Misschien doelde zij op Bianca en Anton.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef rozecroc het volgende:
Jef belooft Maxime dat alles nog hetzelfde zal zijn als zij terugkomt, waarop zij half binnensmonds reageert met: "ik denk het niet Jef, ik denk het niet". Dit sluwe secreet is dus iets van plan. Circuleren hier al complottheorieën over? Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:59 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen alsIk verwacht nu vooral een Bianca en Anton die het uitpraten en dat dan als cliffshot een Julia binnenstapt tussen de zoenende twee in de achtergrond en zegt: "Anton...?", Close-up geschokte Anton en dan terug naar Julia "Ik ben het. Julia." Dan natuurlijk weer een dramatisch Merkies-muziekje (dat dramatische kun je dubbel opvatten), terug naar de close-up van Anton, credits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik denk ook redelijk in beelden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Kleine correctie aangebrachtquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik verwacht nu vooral een Bianca en Anton die het uitpraten en dat dan als cliffshot een Julia binnenstapt tussen de zoenende twee in de achtergrond en zegt: "Anton...?", Close-up geschokte Anton en dan terug naar Julia "Het is mij, Julia." Dan natuurlijk weer een dramatisch Merkies-muziekje (dat dramatische kun je dubbel opvatten), terug naar de close-up van Anton, credits.
Ja, ik denk ook redelijk in beelden.
EDIT: BWHAHAHA, Dat was waar ik eerst aan dacht actuallyquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kleine correctie aangebracht
Pittige Tijden is genialer dan het huidige GTST. Maar da's ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
EDIT: BWHAHAHA, Dat was waar ik eerst aan dacht actually
Maar weetje, dat is gewoon veel te cliché en veel te veel richting de Amerikaanse 'Ik ben niet Henk maar zijn slechte tweelingbroer, Hans' taferelen. En lijkt teveel op Pittige Tijden.
Pittige Tijden is altijd genialer geweest.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pittige Tijden is genialer dan het huidige GTST. Maar da's ook niet zo moeilijk
En zo mierzoet als een suikerspinquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pittige Tijden is altijd genialer geweest.
Het GTST van nu is de daadwerkelijke zure bom.
Die leaderquote:
Blijft geniaal om te zienquote:
Ik word er anders wel eens bitter van wanneer ik de huidige schrijvers zie pronken met hun slechte verhaallijnen.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die leader![]()
![]()
Jef die erin te zien is, terwijl die maar 2 keer in heel Pittige Tijden voorkwam
[..]
Blijft geniaal om te zien
"Eh... Bef.... Eh... F!"quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Mijn naar is Jef, van AA&F!"
Nu weet ik het zeker: Ze hebben Jef's karakter van nu zo veranderd om het te laten linken aan het Pittige Tijden-karakter: Altijd zittend aan de bar, amper in beeld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Mijn naar is Jef, van AA&F!"
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij dat stuk met Bassie en Adriaan van 1.07-1.25:
Irene: Carlo je moet je ontzettend om gaan kleden
Carlo: Maar ik heet Rik..!
Die aflevering was gewoon 100% pure jeugdnostalgie voor mij. Sowieso die volledige Telekids-aflevering. Ben blij dat ik hem weer op DVD heb nuquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij dat stuk met Bassie en Adriaan van 1.07-1.25:
Irene: Carlo je moet je ontzettend om gaan kleden
Carlo: Maar ik heet Rik..!
Nope; Tot het allereinde hebben ze Kim enzo geparodieerd, geen Fisher.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het mooie aan Pittige Tijden is overigens dat Arnie er nooit uit is gegaan en dat er nooit een Fischer in heeft gezeten![]()
(Althans ik kan me niet alle afleveringen herinneren, maat Pittige Tijden stopte oktober 1999, ik weet niet of ze die nieuwkomers misschien toch even hebben geparodieerd).
"Anders knippen we je dinges eraf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |