Klopt, maar ik zou dan zo opkijken tegen de tweede date, dan weet je gewoon dat het enorm saai kan zijn. Zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef zalkc het volgende:
Och, ik gun iedereen een tweede kans, heb ik ook al mijn hele leven zo gedaan. Als je een beetje door de facade heen kijkt merkte ik wel dat ze absoluut niet wist wat ze moest zeggen. Maar ik vermoed dat het ook een kwestie van gewenning is. Niet iedereen komt direct over als dat hij/zij is
Nouja het gaat beter, maar spreek dan ook zelden meer af met iemand die ik via internet heb ontmoet. Voorkom ik hoop ellende meequote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef Kreator het volgende:
Dan moet je leren om er beter doorheen te prikken.
Dat weet je dan toch al, ga dan ook iets doen wat je sowieso leuk vind om te gaan doenquote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou dan zo opkijken tegen de tweede date, dan weet je gewoon dat het enorm saai kan zijn. Zou ik echt geen zin in hebben
Tuurlijk hoop je dat. Maar er zijn meerdere factoren natuurlijk. Mensen willen graag zo voordelig mogelijk overkomen en daardoor kan iemand best eens tegenvallen in het echt. Je kunt nog zo kritisch zijn vooraf, dat voorkom je echt niet. En dat geeft ook helemaal niets.quote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nigga what? Ik mag toch hopen dat iemand IRL wel wat interessanter is dan online.
Herken dit wel, eerste indruk is vaak belangrijk maar bijvoorbeeld als je een nerveuze man hebt die je oren van je kop lult maar wel leuk overkomt verder dan ga ik dat echt niet meteen afkappen om zoiets. Dan wacht ik even af hoe het gaat als hij zich meer op zijn gemak voelt.quote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch al, ga dan ook iets doen wat je sowieso leuk vind om te gaan doenmisschien valt het mee, en anders gewoon op naar de volgende.
Ik snap je punt heel goed, maar ik zit nu eenmaal zo in elkaar dat ik niet direct op 1 keer een mening vorm. Heb jaren in het jongerenwerk gezeten en ik weet daarom redelijk goed dat mensen vaak niet hetzelfde zijn zoals ze zich de eerste keer voordoen
eigenlijk ben ik gewoon een linkse boomknuffelaar
quote:Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Herken dit wel, eerste indruk is vaak belangrijk maar bijvoorbeeld als je een nerveuze man hebt die je oren van je kop lult maar wel leuk overkomt verder dan ga ik dat echt niet meteen afkappen om zoiets. Dan wacht ik even af hoe het gaat als hij zich meer op zijn gemak voelt.
Wees blij dat dat soort mensen zichzelf filteren...quote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef zalkc het volgende:
[..]![]()
Ik irriteer me zelf vaak aan hoe achterlijk snel mensen aan de kant worden gezet op datingsites, dan moet je dat ook niet zelf doen. Heb serieus meegemaakt dat ik een avondje met iemand chatte, de vraag kreeg of ik een koophuis(!) had, en na het antwoord direct werd verwijderd
....nee, dan kun je beter met iemand die geen boe of bah zegt blijven daten. Geen klik is namelijk een teken van zenuwen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef zalkc het volgende:
[..]![]()
Ik irriteer me zelf vaak aan hoe achterlijk snel mensen aan de kant worden gezet op datingsites, dan moet je dat ook niet zelf doen. Heb serieus meegemaakt dat ik een avondje met iemand chatte, de vraag kreeg of ik een koophuis(!) had, en na het antwoord direct werd verwijderd
Ja, dat vind ik van wel. Ik ga er nooit van uit dat er direct een klik is op de eerste date, wederzijds is al helemaal lastig. Als alles direct goed moet zijn kan ik nu wel stoppen, dat gaat toch niet lukken. Maar ik weet dat zij het leuk heeft gehad en nog een keer wil afspreken, waarom is mij ook een raadsel. Maar ik kan bevooroordeeld zijn, of gewoon een ongelukkige eerste indruk hebben gekregen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
....nee, dan kun je beter met iemand die geen boe of bah zegt blijven daten. Geen klik is namelijk een teken van zenuwen.
Je kijkt er al met plezier naar uit?quote:Op maandag 10 september 2012 16:56 schreef zalkc het volgende:
Gewoon nog 1 keer afspreken is een minne moeite lijkt me
Ik woon op de Veluwe en sta met 3 stappen in het bos, ik ga praktisch elke zaterdag een paar kilometer lopen. Zij gaf aan dat ze ook graag door het bos loopt. Wat is dan voor mij het probleem om iemand er bij te hebben als ik ga wandelen?quote:Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kijkt er al met plezier naar uit?
Omdat je dan een nikszeggende truttebol naast je hebt lopen waar geen klik mee is.quote:Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik woon op de Veluwe en sta met 3 stappen in het bos, ik ga praktisch elke zaterdag een paar kilometer lopen. Zij gaf aan dat ze ook graag door het bos loopt. Wat is dan voor mij het probleem om iemand er bij te hebben als ik ga wandelen?
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Als ik iemand echt leuk vind sla ik juist een beetje dicht en ben ik wat minder spraakzaam.quote:Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
....nee, dan kun je beter met iemand die geen boe of bah zegt blijven daten. Geen klik is namelijk een teken van zenuwen.
Ah gossie, moet het nu weer zoquote:Op maandag 10 september 2012 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon die zak uien meenemen zo te horen. Maakt jou toch niets uit
Overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ah gossie, moet het nu weer zo![]()
Hoewel het natuurlijk veel normaler is om hopeloos verliefd te worden en je als een wanhopige kwijlende puppie te gedragen, kan het nooit zo zijn dat je niet direct een goed gevoel bij iemand hebt. Het komt ook nooit voor dat mensen niet zo goed uit de verf komen in een situatie die onbekend is.
Wat ik doe en ga doen zijn voor mij dingen die ik ook in mijn eentje zou doen, als iemand dat ook leuk vind om te doen heb ik er nooit moeite mee om het dan samen te gaan doen. Maar het is dus beter volgens jullie om direct iemand te ditchen omdat het de eerste keer niet zo rap ging? Tweede kansen zijn not done?
Ik begrijp het al, ik ben een klojo
Hoeft niet. Via internet kan je inderdaad niet inschatten of die persoon ook iemand is op wie je in de kroeg af zou stappen, maar ik heb wel zeker internetdates gehad waarmee het direct goed klikte. Geen enkel awkward moment.quote:Op maandag 10 september 2012 17:23 schreef vinnie1980 het volgende:
denk alleen wel dat bij kontakt via internet het ijs wat dikker is dan dat je elkaar in de kroeg tegenkomt oid.
Als ze wat spraakzamer zou zijn geweest was het wel leuker geweest gewoon erg leuk geweest, maar dat is dan ook het enige punt waarover ik struikelde. Ik hoop gewoon dat ze wat "los" komt.quote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst![]()
Waar ik (en nog wat anderen) op doelen is dat je niet gelijk verliefd hoeft te worden op date 1, maar er is een verschil tussen 'het klikt gewoon leuk, we voelen ons prettig bij elkaar' en 'ze zei geen woord, het was gewoon saai' en er zijn nog wel wat mogelijkheden.
En natuurlijk kan je haar uitnodigen, maar als die eerste date onder een 'het was best saai, want ze zei weinig en het was soms gewoon ongemakkelijk hierdoor' viel dan kijk ik niet uit naar een tweede date. Om weer een uur of twee of hoe lang dat wandelen gaat duren iemand om mij heen te hebben waarmee het gewoon niet goed klikt.
Natuurlijk kan ze in haar schulp zitten, zenuwachtig zijn en daardoor zich niet helemaal open kunnen stellen etc. En als het op zo'n eerste date dan ondanks alles wel klikt (dus niet saai / ongemakkelijk of wat dan ook) kan je uitkijken naar een tweede date en zien of er dan meer uit komt.
Maar jij zegt enkel "tja ik ga toch al lopen, dan kan ze, als zij wil, gewoon mee"
Klinkt niet alsof je er dan enthousiast over bent, over haar.
zoiets..
Nee, als ze zorgen dat ze iets herkenbaars aanhebben dan lukt dat altijd welquote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs niet als je trein uitstapt en t 'is ze t nu wel of niet' moment?
Zelfs dan twijfel ik nog wel eensquote:Op maandag 10 september 2012 17:53 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, als ze zorgen dat ze iets herkenbaars aanhebben dan lukt dat altijd wel
Ik heb trouwens nooit iemand niet herkend bij een date. Wel eens gedacht 'dit gaat hem sowieso niet worden' na alleen al de begroeting, maar gelukkig meerdere ervaringen waar ik prettig verrast werd.
Ok, da's waar maar heb ook wel dates gehad met wie het qua gesprekken erg klikte en die er verder in de volksmond prima uitzagen maar met wie ik geen enkele chemie had. Dan heb je na een uurtje ook wel zoiets van: hmm..qua vriendschap kan het leuk zijn maar heb ik echt meer vrienden nodig? Het is gewoon heel relatief.quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoeft niet. Via internet kan je inderdaad niet inschatten of die persoon ook iemand is op wie je in de kroeg af zou stappen, maar ik heb wel zeker internetdates gehad waarmee het direct goed klikte. Geen enkel awkward moment.
Wil je dat echt gespeld hebben?quote:
Hoe ging je picknick?quote:Op maandag 10 september 2012 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij dat dat soort mensen zichzelf filteren...
Ik bedoel: wil jij iemand voor wie het zo belangrijk is dat je wel of geen koophuis hebt? (je weet natuurlijk nooit welk antwoord die persoon wil horen).
Wees blij dat je dat soort mensen niet meer spreekt
Nou ja tenzij jij de sjoemelaar bent hé..quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wil je dat echt gespeld hebben?
Als je eenmaal met een potje Risk begint moet je het niet zomaar afkappen. Dat weet iedereen, dan gaat er gesjoemeld worden met het aantal legereenheden en raak je het overzicht kwijt van welk land bij wie hoort.
Oh staat in het vorige topic, maar kort samengevat:quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoe ging je picknick?althans dat was jij toch? Met auto naar een meer met de picknickmand?
je pakt binnen een half uur weer de trein terug? Dit ook ivm andere plannen..?quote:Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef eefje801 het volgende:
Date is afgesproken voor woensdag. Gaan wat drinken en nemen dan de eerste of tweede trein weer terug. Even echt een flitsdate. Heb er zin in
Nee..zit ongeveer een uur, anderhalf tussen. Ik moet eerst werken ja. En 's avonds andere plannenquote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je pakt binnen een half uur weer de trein terug? Dit ook ivm andere plannen..?
Lang genoeg voor een kop koffie en een eerste indruk. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een heel weekend met iemand te klitten.quote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee..zit ongeveer een uur, anderhalf tussen. Ik moet eerst werken ja. En 's avonds andere plannen
Inderdaad..en aangezien het enthousiasme wat groot was/is leek het ons wel zo verstandig ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Lang genoeg voor een kop koffie en een eerste indruk. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een heel weekend met iemand te klitten.
Eefje en ik gaan nog onofficieel daten.. helaas kwam er dit weekend wat tussen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad..en aangezien het enthousiasme wat groot was/is leek het ons wel zo verstandig ook.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date is druk bezig met het zoeken naar een datum om weer af te spreken. Vind ik wel erg lief
Maar nu kun je tenminste een borrelnootje kauwen als we gaan poolenquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eefje en ik gaan nog onofficieel daten.. helaas kwam er dit weekend wat tussen.
signed: The nicest guy on Fok!
quote:Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date is druk bezig met het zoeken naar een datum om weer af te spreken. Vind ik wel erg lief
Wat een leuke berichten hier allemaal weerquote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Mijne ook!
Wat dat betreft vind ik de afstand toch wel weer lastig hoor. Weinig kans om gewoon een avondje bij elkaar langs te gaan.
Zo vergeet het maar!quote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar nu kun je tenminste een borrelnootje kauwen als we gaan poolen
Nou zeg..wat een gekloot daarmee. Arme jij.quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo vergeet het maar!
Napijn van hier tot gunder :S
Het zou de derde date worden dan. Dus valt wel meequote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef eefje801 het volgende:
Wat een leuke berichten hier allemaal weerWordt flink gedate!
Ja.... als de pijn erger wordt, moet ik deze week weer terug komenquote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou zeg..wat een gekloot daarmee. Arme jij.
Nah, maar gedate wordt er!quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zou de derde date worden dan. Dus valt wel mee
Poolhal blijft (hopenlijk) wel staan maar hoop voor je dat het snel over is.quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja.... als de pijn erger wordt, moet ik deze week weer terug komenen om ontopic te blijven: dus het kan nog even op zich laten wachten het poolen ;-)
Badoo....quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Shugosha het volgende:
Dit weekend denk ik mijn langste date ooit gehad met een meid die ik heb leren kennen via badoo. Vanaf vrijdagavond t/m zondagavond. Niet verkeerd voor een eerste date
Heb je wel eens 'mens erger je niet' gespeeld met zijn 6-enquote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je eenmaal met een potje Risk begint moet je het niet zomaar afkappen. Dat weet iedereen, dan gaat er gesjoemeld worden met het aantal legereenheden en raak je het overzicht kwijt van welk land bij wie hoort.
Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen...ik krijg er vrij weinig van meequote:
Oh dat zijn positieve dingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komenHebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
Zekerquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat zijn positieve dingenLeuk
Wel weer gezoend neem ik aan?
Is dat nog steeds hj?quote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Mijne ook!
Wat dat betreft vind ik de afstand toch wel weer lastig hoor. Weinig kans om gewoon een avondje bij elkaar langs te gaan.
Dat is wel balen dan ja. Daarna geen tijd meer ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:50 schreef -Splash- het volgende:
Dat doe je beter dan ik.... Gisteren belde iemand op met de vraag of ze langs kon komen en toen ze ik 'Nee, want ik ben onderweg naar het sporten'.
Snap je het zelf nog?quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Samen hardlopen in het bos, dan kun je samen douchen om elkaar te onderzoeken op de aanwezigheid van tekenquote:
It's complicated.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan ja. Daarna geen tijd meer ?
Goed excuus om samen te douchen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:50 schreef -Splash- het volgende:
Dat doe je beter dan ik.... Gisteren belde iemand op met de vraag of ze langs kon komen en toen ze ik 'Nee, want ik ben onderweg naar het sporten'.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Samen hardlopen in het bos, dan kun je samen douchen om elkaar te onderzoeken op de aanwezigheid van teken![]()
Op dokteradvies![]()
3 maal daags en de rest naar behoefte
Ah, dat is soms wel eens lastigquote:
Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is soms wel eens lastig
Een vrouw wil nog veel liever een man die tijd en aandacht voor haar heeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed.
Oe, dat klikt erg goed dan (denk ik?). Dat is erg leuk! Nog een Fok! setje?
Herkenbaar. "Dan heb je geen tijd meer voor mij"quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed.
Oe, dat klikt erg goed dan (denk ik?). Dat is erg leuk! Nog een Fok! setje?
Ik zei ook soms, maargoed... leuk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor.We gaan binnenkort wel wat leuks doen.
Dus dan zeg je gewoon: "maar over een uurtje heb ik alle tijd"quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. "Dan heb je geen tijd meer voor mij"Uurtje sporten is toch niet zo'n big deal?
[..]
Ik zei ook soms, maargoed... leuk!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor.We gaan binnenkort wel wat leuks doen.
Die krijg ze voldoende, wees gerust.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een vrouw wil nog veel liever een man die tijd en aandacht voor haar heeft
Praat je nou tegen jezelf?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die krijg ze voldoende, wees gerust.Je antwoord selectief..
Gaat lekker hé, met je date! Leuk zegquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komenHebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
Zekerquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gaat lekker hé, met je date! Leuk zeg
Hoe is het eigenlijk met date 2 afgelopen?
Dat is een andere dan bij wie je geslapen hebt toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
Zeker
Ligt nogal gecompliceerd, ik trek 't net echt vanwege haar 'bagage', terwijl ze denkt dat we een relatie hebben.
Ik ben kwijt wie date 1 en date 2 is... een korte managementsamenvatting?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker
Ligt nogal gecompliceerd, ik trek 't net echt vanwege haar 'bagage', terwijl ze denkt dat we een relatie hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is een andere dan bij wie je geslapen hebt toch?
Maar dat zij dat denkt is haar probleemquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker
Waar al snel zijn probleem van wordt gemaaktquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dat zij dat denkt is haar probleem
Misschien wel zo duidelijk ja:quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben kwijt wie date 1 en date 2 is... een korte managementsamenvatting?
Dit dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar al snel zijn probleem van wordt gemaakt
Zulke mannen moet ik ook niet hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn grootste angst bij daten: Overly attached women.
Dat wordt de oplossing denk ik ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:55 schreef Pvoesss het volgende:
Njah gewoon duidelijk zijn en geen contact meer?
Desnoods nummer laten blokkeren
Komt omdat ze in feite eigenlijk niemand heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn grootste angst bij daten: Overly attached women.
Nog bijna erger: vrouwen zonder leven of vrijetijdsbestedingquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt omdat ze in feite eigenlijk niemand heeft, denk ik.
Nee en da's niet leuk voor haar maar inderdaad ook niet helemaal een zuivere reden om zo aan iemand te gaan hangen inderdaad. Je date 1 klinkt ook leuker, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt de oplossing denk ik ja.
[..]
Komt omdat ze in feite eigenlijk niemand heeft, denk ik.
Nee, dat is het niet. Thuis heeft ze problemen en daarom woont ze in een opvang.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog bijna erger: vrouwen zonder leven of vrijetijdsbesteding![]()
Je hebt er wel weer eentje uitgezocht
Vind ik ook. Bij haar "thuis" kunnen we niks doen, dus we moeten altijd naar buiten. Met die regen in opkomst zie ik dat ook niet zitten eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee en da's niet leuk voor haar maar inderdaad ook niet helemaal een zuivere reden om zo aan iemand te gaan hangen inderdaad. Je date 1 klinkt ook leuker, eerlijk gezegd.
Ha ha wel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zulke mannen moet ik ook niet hebben
Al kan ik zelf in het begin nog wel eens overkill zijnMaar dat heb ik eigenlijk met bijna alles in m'n leven. Het heeft dan vooral even z'n tijd nodig en dan komt dat wel goed. Alleen nogal grote kans dat ik hem daarvoor al heb weggejaagd
Eens en eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef eefje801 het volgende:
Clingy mannen zijn niet leuk nee, maar ze mogen best een beetje enthousiast zijn. Jaloers/onzeker gedrag is vaak ook wel met dat afhankelijke verbonden, dat vind ik persoonlijk nog weer erger.
Ik zou er 'te' voor plaatsen. Een beetje jaloers of af en toe wat onzeker moet kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaloers/onzeker gedrag is vaak ook wel met dat afhankelijke verbonden, dat vind ik persoonlijk nog weer erger.
Stel ik zou het heerlijk vinden om elke dag naar het gezang van mijn partner te luisteren. Daarvoor hoef ik zelf niet te kunnen zingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:24 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zou er 'te' voor plaatsen. Een beetje jaloers of af en toe wat onzeker moet kunnen.
Leuk is anders, maar zal niet ontkennen dat ik ook mijn onzekere momenten heb en vast ook mijn jaloerse momenten. En er zijn dagen dat ik het heerlijk vind om lekker aan mijn vriendje te hangen en plakken. Het moet alleen niet elke dag zijn en niet in te erge mate. Maar waar ik mijzelf schuldig aan maak kan ik moeilijk hem om afwijzen.
Daarom zeg ik ook leuk is anders, maar ik zou een partner niet afwijzen als hij een keer onzeker of jaloers is. Eigenschappen die ik liever niet zou zien en die in overmaat dus wel afknappers zijn, maar als het een keer voorkomt of in mindere mate aanwezig is heb ik daar niet zo een problemen mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stel ik zou het heerlijk vinden om elke dag naar het gezang van mijn partner te luisteren. Daarvoor hoef ik zelf niet te kunnen zingenDus wat ik aantrekkelijk/afknapper vind bij een ander hoef ik zelf natuurlijk niet te zijn/hebben etc.
Iedereen heeft zo zijn momenten denk ik. Alleen de 1 meer dan de ander. De vraag is vooral in hoeverre belast je je date/partner daarmee. En kan/wil hij dat accepteren van je
Van wat ik begreep had hij ooit een date (laten we haar X noemen), die probeerde hij te zoenen maar zij wees hem af. X wist toen nog niet goed wat ze wou. Vinniee heeft toen met een andere dame gedate (dame Y). Dat was wel leuk, maar zij zit in een lastige situatie. Weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij twee dates met Y gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef Spirit82 het volgende:
Wait, whut? Ik snap Vinnieee niet meer. Heeft ie nou 2 dates tegelijk lopen? Ik vind het maar ingewikkeld. Was er niet juist positief nieuws dat ie gezoend had en al 7x gedate... en nu date is ook een dakloze met het tegenovergestelde van bindingsangst?
Te snel, geweldige samenvattingquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van wat ik begreep had hij ooit een date (laten we haar X noemen), die probeerde hij te zoenen maar zij wees hem af. X wist toen nog niet goed wat ze wou. Vinniee heeft toen met een andere dame gedate (dame Y). Dat was wel leuk, maar zij zit in een lastige situatie. Weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij twee dates met Y gehad.
X wilde ineens toch ook weer afspreken...een tweede date werd als snel een zevende. En volgens mij vinden ze elkaar leuk...inmiddels is er gezoend (en al samen lepeltje lepeltje geslapen en gestreeld).
Y schijnt na die paar dates er toch meer verwachtingen van te hebben gehad en gedraagt zich naar wat ik begrijp een beetje alsof ze een relatie hebben. Waar Vinniee nu eigenlijk wel laat blijken dat hij Y eigenlijk niet leuk genoeg vindt. weet alleen niet of hij dat ook duidelijk aan Y gemaakt heeft.
Oftewel Vinniee en X![]()
Vinniee en Y![]()
Klopt het zo een beetje?
Serieuze vraag, ja?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat moet ik doen als ik een week terug een berichtje op mijn gratis facebookprofiel heb gekregen, waarin een meisje haar email stuurt en zegt dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen?
ja serieuse vraag.quote:
hoelang moet ik nog wachten voordat het wel te laat is?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:33 schreef Fascination het volgende:
Casual mailtje sturen lijkt me.
Gewoon nu. Je hebt niets te verliezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoelang moet ik nog wachten voordat het wel te laat is?
ik durf nu nog niet echt iets terug te sturen, want iedereen anders is zo ervaren mbt relaties en dates!
Ik snap je niet helemaal...ten eerste zijn alle facebookprofielen gratis. Ten tweede wat wil je nou precies weten? Je wilt nog langer wachten met iets terug sturen? Wat je moet doen lijkt mij duidelijk. Niks als je er niks mee wilt. Vindt je haar leuk en wil je in contact komen dan zou ik dat zsm doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat moet ik doen? ik heb een week terug een berichtje op mijn gratis facebookprofiel gekregen, daarin stuurt een meisje haar emailadres en dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen.
het is al meer dan een week terug nu! dus wat moet ik doen?
In het diepe springen...of het te laat is kan alleen zij bepalen. En je kan ook proberen haar facebook door te spitten als ze hem niet heeft afgeschermd. Weet je gelijk waar je iets over kan zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoelang moet ik nog wachten voordat het wel te laat is?
ik durf nu nog niet echt iets terug te sturen, want iedereen anders is zo ervaren mbt relaties en dates!
oh relatieplanet. ja lange woorden zijn maar moeilijk hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal...ten eerste zijn alle facebookprofielen gratis.
ja dat zou ik heel graag willen maar dat kan dus niet.quote:Ten tweede wat wil je nou precies weten? Je wilt nog langer wachten met iets terug sturen? Wat je moet doen lijkt mij duidelijk. Niks als je er niks mee wilt. Vindt je haar leuk en wil je in contact komen dan zou ik dat zsm doen.
oh jammer, ik hoopte dat ze naar me toe zou komen zonder dat ik enge dingen hoefde te doen.quote:Na een week zou ik al wel gedacht hebben dat je toch geen interesse had.
ik weet niet, ik hoop wel dat ik snel een stalker krijg. relatieplanetprofielviews blijft al maanden op bijna hetzelfde staan op die paar van haar na.quote:Maar hoe komt zij aan jou facebook? Stuurt ze gewoon willekeurig mannen een berichtje die haar leuk lijken? Ik weet dat er wat afgedate word op facebook...maar zou wel willen weten hoe iemand dan bij jou uitkomt. Heb je een facebookstalker?
My mistake...dacht dat je het serieus bedoelde. Wist al niet zo goed meer wie jij was.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh relatieplanet. ja lange woorden zijn maar moeilijk hoor.
[..]
ja dat zou ik heel graag willen maar dat kan dus niet.
[..]
oh jammer, ik hoopte dat ze naar me toe zou komen zonder dat ik enge dingen hoefde te doen.
[..]
ik weet niet, ik hoop wel dat ik snel een stalker krijg. relatieplanetprofielviews blijft al maanden op bijna hetzelfde staan op die paar van haar na.
Wat een hosselaar, die Vin van onsquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van wat ik begreep had hij ooit een date (laten we haar X noemen), die probeerde hij te zoenen maar zij wees hem af. X wist toen nog niet goed wat ze wou. Vinniee heeft toen met een andere dame gedate (dame Y). Dat was wel leuk, maar zij zit in een lastige situatie. Weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij twee dates met Y gehad.
X wilde ineens toch ook weer afspreken...een tweede date werd als snel een zevende. En volgens mij vinden ze elkaar leuk...inmiddels is er gezoend (en al samen lepeltje lepeltje geslapen en gestreeld).
Y schijnt na die paar dates er toch meer verwachtingen van te hebben gehad en gedraagt zich naar wat ik begrijp een beetje alsof ze een relatie hebben. Waar Vinniee nu eigenlijk wel laat blijken dat hij Y eigenlijk niet leuk genoeg vindt. weet alleen niet of hij dat ook duidelijk aan Y gemaakt heeft.
Vinniee en Y![]()
Klopt het zo een beetje?
Wat een baas is onze Vinniee toch ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vinniee en Y![]()
Klopt het zo een beetje?
Goeie samenvatting inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vinniee en Y![]()
Klopt het zo een beetje?
quote:Op woensdag 12 september 2012 08:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een hosselaar, die Vin van ons
Dank uquote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een baas is onze Vinniee toch ook
Koop bij het tankstation een blikje van die gepoederde fruitsnoepjes. Wel niet zo gezond als een fruitmand, maar het idee is duidelijk en vervoerbaar op de motorquote:Op woensdag 12 september 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie samenvatting inderdaad
[..]
[..]
Dank u
Overigens ligt date X nu ziek op bed en wil eigenlijk iets van een fruitmand gaan brengen ofzo. Maar dat gaat zo lastig op de motor (en ik heb geen autorijbewijs).
Hmm goed idee. Eens kijken of we dat kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Koop bij het tankstation een blikje van die gepoederde fruitsnoepjes. Wel niet zo gezond als een fruitmand, maar het idee is duidelijk en vervoerbaar op de motor
Daar houd ze niet zo vanquote:
Veel plezierquote:
Toch geen Engels mailtje en/of yahoo mail-adres? Zo ja, dan niks doen, zo nee, waar wacht je nog op sukkel !!!quote:Op woensdag 12 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat moet ik doen? ik heb een week terug een berichtje op mijn gratis relatieplanetprofiel gekregen, daarin stuurt een meisje haar emailadres en dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen.
het is al meer dan een week terug nu! dus wat moet ik doen?
Watjequote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
nu al gefrustreerd dat er niet op m'n berichten gereageerd word.
somebody knock some sense into me, because I fail at it.![]()
you know mequote:
Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op inquote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
CUE!! Echt?! Doe even een samenvatting!!
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in
Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad
Een paar dagen later doordeweeks bij hem gegeten en leuke avond gehad.
Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij
Veel plezier Eefjequote:Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh! Veel plezier!
Ik vanmiddag om drie uur ook..zin in
Misschien is er een storing en kan ze de berichten niet lezen ofzo. Sorry ik blijf liever positiefquote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
nu al gefrustreerd dat er niet op m'n berichten gereageerd word.
somebody knock some sense into me, because I fail at it.![]()
Ook jij veel plezierquote:Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh! Veel plezier!
Ik vanmiddag om drie uur ook..zin in
quote:
Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Veel plezier Eefjehet weer zit je mee zo lijkt het dus dat is mooi
Dat sowieso. Ik ga nu even stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.
Wel op de Partij voor de.. dieren héquote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ga nu even stemmen![]()
Klinkt leuk Cue!!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in
Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad
Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Gisteren een date gehad, was erg leuk. Eerst een activiteit, daarna wat gegeten en nog wat gedronken bij mij thuis. Vanmorgen heb ik haar thuis gebracht en doorgegaan naar mijn werk.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Marianne Thiemequote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel op de Partij voor de.. dieren hé
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef CpW het volgende:
Ben zelf relatief nieuw in het internet daten, en heb ook nog niet zo veel succes:). Ben nu voornamelijk actief op RP en een beetje op Lexa,en stuur regelmatig berichtjes naar de dames. Nog zonder reacties...
Hoe is jullie ervaring in een potentiële date die niet in de beurt woont? Ga je daar op in of reageer je er niet op ? Ik heb namelijk het gevoel dat het bij wel een negatieve factor is.
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woontquote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
Natuurlijk heb je het ervoor over. Heb ik ook voor mn vrienden. Maar in de praktijk spreek je toch minder af en is het meer geregel dan wanneer t binnen.een uur reizen ligt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woontMaar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
Ik reis ook veel, maar als ik een kusje wil en ik ben er 2uur+ voor kwijt dan kan da wijf voor mijn part Caroline Tensen heten, maar steekt ze da kusje maar in haar hol.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woontMaar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
1,5 jaar relatie gehad wat 2:15 uur reizen was. Eens en nooit weer, of het moet wel de vrouw van mijn leven zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef rival het volgende:
Ik heb het gedaan, op een gegeven moment was ik het verre reizen gewoon echt zat.
Dus voor mij hoeft dat niet meer.
Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkhedenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een schizofreen is nooit alleenMaar goed om te horen dat het zo leuk gaat man
Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oftewel je moet wel heel desperate zijn om 2 uur enkel te willen reizen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.
Dit komt op mij over alsof je beter iemand uit je eigen stad kan daten die je mwah vind dan iemand die een paar uur reizen van je vandaan woont, maar die je helemaal wauw vind.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als iemand dicht in de buurt woont en wauw is...maar die vindt je niet altijd.
En wat nou als jij of je partner moet verhuizen vanwege werk. Einde relatie?
Ow nou het lijkt er vast wel een beetje op want anders dan zou men niet zo'n cool rijmpje hebben bedacht tochquote:Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden
Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
Nuja ik heb de luxe dat ik 6 maanden per jaar vrij ben. En dan niet dus niet hoef te werken, en eigenlijk elk moment van de dag wel langs kan komenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.
Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.
Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.
Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.
Verpleegkundige? Gokjequote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.
Komt dus wel bij kijken dat ik het ook geen probleem zou vinden om te verhuizen...wat wel een probleem zou kunnen worden als beide personen dat niet zouden willen. Op de langere termijn bedoel ik dan.
En ik ben na een dagdienst om 4 uur vrij, kan dan nog tegen het avondeten bij iemand op de stoep staan.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Ideaal, vaak meer dan twee dagen achter elkaar vrij. Overgang van dag naar laat of nacht is een moment dat je weg kan. Vroeg thuis na dagdiensten. En overal wel mogelijkheden voor een baan
Klinkt goed Eef! Het was alle voorpret waard dus. Hoop dat de tweede date net ze super loopt. Fijn dat de chemie zo goed was/is. Je hebt een leuke dag gehad zo te horen?!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Zo...ik ben weer thuis van de date.
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
Klink goed Eefquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
Sweeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Lekker!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Nicequote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef -Splash- het volgende:
Date stelde voor om zaterdag weer iets te doen. Dus a.s. zaterdag weer een date. (en dat is dezelfde overigens)
Heel goed!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:27 schreef Cue_ het volgende:
Heb heel leuk gedroomd dat mijn date een ander meisje had ontmoet en haar leuker vond![]()
Best vaag wakker worden is dat haha.
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:35 schreef Dizorn het volgende:
[..]
ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart ja
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden
Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all
Die uitvallende tanden ken ik ook, dromen over wc's , vliegen en hele grote lenzen zelfsquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...
Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn
Ik droom raar ja soms
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg.
Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."
Ik:![]()
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt.
Hoi DPquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.
Verder hoort dit niet in dit topic
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsitequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijnmaar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso
Bij mij werken chat/forumsites beter dan datingsites. Qua relaties is het 0 - 0 maar qua (1 op 1) ontmoetingen is het echt iets van 10-1 ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsiteMooie tijd gehad daar...
Chatsites zijn nu niet zo hot en happening meer heb ik het idee... (of het komt omdat ik gewoon ouder ben geworden)
Nou ja vast ook omdat je ouder bent gewordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsiteMooie tijd gehad daar...
Chatsites zijn nu niet zo hot en happening meer heb ik het idee... (of het komt omdat ik gewoon ouder ben geworden)
Ik heb een verhaaltje!quote:
Ik ken een hele goede vriendin van me via TMF chatquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijnmaar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso
Maar ga je haar daar nog ontmoeten of komt dat er ook al helemaal niet meer van?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een verhaaltje!
Op paiq lul ik al een tijdje met een vrouw, gewoon gezellig en we hadden het over het weekend wat we gedaan hadden. Ze was naar een club in rotterdam geweest enz. Op een gegeven moment zeg ik dat er een leuk feestje is in de millers den haag de 21ste.
Opeens uit het niets zegt ze...
21ste kan ik dus we kunnen samen gaan en dansen als je dat leuk vind!
Uhm BAM die zag ik totaal niet aankomenbeetje lullig maar moest nee zeggen. Ga met goede vriendinnen er heen. Staat al een maand vast. Krijg ik alleen van haar terug "oh"
Maar goed na paar min ging gesprek leuk verder, maar blij was ze niet
Einde verhaal
[..]
Ik ken een hele goede vriendin van me via TMF chatnu al ruim 8 jaar.
nee ik ga met een paar vriendinnen er heen. Dan ga ik niet date heb ik helemaal geen tijd voor. Er komen als het goed is ook nog vrienden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ga je haar daar nog ontmoeten of komt dat er ook al helemaal niet meer van?
leuk feestje hoor de 21ste. Roul and doors, roog enz. Gaat top feest worden! En als je er wel eens geweest bent... Er lopen daar erg veel leuke mooie damens rond!quote:Jammer trouwens dat ik dat weekend niet in Den Haag ben, anders had ik komen kijken
Tja genoeg te zien in de Millers altijd, maar het is een beetje een zien en gezien worden tent... Vind het ook een sfeerloze zooi vaak... Maar goed, misschien is dat op een echt feest andersquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik ga met een paar vriendinnen er heen. Dan ga ik niet date heb ik helemaal geen tijd voor. Er komen als het goed is ook nog vrienden.
[..]
leuk feestje hoor de 21ste. Roul and doors, roog enz. Gaat top feest worden! En als je er wel eens geweest bent... Er lopen daar erg veel leuke mooie damens rond!
vind het een mooie tent, vaak hele goede dj's en feesten. Zien en gezien worden boeit me allemaal niet, let ik niet op. Ik ben er met vrienden om te genieten van de muziek en drankje en ik heb vaak leuk contact met andere onbekende mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja genoeg te zien in de Millers altijd, maar het is een beetje een zien en gezien worden tent... Vind het ook een sfeerloze zooi vaak... Maar goed, misschien is dat op een echt feest anders
ja heb ik voor gesteld, kreeg ik een misschien als reactiequote:Misschien toch maar een keer los met haar afspreken dan?
Jeetje sulquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een verhaaltje!
Op paiq lul ik al een tijdje met een vrouw, gewoon gezellig en we hadden het over het weekend wat we gedaan hadden. Ze was naar een club in rotterdam geweest enz. Op een gegeven moment zeg ik dat er een leuk feestje is in de millers den haag de 21ste.
Opeens uit het niets zegt ze...
21ste kan ik dus we kunnen samen gaan en dansen als je dat leuk vind!
Uhm BAM die zag ik totaal niet aankomenbeetje lullig maar moest nee zeggen. Ga met goede vriendinnen er heen. Staat al een maand vast. Krijg ik alleen van haar terug "oh"
Maar goed na paar min ging gesprek leuk verder, maar blij was ze niet
Einde verhaal
[..]
Ik ken een hele goede vriendin van me via TMF chatnu al ruim 8 jaar.
We hadden het over stappen en feestjes. Dus als ik zeg 21ste leuk feest ergens. Bespreken we wel eens vaker dus zo gek was het niet. En zo opeens samen gaan heb ik sorry maar ga met vriendinnen gezegd. Vond ze ook niet leuk kennelijk. Ja jammer dan ik ga er niet om liegen. Ik gaat eerst met 2 vriendinnen eten en later op de avond komen er meer mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeetje sulZij dacht dat je een voorzetje gaf! Waarom zeg je dan niet gewoon tegen haar dat je al met andere mensen gaat, maar dat je op zondag of weet ik veel wel tijd hebt om een drankje te gaan doen samen
Nu wil ik het weten ookquote:
oh gewoon verkeerd gepostquote:
Nee doh, zij kopt hem in, krijgt de deksel op de neus en moet dan ook nog aangeven of ze een andere keer wat met je wil gaan doen na een vage opmerking van jou. Als je nou een concreet voorstel had gedaan, had ze anders gereageerd. Ik vind haar niet raar, maar jouw reactie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We hadden het over stappen en feestjes. Dus als ik zeg 21ste leuk feest ergens. Bespreken we wel eens vaker dus zo gek was het niet. En zo opeens samen gaan heb ik sorry maar ga met vriendinnen gezegd. Vond ze ook niet leuk kennelijk. Ja jammer dan ik ga er niet om liegen. Ik gaat eerst met 2 vriendinnen eten en later op de avond komen er meer mensen.
Maar goed, ook gezegd van doen andere keer wel wat maar verder dan "dat kan" ging het niet![]()
Ja jammer dan. Als ik rekening met alles wat ik zeg moet gaan houden houd het snel op.
Kreeg ook de vraag of ik haar wel veel aandacht kon geven. Ben ik ook eerlijk in geweest, heb een redelijk druk sociaal leven en kom veel mensen tegen dus daar moet ze tegen kunnen. Tuurlijk laat ik haar niet staan en probeer ik haar er bij te betrekken maar niet de hele avond zwaan kleef aan.
Maar goed zie het allemaal wel
Helemaal eens. Hij had trouwens beter kunnen zeggen dat hij de 21e naar een feest toeging en niet algemeen 'de 21e is er een feest'. Was het direct duidelijk geweest dat hij al met wat mensen ging en dat een date dan dus niet echt handig zou zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zijn reactie compleet niet raar!
Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
Volgens mij was dat wel duidelijk. Maar dan nog. Ik vind het raar dat zij hierdoor beledigd is hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal eens. Hij had trouwens beter kunnen zeggen dat hij de 21e naar een feest toeging en niet algemeen 'de 21e is er een feest'. Was het direct duidelijk geweest dat hij al met wat mensen ging en dat een date dan dus niet echt handig zou zijn.
Nee idd op zich is het geen goed teken als ze nu al hem zou gaan claimen maar aan de andere kant zou ik ook niet zo'n uitgebreide uitleg hoeven als iemand gewoon niet kan. Ik kan het mis hebben maar heb ook niet het idee dat de interesse voor haar zo groot is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel duidelijk. Maar dan nog. Ik vind het raar dat zij hierdoor beledigd is hoor.
Als ze daar tijdens wat chatten al over begint, wegwezen. Als het meer wordt is voor je het weet de tijd die je doorbrengt met je vrienden haar een doorn in het oog en zit je op zaterdagavond samen op de bank kutprogramma's met omhooggevallen ''BN'ers'' op tv te kijken terwijl je je hoopvol afvraagt of ze nog niet naar bed gaat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kreeg ook de vraag of ik haar wel veel aandacht kon geven.
Wist dat die reactie ging komen, maar daar lag het in dit geval niet echt aan. Dat soort momenten herken ik heus welquote:
Kun je zeggen, maar als het gesprek haar echt zou boeien zou ze d'r stageverslag later wel even maken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wist dat die reactie ging komen, maar daar lag het in dit geval niet echt aan. Want dat soort momenten herken ik heus wel
Dit dus!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
Heb ik gedaan, ze vertelde over een club in rotterdam. Ik heb toen gezegt van laten we een keer naar die club in rotterdam gaan. Ik vind het trouwens een simpele reactie, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee doh, zij kopt hem in, krijgt de deksel op de neus en moet dan ook nog aangeven of ze een andere keer wat met je wil gaan doen na een vage opmerking van jou. Als je nou een concreet voorstel had gedaan, had ze anders gereageerd. Ik vind haar niet raar, maar jouw reactie.
Ze is gezellig en verder dan dat denk ik nooit door, zie ik dan wel weer. Maar al ben ik nog zo hotel de botel, ik ga niet mijn plannen met vrienden wijzigen voor een "mogelijke" vriendin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee idd op zich is het geen goed teken als ze nu al hem zou gaan claimen maar aan de andere kant zou ik ook niet zo'n uitgebreide uitleg hoeven als iemand gewoon niet kan. Ik kan het mis hebben maar heb ook niet het idee dat de interesse voor haar zo groot is.
Haha no way dat ik thuis blijf, dan kan ze schreeuwen huilen wat ze wilt, ik ga naar de kroegquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze daar tijdens wat chatten al over begint, wegwezen. Als het meer wordt is voor je het weet de tijd die je doorbrengt met je vrienden haar een doorn in het oog en zit je op zaterdagavond samen op de bank kutprogramma's met omhooggevallen ''BN'ers'' op tv te kijken terwijl je je hoopvol afvraagt of ze nog niet naar bed gaat.
Mhua leek me sowieso al een type met net iets teveel aandacht van anderen. Daarnaast duurde het al een paar minuten voordat ze überhaupt op de eerste vraag reageerde en ze was ook vrij snel weer offline. Maar dat bedoel ik dan ook, begin dan geen gesprek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je zeggen, maar als het gesprek haar echt zou boeien zou ze d'r stageverslag later wel even maken.
Het ging mij er niet om dat hij niet wilde combineren (dat lijkt me niet meer dan logisch) maar dat het overkwam alsof hij daarna zei: "maar we kunnen wel een andere keer wat drinken hoor...". Dan zou het voor mij ook zo over zijn namelijk. Dus eerst geneer ik me omdat ik denk dat hij een date voorstelt, wat niet zo blijkt te zijn, en vervolgens komt er zo'n lauwe reactie op terug, alsof hij er niet op zit te wachten maar uit beleefdheid wat zeer los voorstelt. Dan zou ik zelf zoiets hebben: graag of niet hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef ook_gek het volgende:
Nou ten eerste kwam zijner totaal onverwachts mee. En ten tweede heb ik voor gesteld om ergens heen te gaan. Meer dan voldoende vind ik, en als ze dat net als jij kennelijk niks vind kan ze beter helemaal niet afspreken.
Want als je hier al boos of geiriteerd door kan raken gaat het no way werken.
Klinkt als weer een erg leuke datequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren een - eigenlijk op het laatste moment besloten - date bij mij thuis gehad, maar het was weer erg leuk. Kon in ieder geval mijn voortreffelijke kookskills-uit-pak weer etaleren, 'r inmaken met Buzz en daarna met haar aan de horror. Qua film dan. Niet dat ze ineens in een leprechaun veranderde of iets.
Blijft shitty dat ze ver weg woont, maar gelukkig is ze vaak in de buurt.
Dat was het dan ook!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt als weer een erg leuke date
Super om te horen! Nope, complete radiostilte sinds (ik geloof) mijn laatste berichtje. Lijkt sowieso wel van de aardbodem verdwenen en geen bericht is vaak wel een erg duidelijk signaal, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was het dan ook!Heb jij eigenlijk niks meer gehoord van de ik-breng-soep-naar-hem-toe-want-hij-ligt-ziek-op-bed-of-iets-van-die-strekking man?
Oke nou ja ik vind het echt complete onzin. Maar het lijkt er op dat er mensen het met jullie eens zijn en mensen met mij eens zijn. Wel geinig zo te lezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.
Dan toon je nog een bepaalde mate van enthousiasme en loopt zoiets geheid meer soepel.
Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind
Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind
De niet gekke. Die 2e dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.
Wie zegt dat nu tegen je?
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raarquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je geeft aan dat het moeilijk gaat, waarom stop je een gesprek dan niet?
Wanneer een gesprek niet loopt is dat voor mij het equivalent van "in het wild" aanspreken/aangesproken worden en constateren dat er geen klik (irrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhieeeeeeeeeeeeeeeerl ik zei het K-woord) is. Dan wens je elkaar een fijne dag en ga je verder. Dan blijf je ook niet geforceerd bij elkaar staan in de hoop dat het gesprek ineens WEL leuk wordt.
Ik snap dat ook niet op PaiQ, dan heb je een stroef gesprek gehad, dat is beëindigd. Kom je de volgende keer online, spreekt zo'n type je gelijk weer aan. Ik snap dat nooit. Wat hoopt die persoon daar uit te krijgen dan? Je MERKT toch dat het niet soepel loopt, dat het er dus niet inzit?
Op een profielen-site kan ik me nog voorstellen dat iemand denkt "Gompie, dat profiel is zo leuk en sluit zo aan bij wat ik zoek in een vrouw/man, dat ik toch nog een keer ga proberen dat er uit te laten komen in chat!" Maar bij PaiQ kan het dan echt alleen maar gebaseerd zijn op die paar lullige foto's... (Of op het feit dat iemand (OMG OMG OMG OMG) eens wel terugpraat?)
Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raar
Maarja, zal wel aan mij liggen.
Zij vroeg wat ik voor haar voelde en daar ga ik niet omheen draaien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?
Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raar
Maarja, zal wel aan mij liggen.
Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.
Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.
En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ze heeft al relaties gehad en ik wist dat ze geen seks wilde voordat ze een relatie heeft. Dus in dat op zicht is het niet raar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?
Ik wil er ook helemaal niet om vragen, 't zij zo en ik moet er maar mee leven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja weet je wat het is, in 90% van de gevallen kom je er toch gewoon nooit achter. Zelfs niet door rechtstreeks te vragen. Je kunt maar beter accepteren dat het zo is, even je wonden likken, ego weer opkrikken en weer doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Want?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar 18 jaar en datingsite is geen handige combinatie vind ik
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...quote:
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...
tenminste, als hij dat bedoeld.
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.
Alleen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.
Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen?
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde
Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen?
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde
Dat duurt sowieso wel tot de gemiddelde leeftijd van 23 a 24...quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Nee dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?
I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Poolen met jezelf?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)
of althans, ik heb wel bekenden maar die zie ik eigenlijk nooit meer.
Me beste vrienden wonen allemaal ver weg van me.
Al ga je een uurtje even er uit in je eentje ergens aan de bar wat drinken, of een potje poolen... dan ben je in elk geval tussen de mensen geweest.
Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?
[..]
Poolen met jezelf?
In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
[..]
Poolen met jezelf?
Te lang geleden dat ik het gespeeld hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...
Ik doe het ook voornamelijk om te oefenen en om dus toch even onder de mensen te zijn en om geen zolderkamer autist te worden.
Truequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.
Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
[..]
Poolen met jezelf?
Dat weet ik, maar het ging over het algemeen toch om 18-jarigenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgen
Ik begrijp het niet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:42 schreef Doum het volgende:
Ik zit een met een moreel dilemma.
Wie date er hier met mensen waar je van tevoren al (bijna zeker) weet dat het geen lange termijn verbintenis wordt? Zeg je dat altijd van tevoren? Of laat je het gewoon een beetje evolueren, met als gevolg dat je een poosje later een klein hartje moet gaan breken?
Op dit moment ken ik maar twee vrouwen bij wie ik denk dat we het lang samen kunnen volhouden. De ene is na heel veel jaren bij me weg gegaan, de ander heeft me al 2 blauwtjes laten lopen. Toch heb ik graag wat vrouwelijke aanspraak...dat gaat nu eenmaal een stuk makkelijker als je haar een beetje in haar romantische droom laat dobberen. Hoe hier mee om te gaan?
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet...
Jij moet misschien een hart breken...
maar je hebt het over 2 vrouwen, waarvan 1 bij je weggegaan is, en de ander jou 2 blauwtjes heeft laten lopen..
om vervolgens te zeggen dat je haar in haar romantische droom moet laten dobberen..
dafuq...
ah, ja dan OF iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef Doum het volgende:
[..]
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?
Ik kom ze niet tegen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
...iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Doum het volgende:
Ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn waarmee ik ik een 'gelukkige' lange relatie mee aan kan. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ook al kan het best nog een jaar of langer duren voordat ik d'r heb gevonden.
Mijn dilemma is het volgende:
Stel dat ik tegen een online date-vrouw van tussen de 28 en 32 zeg: "hey, het lijkt me vet gezellig om met je af te spreken, en ik ga eventueel graag met je naar bed, maar je kan verder niks van mij verwachten". Hoeveel procent zou er dan wel niet afvallen denk je? Misschien als je George Clooney heet kom je daar mee weg. Maar ik denk niet dat er dan nog veel overblijft bij mij, want ze krijgt dan toch snel het gevoel: "ik ben niet goed genoeg".
Ja is kut.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben..
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef Doum het volgende:
jeej, is het zo erg. Omdat je hem mist, of omdat je gewoon niet vrijgezel wilt zijn?
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben..
Je hebt er geen idee van hoe bekend mij dit in de oren klinkt. Ik heb inmiddels wel voor mezelf vastgesteld dat ik helemaal geen behoefte heb aan "iets anders", dus begeef ik me ook niet actief op het datingpad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Satijn het volgende:
[..]
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.
Nee joh, vrouwen en mannen met liefdesverdriet zijn hartstikke gewild. Ze zijn 'puurder' ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
I can feel your pain...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
nou kleine update. De zelfde vrouw die me uit vroeg maar ik niet kon heeft mijn foto hoog beoordeeld volgens een melding
*meldt zichquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Waarom gaan Satijn en Vinnie niet samen een potje poolen?
Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.
Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En waarom begeef je je dan precies alweer op PaiQ?
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiqquote:Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
Net zoveel als man.. aangezien het toch 1 op 1 gesprekken zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiq
Ja ik denk dat het niet slecht is voor een mens om een tijdje alleen te zijn, eerlijk gezegd. Zorgen dat je goed over iemand heen raakt voor je je weer in iets stort. Maar goed, kan zijn dat je hier snel klaar mee bent. Sterkte in ieder geval!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:37 schreef Satijn het volgende:
[..]
Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.
[..]
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
quote:
Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie gestopt met daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |