zo’n soort programma meedoen. Ik word er ook nooit voor gevraagd, maar ik zou dan denken: je kan je nek wel breken als je van die plank afspringt!”
Verlinde vindt het een beetje eigen schuld. “Ja. En degene van wie je het echt hoopt, die overleeft het met een ingegroeide teennagel. Terror Jaap.“
Bron
Volgens mij is hij gewoon jaloers dat hij nooit wordt gevraagd.
Ik twijfel een beetje aan deze tekst, met name als ik die quotes ziequote:Op woensdag 19 september 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde lacht om drama Jody Bernal
Albert Verlinde vindt het wel komisch dat Jody Bernal heeft gezegd te vrezen voor zijn muzikale carrière, nu hij mogelijk blijvende gehoorschade heeft door zijn ongeluk tijdens repetities voor de SBS-show Sterren Springen. Dat liet de showkenner dinsdag blijken op Q-music. Volgens Verlinde staat er te weinig om het spel om in angst te zitten. “Met Jody moet nu Ahoy’ afgebeld worden, de Arena afgebeld worden. Hij was natuurlijk met grote triomf bezig. Dat kan nu niet meer, hè, ha ha.“
Sterren moeten sowieso voorzichtiger zijn voordat ze ‘ja’ zeggen tegen een tv-show, vindt hij. “Dat hele Sterren Plonsen… Ik zou nooit aan zo’n soort programma meedoen. Ik word er ook nooit voor gevraagd, maar ik zou dan denken: je kan je nek wel breken als je van die plank afspringt!”
Verlinde vindt het een beetje eigen schuld. “Ja. En degene van wie je het echt hoopt, die overleeft het met een ingegroeide teennagel. Terror Jaap.“
Bron
Volgens mij is hij gewoon jaloers dat hij nooit wordt gevraagd.
Idd en dan zijn billemaatje Onno Hoesquote:
Hij heeft hartstikke gelijk. Op alle fronten. Ik verbaas me nog steeds dat dit niksprogramma zo'n hit is geworden. Bizar.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
Albert heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
Ik moet zachtjes huilen. Met uithalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat je dat bizar vindt. Het past echt uitstekend in ons tv-klimaat.
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet zachtjes huilen. Met uithalen.
Zek0r wet0n.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
Albert heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.
Wat dat betreft is-ie net zo'n flapuit als Jody 'hoe dichter bij de nul, hoe strakker om...etc.' Baernaalquote:Op woensdag 19 september 2012 07:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb het niet gehoord (helaas) ik vind het ook nogal ver gaan. Dat wij dit soort dingen zeggen hier is 1 ding, maar dat hij dat op de radio loopt te verkondigen?
Wat is in hemelsnaam het verschil?quote:Op woensdag 19 september 2012 07:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb het niet gehoord (helaas) ik vind het ook nogal ver gaan. Dat wij dit soort dingen zeggen hier is 1 ding, maar dat hij dat op de radio loopt te verkondigen?
Het zijn in zekere zin zijn collega's dat ten eerste en ten tweede is Albert "bekend" en wji niet. Wat wij zeggen boeit geen hond. Maar ik heb het niet gehoord, dus weet ook niet met welke bewoordingen hij het precies heeft gezegd.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het verschil?
En over zgn collega's (wel erg breed: een zanger en een presentator) mag je alleen maar lieve dingen zeggen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Karina het volgende:
Het zijn in zekere zin zijn collega's dat ten eerste en ten tweede is Albert "bekend" en wji niet. Wat wij zeggen boeit geen hond. Maar ik heb het niet gehoord, dus weet ook niet met welke bewoordingen hij het precies heeft gezegd.
Ik vind dat je het ook op een andere manier kunt zeggen: ik ga toch ook niet over een van mijn collega's (of iemand die ik ken, als je collega te breed vindt) keihard in de kantine verkondigen dat het jammer is dat hij of zij niet harder op zijn bek is gevallen?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En over zgn collega's (wel erg breed: een zanger en een presentator) mag je alleen maar lieve dingen zeggen?
En als je bekend bent, moet je al helemaal alles opkroppen?
Ja, hij kan het ook sugar coaten en dan komt er een bleek verhaaltje uit. Geen verhaaltje.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat je het ook op een andere manier kunt zeggen: ik ga toch ook niet over een van mijn collega's (of iemand die ik ken, als je collega te breed vindt) keihard in de kantine verkondigen dat het jammer is dat hij of zij niet harder op zijn bek is gevallen?
Maar goed, ieder zijn mening. Jij vindt dat het kan, ik ben dan waarschijnlijk te soft.
Zo zo, heeft-ie 2 hele dagen niet kunnen schnabbelen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jody Bernal na dodensprong voor het eerst op podium
Het gaat over Terror Jaap, die heeft een dikke buikhuid joh.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat je het ook op een andere manier kunt zeggen: ik ga toch ook niet over een van mijn collega's (of iemand die ik ken, als je collega te breed vindt) keihard in de kantine verkondigen dat het jammer is dat hij of zij niet harder op zijn bek is gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |