Ohjaquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Waar gaan alle zwemmers nu vanavond heen, rond de klok van half 9?
ik ben niet thuis vanavond, maar als ik dat wel was geweest zou ik denk ik Beat the best kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
Waar gaan alle zwemmers nu vanavond heen, rond de klok van half 9?
ik ben je vangnet tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vroeg me het ook af. Is er een vangnet?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef chufi het volgende:
Wie heeft er eigenlijk gewonnen? (ik was ff in het buitenland en geen zin om terug te lezen)
Jawel hoor, maar die doen gewoon niet mee.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Slimme bn ersDie bestaan niet
Ah gelukkig, een real life soapquote:Gerard Joling denkt dat het erg moeilijk gaat worden om het televisiepubliek te verwennen met nog een seizoen van de kijkcijferhit Sterren Springen op Zaterdag. Dat zei de presentator vandaag op Radio 538.
Tijdens de SBS 6-show raakten veel kandidaten geblesseerd. "Er zijn best wel veel ongelukjes geweest. Als je er nu weer vier afleveringen wil gaan maken… Ik denk eerlijk gezegd dat er geen hond is die nog van een duikplank af wil springen", zo stelt Joling.
Geer vreest het ergste. "Er worden neuzen gebroken en dat soort dingen. Ik zou het enig vinden, want ik vond het een super leuk tv-programma om te doen, maar of het terugkomt? Ik hoop het voor volgend jaar misschien."
Maar wees niet getreurd: Joling werkt ondertussen gewoon aan een real life soap. "Er is al voor gedraaid. We kijken nu we hoe dat verder gaan doen. Het is wel een van de eerste mogelijkheden die gaan komen."
Slimme BNers die bestaan ook niet.quote:
Ik vind Liza leuker.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Slimme BNers die bestaan ook niet.
Enige reden om dit SBS programma te bekijken was voor heel mannelijk Nederland:
[ afbeelding ]
strak in het vel en blond
Die reactiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Format Sterren Springen plagiaat'
Het Franse bedrijf Banijay International overweegt stappen te ondernemen tegen Eyeworks. Eyeworks zou het format van het succesvolle programma Sterren Springen op Zaterdag hebben gekopieerd.
BS Broadcasting Sterren Springen zou te veel lijken op TV Total Turmspringen van Banijay. In beide programma's springen bekende mensen van de duikplank. Het Franse bedrijf heeft een team van deskundigen op het gebied van auteursrecht samengesteld dat de juridische kant van de zaak zal onderzoeken, zo meldt website C21Media.
Sander Emmering, directeur van Eyeworks Nederland, reageert: "We hebben berepen dat Banijay overweegt gerechtelijke stappen te ondernemen. Wij hebben dit nieuwe format in eigen huis ontwikkeld en het wordt alom gezien als een grensverleggende en baanbrekende show."![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)gen_plagiaat___.html
Op de een of andere manier verbaasd mij dit niet van Oelewapper![]()
Stefan Raab heeft het bedacht en het is een aantal jaren geleden (denk rond 2004/2005) voor het eerst uitgezonden. Dus zo 'nieuw' is die show van Oerlemans nu ook weer niet eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik dacht dat het een kopie was van een duitse show.
Dat is nou typisch Oelewapperquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Uh hij heeft het format verkocht, terwijl het niet van hem isIk snap er niks meer van:
Omdat hij anders bezwijkt onder de sympathie betuigingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:03 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat je dat beter weg kunt halenTelefoonnummer, etc.
Zie boven jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat hij anders bezwijkt onder de sympathie betuigingen![]()
Kan het niet weglaten want = link
Idd zou kunnen en dan staat er opeens een briesende Patty voor de deurquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:36 schreef Karina het volgende:
Zie boven jePlus: misschien is het hem wel niet.
Eeh, Nico Dijkshoorn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Idd zou kunnen en dan staat er opeens een briesende Patty voor de deur![]()
Wie wil dat nou niet![]()
Oerlemans heeft de beer dus verkocht voordat hij geschoten isquote:Definitief rechtszaak om Sterren Springen op Zaterdag
Het Franse tv-huis Banijay Group daagt het Eyeworks van Reinout Oerlemans definitief voor de rechter om zijn SBS 6-show Sterren Springen op Zaterdag. Dat meldt vaksite C21Media. Banijay vindt dat Celebrity Splash, zoals de tv-show internationaal heet, te veel lijkt op haar Duitse show TV total Turmspringen, dat internationaal Stars in Danger – High Diving heet. Voor de rechter in Den Haag zal Banijay claimen dat Celebrity Splash ’100 gelijkenissen’ vertoont met haar eigen tv-show.
Eyeworks claimde Celebrity Splash zelf te hebben verzonnen en benadrukte dat de show van de concurrent nooit internationaal de aandacht heeft getrokken, maar afgelopen week werden beide formats opgepikt tijdens de tv-beurs Mipcom in Cannes.
Waar de Eyeworks-show nu is verkocht aan de Verenigde Staten (ABC), Engeland (ITV), Australië (Seven), Noorwegen (TV2), Finland en Oekraïne, is de Banijay-show nu verkocht aan de Noorse concurrent TV2 en aan Zweden.
“Banijay eist dat Eyeworks stopt met het produceren en distribueren van Celebrity Splash, omdat de show een inbreuk is op Stars in Danger – High Deving, en dat Eyeworks on schadeloos stelt voor de schade die wij daaraan onder vinden”, laat zij weten.
Eyeworks vindt dat Banijay ‘verwarring zaait’ door de zaak onder de rechter te brengen en spreekt van ‘ongegronde beschuldigingen’.
Het is nog niet bekend wanneer de zaak dient.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |