Dan is het ook niet zo raar dat Timmetje bij Jack staat hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
Dus zowel Noud als Tim zijn er later bijgeplakt
quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo raar dat Timmetje bij Jack staat haha
Die komt een beetje naar voren als ze boos kijkt, of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:28 schreef Marrije het volgende:
Ik zit de aflevering van gisteren te kijken maar wat heeft sjors toch met haar onderkaak? Of ben ik de enige die dat ziet?
ja! en voor de zomerstop was me dat niet opgevallenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Die komt een beetje naar voren als ze boos kijkt, of bedoel je dat niet?
Kan Magda niet terug kerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Het ergste van alles is dat er nog steeds geen opvolgster voor haar is, zodat Ludo nog steeds zelf de deur opendoet, de jassen aanneemt en de koffie inschenkt![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef PeterKelder het volgende:
Het is zó overduidelijk dat ze dit playbacken, dat het gewoon té grappig is![]()
Ha, ik ben ook nog steeds bij dvd 16quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef LetsGame het volgende:
Omdat ik wel 8 eindexamenklassen (de meeste docenten max 5) heb, heb ik het echt druk dit schooljaar! Ik ben nog steeds bij dvd 16 van seizoen 6
Ik vind Alles of Niets trouwens veel leuker dan Ademnoodquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer Guusje () zingt hoor je ook iemand anders (Babette?) erdoorheen zingen bij haar 2e zin
![]()
En dat oh baby stukje, knap hoor dat ze dat dansend kan![]()
Wel een leuk dansje wat typisch jaren 90 is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
Dus zowel Noud als Tim zijn er later bijgeplakt
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Prachtig! Hoe kom je hieraan?
Hier is ook nog een ander liedje over Kennard, schijnt uit de jaren '90 te komen.
Het refrein van "Kennard of Niets" is een beetje aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, we're evenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, ik ben ook nog steeds bij dvd 16Ik denk dat ik van het weekend weer even wat ga bekijken
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Alles of Niets trouwens veel leuker dan Ademnood
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het refrein van "Kennard of Niets" is een beetje aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het refrein van "Kennard of Niets" is een beetje aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er stond ook een foto bij van het live optreden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ze zingen iig net zo flauwigquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:00 schreef LetsGame het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=XBWW4FMHDAFB (Alles of Niets)
http://www.mijnbestand.nl/share.php?key=7KOYSJTRD4QF ( Ademnood)
Maar wie deze meiden zijn, geen idee..
en ik ga vannacht naar frankrijk voor 3 weekjes heb het wel allemaal ingeprogrameerd staan maar met een beetje geluk kan ik het misschien ook wel kijken op mijn tablet ik weet niet hoe dat zit met GTST en rechten.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot morgenmaar die scene zal vast ook wel tegelijk te clif zijn
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er stond ook een foto bij van het live optreden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |