SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Dat was een TT die ik in mijn hoofd had, maar die vergelijking zou afbreuk doen aan Robertquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Anton Bouwhuis: de nieuwe Robert Alberts.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was een TT die ik in mijn hoofd had, maar die vergelijking zou afbreuk doen aan Robert
Bedoel je Robert? Dan heb je inderdaad groot gelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens vind ik dat Anton de vreemdgaande echtgenoot een stuk slechter speelt dan zijn voorganger. Voor hem bleef je toch altijd een beetje symphatie koesteren, bij Anton heb ik dat stukken minder.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef LaLouchi het volgende:
Ik hoop dat Bianca hem nu echt de deur uittrapt. En dat die deur dan ook dicht blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, in het geval van Anton (meer dan 20 jaar het bestaan van een buitenechtelijk kind verzwijgen) had híj degene moeten zijn diequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och ik vind het ook prima om te zien dat bij een scheiding de man eens niet de vertrekkende partij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef LaLouchi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit. Ik wist voor de zomer al dat Tim de zoon van Anton wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:49 schreef maily het volgende:
het was toch wel vanaf het eerste moment duidelijk dat Tim de zoon is van Anton... hij lijkt er sprekend op.
en verder denk ik dat Anton zijn boeltje nu wel kan pakken...
misschien mee met Maxime naar Argentinië (of waar ging ze ook alweer heen?)
Viel me vandaag op dat Anton ook een nieuw shot heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef Woelli het volgende:
Heb de leader heeft goedbeken, maar liefst 9 personages hebben een shot in een decor die niet meer te zien is ..
En terecht, maar het zal helaas wel mislukken.quote:
Liever de Alberts terug in Meerdijk en figuren als Bing voorgoed naar Tokio.quote:Op woensdag 12 september 2012 05:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Kunnen ze niet een nieuwe serie beginnen.
De Alberts in Tokio.
Natuurlijk nog beter, zolang ze maar in overvloed zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 05:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Liever de Alberts terug in Meerdijk en figuren als Bing voorgoed naar Tokio.
Nee hoor, is nog steeds dezelfde die hij had.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Viel me vandaag op dat Anton ook een nieuw shot heeft.
Boehoe.quote:Op vrijdag 7 september 2012 06:51 schreef Estherdv het volgende:
nee maar het stoort wel...of tenminsteik stoor me daar aan....en nee ik ben niet veel op forum...juist omdiet gezeur
Sowiesoquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Alles of Niets trouwens veel leuker dan Ademnood
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het refrein van "Kennard of Niets" is een beetje aangepast:Even fixen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kus heeft die nummers ook opgenomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef LetsGame het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=XBWW4FMHDAFB (Alles of Niets)
http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=7KOYSJTRD4QF ( Ademnood)
Maar wie deze meiden zijn, geen idee..Jaaaaa! Je wil niet weten hoe lang ik het origineel gezocht heb!quote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De aflevering is voorbij dus dit kan wel even:
Dit nummer kan ik dus niet luisteren zonder die act van Joost Buitenweg en Casper van Bohemen voor me te zien.![]()
Ik zag juist Rohan voor me die zélf twijfelde over de prijs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:53 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De fans zijn zo enthousiast over de box van seizoen 20, dat ze bereid zijn meer geld neer te tellen voor dit prachtige object. Als compensatie zal iedere bijgesloten poster voorzien worden van een handtekening van mij. Of was het nou een handtekening van Jantien?"
"Zo, 60 euro! Of nee, 50 euro... Of was het nu... Nou ja, in ieder geval 59 euro."Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Op die deurhanger staat het logo van seizoen 21-hedenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, ik moet het even kwijt in een losse post:
De pleurislijers hadden gewoon het losse logo van Goede tijden uit seizoen 20 liggen en konden het gewoon op de cover plaatsen. Ze hadden het liggen, kijk maar naar de deurhanger.
Werd in seizoen 20 niet aan het eind van die feestweek niet het nieuwe logo ingeluid met nieuwe leader?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op die deurhanger staat het logo van seizoen 21-heden
Dit was het logo van seizoen 16 t/m 21:
[ afbeelding ]
Ben jij (verre) familie van Rohan?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Werd in seizoen 20 niet aan het eind van die feestweek niet het nieuwe logo ingeluid met nieuwe leader?
Oooooh. Damn.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben jij (verre) familie van Rohan?
De feestweek was in seizoen 21, niet in seizoen 20. Of is GTST naar jouw weten begonnen bij seizoen 0?
Zo te zien pas jij perfect in het schrijversteam van GTSTquote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooooh. Damn.Ik zat even fout te beredeneren: Ik dacht zo; Seizoen 20 = 20 jaar GTST, maar ik was even de nazomer-kwestie vergeten.
...Of was het nou voorzomer?
Hallo, ik zit al 16 jaar vast op een eiland, mag ik ook eens even wat vergeten.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien pas jij perfect in het schrijversteam van GTST![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwe spoilers; 24 t/m 28 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 1 oktober tot 5 oktober zijn ook al bekend..Nah, deze zijn toch niet serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, deze zijn toch niet serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lees dinsdag eens
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, deze zijn toch niet serieus?Vriend, kom op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heer met stijl
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij nep spoilers is het misschien wel zo fair erbij te zetten voor de mensen die hier nog niet zolang posten of de serie nog maar net kijken dat het nepspoilers zijn.Prima plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westenwindquote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef Woelli het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Tim dan toch de zoon zijn van Anton en Martine
Ik vond ze zo dom, ik dacht serieus dat het de echte waren.quote:
Ja, júist de dinsdag. Ik zie ze Nuran wel een angst voor socializing geven hoor! Een van de main characters die een verhaallijn krijgt rondom het niet naar buiten durven.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja geweldig hé
Anton is hier zelfs vreemd gegaan met Karin
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 1 oktober tot 5 oktober zijn ook al bekend..Nah boh, kut zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een compleet heelal van verschilquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch is het weer wennen aan de huidige Ludo die in de Rozenboom over Lucas' mijmeringen zit te praten.
"Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt."quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een compleet heelal van verschil
Datquote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt."
Hij is bijna een mannelijke Helen Helmink geworden. Die vroeg die dingen ook altijdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat![]()
![]()
En de huidige Ludo heeft zinnen als "Wil je nog koffie?", "Ik doe wel open!", "Geef jullie jassen maar" en "Lieverd, wat Lucas/Nina/Pietje Puk doet is verschrikkelijk, ook al hebben wij er niets mee te maken".
Straks gaat-ie, net als Jef, alle jongeren in de serie (ongevraagd) van advies voorzienquote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is bijna een mannelijke Helen Helmink geworden.
Jef is gewoon een Daniël geworden, nee toch niet helemaal, zelfs die had altijd nog wel een klein beetje een eigen leven. Wanneer is Jef eigenlijk voor het laatst in beeld geweest?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Straks gaat-ie, net als Jef, alle jongeren in de serie (ongevraagd) van advies voorzien
Gisteren of eergisteren, dacht ik. Hij had zelfs weer eens een (paar?) scène(s) in De Rozenboom, alhoewel hij daar ook begon met roddelen over Nuran, Bilal, Rik etc.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jef is gewoon een Daniël geworden, nee toch niet helemaal, zelfs die had altijd nog wel een klein beetje een eigen leven. Wanneer is Jef eigenlijk voor het laatst in beeld geweest?
In GTST niet. Daar blijf je ook gewoon staan na een klap vol op je smoel, die incasseer je gewoon en deelt meteen een mep terug uitquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
dat moet toch pijn doen, als je met je achterhoofd op de tegels klapt
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als die een relatie krijgen dan zal het er heftig aan toegaan, misschien kan Noud als ie terugkomt een SM kelder laten aan leggen voor Lucas en Bilal.
Net zo hard, want je bent je oriëntatievermogen niet kwijtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In GTST niet. Daar blijf je ook gewoon staan na een klap vol op je smoel, die incasseer je gewoon en deelt meteen een mep terug uit
Beter hadden ze Lucas dood laten gaan. Irritant ettertje en juist niet een rolmodel om de acceptatie van homo's te vergroten.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Frey het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat ze Edwin al zo vroeg dood hebben laten gaan. Ze hadden toch meer met hem kunnen doen dan alleen dat homo gedoe?
Of er komt meteen ik-weet-niet-hoeveel bloed ergens vandaanquote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In GTST niet. Daar blijf je ook gewoon staan na een klap vol op je smoel, die incasseer je gewoon en deelt meteen een mep terug uit
In het begin vond ik het nog wel een aangenaam personage, maar na een tijdje werd het erger en erger.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze Lucas dood laten gaan. Irritant ettertje en juist niet een rolmodel om de acceptatie van homo's te vergroten.
Ze kunnen het beter GSSS (Goede Stellen, Slechte Stellen) gaan noemenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:32 schreef Beeertjee het volgende:
GTST, 25 minuten ruziënde stelletjes.
En dat Janine dan mag winnen van Tante Heks, met behulp van knoflook of zoiets...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wacht nog steeds op een (fysieke) bitchfight tussen Maxime en Janine.
Gaat Tante Heks nu ook een paar maanden uit de serie?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat Janine dan mag winnen van Tante Heks, met behulp van knoflook of zoiets...
Maxime lijkt me sterker dan Janine.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat Janine dan mag winnen van Tante Heks, met behulp van knoflook of zoiets...
Hooguit een paar weken, denk ik. Marjolein Keuning heeft haar eigen bedrijf en hoeft zodoende niet met de flexwetquote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Gaat Tante Heks nu ook een paar maanden uit de serie?
Misschien is ze een paar maanden iets anders gaan doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hooguit een paar weken, denk ik. Marjolein Keuning heeft haar eigen bedrijf en hoeft zodoende niet met de flexwet
ow... en dansatoria natuurlijk...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl volgens Jef er nog meer cafés in de buurt zijn
Keuning is juist een van de weinig goeden.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hooguit een paar weken, denk ik. Marjolein Keuning heeft haar eigen bedrijf en hoeft zodoende niet met de flexwet
Sjors (Inge Schrama) is ook erg goedquote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Keuning is juist een van de weinig goeden.
Naar mijn menin goede acteurs in GTST (bij rol genoemd):
Ludo
Jef
Janine
Maxime
Rik
Anton
Bilal
Laura
Het kan zijn dat ik een paar vergeet
Ik kon hem vrijwel meteen kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef VeerEli het volgende:
Nou ja zeg. Het is al kwart over 9 geweest en kan de aflevering van vandaag nog steeds niet gratis kijken op de site. Heel raar..
Shortie volgens mij ook nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef VeerEli het volgende:
Nou ja zeg. Het is al kwart over 9 geweest en kan de aflevering van vandaag nog steeds niet gratis kijken op de site. Heel raar..
Hoe kan dat nou, als ik op het fragment klik komt er te staan ''bekijk voor 0,99 cent''.quote:
Ook zo irritantquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef VeerEli het volgende:
Als ik vanaf de homepage klik op GTST van vandaag, komt er niet te staan 0,99 cent. Maar als ik hem dan wil kijken komt er te staan: Sorry! Er gaat iets fout. Probeer het later nog eens bla bla bla
Staat zeker niet de hele aflevering op daar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
Even gekeken op RTL XL, maar daar werkt bij mij ook niks op het moment.
De filmpjes op www.gtst.nl zelf doen het wel.
Jawelquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Staat zeker niet de hele aflevering op daar?
Aukje zat er toch echt 4 jaar in. En dan natuurlijk dat laatste.quote:En tot slot natuurlijk Charlie. Na 3 jaar bij GTST te hebben gespeeld, verliet Aukje van Ginneken de serie. Gelukkig was daar Lieke van Lexmond om deze rol met glans over te nemen.
Ze hadden Lucas weer in een klein jochie moeten veranderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze Lucas dood laten gaan. Irritant ettertje en juist niet een rolmodel om de acceptatie van homo's te vergroten.
Ze likken nog steeds haar hielen daar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Frey het volgende:
Van de site bij de achtergrondinformatie, over personages die door meerdere mensen gespeeld zijn:
[..]
Aukje zat er toch echt 4 jaar in. En dan natuurlijk dat laatste.
4,5 zelfs, maar met twee pauzes van ongeveer 3 maanden. Dus 4 jaarquote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Frey het volgende:
Van de site bij de achtergrondinformatie, over personages die door meerdere mensen gespeeld zijn:
[..]
Aukje zat er toch echt 4 jaar in. En dan natuurlijk dat laatste.
Ze zijn er nooit mee gestopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze likken nog steeds haar hielen daar?
Mooie vrouw!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
Dat deed hij gisteren ookquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Straks gaat-ie, net als Jef, alle jongeren in de serie (ongevraagd) van advies voorzien
Wat nog niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Frey het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Anton arts is en geen zakenman.
Joep Sertons.
Alsof het een verkiezingscampagne isquote:Als directeur Van Houten International kenmerkend aan zijn meedogenloze manier van zaken doen en charmante oplichtingspraktijken weet Frits zich een ieder naar zijn hand te zetten. Denigrerend naar buiten toe geeft hij het woord manipulatie een geheel nieuwe betekenis. Provocerend en intimiderend gebruikt Frits alles en iedereen op zijn pad om er zelf beter van te worden. Eigenhandig zorgt hij voor heel wat terreur en opschudding met zijn betrokkenheid bij tal van vuile zaakjes.
Degene die dit verzonnen heeft is echt weirdquote:Frits keert terug naar Meerdijk en staat als het ware wederop op de begrafenis van zijn broer Rien. Hier houdt hij een toespraak waar hij en zijn vader Herman Hogendoorn wraak zweren op de moordenaar van hun zoon en broer.
En dit is gewoonquote:De nieuwste ontwikkeling rond van Houten in GTST is de battle tussen de 2 beruchste dynasties van Houten/Hoogendoorn en Sanders van opvolger, huidig bad guy Ludo Sanders. Zoon Jack van Houten heeft inmiddels een ernstig conflict lopen met de familie Sanders wat volgens sommigen weleens voorspel kon zijn op het ultieme GTST duel. Of de echte Frits van Houten ooit nog in GTST terug zal keren is vooralsnog onbekend.
Ergerlijk inderdaad. Die mensen kennen Ludo Sanders en hebben wat fragmenten van Frits gezien. En die dachten toen, 'oh dat was vast de Ludo van toen'. Ja het waren beiden bad guys, maar ze leken totaal niet op elkaar. En Frits was geenzins zoals Ludo.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit nu op wat oude, later bewerkte, wiki-pagina's van Frits van Houten te kijken. Echt lachen soms:
[..]
Alsof het een verkiezingscampagne is
[..]
Degene die dit verzonnen heeft is echt weird
[..]
En dit is gewoon![]()
Tja, maar waarom zou je dan van dat soort onzin verzinnen? Ik bedoel, als je er niets van af weet, waarom zeg/plaats je er iets over? Dat is gewoon zonde, en bij sommige mensen kan dit hoge verwachtingen wekken die niet waargemaakt kunnen worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ergerlijk inderdaad. Die mensen kennen Ludo Sanders en hebben wat fragmenten van Frits gezien. En die dachten toen, 'oh dat was vast de Ludo van toen'. Ja het waren beiden bad guys, maar ze leken totaal niet op elkaar. En Frits was geenzins zoals Ludo.
Volledig eens, ik heb dit soort Van Houten verheerlijking ook altijd falikant tegengesproken. Maar ja mensen willen graag iets te vertellen hebben en wieweet waren ze wel onder de indruk van die Frits' fragmenten, zodanig dat ze automatisch meenden te weten hoe hij in elkaar zat.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar waarom zou je dan van dat soort onzin verzinnen? Ik bedoel, als je er niets van af weet, waarom zeg/plaats je er iets over? Dat is gewoon zonde, en bij sommige mensen kan dit hoge verwachtingen wekken die niet waargemaakt kunnen worden.
Ja, maar ik kan me zo voorstellen dat mensen die die onzinverhalen over Frits op wikipedia geloven en dan vol verwachtingen alle seizoensboxen gaan kopen, wachtend op het moment dat-ie een verhaallijn met de Joegoslavische maffia krijgt of de zogenaamd "beruchte" scène met Ludo waarbij Frits hem vierkant uitlacht te zien zal zijn - terwijl beiden gewoon totaal niet bestaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volledig eens, ik heb dit soort Van Houten verheerlijking ook altijd falikant tegengesproken. Maar ja mensen willen graag iets te vertellen hebben en wieweet waren ze wel onder de indruk van die Frits' fragmenten, zodanig dat ze automatisch meenden te weten hoe hij in elkaar zat.
Dat hoge verwachtingen wekken gaat soms ongewenst. Ik vind seizoen 4 namelijk het leukste, dit is gewoon een persoonlijke mening en die liet ik blijken zonder over feiten te liegen. Volgens mij kunnen anderen er ook teleurgesteld van raken als hun mening over seizoen 4 heel anders is dan de mijne, maar hier valt nu eenmaal weinig aan te doen.
Dat van die maffia kan ik me nog enigzins indenken. Mensen die die Wassenaar verhaallijn niet meer goed herrineren of Ludo wellicht aan zag voor Frits.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me zo voorstellen dat mensen die die onzinverhalen over Frits op wikipedia geloven en dan vol verwachtingen alle seizoensboxen gaan kopen, wachtend op het moment dat-ie een verhaallijn met de Joegoslavische maffia krijgt of de zogenaamd "beruchte" scène met Ludo waarbij Frits hem vierkant uitlacht te zien zal zijn - terwijl beiden gewoon totaal niet bestaan.
Mike Tuinstra dacht ook een tijdje dat die scène bestondquote:Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat van die maffia kan ik me nog enigzins indenken. Mensen die die Wassenaar verhaallijn niet meer goed herrineren of Ludo wellicht aan zag voor Frits.
Maar die scene waarbij Ludo binnen zou komen om de boeken te controleren en 'de machtige Frits' zou reageren met: "Ludo Sanders??? Tsssssssssssss......". Wekt bij mij zowel verbazing als ergernis als hilariteit op. Hoe verzint zou iemand het in vredesnaam.
Hij staat niet in de intro en Tim wel... Zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Is het zeker dat Bilal geen vast karakter wordt?
Misschien plaatsen ze hem wel op de plek van Jack tezijnertijdquote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij staat niet in de intro en Tim wel... Zou wel leuk zijn
Volgens Ferry Doedens is Bilal een gastrolquote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Is het zeker dat Bilal geen vast karakter wordt?
Omdat die heks uit Wicked het zei dus dan is het goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef vencodark het volgende:
Waaaaar bemoeit Lucas zich nou mee?En waarom heeft zijn gaydar het altijd juist?
Klopt, maar ik vind Noud ook 10x niks. Mike is wel leuk trouwens, maar die gaat er straks toch weer vandoor met Sjors. Of allebei, kan ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind Nina een domme verwende doos...
En Mikequote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind Noud ook 10x niks. Mike is wel leuk trouwens, maar die gaat er straks toch weer vandoor met Sjors. Of allebei, kan ook.
Shortie? Vertelquote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De shortie
[..]
En Mike
mike, nou en of gadverdamme....quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De shortie
[..]
En Mike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:20 schreef Frey het volgende:
Shortie:Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, vervelend is datquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Waar staat de shortie? Soms zie ik hem vrijwel meteen staan en soms duurt het heel lang.
Hebben we iets gemist ofzo...?quote:Is verliefd op Roos, maar zijn beste vriend Daniël weet haar hart te veroveren.
Die Daniël toch, verovert zo geniepig het hart van Roos dat wij er als kijker helemaal niks van gemerkt hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:50 schreef PeterKelder het volgende:
En weer een fout op de officiële website, bij de biografie van Peter:
[..]
Hebben we iets gemist ofzo...?
Die site wordt toch niet meer wat het was...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:42 schreef PeterKelder het volgende:
Hé, de GTSTCourant heeft schijnbaar een doorstart gemaakt
http://gtstcourant.blog.nl/
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Daniël toch, verovert zo geniepig het hart van Roos dat wij er als kijker helemaal niks van gemerkt hebben.
Shortie:Ja vooral geweldig dat stukje met Tim en AntonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:Onderstaande vond ik nog wel het ergste van alles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, is Jantien eruit geflikkerd?quote:Rohan Gottschalk en Jantien van der Meer waren jarenlang hoofdschrijvers bij Scriptstudio
+1quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
Het doet gewoon pijn om deze Ludo te zien na seizoen 6.
Wilma Nanningaquote:Volgens Wilma Nanninga valt Everon Hooi op mannen. Dit vertelt Nanninga in de dagflits van de telegraaf.
Ook verteld ze dat er geruchten gaan dat Everon het achter de schermen doet met Ferry Doedens.
Everon zelf zegt niet in te willen gaan op deze geruchten omdat zijn prive leven prive is. Hierover zegt Nanninga dat het opvallend is dat Everon op feestjes altijd verschijnt met jongens.
Op twitter uiten verschillende bekende nederlanders zich over hun verontwaardiging over dit verhaal, zo zegt Marc van der Linden: “Mensen outen tegen hun wil, of zelfs maar de suggestie wekken dat ze homo zijn, dat dóe je gewoon niet. Bah bah bah! #nanninga”
Ook voormalig GTSTer Bart Ettekoven heeft hier het zijne over te vertellen: “Wat een lelijk verhaal van @WilmaNanninga over Everon Jackson. Waarom kastdeuren opentrekken als iemand dat misschien niet wil? #telegraaf”
Wilma haalt inspiratie uit de Bilal-verhaallijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wilma Nanninga![]()
![]()
![]()
Laat die jongen met rust man..
Harmsen die dit seizoen last van zijn ogen kreeg en dacht dat hij een van de meest vreselijke ziektes had en bijna dood ging.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:58 schreef Frey het volgende:
Harmsen die flipt als hij Arthur met Jessica betrapt:
[ afbeelding ]
"Wat heeft dit te betekenen?! Jij smerige seksmaniak!"
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:50 schreef PeterKelder het volgende:
En weer een fout op de officiële website, bij de biografie van Peter:
[..]
Hebben we iets gemist ofzo...?
Mwah, Everon is ook niet zo sympathiek meer in mijn ogen. Komt ook door het 'typetje' wat hij tegenwoordig neerzet in GTST. Dat doet zijn carrière serieus geen goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wilma Nanninga![]()
![]()
![]()
Nee maar dan nog. Boulevard had er ook een item over, zelfs vuile relnicht Albert had zoiets van, ''Van dood, ziekte en sexualiteit blijf je af.'' Dat zijn dingen die je niet in de media gooit. Mensen willen zulke dingen eerst met familie en vrienden bespreken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Everon is ook niet zo sympathiek meer in mijn ogen. Komt ook door het 'typetje' wat hij tegenwoordig neerzet in GTST. Dat doet zijn carrière serieus geen goed.
Nee, alleen een hoop gezeikquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef Scarface88 het volgende:
Gisteren geen GTST kunnen kijken, heb ik iets gemist?
Zag ik het toch goed dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Staat-ie Tim nu uitgebreid van advies te voorzien?
Hoe diep kan een personage met zo'n geschiedenis zinken...?quote:
Een cadeautje voor de schrijvers:quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe diep kan een personage met zo'n geschiedenis zinken...?
Oh wacht, ik weet het al: deze schrijvers_______________________
Vreselijk he..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe diep kan een personage met zo'n geschiedenis zinken...?
Oh wacht, ik weet het al: deze schrijvers_______________________
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Een cadeautje voor de schrijvers:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ha, ontzettend bedankt, daar zijn we enorm blij mee! Het is dan ook een erg mooi paard... Of is het nou een muis...?"
Ze gaat naar Venezuela om Arnie te zoeken, want ze gelooft niet dat hij dood is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
Heb ik nou iets gemist? Waar gaat Maxime heen?
Wat mij betreft voorgoed de serie uit. Maar helaas, ze gaat een naar Argentinië om een operatie te ondergaan vanwege haar brandwonden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
Heb ik nou iets gemist? Waar gaat Maxime heen?
Maar jij weet niet wie die operatie uitvoert.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mij betreft voorgoed de serie uit. Maar helaas, ze gaat een naar Argentinië om een operatie te ondergaan vanwege haar brandwonden.
In Nederland kan zo'n operatie namelijk niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mij betreft voorgoed de serie uit. Maar helaas, ze gaat een naar Argentinië om een operatie te ondergaan vanwege haar brandwonden.
Nope, Marjolein heeft een eigen bedrijf en zodoende niet te maken met de flexwetquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
In Nederland kan zo'n operatie namelijk niet?
Flexwet?
Frey, dat zou een betere verklaring zijn
Misschien had Marjolein toen andere verplichtingen ofzo, ze staat naast GTST ook nog in het theater, dus...quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:16 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bronkhorst doet op televisie zijn beklag over het huidige politiekorps van Meerdijk en eist verandering.
Hilarisch vond ik datquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
Tim die doodleuk Huize Bouwhuis binnen komt lopen met de woorden "Dag pa!"![]()
![]()
Anton heeft goede invloed op hemquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:45 schreef hplaserjet het volgende:
Ludo die koffers in de auto laadt, waar is de slechte Ludo gebleven?
. Nog even en en hij staat naast Jef in de Koning gehaktballen te draaien en biertjes te tappen
.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:45 schreef hplaserjet het volgende:
Ludo die koffers in de auto laadt, waar is de slechte Ludo gebleven?
. Nog even en en hij staat naast Jef in de Koning gehaktballen te draaien en biertjes te tappen
.
Hij heeft zelf toch allang toegegeven dat hij biseksueel is?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wilma Nanninga![]()
![]()
![]()
En dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Verder vind ik het al jaren een schijthoer
Dat heeft er toch niks mee te maken? Hij doet gewoon wat er in het script staat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Everon is ook niet zo sympathiek meer in mijn ogen. Komt ook door het 'typetje' wat hij tegenwoordig neerzet in GTST. Dat doet zijn carrière serieus geen goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bisexueel is wel even wat anders. Hij wordt nu door Wilma uit de kast getrokken, terwijl Everon er misschien nog niet klaar voor is om zichzelf te outen. Wie weet weet z'n familie het niet eens!quote:Op zaterdag 15 september 2012 04:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch allang toegegeven dat hij biseksueel is?
[..]
En dit.
[..]
Dat heeft er toch niks mee te maken? Hij doet gewoon wat er in het script staat.
Dat einde van de aflevering gisteren, whut.
Maar dat gesmak van Jack, gadverdamme.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Meerdijk blijft niets hetzelfdequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef rozecroc het volgende:
Jef belooft Maxime dat alles nog hetzelfde zal zijn als zij terugkomt, waarop zij half binnensmonds reageert met: "ik denk het niet Jef, ik denk het niet". Dit sluwe secreet is dus iets van plan. Circuleren hier al complottheorieën over? Ik ben benieuwd.
Zelfs de naam niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In Meerdijk blijft niets hetzelfde
Het zinnetje is geschreven door deze man, dat verklaart al heel watquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef rozecroc het volgende:
Jef belooft Maxime dat alles nog hetzelfde zal zijn als zij terugkomt, waarop zij half binnensmonds reageert met: "ik denk het niet Jef, ik denk het niet". Dit sluwe secreet is dus iets van plan. Circuleren hier al complottheorieën over? Ik ben benieuwd.
Woon jij ook in de buurt?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, dankje. 1 gifwolk boven mijn huis was genoeg
Misschien doelde zij op Bianca en Anton.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef rozecroc het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen alsIk verwacht nu vooral een Bianca en Anton die het uitpraten en dat dan als cliffshot een Julia binnenstapt tussen de zoenende twee in de achtergrond en zegt: "Anton...?", Close-up geschokte Anton en dan terug naar Julia "Ik ben het. Julia." Dan natuurlijk weer een dramatisch Merkies-muziekje (dat dramatische kun je dubbel opvatten), terug naar de close-up van Anton, credits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik denk ook redelijk in beelden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Kleine correctie aangebrachtquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik verwacht nu vooral een Bianca en Anton die het uitpraten en dat dan als cliffshot een Julia binnenstapt tussen de zoenende twee in de achtergrond en zegt: "Anton...?", Close-up geschokte Anton en dan terug naar Julia "Het is mij, Julia." Dan natuurlijk weer een dramatisch Merkies-muziekje (dat dramatische kun je dubbel opvatten), terug naar de close-up van Anton, credits.
Ja, ik denk ook redelijk in beelden.
EDIT: BWHAHAHA, Dat was waar ik eerst aan dacht actuallyquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kleine correctie aangebracht
Pittige Tijden is genialer dan het huidige GTST. Maar da's ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
EDIT: BWHAHAHA, Dat was waar ik eerst aan dacht actually
Maar weetje, dat is gewoon veel te cliché en veel te veel richting de Amerikaanse 'Ik ben niet Henk maar zijn slechte tweelingbroer, Hans' taferelen. En lijkt teveel op Pittige Tijden.
Pittige Tijden is altijd genialer geweest.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pittige Tijden is genialer dan het huidige GTST. Maar da's ook niet zo moeilijk
En zo mierzoet als een suikerspinquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pittige Tijden is altijd genialer geweest.
Het GTST van nu is de daadwerkelijke zure bom.
Die leaderquote:
Blijft geniaal om te zienquote:
Ik word er anders wel eens bitter van wanneer ik de huidige schrijvers zie pronken met hun slechte verhaallijnen.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die leader![]()
![]()
Jef die erin te zien is, terwijl die maar 2 keer in heel Pittige Tijden voorkwam
[..]
Blijft geniaal om te zien
"Eh... Bef.... Eh... F!"quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Mijn naar is Jef, van AA&F!"
Nu weet ik het zeker: Ze hebben Jef's karakter van nu zo veranderd om het te laten linken aan het Pittige Tijden-karakter: Altijd zittend aan de bar, amper in beeld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Mijn naar is Jef, van AA&F!"
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij dat stuk met Bassie en Adriaan van 1.07-1.25:
Irene: Carlo je moet je ontzettend om gaan kleden
Carlo: Maar ik heet Rik..!
Die aflevering was gewoon 100% pure jeugdnostalgie voor mij. Sowieso die volledige Telekids-aflevering. Ben blij dat ik hem weer op DVD heb nuquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij dat stuk met Bassie en Adriaan van 1.07-1.25:
Irene: Carlo je moet je ontzettend om gaan kleden
Carlo: Maar ik heet Rik..!
Nope; Tot het allereinde hebben ze Kim enzo geparodieerd, geen Fisher.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het mooie aan Pittige Tijden is overigens dat Arnie er nooit uit is gegaan en dat er nooit een Fischer in heeft gezeten![]()
(Althans ik kan me niet alle afleveringen herinneren, maat Pittige Tijden stopte oktober 1999, ik weet niet of ze die nieuwkomers misschien toch even hebben geparodieerd).
"Anders knippen we je dinges eraf!quote:
Dat blijf ik geweldig vinden, evenals "Hé, wie komt daar binnen?", "Er wordt gebeld!" en "Ik hoop niet dat hij/zij mij nu hoort!"quote:
Yepquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Reinout Oerlemans serieus de regisseur van pittige tijden of staat dat er als onzin in ?
Waren de allerbeste troll-credits ever. Zo was Ferry Somogyi geloof ik ook voor de make-up en dergelijke.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Reinout Oerlemans serieus de regisseur van pittige tijden of staat dat er als onzin in ?
Ludo en Jessica zijn in gtst toch ook een tijdje een koppel geweest?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Helaas heeft Erik de Vogel nooit meegespeeld in Pittige Tijden, had graag willen zien hoe hij dat zou hebben gedaan
Mocht Erik ooit onverhoopt niet kunnen opdagen bij GTST, dan kunnen ze altijd nog Carlo vragen om de rol tijdelijk te spelen
Begin seizoen 7.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo en Jessica zijn in gtst toch ook een tijdje een koppel geweest?
Rolf Wouters speelde in begin 1998 als VMR-gast ook Ludo... Dát was pas pure briljantie. Ik heb een 'wat voorafging' sinds jaar en dag op video liggen (De week erop kwam namelijk de Telekids met Frans Bauer en dus de legendarische Pittige Tijden met de Frans Bauer Kabouterquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Helaas heeft Erik de Vogel nooit meegespeeld in Pittige Tijden, had graag willen zien hoe hij dat zou hebben gedaan
Mocht Erik ooit onverhoopt niet kunnen opdagen bij GTST, dan kunnen ze altijd nog Carlo vragen om de rol tijdelijk te spelen
Je zou beter eens opschieten met de boxen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rolf Wouters speelde in begin 1998 als VMR-gast ook Ludo... Dát was pas pure briljantie. Ik heb een 'wat voorafging' sinds jaar en dag op video liggen (De week erop kwam namelijk de Telekids met Frans Bauer en dus de legendarische Pittige Tijden met de Frans Bauer Kabouter) en als je dan ziet hoe hij "Mèisje mèisje..." doet tegen Linda, vervolgens Rik zover krijgt om voor 1000 gulden 10 minuten zijn adem in te houden en dergelijke... Echt, geniaal.
Ik zou het eens op YT moeten zetten.
Haar bron is: "Dat hoorde ik"quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wilma Nanninga![]()
![]()
![]()
Een koppel...quote:
Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een koppel...Ik moet zeggen dat Ludo me in seizoen 6 soms doet denken aan Frits ten tijde van seizoen 2, die kon net zo pesterig, dreigend en denigrerend zijn - en in sommige gevallen véél te ver gaan, zoals bij Suzanne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan gewoon een mannetje om het op te lossen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Ludo me in seizoen 6 soms doet denken aan Frits ten tijde van seizoen 2, die kon net zo pesterig, dreigend en denigrerend zijn - en in sommige gevallen véél te ver gaan, zoals bij Suzanne.
Overigens allebei na opmerkingen over zijn geliefden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sommige dingen deed ie liever zelf, met name werk dat geen vervelend was, maar fijn werk.
Een voorbeeld van na seizoen 6:
En wéér vallen er klappenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sommige dingen deed ie liever zelf, met name werk dat geen vervelend was, maar fijn werk.
Een voorbeeld van na seizoen 6:
Dit deuntje zal in seizoen 7 al te horen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit deuntje zal in seizoen 7 al te horen zijn.
Ja en dit deuntje blijft ook nog even:quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier hoor je een tune die ook te horen is in seizoen 6
Gek genoeg doet het stuk vanaf 0:56 min. mij denken aan die prutzooi van Merkies, het klinkt enigszins hetzelfde. Alhoewel Schilperoort er meteen weer iets moois van maaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja en dit deuntje blijft ook nog even:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:34 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Robert de la Haye lijkt me wel een goede Ludo (of broer van Ludo of wat dan ook)
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zijn ze niet stiekem familie?
Dat was me al eerder opgevallen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef Frey het volgende:
En deze is ook nog een tijdje te horen.
Hier nog:
ze hadden allebei Suzanne wat aangedaan, besef ik nu pasquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Ludo me in seizoen 6 soms doet denken aan Frits ten tijde van seizoen 2, die kon net zo pesterig, dreigend en denigrerend zijn - en in sommige gevallen véél te ver gaan, zoals bij Suzanne.
Nu is Ludo's grootste "misdaad" het zetten van slappe koffie.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ze hadden allebei Suzanne wat aangedaan, besef ik nu pas
Hij zal inmiddels wel héél goed weten hoe hij goede koffie moet zettenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu is Ludo's grootste "misdaad" het zetten van slappe koffie.
Maar hij neemt wraak op mensen die hem dwarszitten door hen slechte koffie voor te zetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zal inmiddels wel héél goed weten hoe hij goede koffie moet zetten
Ook al? Die doctor van Onm ook met vlaams aacent nog wel.quote:[b]Op zaterdag 15 september 2012 20:18 schreef PeterKelder het volgende:[/b
[..]
NeeMaar het lijkt mij gewoon gaaf om Robert als een broer van Ludo te zien
Overigens: Robert speelt wel ín "Familie", maar dat terzijde
Yup, maar hij woont dan ook in België. Daarnaast heeft-ie ook nog een dokter gespeeld in de Vlaamse serie Spoedquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook al? Die doctor van Onm ook met vlaams aacent nog wel.
Die kop van Helen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:56 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zulk groot nieuws, dat het zelfs de kranten haalt.
Ja, ik was dat ook aan het lezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn er zelfs in de Tweede Kamer vragen over gesteld
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig dat dit volgens de recensie het enige hoogtepunt was, dat helaas vroegtijdig werd afgebroken.
Wel schandalig dat er geen vragen in de Tweede Kamer werden gesteld over het afgebroken optreden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat werd dan ook netjes vermeldt in Het Spectrum.
Er schijnen wel Kamervragen te zijn gesteld door ene G. Wilders, die het ronduit bespottelijk vond dat het hier een Spaanse avond betrof en geen Nederlandse.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel schandalig dat er geen vragen in de Tweede Kamer werden gesteld over het afgebroken optreden.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er schijnen wel Kamervragen te zijn gesteld door ene G. Wilders, die het ronduit bespottelijk vond dat het hier een Spaanse avond betrof en geen Nederlandse.
Ja, dus ik denk dat het vanaf begin af aan al de bedoeling was dat Sophia zo veel op Janine moest lijkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was het al Caroline.
Dat muziekje daar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:13 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hierover schijnt de Tweede Kamer zich ernstig zorgen over te hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |