Was toch ook zo met Mike?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, allemaal leuk en aardig dat die Tim een groot geheim met zich mee zou dragen, maar was dat met Yvon niet precies hetzelfde? Of is dat "grote" geheim als geopenbaard?
Voor aflevering 5000 gaat de cast een nieuwe CD opnemen net zoals toen in 1995. Het liedje van Rikki, Lorena en Nina wordt een hitquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Robin Martens naast de serie een zangcarrière start
Geschreven door Rohan Gottschalkquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Voor aflevering 5000 gaat de cast een nieuwe CD opnemen net zoals toen in 1995. Het liedje van Rikki, Lorena en Nina wordt een hit
Toen ze met Rik ging was ze eigenlijk nog getrouwd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, allemaal leuk en aardig dat die Tim een groot geheim met zich mee zou dragen, maar was dat met Yvon niet precies hetzelfde? Of is dat "grote" geheim als geopenbaard?
Inge Ipenburg was de enige die niet meer in de cast zat, en een eigen stukje liedtekst hadquote:
Inderdaad, en Bennie de Haan vertrok vlak hierna van de setquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inge Ipenburg was de enige die niet meer in de cast zat, en een eigen stukje liedtekst had
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inderdaad, en Bennie de Haan vertrok vlak hierna van de set
De CD:quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geschreven door Rohan Gottschalk
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
De CD:
01. Ridder Gottschalk [3:23]
02. Een echte hoofdschrijver [4:02]
03. Ode aan Kennard Bos [7:23]
04. Bloedstollende cliffhangers [3:54]
05. Liedjes maken de serie [2:55]
06. Ridder Gottschalk - Karaoke [3:23]
07. Ode aan Kennard Bos - Karaoke [7:23]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja
Overigens zie je, als ze voor de tweede keer het refrein gaan zingen, Rogier Proper op de achtergrond als een raket opstaan
Als dit echt zo was, zou het misschien net 10 stuks verkopenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
De CD:
01. Ridder Gottschalk [3:23]
02. Een echte hoofdschrijver [4:02]
03. Ode aan Kennard Bos [7:23]
04. Bloedstollende cliffhangers [3:54]
05. Liedjes maken de serie [2:55]
06. Ridder Gottschalk - Karaoke [3:23]
07. Ode aan Kennard Bos - Karaoke [7:23]
Ik zou hem in ieder geval kopenquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als dit echt zo was, zou het misschien net 10 stuks verkopen
Dan vullen wij in ieder geval 20% aanquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou hem in ieder geval kopen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja
Overigens zie je, als ze voor de tweede keer het refrein gaan zingen, Rogier Proper op de achtergrond als een raket opstaan
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dan vullen wij in ieder geval 20% aan
De quiz zou ik graag op dvd zien. Ik heb de aflevering met Erik gemist omdat ik toen op vakantie was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met Mike.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
Het refrein van het nummer "Een ode aan Kennard Bos" is uitgelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zo handig dat we alles terug kunnen zien op internet of we het kunnen recorden via zo'n televisionbox.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
De quiz zou ik graag op dvd zien. Ik heb de aflevering met Erik gemist omdat ik toen op vakantie was.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
Het refrein van het nummer "Een ode aan Kennard Bos" is uitgelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig! Hoe kom je hieraan?
Hier is ook nog een ander liedje over Kennard, schijnt uit de jaren '90 te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Prachtig! Hoe kom je hieraan?
Hier is ook nog een ander liedje over Kennard, schijnt uit de jaren '90 te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Via www.wijzijnfanvankennardenlatendatblijken.nlquote:
quote:Hier is ook nog een ander liedje over Kennard, schijnt uit de jaren '90 te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |