ow... en dansatoria natuurlijk...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl volgens Jef er nog meer cafés in de buurt zijn

Keuning is juist een van de weinig goeden.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hooguit een paar weken, denk ik. Marjolein Keuning heeft haar eigen bedrijf en hoeft zodoende niet met de flexwet

Sjors (Inge Schrama) is ook erg goedquote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Keuning is juist een van de weinig goeden.
Naar mijn menin goede acteurs in GTST (bij rol genoemd):
Ludo
Jef
Janine
Maxime
Rik
Anton
Bilal
Laura
Het kan zijn dat ik een paar vergeet

Ik kon hem vrijwel meteen kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef VeerEli het volgende:
Nou ja zeg. Het is al kwart over 9 geweest en kan de aflevering van vandaag nog steeds niet gratis kijken op de site. Heel raar..

Shortie volgens mij ook nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef VeerEli het volgende:
Nou ja zeg. Het is al kwart over 9 geweest en kan de aflevering van vandaag nog steeds niet gratis kijken op de site. Heel raar..

Hoe kan dat nou, als ik op het fragment klik komt er te staan ''bekijk voor 0,99 cent''.quote:

Ook zo irritantquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef VeerEli het volgende:
Als ik vanaf de homepage klik op GTST van vandaag, komt er niet te staan 0,99 cent. Maar als ik hem dan wil kijken komt er te staan: Sorry! Er gaat iets fout. Probeer het later nog eens bla bla bla

Staat zeker niet de hele aflevering op daar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
Even gekeken op RTL XL, maar daar werkt bij mij ook niks op het moment.
De filmpjes op www.gtst.nl zelf doen het wel.

Jawelquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Staat zeker niet de hele aflevering op daar?

Aukje zat er toch echt 4 jaar in. En dan natuurlijk dat laatste.quote:En tot slot natuurlijk Charlie. Na 3 jaar bij GTST te hebben gespeeld, verliet Aukje van Ginneken de serie. Gelukkig was daar Lieke van Lexmond om deze rol met glans over te nemen.

Ze hadden Lucas weer in een klein jochie moeten veranderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze Lucas dood laten gaan. Irritant ettertje en juist niet een rolmodel om de acceptatie van homo's te vergroten.

Ze likken nog steeds haar hielen daar?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Frey het volgende:
Van de site bij de achtergrondinformatie, over personages die door meerdere mensen gespeeld zijn:
[..]
Aukje zat er toch echt 4 jaar in. En dan natuurlijk dat laatste.

4,5 zelfs, maar met twee pauzes van ongeveer 3 maanden. Dus 4 jaarquote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Frey het volgende:
Van de site bij de achtergrondinformatie, over personages die door meerdere mensen gespeeld zijn:
[..]
Aukje zat er toch echt 4 jaar in. En dan natuurlijk dat laatste.

Ze zijn er nooit mee gestopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze likken nog steeds haar hielen daar?

Mooie vrouw!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even tussendoor:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |