SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bronkhorst doet op televisie zijn beklag over het huidige politiekorps van Meerdijk en eist verandering.
Hilarisch vond ik datquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
Tim die doodleuk Huize Bouwhuis binnen komt lopen met de woorden "Dag pa!"![]()
![]()
Anton heeft goede invloed op hemquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:45 schreef hplaserjet het volgende:
Ludo die koffers in de auto laadt, waar is de slechte Ludo gebleven?
. Nog even en en hij staat naast Jef in de Koning gehaktballen te draaien en biertjes te tappen
.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:45 schreef hplaserjet het volgende:
Ludo die koffers in de auto laadt, waar is de slechte Ludo gebleven?
. Nog even en en hij staat naast Jef in de Koning gehaktballen te draaien en biertjes te tappen
.
Hij heeft zelf toch allang toegegeven dat hij biseksueel is?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wilma Nanninga![]()
![]()
![]()
Laat die jongen met rust man..
En dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Verder vind ik het al jaren een schijthoer
Dat heeft er toch niks mee te maken? Hij doet gewoon wat er in het script staat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Everon is ook niet zo sympathiek meer in mijn ogen. Komt ook door het 'typetje' wat hij tegenwoordig neerzet in GTST. Dat doet zijn carrière serieus geen goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bisexueel is wel even wat anders. Hij wordt nu door Wilma uit de kast getrokken, terwijl Everon er misschien nog niet klaar voor is om zichzelf te outen. Wie weet weet z'n familie het niet eens!quote:Op zaterdag 15 september 2012 04:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch allang toegegeven dat hij biseksueel is?
[..]
En dit.
[..]
Dat heeft er toch niks mee te maken? Hij doet gewoon wat er in het script staat.
Dat einde van de aflevering gisteren, whut.
Maar dat gesmak van Jack, gadverdamme.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Meerdijk blijft niets hetzelfdequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef rozecroc het volgende:
Jef belooft Maxime dat alles nog hetzelfde zal zijn als zij terugkomt, waarop zij half binnensmonds reageert met: "ik denk het niet Jef, ik denk het niet". Dit sluwe secreet is dus iets van plan. Circuleren hier al complottheorieën over? Ik ben benieuwd.
Zelfs de naam niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In Meerdijk blijft niets hetzelfde
Het zinnetje is geschreven door deze man, dat verklaart al heel watquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef rozecroc het volgende:
Jef belooft Maxime dat alles nog hetzelfde zal zijn als zij terugkomt, waarop zij half binnensmonds reageert met: "ik denk het niet Jef, ik denk het niet". Dit sluwe secreet is dus iets van plan. Circuleren hier al complottheorieën over? Ik ben benieuwd.
Woon jij ook in de buurt?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, dankje. 1 gifwolk boven mijn huis was genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |