Yepquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Reinout Oerlemans serieus de regisseur van pittige tijden of staat dat er als onzin in ?
Waren de allerbeste troll-credits ever. Zo was Ferry Somogyi geloof ik ook voor de make-up en dergelijke.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Reinout Oerlemans serieus de regisseur van pittige tijden of staat dat er als onzin in ?
Ludo en Jessica zijn in gtst toch ook een tijdje een koppel geweest?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Helaas heeft Erik de Vogel nooit meegespeeld in Pittige Tijden, had graag willen zien hoe hij dat zou hebben gedaan
Mocht Erik ooit onverhoopt niet kunnen opdagen bij GTST, dan kunnen ze altijd nog Carlo vragen om de rol tijdelijk te spelen
Begin seizoen 7.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo en Jessica zijn in gtst toch ook een tijdje een koppel geweest?
Rolf Wouters speelde in begin 1998 als VMR-gast ook Ludo... Dát was pas pure briljantie. Ik heb een 'wat voorafging' sinds jaar en dag op video liggen (De week erop kwam namelijk de Telekids met Frans Bauer en dus de legendarische Pittige Tijden met de Frans Bauer Kabouterquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Helaas heeft Erik de Vogel nooit meegespeeld in Pittige Tijden, had graag willen zien hoe hij dat zou hebben gedaan
Mocht Erik ooit onverhoopt niet kunnen opdagen bij GTST, dan kunnen ze altijd nog Carlo vragen om de rol tijdelijk te spelen
Je zou beter eens opschieten met de boxen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rolf Wouters speelde in begin 1998 als VMR-gast ook Ludo... Dát was pas pure briljantie. Ik heb een 'wat voorafging' sinds jaar en dag op video liggen (De week erop kwam namelijk de Telekids met Frans Bauer en dus de legendarische Pittige Tijden met de Frans Bauer Kabouter) en als je dan ziet hoe hij "Mèisje mèisje..." doet tegen Linda, vervolgens Rik zover krijgt om voor 1000 gulden 10 minuten zijn adem in te houden en dergelijke... Echt, geniaal.
Ik zou het eens op YT moeten zetten.
Haar bron is: "Dat hoorde ik"quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wilma Nanninga![]()
![]()
![]()
Laat die jongen met rust man..
Een koppel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een koppel...Ik moet zeggen dat Ludo me in seizoen 6 soms doet denken aan Frits ten tijde van seizoen 2, die kon net zo pesterig, dreigend en denigrerend zijn - en in sommige gevallen véél te ver gaan, zoals bij Suzanne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan gewoon een mannetje om het op te lossen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Ludo me in seizoen 6 soms doet denken aan Frits ten tijde van seizoen 2, die kon net zo pesterig, dreigend en denigrerend zijn - en in sommige gevallen véél te ver gaan, zoals bij Suzanne.
Overigens allebei na opmerkingen over zijn geliefden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sommige dingen deed ie liever zelf, met name werk dat geen vervelend was, maar fijn werk.
Een voorbeeld van na seizoen 6:
En wéér vallen er klappenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sommige dingen deed ie liever zelf, met name werk dat geen vervelend was, maar fijn werk.
Een voorbeeld van na seizoen 6:
Dit deuntje zal in seizoen 7 al te horen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit deuntje zal in seizoen 7 al te horen zijn.
Ja en dit deuntje blijft ook nog even:quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier hoor je een tune die ook te horen is in seizoen 6
Gek genoeg doet het stuk vanaf 0:56 min. mij denken aan die prutzooi van Merkies, het klinkt enigszins hetzelfde. Alhoewel Schilperoort er meteen weer iets moois van maaktquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja en dit deuntje blijft ook nog even:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |