Mwah, Everon is ook niet zo sympathiek meer in mijn ogen. Komt ook door het 'typetje' wat hij tegenwoordig neerzet in GTST. Dat doet zijn carrière serieus geen goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wilma Nanninga![]()
![]()
![]()
Laat die jongen met rust man..
Nee maar dan nog. Boulevard had er ook een item over, zelfs vuile relnicht Albert had zoiets van, ''Van dood, ziekte en sexualiteit blijf je af.'' Dat zijn dingen die je niet in de media gooit. Mensen willen zulke dingen eerst met familie en vrienden bespreken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Everon is ook niet zo sympathiek meer in mijn ogen. Komt ook door het 'typetje' wat hij tegenwoordig neerzet in GTST. Dat doet zijn carrière serieus geen goed.
Nee, alleen een hoop gezeikquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef Scarface88 het volgende:
Gisteren geen GTST kunnen kijken, heb ik iets gemist?
Zag ik het toch goed dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Staat-ie Tim nu uitgebreid van advies te voorzien?
Hoe diep kan een personage met zo'n geschiedenis zinken...?quote:
Een cadeautje voor de schrijvers:quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe diep kan een personage met zo'n geschiedenis zinken...?
Oh wacht, ik weet het al: deze schrijvers_______________________
Vreselijk he..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe diep kan een personage met zo'n geschiedenis zinken...?
Oh wacht, ik weet het al: deze schrijvers_______________________
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Een cadeautje voor de schrijvers:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ha, ontzettend bedankt, daar zijn we enorm blij mee! Het is dan ook een erg mooi paard... Of is het nou een muis...?"
Ze gaat naar Venezuela om Arnie te zoeken, want ze gelooft niet dat hij dood is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
Heb ik nou iets gemist? Waar gaat Maxime heen?
Wat mij betreft voorgoed de serie uit. Maar helaas, ze gaat een naar Argentinië om een operatie te ondergaan vanwege haar brandwonden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
Heb ik nou iets gemist? Waar gaat Maxime heen?
Maar jij weet niet wie die operatie uitvoert.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mij betreft voorgoed de serie uit. Maar helaas, ze gaat een naar Argentinië om een operatie te ondergaan vanwege haar brandwonden.
In Nederland kan zo'n operatie namelijk niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat mij betreft voorgoed de serie uit. Maar helaas, ze gaat een naar Argentinië om een operatie te ondergaan vanwege haar brandwonden.
Nope, Marjolein heeft een eigen bedrijf en zodoende niet te maken met de flexwetquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
In Nederland kan zo'n operatie namelijk niet?
Flexwet?
Frey, dat zou een betere verklaring zijn
Misschien had Marjolein toen andere verplichtingen ofzo, ze staat naast GTST ook nog in het theater, dus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |