quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Bing
"Het is jouw schuld dat ik mijn lul in jouw kut stak."
Beter dan Schilperoort wordt het toch eigenlijk nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Frey het volgende:
Fons maakt in ieder geval wat nieuwe muziekjes, maar hij mag wel eens andere instrumenten proberen.
Ik zei precies hetzelfde hier!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Bing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bwehehequote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef LetsGame het volgende:
Bing
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft-ie niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Frey het volgende:
Fons maakt in ieder geval wat nieuwe muziekjes, maar hij mag wel eens andere instrumenten proberen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Kan niet wachten tot morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die scene zal vast ook wel tegelijk te clif zijn
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]Zeg dat nou niet te hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is die Bing trouwens een idioot zeg!Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Eens, maar eigenlijk pas sinds zijn moeder Dorotea eruit ging, daarvoor was ie nog wel te pruimen vond ik. Zij floot hem ook vaak terug als ie te asociaal deed.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Sk00p het volgende:
[..]![]()
Wat is die Bing trouwens een idioot zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |