SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 1 oktober tot 5 oktober zijn ook al bekend..Nah, deze zijn toch niet serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, deze zijn toch niet serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lees dinsdag eens
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, deze zijn toch niet serieus?Vriend, kom op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heer met stijl
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij nep spoilers is het misschien wel zo fair erbij te zetten voor de mensen die hier nog niet zolang posten of de serie nog maar net kijken dat het nepspoilers zijn.Prima plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westenwindquote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef Woelli het volgende:
[ afbeelding ]
Zal Tim dan toch de zoon zijn van Anton en Martine
Ik vond ze zo dom, ik dacht serieus dat het de echte waren.quote:
Ja, júist de dinsdag. Ik zie ze Nuran wel een angst voor socializing geven hoor! Een van de main characters die een verhaallijn krijgt rondom het niet naar buiten durven.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja geweldig hé
Anton is hier zelfs vreemd gegaan met Karin
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef LetsGame het volgende:
Spoilers 1 oktober tot 5 oktober zijn ook al bekend..Nah boh, kut zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een compleet heelal van verschilquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch is het weer wennen aan de huidige Ludo die in de Rozenboom over Lucas' mijmeringen zit te praten.
"Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt."quote:Op woensdag 12 september 2012 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een compleet heelal van verschil
Datquote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt."
Hij is bijna een mannelijke Helen Helmink geworden. Die vroeg die dingen ook altijdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat![]()
![]()
En de huidige Ludo heeft zinnen als "Wil je nog koffie?", "Ik doe wel open!", "Geef jullie jassen maar" en "Lieverd, wat Lucas/Nina/Pietje Puk doet is verschrikkelijk, ook al hebben wij er niets mee te maken".
Straks gaat-ie, net als Jef, alle jongeren in de serie (ongevraagd) van advies voorzienquote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is bijna een mannelijke Helen Helmink geworden.
Jef is gewoon een Daniël geworden, nee toch niet helemaal, zelfs die had altijd nog wel een klein beetje een eigen leven. Wanneer is Jef eigenlijk voor het laatst in beeld geweest?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Straks gaat-ie, net als Jef, alle jongeren in de serie (ongevraagd) van advies voorzien
Gisteren of eergisteren, dacht ik. Hij had zelfs weer eens een (paar?) scène(s) in De Rozenboom, alhoewel hij daar ook begon met roddelen over Nuran, Bilal, Rik etc.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jef is gewoon een Daniël geworden, nee toch niet helemaal, zelfs die had altijd nog wel een klein beetje een eigen leven. Wanneer is Jef eigenlijk voor het laatst in beeld geweest?
In GTST niet. Daar blijf je ook gewoon staan na een klap vol op je smoel, die incasseer je gewoon en deelt meteen een mep terug uitquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
dat moet toch pijn doen, als je met je achterhoofd op de tegels klapt
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als die een relatie krijgen dan zal het er heftig aan toegaan, misschien kan Noud als ie terugkomt een SM kelder laten aan leggen voor Lucas en Bilal.
Net zo hard, want je bent je oriëntatievermogen niet kwijtquote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In GTST niet. Daar blijf je ook gewoon staan na een klap vol op je smoel, die incasseer je gewoon en deelt meteen een mep terug uit
Beter hadden ze Lucas dood laten gaan. Irritant ettertje en juist niet een rolmodel om de acceptatie van homo's te vergroten.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Frey het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat ze Edwin al zo vroeg dood hebben laten gaan. Ze hadden toch meer met hem kunnen doen dan alleen dat homo gedoe?
Of er komt meteen ik-weet-niet-hoeveel bloed ergens vandaanquote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In GTST niet. Daar blijf je ook gewoon staan na een klap vol op je smoel, die incasseer je gewoon en deelt meteen een mep terug uit
In het begin vond ik het nog wel een aangenaam personage, maar na een tijdje werd het erger en erger.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze Lucas dood laten gaan. Irritant ettertje en juist niet een rolmodel om de acceptatie van homo's te vergroten.
Ze kunnen het beter GSSS (Goede Stellen, Slechte Stellen) gaan noemenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:32 schreef Beeertjee het volgende:
GTST, 25 minuten ruziënde stelletjes.
En dat Janine dan mag winnen van Tante Heks, met behulp van knoflook of zoiets...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wacht nog steeds op een (fysieke) bitchfight tussen Maxime en Janine.
Gaat Tante Heks nu ook een paar maanden uit de serie?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat Janine dan mag winnen van Tante Heks, met behulp van knoflook of zoiets...
Maxime lijkt me sterker dan Janine.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat Janine dan mag winnen van Tante Heks, met behulp van knoflook of zoiets...
Hooguit een paar weken, denk ik. Marjolein Keuning heeft haar eigen bedrijf en hoeft zodoende niet met de flexwetquote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Gaat Tante Heks nu ook een paar maanden uit de serie?
Misschien is ze een paar maanden iets anders gaan doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hooguit een paar weken, denk ik. Marjolein Keuning heeft haar eigen bedrijf en hoeft zodoende niet met de flexwet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |