abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 10 september 2012 @ 16:22:18 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_116605089

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
  maandag 10 september 2012 @ 16:22:44 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116605110
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef zalkc het volgende:

Och, ik gun iedereen een tweede kans, heb ik ook al mijn hele leven zo gedaan. Als je een beetje door de facade heen kijkt merkte ik wel dat ze absoluut niet wist wat ze moest zeggen. Maar ik vermoed dat het ook een kwestie van gewenning is. Niet iedereen komt direct over als dat hij/zij is
Klopt, maar ik zou dan zo opkijken tegen de tweede date, dan weet je gewoon dat het enorm saai kan zijn. Zou ik echt geen zin in hebben :N

quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef Kreator het volgende:

Dan moet je leren om er beter doorheen te prikken.
Nouja het gaat beter, maar spreek dan ook zelden meer af met iemand die ik via internet heb ontmoet. Voorkom ik hoop ellende mee :')
pi_116605324
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou dan zo opkijken tegen de tweede date, dan weet je gewoon dat het enorm saai kan zijn. Zou ik echt geen zin in hebben :N
Dat weet je dan toch al, ga dan ook iets doen wat je sowieso leuk vind om te gaan doen :) misschien valt het mee, en anders gewoon op naar de volgende.

Ik snap je punt heel goed, maar ik zit nu eenmaal zo in elkaar dat ik niet direct op 1 keer een mening vorm. Heb jaren in het jongerenwerk gezeten en ik weet daarom redelijk goed dat mensen vaak niet hetzelfde zijn zoals ze zich de eerste keer voordoen :)

eigenlijk ben ik gewoon een linkse boomknuffelaar
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 10 september 2012 @ 16:39:41 #4
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116605882
quote:
15s.gif Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nigga what? Ik mag toch hopen dat iemand IRL wel wat interessanter is dan online.
Tuurlijk hoop je dat. Maar er zijn meerdere factoren natuurlijk. Mensen willen graag zo voordelig mogelijk overkomen en daardoor kan iemand best eens tegenvallen in het echt. Je kunt nog zo kritisch zijn vooraf, dat voorkom je echt niet. En dat geeft ook helemaal niets.

Ben jij ook aan het daten?
  maandag 10 september 2012 @ 16:41:19 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116605965
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dat weet je dan toch al, ga dan ook iets doen wat je sowieso leuk vind om te gaan doen :) misschien valt het mee, en anders gewoon op naar de volgende.

Ik snap je punt heel goed, maar ik zit nu eenmaal zo in elkaar dat ik niet direct op 1 keer een mening vorm. Heb jaren in het jongerenwerk gezeten en ik weet daarom redelijk goed dat mensen vaak niet hetzelfde zijn zoals ze zich de eerste keer voordoen :)

eigenlijk ben ik gewoon een linkse boomknuffelaar
Herken dit wel, eerste indruk is vaak belangrijk maar bijvoorbeeld als je een nerveuze man hebt die je oren van je kop lult maar wel leuk overkomt verder dan ga ik dat echt niet meteen afkappen om zoiets. Dan wacht ik even af hoe het gaat als hij zich meer op zijn gemak voelt.
pi_116606144
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Herken dit wel, eerste indruk is vaak belangrijk maar bijvoorbeeld als je een nerveuze man hebt die je oren van je kop lult maar wel leuk overkomt verder dan ga ik dat echt niet meteen afkappen om zoiets. Dan wacht ik even af hoe het gaat als hij zich meer op zijn gemak voelt.
O+

Ik irriteer me zelf vaak aan hoe achterlijk snel mensen aan de kant worden gezet op datingsites, dan moet je dat ook niet zelf doen. Heb serieus meegemaakt dat ik een avondje met iemand chatte, de vraag kreeg of ik een koophuis(!) had, en na het antwoord direct werd verwijderd :D
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 10 september 2012 @ 16:47:12 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116606268
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef zalkc het volgende:

[..]

O+

Ik irriteer me zelf vaak aan hoe achterlijk snel mensen aan de kant worden gezet op datingsites, dan moet je dat ook niet zelf doen. Heb serieus meegemaakt dat ik een avondje met iemand chatte, de vraag kreeg of ik een koophuis(!) had, en na het antwoord direct werd verwijderd :D
Wees blij dat dat soort mensen zichzelf filteren...
Ik bedoel: wil jij iemand voor wie het zo belangrijk is dat je wel of geen koophuis hebt? (je weet natuurlijk nooit welk antwoord die persoon wil horen :P).

Wees blij dat je dat soort mensen niet meer spreekt :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Official ESF Kreviewer maandag 10 september 2012 @ 16:49:46 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_116606397
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef zalkc het volgende:

[..]

O+

....nee, dan kun je beter met iemand die geen boe of bah zegt blijven daten. Geen klik is namelijk een teken van zenuwen.
pi_116606714
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

....nee, dan kun je beter met iemand die geen boe of bah zegt blijven daten. Geen klik is namelijk een teken van zenuwen.
Ja, dat vind ik van wel. Ik ga er nooit van uit dat er direct een klik is op de eerste date, wederzijds is al helemaal lastig. Als alles direct goed moet zijn kan ik nu wel stoppen, dat gaat toch niet lukken. Maar ik weet dat zij het leuk heeft gehad en nog een keer wil afspreken, waarom is mij ook een raadsel. Maar ik kan bevooroordeeld zijn, of gewoon een ongelukkige eerste indruk hebben gekregen.

Gewoon nog 1 keer afspreken is een minne moeite lijkt me :)
  maandag 10 september 2012 @ 16:57:54 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116606789
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:56 schreef zalkc het volgende:

Gewoon nog 1 keer afspreken is een minne moeite lijkt me :)
Je kijkt er al met plezier naar uit?
pi_116606895
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je kijkt er al met plezier naar uit?
Ik woon op de Veluwe en sta met 3 stappen in het bos, ik ga praktisch elke zaterdag een paar kilometer lopen. Zij gaf aan dat ze ook graag door het bos loopt. Wat is dan voor mij het probleem om iemand er bij te hebben als ik ga wandelen?
  maandag 10 september 2012 @ 17:02:14 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116606995
Je kan ook gewoon die zak uien meenemen zo te horen. Maakt jou toch niets uit :')
pi_116607045
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik woon op de Veluwe en sta met 3 stappen in het bos, ik ga praktisch elke zaterdag een paar kilometer lopen. Zij gaf aan dat ze ook graag door het bos loopt. Wat is dan voor mij het probleem om iemand er bij te hebben als ik ga wandelen?
Omdat je dan een nikszeggende truttebol naast je hebt lopen waar geen klik mee is.

En zenuwen of niet, een klik merk je direct. Dit is duidelijk geen klik. Ik zou het lekker laten zitten.
pi_116607160
Ik hoop trouwens deze week na een weekend van ziek zijn en andere omstandigheden weer met mijn date af te kunnen spreken. Alleen we zijn allebei heel druk, dus in het weekend wordt al een uitdaging. Dus wordt nog even kijken of we het op een ander moment in de agenda's kunnen passen.

De eerste twee dates waren leuk (en dat is wel wederzijds) dus zo lang niet af kunnen spreken is wel een beetje jammer.
  maandag 10 september 2012 @ 17:12:56 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116607452
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Als ik iemand echt leuk vind sla ik juist een beetje dicht en ben ik wat minder spraakzaam.
pi_116607553
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon die zak uien meenemen zo te horen. Maakt jou toch niets uit :')
Ah gossie, moet het nu weer zo :')

Hoewel het natuurlijk veel normaler is om hopeloos verliefd te worden en je als een wanhopige kwijlende puppie te gedragen, kan het nooit zo zijn dat je niet direct een goed gevoel bij iemand hebt. Het komt ook nooit voor dat mensen niet zo goed uit de verf komen in een situatie die onbekend is.

Wat ik doe en ga doen zijn voor mij dingen die ik ook in mijn eentje zou doen, als iemand dat ook leuk vind om te doen heb ik er nooit moeite mee om het dan samen te gaan doen. Maar het is dus beter volgens jullie om direct iemand te ditchen omdat het de eerste keer niet zo rap ging? Tweede kansen zijn not done?

Ik begrijp het al, ik ben een klojo ;)
  maandag 10 september 2012 @ 17:21:06 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116607758
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ah gossie, moet het nu weer zo :')

Hoewel het natuurlijk veel normaler is om hopeloos verliefd te worden en je als een wanhopige kwijlende puppie te gedragen, kan het nooit zo zijn dat je niet direct een goed gevoel bij iemand hebt. Het komt ook nooit voor dat mensen niet zo goed uit de verf komen in een situatie die onbekend is.

Wat ik doe en ga doen zijn voor mij dingen die ik ook in mijn eentje zou doen, als iemand dat ook leuk vind om te doen heb ik er nooit moeite mee om het dan samen te gaan doen. Maar het is dus beter volgens jullie om direct iemand te ditchen omdat het de eerste keer niet zo rap ging? Tweede kansen zijn not done?

Ik begrijp het al, ik ben een klojo ;)
Overdrijven is ook een kunst O+

Waar ik (en nog wat anderen) op doelen is dat je niet gelijk verliefd hoeft te worden op date 1, maar er is een verschil tussen 'het klikt gewoon leuk, we voelen ons prettig bij elkaar' en 'ze zei geen woord, het was gewoon saai' en er zijn nog wel wat mogelijkheden.

En natuurlijk kan je haar uitnodigen, maar als die eerste date onder een 'het was best saai, want ze zei weinig en het was soms gewoon ongemakkelijk hierdoor' viel dan kijk ik niet uit naar een tweede date. Om weer een uur of twee of hoe lang dat wandelen gaat duren iemand om mij heen te hebben waarmee het gewoon niet goed klikt.

Natuurlijk kan ze in haar schulp zitten, zenuwachtig zijn en daardoor zich niet helemaal open kunnen stellen etc. En als het op zo'n eerste date dan ondanks alles wel klikt (dus niet saai / ongemakkelijk of wat dan ook) kan je uitkijken naar een tweede date en zien of er dan meer uit komt.

Maar jij zegt enkel "tja ik ga toch al lopen, dan kan ze, als zij wil, gewoon mee"
Klinkt niet alsof je er dan enthousiast over bent, over haar.

zoiets..
  maandag 10 september 2012 @ 17:22:59 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116607824
Zo bezien kan je elke debiel waar je mee afspreekt nog wel een tweede kans geven.

Er is een verschil tussen een beetje nerveus zijn en totaal niks zeggen. Ik moet er echt niet aan denken in ieder geval. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_116607859
denk alleen wel dat bij kontakt via internet het ijs wat dikker is dan dat je elkaar in de kroeg tegenkomt oid.
als de aantrekkings kracht er is waarom zou je iemand dan niet een tweede kans geven.

als je dat beiden wil. als je denkt dat het niks wordt probeer dat dan ook maar bespreekbaar te maken. desnoods via het internet want daar is nooit iemand zenuwachtig...
pi_116607990
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:23 schreef vinnie1980 het volgende:
denk alleen wel dat bij kontakt via internet het ijs wat dikker is dan dat je elkaar in de kroeg tegenkomt oid.

Hoeft niet. Via internet kan je inderdaad niet inschatten of die persoon ook iemand is op wie je in de kroeg af zou stappen, maar ik heb wel zeker internetdates gehad waarmee het direct goed klikte. Geen enkel awkward moment.
pi_116608131
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst O+

Waar ik (en nog wat anderen) op doelen is dat je niet gelijk verliefd hoeft te worden op date 1, maar er is een verschil tussen 'het klikt gewoon leuk, we voelen ons prettig bij elkaar' en 'ze zei geen woord, het was gewoon saai' en er zijn nog wel wat mogelijkheden.

En natuurlijk kan je haar uitnodigen, maar als die eerste date onder een 'het was best saai, want ze zei weinig en het was soms gewoon ongemakkelijk hierdoor' viel dan kijk ik niet uit naar een tweede date. Om weer een uur of twee of hoe lang dat wandelen gaat duren iemand om mij heen te hebben waarmee het gewoon niet goed klikt.

Natuurlijk kan ze in haar schulp zitten, zenuwachtig zijn en daardoor zich niet helemaal open kunnen stellen etc. En als het op zo'n eerste date dan ondanks alles wel klikt (dus niet saai / ongemakkelijk of wat dan ook) kan je uitkijken naar een tweede date en zien of er dan meer uit komt.

Maar jij zegt enkel "tja ik ga toch al lopen, dan kan ze, als zij wil, gewoon mee"
Klinkt niet alsof je er dan enthousiast over bent, over haar.

zoiets..
Als ze wat spraakzamer zou zijn geweest was het wel leuker geweest gewoon erg leuk geweest, maar dat is dan ook het enige punt waarover ik struikelde. Ik hoop gewoon dat ze wat "los" komt.

Dat ik er een beetje laconiek over doe is ook deels omdat ik er niet al te veel hoop op wil hebben. Want het kan zeker zo zijn dat ze nog steeds erg introvert is. Maar het kan ook meevallen.

En dat wandelen kan natuurlijk zo lang duren als dat ik zelf wil, ken de weg wel enigszins ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door zalkc op 10-09-2012 17:32:56 (Altijd weer proberen te bagatelliseren) ]
  maandag 10 september 2012 @ 17:33:36 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116608224
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Mystikvm het volgende:

Geen enkel awkward moment.
Zelfs niet als je trein uitstapt en t 'is ze t nu wel of niet' moment? :P
pi_116608986
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelfs niet als je trein uitstapt en t 'is ze t nu wel of niet' moment? :P
Nee, als ze zorgen dat ze iets herkenbaars aanhebben dan lukt dat altijd wel :P

Ik heb trouwens nooit iemand niet herkend bij een date. Wel eens gedacht 'dit gaat hem sowieso niet worden' na alleen al de begroeting, maar gelukkig meerdere ervaringen waar ik prettig verrast werd.
  maandag 10 september 2012 @ 17:57:22 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116609170
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:53 schreef Mystikvm het volgende:

Nee, als ze zorgen dat ze iets herkenbaars aanhebben dan lukt dat altijd wel :P

Ik heb trouwens nooit iemand niet herkend bij een date. Wel eens gedacht 'dit gaat hem sowieso niet worden' na alleen al de begroeting, maar gelukkig meerdere ervaringen waar ik prettig verrast werd.
Zelfs dan twijfel ik nog wel eens :')

Leukste is natuurlijk als ze er beter uitzien dan op foto O+
Maar de 'dit wordt niks' bij de eerste begroeting heb ik ook iets te vaak meegemaakt..
  maandag 10 september 2012 @ 18:02:15 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116609398
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoeft niet. Via internet kan je inderdaad niet inschatten of die persoon ook iemand is op wie je in de kroeg af zou stappen, maar ik heb wel zeker internetdates gehad waarmee het direct goed klikte. Geen enkel awkward moment.
Ok, da's waar maar heb ook wel dates gehad met wie het qua gesprekken erg klikte en die er verder in de volksmond prima uitzagen maar met wie ik geen enkele chemie had. Dan heb je na een uurtje ook wel zoiets van: hmm..qua vriendschap kan het leuk zijn maar heb ik echt meer vrienden nodig? Het is gewoon heel relatief.
pi_116611261
Dit weekend denk ik mijn langste date ooit gehad met een meid die ik heb leren kennen via badoo. Vanaf vrijdagavond t/m zondagavond. Niet verkeerd voor een eerste date :D
pi_116611481
Lol waarom zo lang?
  maandag 10 september 2012 @ 18:54:04 #28
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116611557
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Pvoesss het volgende:
Lol waarom zo lang?
Wil je dat echt gespeld hebben?
Als je eenmaal met een potje Risk begint moet je het niet zomaar afkappen. Dat weet iedereen, dan gaat er gesjoemeld worden met het aantal legereenheden en raak je het overzicht kwijt van welk land bij wie hoort.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_116612533
We hadden de hele week al gepraat via webcam. Dan ben je samen en klikt het nog steeds heel goed. Waarom er niet meteen een leuk weekend van maken. Tweede afspraak is volgend weekend ;)
  maandag 10 september 2012 @ 19:32:55 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116613446
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wees blij dat dat soort mensen zichzelf filteren...
Ik bedoel: wil jij iemand voor wie het zo belangrijk is dat je wel of geen koophuis hebt? (je weet natuurlijk nooit welk antwoord die persoon wil horen :P).

Wees blij dat je dat soort mensen niet meer spreekt :)
Hoe ging je picknick? :) althans dat was jij toch? Met auto naar een meer met de picknickmand?
we dan
  maandag 10 september 2012 @ 19:34:22 #31
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116613536
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als je eenmaal met een potje Risk begint moet je het niet zomaar afkappen. Dat weet iedereen, dan gaat er gesjoemeld worden met het aantal legereenheden en raak je het overzicht kwijt van welk land bij wie hoort.
Nou ja tenzij jij de sjoemelaar bent hé.. 8-)
we dan
  maandag 10 september 2012 @ 20:54:38 #32
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116618446
Date is afgesproken voor woensdag. Gaan wat drinken en nemen dan de eerste of tweede trein weer terug. Even echt een flitsdate. Heb er zin in :)
  maandag 10 september 2012 @ 21:28:31 #33
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116620657
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoe ging je picknick? :) althans dat was jij toch? Met auto naar een meer met de picknickmand?
Oh staat in het vorige topic, maar kort samengevat:
Het was erg gezellig, we hebben ons allebei uitgeschreven van Lexa, we hebben onze eerste gezamenlijke foto op facebook geplaatst (site was meteen down :'))... Dus het valt eigenlijk stiekem niet meer onder de noemer "daten".
Bovendien die zaterdag ervoor nog met haar en een paar van haar vrienden wat wezen drinken. Klikte erg goed met ze, dus dat is ook fijn :) Bovendien zag ze mij van een andere kant want in een gezelschap kan ik nou eenmaal meer humor hebben... (iets met voorzetten en inkoppen :P)
  maandag 10 september 2012 @ 21:37:41 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116621213
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef eefje801 het volgende:
Date is afgesproken voor woensdag. Gaan wat drinken en nemen dan de eerste of tweede trein weer terug. Even echt een flitsdate. Heb er zin in :)
je pakt binnen een half uur weer de trein terug? Dit ook ivm andere plannen..?
  maandag 10 september 2012 @ 21:44:20 #35
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116621638
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

je pakt binnen een half uur weer de trein terug? Dit ook ivm andere plannen..?
Nee..zit ongeveer een uur, anderhalf tussen. Ik moet eerst werken ja. En 's avonds andere plannen
pi_116623246
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee..zit ongeveer een uur, anderhalf tussen. Ik moet eerst werken ja. En 's avonds andere plannen
Lang genoeg voor een kop koffie en een eerste indruk. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een heel weekend met iemand te klitten.
  maandag 10 september 2012 @ 22:20:27 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116623917
Mijn date is druk bezig met het zoeken naar een datum om weer af te spreken. Vind ik wel erg lief :@
  maandag 10 september 2012 @ 22:25:23 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116624265
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Lang genoeg voor een kop koffie en een eerste indruk. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een heel weekend met iemand te klitten.
Inderdaad..en aangezien het enthousiasme wat groot was/is leek het ons wel zo verstandig ook.
pi_116624466
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad..en aangezien het enthousiasme wat groot was/is leek het ons wel zo verstandig ook.
Eefje en ik gaan nog onofficieel daten.. helaas kwam er dit weekend wat tussen.

signed: The nicest guy on Fok!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116624838
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date is druk bezig met het zoeken naar een datum om weer af te spreken. Vind ik wel erg lief :@
O+

Mijne ook!
Wat dat betreft vind ik de afstand toch wel weer lastig hoor. Weinig kans om gewoon een avondje bij elkaar langs te gaan.
  maandag 10 september 2012 @ 22:34:49 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116624917
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Eefje en ik gaan nog onofficieel daten.. helaas kwam er dit weekend wat tussen.

signed: The nicest guy on Fok!
Maar nu kun je tenminste een borrelnootje kauwen als we gaan poolen ;)
  maandag 10 september 2012 @ 22:35:28 #42
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116624971
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Cue_ het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

O+

Mijne ook!
Wat dat betreft vind ik de afstand toch wel weer lastig hoor. Weinig kans om gewoon een avondje bij elkaar langs te gaan.
Wat een leuke berichten hier allemaal weer :) Wordt flink gedate!
pi_116625082
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar nu kun je tenminste een borrelnootje kauwen als we gaan poolen ;)
Zo vergeet het maar!

Napijn van hier tot gunder :S
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 10 september 2012 @ 22:38:16 #44
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116625170
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zo vergeet het maar!

Napijn van hier tot gunder :S
Nou zeg..wat een gekloot daarmee. Arme jij.

(sorry voor de offtopic_
  maandag 10 september 2012 @ 22:38:25 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116625178
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef eefje801 het volgende:

Wat een leuke berichten hier allemaal weer :) Wordt flink gedate!
Het zou de derde date worden dan. Dus valt wel mee ;)
pi_116625190
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou zeg..wat een gekloot daarmee. Arme jij.
Ja.... als de pijn erger wordt, moet ik deze week weer terug komen :( en om ontopic te blijven: dus het kan nog even op zich laten wachten het poolen ;-)
YouTube
  maandag 10 september 2012 @ 22:39:04 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116625219
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het zou de derde date worden dan. Dus valt wel mee ;)
Nah, maar gedate wordt er!
  maandag 10 september 2012 @ 22:42:33 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116625467
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja.... als de pijn erger wordt, moet ik deze week weer terug komen :( en om ontopic te blijven: dus het kan nog even op zich laten wachten het poolen ;-)
Poolhal blijft (hopenlijk) wel staan maar hoop voor je dat het snel over is.
pi_116626145
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Shugosha het volgende:
Dit weekend denk ik mijn langste date ooit gehad met een meid die ik heb leren kennen via badoo. Vanaf vrijdagavond t/m zondagavond. Niet verkeerd voor een eerste date :D
Badoo.... _O_

Ontmoet ik altijd de leukste contacten :Y
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116626237
quote:

[..]

Heb je wel eens 'mens erger je niet' gespeeld met zijn 6-en :P
I'll sing you a lullaby.
pi_116626334
Ik ga vrijdag even lekker wat drinken met een collega, geen date maar we gaan wel samen op jacht :D
I'll sing you a lullaby.
pi_116627291
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nah, maar gedate wordt er!
Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen...ik krijg er vrij weinig van mee ;)

Al moet ik dan ook wel weer zeggen dat ik momenteel eigenlijk helemaal geen behoefte voel.
pi_116633916

lol :D

Hij praat wel erg mooi, maar heeft ook wel zijn looks mee natuurlijk.
pi_116634108
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komen :D Hebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:07:48 #55
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116634281
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komen :D Hebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
Oh dat zijn positieve dingen ^O^ Leuk :Y

Wel weer gezoend neem ik aan :P?
pi_116634312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:07 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oh dat zijn positieve dingen ^O^ Leuk :Y

Wel weer gezoend neem ik aan :P?
Zeker :D Ze was net op tijd want ik wilde bijna gaan sporten O-)

Hehe, jup :9
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:50:59 #57
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116635084
Dat doe je beter dan ik.... Gisteren belde iemand op met de vraag of ze langs kon komen en toen ze ik 'Nee, want ik ben onderweg naar het sporten'.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:52:43 #58
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116635118
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

O+

Mijne ook!
Is dat nog steeds hj?
Eens met Eefje, veel positieve verhalen! Leuk!
pi_116635271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:50 schreef -Splash- het volgende:
Dat doe je beter dan ik.... Gisteren belde iemand op met de vraag of ze langs kon komen en toen ze ik 'Nee, want ik ben onderweg naar het sporten'.
Dat is wel balen dan ja. Daarna geen tijd meer ?
Goed excuus om samen te douchen O-)
pi_116635381
quote:

[..]

Snap je het zelf nog?
pi_116635454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:

Samen hardlopen in het bos, dan kun je samen douchen om elkaar te onderzoeken op de aanwezigheid van teken :P

Op dokteradvies :Y

3 maal daags en de rest naar behoefte :9
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:07:40 #62
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116635484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is wel balen dan ja. Daarna geen tijd meer ?
It's complicated. ;)
pi_116635827
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:50 schreef -Splash- het volgende:
:|W

En ja, nog steeds HJ...
pi_116635875
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Samen hardlopen in het bos, dan kun je samen douchen om elkaar te onderzoeken op de aanwezigheid van teken :P

Op dokteradvies :Y

3 maal daags en de rest naar behoefte :9
Bijvoorbeeld ja :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

It's complicated. ;)
Ah, dat is soms wel eens lastig
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:31:30 #65
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116636066
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:|W

En ja, nog steeds HJ...
Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed. ;)

Oe, dat klikt erg goed dan (denk ik?). Dat is erg leuk! Nog een Fok! setje?
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:32:43 #66
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116636088
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]

Ah, dat is soms wel eens lastig
Nee hoor. ;) We gaan binnenkort wel wat leuks doen.
pi_116636135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:31 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed. ;)

Een vrouw wil nog veel liever een man die tijd en aandacht voor haar heeft :Y
pi_116636149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:31 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Herkenbaar. "Dan heb je geen tijd meer voor mij" :') Uurtje sporten is toch niet zo'n big deal? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:32 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik zei ook soms, maargoed... leuk!
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:40:13 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116636293
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Herkenbaar. "Dan heb je geen tijd meer voor mij" :') Uurtje sporten is toch niet zo'n big deal? :')

[..]

Ik zei ook soms, maargoed... leuk!
Dus dan zeg je gewoon: "maar over een uurtje heb ik alle tijd" ;)
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:40:39 #70
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116636305
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:32 schreef -Splash- het volgende:

[..]

dinsdag 11 september 2012 @ 10:42:49 #71
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116636355
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Een vrouw wil nog veel liever een man die tijd en aandacht voor haar heeft :Y
Die krijg ze voldoende, wees gerust. ;) Je antwoord selectief.. ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door -Splash- op 11-09-2012 10:51:20 ]
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:43:45 #72
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116636379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Die krijg ze voldoende, wees gerust. ;) Je antwoord selectief.. ;)
Praat je nou tegen jezelf?
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:49:32 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116636528
quote:
Gaat lekker hé, met je date! Leuk zeg :)
Hoe is het eigenlijk met date 2 afgelopen?
pi_116636572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gaat lekker hé, met je date! Leuk zeg :)
Hoe is het eigenlijk met date 2 afgelopen?
Zeker :D
Ligt nogal gecompliceerd, ik trek 't net echt vanwege haar 'bagage', terwijl ze denkt dat we een relatie hebben.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:51:40 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116636581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:

Ligt nogal gecompliceerd, ik trek 't net echt vanwege haar 'bagage', terwijl ze denkt dat we een relatie hebben.
Dat is een andere dan bij wie je geslapen hebt toch?
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:52:23 #76
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116636600
quote:

[..]

Ik ben kwijt wie date 1 en date 2 is... een korte managementsamenvatting?
pi_116636605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is een andere dan bij wie je geslapen hebt toch?
Klopt.
pi_116636608
quote:

[..]

Maar dat zij dat denkt is haar probleem :D
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:53:06 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116636615
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:52 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Maar dat zij dat denkt is haar probleem :D
Waar al snel zijn probleem van wordt gemaakt ;(
pi_116636633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik ben kwijt wie date 1 en date 2 is... een korte managementsamenvatting?
Misschien wel zo duidelijk ja:
Date 1 was degene waarmee de zoenpoging mislukte en waarmee ik al wel heb geslapen (en inmiddels ook gezoend)
Date 2 was de date die ik de zaterdag van de meet had. Degene met bagage, die denkt dat we een relatie hebben.
pi_116636669
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar al snel zijn probleem van wordt gemaakt ;(
Dit dus ;(
pi_116636679
Njah gewoon duidelijk zijn en geen contact meer?
Desnoods nummer laten blokkeren :)
pi_116636689
Mijn grootste angst bij daten: Overly attached women.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:58:22 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116636756
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Zulke mannen moet ik ook niet hebben :N

Al kan ik zelf in het begin nog wel eens overkill zijn :') Maar dat heb ik eigenlijk met bijna alles in m'n leven. Het heeft dan vooral even z'n tijd nodig en dan komt dat wel goed. Alleen nogal grote kans dat ik hem daarvoor al heb weggejaagd :')
pi_116636760
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:55 schreef Pvoesss het volgende:
Njah gewoon duidelijk zijn en geen contact meer?
Desnoods nummer laten blokkeren :)
Dat wordt de oplossing denk ik ja.
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
Komt omdat ze in feite eigenlijk niemand heeft, denk ik.
pi_116636877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nog bijna erger: vrouwen zonder leven of vrijetijdsbesteding :{w

Je hebt er wel weer eentje uitgezocht :')
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:05:12 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116636935
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat wordt de oplossing denk ik ja.

[..]

Nee en da's niet leuk voor haar maar inderdaad ook niet helemaal een zuivere reden om zo aan iemand te gaan hangen inderdaad. Je date 1 klinkt ook leuker, eerlijk gezegd.
pi_116637003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nog bijna erger: vrouwen zonder leven of vrijetijdsbesteding :{w

Je hebt er wel weer eentje uitgezocht :')
Nee, dat is het niet. Thuis heeft ze problemen en daarom woont ze in een opvang.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee en da's niet leuk voor haar maar inderdaad ook niet helemaal een zuivere reden om zo aan iemand te gaan hangen inderdaad. Je date 1 klinkt ook leuker, eerlijk gezegd.
Vind ik ook. Bij haar "thuis" kunnen we niks doen, dus we moeten altijd naar buiten. Met die regen in opkomst zie ik dat ook niet zitten eigenlijk.
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:08:09 #89
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116637007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zulke mannen moet ik ook niet hebben :N

Al kan ik zelf in het begin nog wel eens overkill zijn :') Maar dat heb ik eigenlijk met bijna alles in m'n leven. Het heeft dan vooral even z'n tijd nodig en dan komt dat wel goed. Alleen nogal grote kans dat ik hem daarvoor al heb weggejaagd :')
Ha ha wel herkenbaar
Clingy mannen zijn niet leuk nee, maar ze mogen best een beetje enthousiast zijn. Jaloers/onzeker gedrag is vaak ook wel met dat afhankelijke verbonden, dat vind ik persoonlijk nog weer erger.
pi_116637087
Ik krijg wel eens te horen dat ik teveel een vrijblijvende houding heb. Het kan dus ook andersom.

Onzeker en jaloers gedrag zijn trouwens directe afknappers bij mij. Kan daar helemaal niets mee omdat ik dat zelf niet zo ben. Dat matcht dan gewoon niet, zeker niet als ik word gecontroleerd of mij dingen worden verboden.
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:13:53 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116637187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef eefje801 het volgende:

Clingy mannen zijn niet leuk nee, maar ze mogen best een beetje enthousiast zijn. Jaloers/onzeker gedrag is vaak ook wel met dat afhankelijke verbonden, dat vind ik persoonlijk nog weer erger.
Eens en eens :)
pi_116637430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jaloers/onzeker gedrag is vaak ook wel met dat afhankelijke verbonden, dat vind ik persoonlijk nog weer erger.
Ik zou er 'te' voor plaatsen. Een beetje jaloers of af en toe wat onzeker moet kunnen.
Leuk is anders, maar zal niet ontkennen dat ik ook mijn onzekere momenten heb en vast ook mijn jaloerse momenten. En er zijn dagen dat ik het heerlijk vind om lekker aan mijn vriendje te hangen en plakken. Het moet alleen niet elke dag zijn en niet in te erge mate. Maar waar ik mijzelf schuldig aan maak kan ik moeilijk hem om afwijzen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:26:05 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116637474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:24 schreef Sekhmet het volgende:
Ik zou er 'te' voor plaatsen. Een beetje jaloers of af en toe wat onzeker moet kunnen.
Leuk is anders, maar zal niet ontkennen dat ik ook mijn onzekere momenten heb en vast ook mijn jaloerse momenten. En er zijn dagen dat ik het heerlijk vind om lekker aan mijn vriendje te hangen en plakken. Het moet alleen niet elke dag zijn en niet in te erge mate. Maar waar ik mijzelf schuldig aan maak kan ik moeilijk hem om afwijzen.
Stel ik zou het heerlijk vinden om elke dag naar het gezang van mijn partner te luisteren. Daarvoor hoef ik zelf niet te kunnen zingen ;) Dus wat ik aantrekkelijk/afknapper vind bij een ander hoef ik zelf natuurlijk niet te zijn/hebben etc.

Iedereen heeft zo zijn momenten denk ik. Alleen de 1 meer dan de ander. De vraag is vooral in hoeverre belast je je date/partner daarmee. En kan/wil hij dat accepteren van je :)
pi_116637629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stel ik zou het heerlijk vinden om elke dag naar het gezang van mijn partner te luisteren. Daarvoor hoef ik zelf niet te kunnen zingen ;) Dus wat ik aantrekkelijk/afknapper vind bij een ander hoef ik zelf natuurlijk niet te zijn/hebben etc.

Iedereen heeft zo zijn momenten denk ik. Alleen de 1 meer dan de ander. De vraag is vooral in hoeverre belast je je date/partner daarmee. En kan/wil hij dat accepteren van je :)
Daarom zeg ik ook leuk is anders, maar ik zou een partner niet afwijzen als hij een keer onzeker of jaloers is. Eigenschappen die ik liever niet zou zien en die in overmaat dus wel afknappers zijn, maar als het een keer voorkomt of in mindere mate aanwezig is heb ik daar niet zo een problemen mee.
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:25:32 #95
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_116647330
Die voorrangrondes op Badoo hé, het lijkt niet echt te werken bij mij. :P Blijft de hele tijd staan op hetzelfde aantal voorrangrondes.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_116658292
Wait, whut? Ik snap Vinnieee niet meer. Heeft ie nou 2 dates tegelijk lopen? Ik vind het maar ingewikkeld. Was er niet juist positief nieuws dat ie gezoend had en al 7x gedate... en nu date is ook een dakloze met het tegenovergestelde van bindingsangst?

-O-
Sarcasme. Herken het.
pi_116670543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef Spirit82 het volgende:
Wait, whut? Ik snap Vinnieee niet meer. Heeft ie nou 2 dates tegelijk lopen? Ik vind het maar ingewikkeld. Was er niet juist positief nieuws dat ie gezoend had en al 7x gedate... en nu date is ook een dakloze met het tegenovergestelde van bindingsangst?

-O-
Van wat ik begreep had hij ooit een date (laten we haar X noemen), die probeerde hij te zoenen maar zij wees hem af. X wist toen nog niet goed wat ze wou. Vinniee heeft toen met een andere dame gedate (dame Y). Dat was wel leuk, maar zij zit in een lastige situatie. Weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij twee dates met Y gehad.
X wilde ineens toch ook weer afspreken...een tweede date werd als snel een zevende. En volgens mij vinden ze elkaar leuk...inmiddels is er gezoend (en al samen lepeltje lepeltje geslapen en gestreeld ;) ).
Y schijnt na die paar dates er toch meer verwachtingen van te hebben gehad en gedraagt zich naar wat ik begrijp een beetje alsof ze een relatie hebben. Waar Vinniee nu eigenlijk wel laat blijken dat hij Y eigenlijk niet leuk genoeg vindt. weet alleen niet of hij dat ook duidelijk aan Y gemaakt heeft.

Oftewel Vinniee en X *;
Vinniee en Y :N

Klopt het zo een beetje?
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:49:20 #98
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116671931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Van wat ik begreep had hij ooit een date (laten we haar X noemen), die probeerde hij te zoenen maar zij wees hem af. X wist toen nog niet goed wat ze wou. Vinniee heeft toen met een andere dame gedate (dame Y). Dat was wel leuk, maar zij zit in een lastige situatie. Weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij twee dates met Y gehad.
X wilde ineens toch ook weer afspreken...een tweede date werd als snel een zevende. En volgens mij vinden ze elkaar leuk...inmiddels is er gezoend (en al samen lepeltje lepeltje geslapen en gestreeld ;) ).
Y schijnt na die paar dates er toch meer verwachtingen van te hebben gehad en gedraagt zich naar wat ik begrijp een beetje alsof ze een relatie hebben. Waar Vinniee nu eigenlijk wel laat blijken dat hij Y eigenlijk niet leuk genoeg vindt. weet alleen niet of hij dat ook duidelijk aan Y gemaakt heeft.

Oftewel Vinniee en X *;

Klopt het zo een beetje?
Te snel, geweldige samenvatting ;)
pi_116673212
wat moet ik doen? ik heb een week terug een berichtje op mijn gratis relatieplanetprofiel gekregen, daarin stuurt een meisje haar emailadres en dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen.
het is al meer dan een week terug nu! dus wat moet ik doen?

[ Bericht 8% gewijzigd door SergeantFluffy op 12-09-2012 00:59:46 ]
seduco sum.en ben erg stout
pi_116673283
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat moet ik doen als ik een week terug een berichtje op mijn gratis facebookprofiel heb gekregen, waarin een meisje haar email stuurt en zegt dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen?
Serieuze vraag, ja? :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116673308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Serieuze vraag, ja? :')
ja serieuse vraag.
de moeilijkheid is nu dus ook nog geworden dat het al meer dan een week terug is.
pi_116673334
Casual mailtje sturen lijkt me.
pi_116673390
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:33 schreef Fascination het volgende:
Casual mailtje sturen lijkt me.
hoelang moet ik nog wachten voordat het wel te laat is?
ik durf nu nog niet echt iets terug te sturen, want iedereen anders is zo ervaren mbt relaties en dates!
pi_116673418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik durf nu nog niet echt iets terug te sturen, want iedereen anders is zo ervaren mbt relaties en dates!
Gewoon nu. Je hebt niets te verliezen.
pi_116673694
quote:
wat moet ik doen? ik heb een week terug een berichtje op mijn gratis facebookprofiel gekregen, daarin stuurt een meisje haar emailadres en dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen.
Ik snap je niet helemaal...ten eerste zijn alle facebookprofielen gratis. Ten tweede wat wil je nou precies weten? Je wilt nog langer wachten met iets terug sturen? Wat je moet doen lijkt mij duidelijk. Niks als je er niks mee wilt. Vindt je haar leuk en wil je in contact komen dan zou ik dat zsm doen.
Na een week zou ik al wel gedacht hebben dat je toch geen interesse had. Maar hoe komt zij aan jou facebook? Stuurt ze gewoon willekeurig mannen een berichtje die haar leuk lijken? Ik weet dat er wat afgedate word op facebook...maar zou wel willen weten hoe iemand dan bij jou uitkomt. Heb je een facebookstalker?
pi_116673748
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

In het diepe springen...of het te laat is kan alleen zij bepalen. En je kan ook proberen haar facebook door te spitten als ze hem niet heeft afgeschermd. Weet je gelijk waar je iets over kan zeggen.

Ervaring krijg je doormiddel van iets te doen :7
pi_116673794
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik snap je niet helemaal...ten eerste zijn alle facebookprofielen gratis.
oh relatieplanet. ja lange woorden zijn maar moeilijk hoor.
quote:
Ten tweede wat wil je nou precies weten? Je wilt nog langer wachten met iets terug sturen? Wat je moet doen lijkt mij duidelijk. Niks als je er niks mee wilt. Vindt je haar leuk en wil je in contact komen dan zou ik dat zsm doen.
ja dat zou ik heel graag willen maar dat kan dus niet.
quote:
Na een week zou ik al wel gedacht hebben dat je toch geen interesse had.
oh jammer, ik hoopte dat ze naar me toe zou komen zonder dat ik enge dingen hoefde te doen.
quote:
Maar hoe komt zij aan jou facebook? Stuurt ze gewoon willekeurig mannen een berichtje die haar leuk lijken? Ik weet dat er wat afgedate word op facebook...maar zou wel willen weten hoe iemand dan bij jou uitkomt. Heb je een facebookstalker?
ik weet niet, ik hoop wel dat ik snel een stalker krijg. relatieplanetprofielviews blijft al maanden op bijna hetzelfde staan op die paar van haar na.
pi_116674071
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh relatieplanet. ja lange woorden zijn maar moeilijk hoor.

[..]

ja dat zou ik heel graag willen maar dat kan dus niet.

[..]

oh jammer, ik hoopte dat ze naar me toe zou komen zonder dat ik enge dingen hoefde te doen.

[..]

ik weet niet, ik hoop wel dat ik snel een stalker krijg. relatieplanetprofielviews blijft al maanden op bijna hetzelfde staan op die paar van haar na.
My mistake...dacht dat je het serieus bedoelde. Wist al niet zo goed meer wie jij was. }:|

En het is al laat :Z
  woensdag 12 september 2012 @ 07:49:13 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116675383
SF stuur die mail en kappen met eindeloos door blijven vragen en twijfelen.

Dus mail sturen nu! En geen ja maar. Je komt pas hier terug en je reageerd niet eerder voor je een mail gestuurd hebt naar haar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116676010
quote:

[..]

Oftewel Vinniee en X *;

Klopt het zo een beetje?
Wat een hosselaar, die Vin van ons O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 08:58:47 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116676222
quote:

[..]

Oftewel Vinniee en X *;

Klopt het zo een beetje?
Wat een baas is onze Vinniee toch ook O+
pi_116676276
quote:

[..]

Oftewel Vinniee en X *;

Klopt het zo een beetje?
Goeie samenvatting inderdaad _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat een hosselaar, die Vin van ons O+
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wat een baas is onze Vinniee toch ook O+
Dank u _O_

Overigens ligt date X nu ziek op bed en wil eigenlijk iets van een fruitmand gaan brengen ofzo. Maar dat gaat zo lastig op de motor (en ik heb geen autorijbewijs).
pi_116676605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Goeie samenvatting inderdaad _O_

[..]

[..]

Dank u _O_

Overigens ligt date X nu ziek op bed en wil eigenlijk iets van een fruitmand gaan brengen ofzo. Maar dat gaat zo lastig op de motor (en ik heb geen autorijbewijs).
Koop bij het tankstation een blikje van die gepoederde fruitsnoepjes. Wel niet zo gezond als een fruitmand, maar het idee is duidelijk en vervoerbaar op de motor ;)
pi_116676615
Kippensoep!!!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:20:45 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116676622
Vandaag 3e date :D
pi_116676640
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
CUE!! Echt?! Doe even een samenvatting!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_116676657
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Koop bij het tankstation een blikje van die gepoederde fruitsnoepjes. Wel niet zo gezond als een fruitmand, maar het idee is duidelijk en vervoerbaar op de motor ;)
Hmm goed idee. Eens kijken of we dat kunnen vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
Kippensoep!!!
Daar houd ze niet zo van :P

quote:
Veel plezier *O*
pi_116676698
quote:
*O* Have fun!

Eefje ook btw ^O^
Er word weer flink gedate vandaag :D
pi_116676712
nu al gefrustreerd dat er niet op m'n berichten gereageerd word. *O*

somebody knock some sense into me, because I fail at it. |:( :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 12 september 2012 @ 09:26:42 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116676754
quote:
Oeh! Veel plezier!

Ik vanmiddag om drie uur ook..zin in :)
  woensdag 12 september 2012 @ 09:27:45 #121
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116676783
quote:
wat moet ik doen? ik heb een week terug een berichtje op mijn gratis relatieplanetprofiel gekregen, daarin stuurt een meisje haar emailadres en dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen.
Toch geen Engels mailtje en/of yahoo mail-adres? Zo ja, dan niks doen, zo nee, waar wacht je nog op sukkel !!!
pi_116676853
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:

Watje :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116676928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Watje :P
you know me O+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 12 september 2012 @ 10:02:56 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116677610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

CUE!! Echt?! Doe even een samenvatting!! O+
Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in :o

Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad :)

Een paar dagen later doordeweeks bij hem gegeten en leuke avond gehad.

Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij O+
pi_116678212
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in :o

Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad :)

Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij O+
Klinkt leuk! *O* Veel plezier vanavond *O*
  woensdag 12 september 2012 @ 10:41:14 #126
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116678581
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oeh! Veel plezier!

Veel plezier Eefje :) het weer zit je mee zo lijkt het dus dat is mooi :)
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 10:43:07 #127
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116678637
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:

Misschien is er een storing en kan ze de berichten niet lezen ofzo. Sorry ik blijf liever positief ;)
we dan
pi_116678670
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oeh! Veel plezier!

Ook jij veel plezier *O*
  woensdag 12 september 2012 @ 10:51:16 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116678927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ook jij veel plezier *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Veel plezier Eefje :) het weer zit je mee zo lijkt het dus dat is mooi :)
Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:54:34 #130
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116679049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.
Dat sowieso. Ik ga nu even stemmen :P >:)
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 10:59:15 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116679205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik ga nu even stemmen :P >:)
Wel op de Partij voor de.. dieren hé ;)
pi_116679363
quote:

[..]

Klinkt leuk Cue!! O+ Have fun alvast ;)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 11:55:43 #133
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116681054
quote:

[..]

woensdag 12 september 2012 @ 11:57:30 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116681134
Gisteren een date gehad, was erg leuk. Eerst een activiteit, daarna wat gegeten en nog wat gedronken bij mij thuis. Vanmorgen heb ik haar thuis gebracht en doorgegaan naar mijn werk.

Zijn jullie ook weer op de hoogte.
pi_116681238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Gisteren een date gehad, was erg leuk. Eerst een activiteit, daarna wat gegeten en nog wat gedronken bij mij thuis. Vanmorgen heb ik haar thuis gebracht en doorgegaan naar mijn werk.

Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Klinkt goed.

Ik date deze week ook weer, voor de derde date :Y
  woensdag 12 september 2012 @ 12:03:05 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116681346
quote:
16s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel op de Partij voor de.. dieren hé ;)
Marianne Thieme O+
we dan
pi_116681728
Zaterdag/Zondag tweede date, in de avond samen wat eten en misschien drankje doen. Zondag een bezoekje aan de Floriade :)
  woensdag 12 september 2012 @ 15:25:13 #138
327031 CpW
Zeevarende
pi_116689184
Ben zelf relatief nieuw in het internet daten, en heb ook nog niet zo veel succes:). Ben nu voornamelijk actief op RP en een beetje op Lexa,en stuur regelmatig berichtjes naar de dames. Nog zonder reacties...

Hoe is jullie ervaring in een potentiële date die niet in de beurt woont? Ga je daar op in of reageer je er niet op ? Ik heb namelijk het gevoel dat het bij wel een negatieve factor is.

[ Bericht 0% gewijzigd door CpW op 12-09-2012 15:32:36 (Spelling) ]
pi_116689756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef CpW het volgende:
Ben zelf relatief nieuw in het internet daten, en heb ook nog niet zo veel succes:). Ben nu voornamelijk actief op RP en een beetje op Lexa,en stuur regelmatig berichtjes naar de dames. Nog zonder reacties...

Hoe is jullie ervaring in een potentiële date die niet in de beurt woont? Ga je daar op in of reageer je er niet op ? Ik heb namelijk het gevoel dat het bij wel een negatieve factor is.
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:45:48 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116690044
Ver weg daten is niets voor mij. Ik wil ook gewoon eens doordeweeks langs kunnen gaan. En dat ik de volgende ochtend terug kan en op tijd ben voor mn werk :)

Alleen mogelijkheden in t weekend werkt voor mij niet. Daarin heb je toch vaak andere plannen.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:45:57 #141
327031 CpW
Zeevarende
pi_116690051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woont ;) Maar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:48:59 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116690176
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:

[..]

Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woont ;) Maar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
Natuurlijk heb je het ervoor over. Heb ik ook voor mn vrienden. Maar in de praktijk spreek je toch minder af en is het meer geregel dan wanneer t binnen.een uur reizen ligt.
pi_116690292
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee. Ideaal is anders, maar zoek dates niet uit op locatie.
Ook omdat ik toch wel wil verhuizen en met mijn onregelmatige werktijden niet gebonden ben aan weekenden (wat ook weer nadelen heeft). En ach, tegenwoordig kan je bellen, sms'en, mailen, WApen, skypen etc.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:59:18 #144
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116690575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:

[..]

Ik reis ook veel, maar als ik een kusje wil en ik ben er 2uur+ voor kwijt dan kan da wijf voor mijn part Caroline Tensen heten, maar steekt ze da kusje maar in haar hol.

Oftewel je moet wel heel desperate zijn om 2 uur enkel te willen reizen.
pi_116690859
Ik heb het gedaan, op een gegeven moment was ik het verre reizen gewoon echt zat.
Dus voor mij hoeft dat niet meer.
pi_116691525
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef rival het volgende:
Ik heb het gedaan, op een gegeven moment was ik het verre reizen gewoon echt zat.
Dus voor mij hoeft dat niet meer.
1,5 jaar relatie gehad wat 2:15 uur reizen was. Eens en nooit weer, of het moet wel de vrouw van mijn leven zijn.
Mijn date woont half uur/3 kwartier bij mij vandaan en een kwartier extra bij mijn werk vandaan.
pi_116691691
Ik denk dat het een persoonlijke keuze is die je maakt. Sommige mensen hebben de pest aan reizen, anderen vinden het prima.
IK heb er zelf geen probleem mee, maar verwacht wel dat beide partijen reizen. Als het allemaal van mijn kant moet komen wordt het vervelend.
pi_116691989
Ik zag dat er de laatste tijd hier wel wat succesverhalen staan dus ik zal mijne er ook aan toevoegen.
Ik heb nu wat met een vrouw, al bijna 4 maanden nu. We zien elkaar elke week, en het is ook een afstandsrelatie.
Het begin was wat wisselvallig, we hadden er wat twijfels over. Qua praten kunnen we enorm goed overweg, en ook voelt het erg vertrouwd. Maar qua brute aantrekkingskracht hield het niet over.
Ik had in het begin wat onhandige dingen daarover gezegd, en zij schrok daarvan. Tja, ik ben niet zo'n heel tactische man. Zij gaf aan het even bij vriendschap te willen houden. Dat maakte mij juist wat onzeker, en ik heb haar toen wat losgelaten. Waardoor het helemaal niks werd juist, en ik het maar afgebroken heb.
Een paar weken later belde zij weer op om te vragen hoe het ging, en we hebben weer afgesproken. Met de intentie om het gewoon leuk en gezellig te houden, zonder hoge verwachtingen. En opeens is alles goed.
Zij was nog wel wat onzeker daarna, maar dat is nu wel over. Pas zijn we nog een weekendje weg geweest, en dat was super.

Ik doe al een paar jaar aan internet daten, maar nooit zo erg succesvol. Ik had er al wat vrede mee dat het hoogstens wat gerommel was, en nooit verder zou komen dan dat. Tot ik deze vrouw dus tegen kwam :).

Voor de mensen die me vergeten zijn, ik ben die schizofreen met dat weblog met ervaringsverhalen :).
pi_116692023
Oh, ik heb nu vooral geschreven over de gekke dingen, sorry :).
Het gaat gewoon super tussen ons, ik hoop dat dat duidelijk is.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:35:21 #150
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116692103
Een schizofreen is nooit alleen 8-) Maar goed om te horen dat het zo leuk gaat man :)
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 16:38:58 #151
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116692269
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen 8-) Maar goed om te horen dat het zo leuk gaat man :)
Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden ;)
pi_116692304
Maar schizofrenie en stemmen horen vaak wel. Dus in dat opzicht klopt het wel :).
Maar bedankt voor de reacties.
pi_116692392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Oftewel je moet wel heel desperate zijn om 2 uur enkel te willen reizen.
Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.
Dit komt op mij over alsof je beter iemand uit je eigen stad kan daten die je mwah vind dan iemand die een paar uur reizen van je vandaan woont, maar die je helemaal wauw vind.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als iemand dicht in de buurt woont en wauw is...maar die vindt je niet altijd.
En wat nou als jij of je partner moet verhuizen vanwege werk. Einde relatie?
  woensdag 12 september 2012 @ 16:46:04 #154
327031 CpW
Zeevarende
pi_116692547
Reizen moet idd wel van twee kanten komen....nuja igg bedankt voor de reacties :) Ga ik weer rustig verder lurken hier en op RP ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 16:49:13 #155
327031 CpW
Zeevarende
pi_116692672
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.
Dit komt op mij over alsof je beter iemand uit je eigen stad kan daten die je mwah vind dan iemand die een paar uur reizen van je vandaan woont, maar die je helemaal wauw vind.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als iemand dicht in de buurt woont en wauw is...maar die vindt je niet altijd.
En wat nou als jij of je partner moet verhuizen vanwege werk. Einde relatie?
Helemaal mee eens ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 16:50:51 #156
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116692745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden ;)
Ow nou het lijkt er vast wel een beetje op want anders dan zou men niet zo'n cool rijmpje hebben bedacht toch ;(

* pakt wikipedia erbij
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 17:38:38 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116694648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.

Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 12 september 2012 @ 17:42:46 #158
327031 CpW
Zeevarende
pi_116694787
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.

Nuja ik heb de luxe dat ik 6 maanden per jaar vrij ben. En dan niet dus niet hoef te werken, en eigenlijk elk moment van de dag wel langs kan komen :)
pi_116695087
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.

Komt dus wel bij kijken dat ik het ook geen probleem zou vinden om te verhuizen...wat wel een probleem zou kunnen worden als beide personen dat niet zouden willen. Op de langere termijn bedoel ik dan.

En ik ben na een dagdienst om 4 uur vrij, kan dan nog tegen het avondeten bij iemand op de stoep staan.
  woensdag 12 september 2012 @ 17:53:54 #160
327031 CpW
Zeevarende
pi_116695167
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.

Komt dus wel bij kijken dat ik het ook geen probleem zou vinden om te verhuizen...wat wel een probleem zou kunnen worden als beide personen dat niet zouden willen. Op de langere termijn bedoel ik dan.

En ik ben na een dagdienst om 4 uur vrij, kan dan nog tegen het avondeten bij iemand op de stoep staan.
Verpleegkundige? Gokje :)
pi_116695226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef CpW het volgende:

[..]

Verpleegkundige? Gokje :)
:Y

Ideaal, vaak meer dan twee dagen achter elkaar vrij. Overgang van dag naar laat of nacht is een moment dat je weg kan. Vroeg thuis na dagdiensten. En overal wel mogelijkheden voor een baan ^O^
  woensdag 12 september 2012 @ 17:58:56 #162
327031 CpW
Zeevarende
pi_116695356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:Y

Ideaal, vaak meer dan twee dagen achter elkaar vrij. Overgang van dag naar laat of nacht is een moment dat je weg kan. Vroeg thuis na dagdiensten. En overal wel mogelijkheden voor een baan ^O^
O+ Was ook niet zo heul moeilijk....Voor mij maakt het ook niet uit waar ik woon voor mn werk dan. Dus laatst toch maar weer terug verhuist naar mn "oude" stadje met zn heerlijke rust
  woensdag 12 september 2012 @ 19:29:49 #163
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116699461
Zo...ik ben weer thuis van de date.
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus ;)) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat :P
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
pi_116703752
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus ;)) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat :P
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
Klinkt goed Eef! Het was alle voorpret waard dus. Hoop dat de tweede date net ze super loopt. Fijn dat de chemie zo goed was/is. Je hebt een leuke dag gehad zo te horen?!

:*
pi_116704063
quote:
Klink goed Eef ^O^
  woensdag 12 september 2012 @ 22:27:50 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116713912
quote:
Sweeeeeeeeeeeeet O+ ^O^
pi_116730802
quote:
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  donderdag 13 september 2012 @ 11:51:50 #168
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116735644
Date stelde voor om zaterdag weer iets te doen. Dus a.s. zaterdag weer een date. (en dat is dezelfde overigens)
  donderdag 13 september 2012 @ 11:52:25 #169
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116735669
quote:
Lekker!
pi_116735783
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef -Splash- het volgende:
Date stelde voor om zaterdag weer iets te doen. Dus a.s. zaterdag weer een date. (en dat is dezelfde overigens)
Nice :D *O*
pi_116751956
quote:
Heel goed! *O*
"a cracked smile and a silent shout"
pi_116751967
Iemand hier trouwens ervaring met social dining? Klinkt wel leuk. Wordt medegeorganiseerd door Pepper.

http://www.socialdining.n(...)d=4&ohanah_venue_id=
"a cracked smile and a silent shout"
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:27:43 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116768080
Heb heel leuk gedroomd dat mijn date een ander meisje had ontmoet en haar leuker vond :')
Best vaag wakker worden is dat haha.
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:35:31 #174
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116768126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:27 schreef Cue_ het volgende:
Heb heel leuk gedroomd dat mijn date een ander meisje had ontmoet en haar leuker vond :')
Best vaag wakker worden is dat haha.
ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart ja :')
WFPB!
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:43:59 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116768176
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:35 schreef Dizorn het volgende:

[..]

ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart ja :')
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn :+
  vrijdag 14 september 2012 @ 08:17:09 #176
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116768399
Als alles doorgaat, gaat ze vanavond 2 of 3 van m'n vrienden ontmoeten O+
Over 2 weken vier ik m'n verjaardag, dus dan ontmoet ze er meteen een stuk of 15... Dus als ze er al een paar kent, maakt't dat wel wat makkelijker voor haar :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:38:47 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116769722
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn :+
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed. :')

Vrouwen.... :') (Wat een schit-te-rende wezens!)
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:42:31 #178
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116769834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed. :')

pi_116769913
Zeg Silenius onder welke naam Paiq jij?
En hoe oud ben je? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:46:50 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116769943
Thijs, 28.

Hoezoooooo? :') Heb ik al rare dingen tegen je gezegd?
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:47:10 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116769953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O-
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden :P

Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all :)
pi_116769971
Ghgighigh, o nee, dan heb ik geen one-liner van jou ontvangen :D

Al zou het goed kunnen gezien de cougar-streak waar ik op lijk te zitten volgens PaiQ :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:48:11 #183
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116769976
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O-
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden :P

Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all :)
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...

Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn -O-
Ik droom raar ja soms :')
pi_116769985
Oh en nou ik las in de NRC dat iemand had gedroomd van een kraai en dat haar man daarna sms'de dat hij bij een andere vrouw was blijven slapen.

Hmmmdus.

:?
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:04:41 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116770398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef SilentChaos het volgende:

Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...

Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn -O-
Ik droom raar ja soms :')
Die uitvallende tanden ken ik ook, dromen over wc's , vliegen en hele grote lenzen zelfs :')
Nee ik link dat zeker niet aan de realiteit. Hoogstens dat er soms een diepere kern in kan zitten, maar ook daar geloof ik niet heilig in :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:10:19 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116770565
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg. :')

Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."

Ik: :o
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt. -O-
pi_116771927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg. :')

Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."

Ik: :o
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt. -O-
Whehe _O-
pi_116771939
Ik droom ook vaak over vliegen. Vlegtuigen dus. Dat terwijl ik zelden in zo'n ding zit :')

Ik ben een vroegere date afgelopen zomer ook bij mij in de stad tegengekomen. Ze was schijnbaar met één of andere vereniging op een camping hier in de buurt. Word ik op een terras ineens op mijn schouder getikt.
pi_116772170
ik heb even snel een vraagje.

Mijn vriendin (11 maanden samen) en ik gaan zaterdag avond samen weg, ik ben 24 en zij 23.
Maar ik weet niet wat te doen... mijn budget is ¤ 100,- mijn opties zijn:

- Casino, alleen dat wordt een duur geintje
- Lasergamen (hoe lame, maar wij vinden dat leuk :) )
- bios
- uit eten in een 'unieke' restaurant
- nachtmartk (is er helaas niet..)
- centerparcs (denk niet dat ze dat leuk vind)
- karten?

ik weet het echt niet.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:08:10 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116772202
Lijkt mij niet voor dit topic :)
pi_116772212
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.

Verder hoort dit niet in dit topic :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:15:18 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116772392
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.

Verder hoort dit niet in dit topic :)
Hoi DP
pi_116772457
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoi DP
Hoi O+ Markje O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:18:09 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116772486
En dit geneuzel hoort al helemaaal niet in dit topic.
pi_116772514
Hoi O+ Silenius O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:22:46 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116772637
hallo klein meisje :@
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:23:09 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116772654
Echt jongens.. doe eens niet :N
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:32:20 #198
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116772979
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijn :D maar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso :@
we dan
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:36:46 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116773124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijn :D maar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso :@
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsite _O_ Mooie tijd gehad daar...
Chatsites zijn nu niet zo hot en happening meer heb ik het idee... (of het komt omdat ik gewoon ouder ben geworden :P)
pi_116773133
Ik heb op fok-chat ook wel eens met een jongen afgesproken en daar heb ik toen uiteindelijk 7 jaar mee samengewoond, dus tot dusver is mijn score op chatsites een stuk hoger dan op datingsites :')
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:39:18 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116773206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsite _O_ Mooie tijd gehad daar...
Chatsites zijn nu niet zo hot en happening meer heb ik het idee... (of het komt omdat ik gewoon ouder ben geworden :P)
Bij mij werken chat/forumsites beter dan datingsites. Qua relaties is het 0 - 0 maar qua (1 op 1) ontmoetingen is het echt iets van 10-1 ofzo.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:40:57 #202
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116773254
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou ja vast ook omdat je ouder bent geworden >:) ;) maar zoals op tmf chat moest je je op den duur registreren en toen kwam nog maar de helft en dat liep daarna steeds meer leeg. En denk dat andere sites zoals dating sites gewoon ook chat hebben maar daarnaast ook berichtjes verzenden enzo en weet niet in hoeverre chatsites dat nu hebben. Maar ja was een mooie tijd toen :P alles nog nieuw enzo :P
we dan
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:51:28 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116773604
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoi O+ Markje O+
Ik heb een verhaaltje!

Op paiq lul ik al een tijdje met een vrouw, gewoon gezellig en we hadden het over het weekend wat we gedaan hadden. Ze was naar een club in rotterdam geweest enz. Op een gegeven moment zeg ik dat er een leuk feestje is in de millers den haag de 21ste.

Opeens uit het niets zegt ze...
21ste kan ik dus we kunnen samen gaan en dansen als je dat leuk vind!

Uhm BAM die zag ik totaal niet aankomen :D beetje lullig maar moest nee zeggen. Ga met goede vriendinnen er heen. Staat al een maand vast. Krijg ik alleen van haar terug "oh"

Maar goed na paar min ging gesprek leuk verder, maar blij was ze niet :P

Einde verhaal

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ken een hele goede vriendin van me via TMF chat :D nu al ruim 8 jaar.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:54:38 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116773716
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb een verhaaltje!

Op paiq lul ik al een tijdje met een vrouw, gewoon gezellig en we hadden het over het weekend wat we gedaan hadden. Ze was naar een club in rotterdam geweest enz. Op een gegeven moment zeg ik dat er een leuk feestje is in de millers den haag de 21ste.

Uhm BAM die zag ik totaal niet aankomen :D beetje lullig maar moest nee zeggen. Ga met goede vriendinnen er heen. Staat al een maand vast. Krijg ik alleen van haar terug "oh"

Einde verhaal

[..]

Maar ga je haar daar nog ontmoeten of komt dat er ook al helemaal niet meer van?

Jammer trouwens dat ik dat weekend niet in Den Haag ben, anders had ik komen kijken _O-
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:00:52 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116773933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar ga je haar daar nog ontmoeten of komt dat er ook al helemaal niet meer van?
nee ik ga met een paar vriendinnen er heen. Dan ga ik niet date heb ik helemaal geen tijd voor. Er komen als het goed is ook nog vrienden.

quote:
Jammer trouwens dat ik dat weekend niet in Den Haag ben, anders had ik komen kijken _O-
leuk feestje hoor de 21ste. Roul and doors, roog enz. Gaat top feest worden! En als je er wel eens geweest bent... Er lopen daar erg veel leuke mooie damens rond!
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:03:06 #206
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116773998
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee ik ga met een paar vriendinnen er heen. Dan ga ik niet date heb ik helemaal geen tijd voor. Er komen als het goed is ook nog vrienden.

[..]

leuk feestje hoor de 21ste. Roul and doors, roog enz. Gaat top feest worden! En als je er wel eens geweest bent... Er lopen daar erg veel leuke mooie damens rond!
Tja genoeg te zien in de Millers altijd, maar het is een beetje een zien en gezien worden tent... Vind het ook een sfeerloze zooi vaak... Maar goed, misschien is dat op een echt feest anders :P

Misschien toch maar een keer los met haar afspreken dan?
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:09:21 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116774206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja genoeg te zien in de Millers altijd, maar het is een beetje een zien en gezien worden tent... Vind het ook een sfeerloze zooi vaak... Maar goed, misschien is dat op een echt feest anders :P
vind het een mooie tent, vaak hele goede dj's en feesten. Zien en gezien worden boeit me allemaal niet, let ik niet op. Ik ben er met vrienden om te genieten van de muziek en drankje en ik heb vaak leuk contact met andere onbekende mensen.

Maar het is niet de tent voor een eerste date! Dan ben ik veel te veel afgeleid :D

quote:
Misschien toch maar een keer los met haar afspreken dan?
ja heb ik voor gesteld, kreeg ik een misschien als reactie :D ze vond de nee op haar voorstel echt niet leuk :P
pi_116782311
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb een verhaaltje!

Einde verhaal

[..]

Jeetje sul :( Zij dacht dat je een voorzetje gaf! Waarom zeg je dan niet gewoon tegen haar dat je al met andere mensen gaat, maar dat je op zondag of weet ik veel wel tijd hebt om een drankje te gaan doen samen :')
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:17:04 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116786142
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jeetje sul :( Zij dacht dat je een voorzetje gaf! Waarom zeg je dan niet gewoon tegen haar dat je al met andere mensen gaat, maar dat je op zondag of weet ik veel wel tijd hebt om een drankje te gaan doen samen :')
We hadden het over stappen en feestjes. Dus als ik zeg 21ste leuk feest ergens. Bespreken we wel eens vaker dus zo gek was het niet. En zo opeens samen gaan heb ik sorry maar ga met vriendinnen gezegd. Vond ze ook niet leuk kennelijk. Ja jammer dan ik ga er niet om liegen. Ik gaat eerst met 2 vriendinnen eten en later op de avond komen er meer mensen.

Maar goed, ook gezegd van doen andere keer wel wat maar verder dan "dat kan" ging het niet :D

Ja jammer dan. Als ik rekening met alles wat ik zeg moet gaan houden houd het snel op.

Kreeg ook de vraag of ik haar wel veel aandacht kon geven. Ben ik ook eerlijk in geweest, heb een redelijk druk sociaal leven en kom veel mensen tegen dus daar moet ze tegen kunnen. Tuurlijk laat ik haar niet staan en probeer ik haar er bij te betrekken maar niet de hele avond zwaan kleef aan.

Maar goed zie het allemaal wel :D
pi_116786782
laat maar
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:40:59 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116786841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef McNulty het volgende:
laat maar
Nu wil ik het weten ook :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 19:09:51 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116789542
Kwam vandaag ook een man tegen op het station die nogal enthousiast groette en ik maar denken waar kén ik die toch van? :P Was volgens mij mijn eerste internetdate ever ha ha.
pi_116791105
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nu wil ik het weten ook :P
oh gewoon verkeerd gepost
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_116792672
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

We hadden het over stappen en feestjes. Dus als ik zeg 21ste leuk feest ergens. Bespreken we wel eens vaker dus zo gek was het niet. En zo opeens samen gaan heb ik sorry maar ga met vriendinnen gezegd. Vond ze ook niet leuk kennelijk. Ja jammer dan ik ga er niet om liegen. Ik gaat eerst met 2 vriendinnen eten en later op de avond komen er meer mensen.

Maar goed, ook gezegd van doen andere keer wel wat maar verder dan "dat kan" ging het niet :D

Ja jammer dan. Als ik rekening met alles wat ik zeg moet gaan houden houd het snel op.

Kreeg ook de vraag of ik haar wel veel aandacht kon geven. Ben ik ook eerlijk in geweest, heb een redelijk druk sociaal leven en kom veel mensen tegen dus daar moet ze tegen kunnen. Tuurlijk laat ik haar niet staan en probeer ik haar er bij te betrekken maar niet de hele avond zwaan kleef aan.

Maar goed zie het allemaal wel :D
Nee doh, zij kopt hem in, krijgt de deksel op de neus en moet dan ook nog aangeven of ze een andere keer wat met je wil gaan doen na een vage opmerking van jou. Als je nou een concreet voorstel had gedaan, had ze anders gereageerd. Ik vind haar niet raar, maar jouw reactie.
Sarcasme. Herken het.
pi_116793257
Ik vind zijn reactie compleet niet raar!

Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
pi_116793439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
Helemaal eens. Hij had trouwens beter kunnen zeggen dat hij de 21e naar een feest toeging en niet algemeen 'de 21e is er een feest'. Was het direct duidelijk geweest dat hij al met wat mensen ging en dat een date dan dus niet echt handig zou zijn.
pi_116793798
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef TheArt het volgende:

[..]

Helemaal eens. Hij had trouwens beter kunnen zeggen dat hij de 21e naar een feest toeging en niet algemeen 'de 21e is er een feest'. Was het direct duidelijk geweest dat hij al met wat mensen ging en dat een date dan dus niet echt handig zou zijn.
Volgens mij was dat wel duidelijk. Maar dan nog. Ik vind het raar dat zij hierdoor beledigd is hoor.
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:50:25 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116796744
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Volgens mij was dat wel duidelijk. Maar dan nog. Ik vind het raar dat zij hierdoor beledigd is hoor.
Nee idd op zich is het geen goed teken als ze nu al hem zou gaan claimen maar aan de andere kant zou ik ook niet zo'n uitgebreide uitleg hoeven als iemand gewoon niet kan. Ik kan het mis hebben maar heb ook niet het idee dat de interesse voor haar zo groot is.
pi_116796791
Gisteren een - eigenlijk op het laatste moment besloten - date bij mij thuis gehad, maar het was weer erg leuk. Kon in ieder geval mijn voortreffelijke kookskills-uit-pak weer etaleren, 'r inmaken met Buzz en daarna met haar aan de horror. Qua film dan. Niet dat ze ineens in een leprechaun veranderde of iets.

Blijft shitty dat ze ver weg woont, maar gelukkig is ze vaak in de buurt. :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116797680
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kreeg ook de vraag of ik haar wel veel aandacht kon geven.
Als ze daar tijdens wat chatten al over begint, wegwezen. Als het meer wordt is voor je het weet de tijd die je doorbrengt met je vrienden haar een doorn in het oog en zit je op zaterdagavond samen op de bank kutprogramma's met omhooggevallen ''BN'ers'' op tv te kijken terwijl je je hoopvol afvraagt of ze nog niet naar bed gaat.
pi_116799120
Mijn grootste frustratie: vrouwen die zelf een gesprek met je beginnen, de eerste 5 minuten helemaal enthousiast zijn en daarna hoor je alleen maar 'hahahaha' en 'ja idd!' soortige antwoorden. Dan vraag je waarom ze zo weinig zeggen en dan krijg je als antwoord dat ze druk bezig is met haar stageverslag (o.i.d.) en zich excuseren dat ze zo weinig zeggen.

Ja begin dan ook geen gesprek :')
pi_116799213
She's just not that into you.
pi_116799241
Ik heb echt een slechte aura om me heen ofzo.

Al 3 dagen lang, alle vrouwen die ik spreek op paiq (ong 8) klikken me allemaal weg wanneer het showtime is..

onvoorstelbaar :')

Ik zou haast denken dat ik lelijk ben..lol

Zegt ze ook nog:

"Ik vind mannetjes die daar en daar werken, altijd maar van die gladjakkers, en dan heb je ook nog de naam ervoor"

ffs man :')

[ Bericht 28% gewijzigd door ManageTheAnger op 14-09-2012 22:46:05 ]
YouTube
pi_116799659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
She's just not that into you.
Wist dat die reactie ging komen, maar daar lag het in dit geval niet echt aan. Dat soort momenten herken ik heus wel ;)
pi_116799699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wist dat die reactie ging komen, maar daar lag het in dit geval niet echt aan. Want dat soort momenten herken ik heus wel ;)
Kun je zeggen, maar als het gesprek haar echt zou boeien zou ze d'r stageverslag later wel even maken.
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:51:01 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116799808
quote:

Dit dus!

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee doh, zij kopt hem in, krijgt de deksel op de neus en moet dan ook nog aangeven of ze een andere keer wat met je wil gaan doen na een vage opmerking van jou. Als je nou een concreet voorstel had gedaan, had ze anders gereageerd. Ik vind haar niet raar, maar jouw reactie.
Heb ik gedaan, ze vertelde over een club in rotterdam. Ik heb toen gezegt van laten we een keer naar die club in rotterdam gaan. Ik vind het trouwens een simpele reactie, dat is mijn mening.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee idd op zich is het geen goed teken als ze nu al hem zou gaan claimen maar aan de andere kant zou ik ook niet zo'n uitgebreide uitleg hoeven als iemand gewoon niet kan. Ik kan het mis hebben maar heb ook niet het idee dat de interesse voor haar zo groot is.
Ze is gezellig en verder dan dat denk ik nooit door, zie ik dan wel weer. Maar al ben ik nog zo hotel de botel, ik ga niet mijn plannen met vrienden wijzigen voor een "mogelijke" vriendin.

quote:
13s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als ze daar tijdens wat chatten al over begint, wegwezen. Als het meer wordt is voor je het weet de tijd die je doorbrengt met je vrienden haar een doorn in het oog en zit je op zaterdagavond samen op de bank kutprogramma's met omhooggevallen ''BN'ers'' op tv te kijken terwijl je je hoopvol afvraagt of ze nog niet naar bed gaat.
Haha no way dat ik thuis blijf, dan kan ze schreeuwen huilen wat ze wilt, ik ga naar de kroeg :D
pi_116799825
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je zeggen, maar als het gesprek haar echt zou boeien zou ze d'r stageverslag later wel even maken.
Mhua leek me sowieso al een type met net iets teveel aandacht van anderen. Daarnaast duurde het al een paar minuten voordat ze überhaupt op de eerste vraag reageerde en ze was ook vrij snel weer offline. Maar dat bedoel ik dan ook, begin dan geen gesprek.
pi_116800329
quote:

Het ging mij er niet om dat hij niet wilde combineren (dat lijkt me niet meer dan logisch) maar dat het overkwam alsof hij daarna zei: "maar we kunnen wel een andere keer wat drinken hoor...". Dan zou het voor mij ook zo over zijn namelijk. Dus eerst geneer ik me omdat ik denk dat hij een date voorstelt, wat niet zo blijkt te zijn, en vervolgens komt er zo'n lauwe reactie op terug, alsof hij er niet op zit te wachten maar uit beleefdheid wat zeer los voorstelt. Dan zou ik zelf zoiets hebben: graag of niet hoor.

Dus vandaar mijn reactie.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 14 september 2012 @ 23:18:28 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116801147
Nou ten eerste kwam zijner totaal onverwachts mee. En ten tweede heb ik voor gesteld om ergens heen te gaan. Meer dan voldoende vind ik, en als ze dat net als jij kennelijk niks vind kan ze beter helemaal niet afspreken.

Want als je hier al boos of geiriteerd door kan raken gaat het no way werken.
pi_116803892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef ook_gek het volgende:
Nou ten eerste kwam zijner totaal onverwachts mee. En ten tweede heb ik voor gesteld om ergens heen te gaan. Meer dan voldoende vind ik, en als ze dat net als jij kennelijk niks vind kan ze beter helemaal niet afspreken.

Want als je hier al boos of geiriteerd door kan raken gaat het no way werken.
Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.

Dan toon je nog een bepaalde mate van enthousiasme en loopt zoiets geheid meer soepel.
  zaterdag 15 september 2012 @ 00:44:06 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116804846
Vanavond een soort tweede "date" via Skype gehad met de Badoo date van woensdag. Klikt nog steeds erg goed en gaan elkaar beter leren kennen de komende tijd, online en in het echt.
  zaterdag 15 september 2012 @ 00:56:41 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116805267
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren een - eigenlijk op het laatste moment besloten - date bij mij thuis gehad, maar het was weer erg leuk. Kon in ieder geval mijn voortreffelijke kookskills-uit-pak weer etaleren, 'r inmaken met Buzz en daarna met haar aan de horror. Qua film dan. Niet dat ze ineens in een leprechaun veranderde of iets.

Blijft shitty dat ze ver weg woont, maar gelukkig is ze vaak in de buurt. :)
Klinkt als weer een erg leuke date :)
pi_116805527
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt als weer een erg leuke date :)
Dat was het dan ook! O+ Heb jij eigenlijk niks meer gehoord van de ik-breng-soep-naar-hem-toe-want-hij-ligt-ziek-op-bed-of-iets-van-die-strekking man?
  zaterdag 15 september 2012 @ 01:24:31 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116805966
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 september 2012 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat was het dan ook! O+ Heb jij eigenlijk niks meer gehoord van de ik-breng-soep-naar-hem-toe-want-hij-ligt-ziek-op-bed-of-iets-van-die-strekking man?
Super om te horen! Nope, complete radiostilte sinds (ik geloof) mijn laatste berichtje. Lijkt sowieso wel van de aardbodem verdwenen en geen bericht is vaak wel een erg duidelijk signaal, wat mij betreft.
  zaterdag 15 september 2012 @ 05:49:48 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116807729
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.

Dan toon je nog een bepaalde mate van enthousiasme en loopt zoiets geheid meer soepel.
Oke nou ja ik vind het echt complete onzin. Maar het lijkt er op dat er mensen het met jullie eens zijn en mensen met mij eens zijn. Wel geinig zo te lezen.

Als vrouwen dit soort gedrag vertonen is het einde verhaal voor mij.
pi_116808171
Update:

Laatste week veel vrouwen aangesproken, en wel wat chats eruit kunnen halen.

Ben nu zelf erg actief bezig op badoo, en moet wel oppassen dat ik er niet erg onzeker door word.

Krijg redelijk wat profiel bezoekers en heb geregeld wederzijdse gevoelens.
Alleen als ik dan een bericht stuur krijg ik toch vaak vrijwel geen 1 terug.

Dat is toch raar? Geeft iemand aan "wederzijds" en stuur ik een bericht en dan geen 1 terug :D
Kijk ook vaak wie er op dat moment online zijn en stuur dan ook berichten wel eens met een antwoord terug, maar waarom niet een keer lekker spontaan?

Ook heb ik geregeld als ik chat; korte antwoorden terug, niet terugvragen etc.
Heb een paar leuke fotos van mijzelf erop gezet en ben toch moeders lelijkste niet.

Stel zelf ook geen hele hoge eisen, en reageer ook niet op top modellen dus daar kan het ook niet echt aan liggen. Ik reageer ook vrij divers en varieeer in mijn openingszinnen.

Maar waarom moet het zo enorm moeilijk gaan? Zie ik wat verkeerd over het hoofd?
Of werkt het nu eenmaal zo op dating sites?

Begin me toch op sommige momenten wel te frusteren.
Het komt ook dat een vriend van me wel regelmatig dates heeft, en heb vaak met hem erover gepraat.
Hoe hij het aanpakt en een paar tips van hem overgenomen, alleen het wil nog niet echt opschieten.

Wat zou het lekker zijn als het ook een beetje 50/50 zou zijn.
Dat niet alleen de man berichten hoeft te sturen en altijd maar de persoon moet zijn die aanspreekt.
pi_116808199
Je geeft aan dat het moeilijk gaat, waarom stop je een gesprek dan niet?

Wanneer een gesprek niet loopt is dat voor mij het equivalent van "in het wild" aanspreken/aangesproken worden en constateren dat er geen klik (irrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhieeeeeeeeeeeeeeeerl ik zei het K-woord :o ) is. Dan wens je elkaar een fijne dag en ga je verder. Dan blijf je ook niet geforceerd bij elkaar staan in de hoop dat het gesprek ineens WEL leuk wordt.

Ik snap dat ook niet op PaiQ, dan heb je een stroef gesprek gehad, dat is beëindigd. Kom je de volgende keer online, spreekt zo'n type je gelijk weer aan. Ik snap dat nooit. Wat hoopt die persoon daar uit te krijgen dan? Je MERKT toch dat het niet soepel loopt, dat het er dus niet inzit?

Op een profielen-site kan ik me nog voorstellen dat iemand denkt "Gompie, dat profiel is zo leuk en sluit zo aan bij wat ik zoek in een vrouw/man, dat ik toch nog een keer ga proberen dat er uit te laten komen in chat!" Maar bij PaiQ kan het dan echt alleen maar gebaseerd zijn op die paar lullige foto's... (Of op het feit dat iemand (OMG OMG OMG OMG) eens wel terugpraat?)
pi_116809405
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind ;(
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:59:26 #239
242666 BeamofLight
pi_116809427
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind ;(
Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.
Wie zegt dat nu tegen je?
pi_116809546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen? :o
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_116809547
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.
Wie zegt dat nu tegen je?
De niet gekke. Die 2e dus.
pi_116809608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:07 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen? :o
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raar
Maarja, zal wel aan mij liggen.
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:13:54 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116809667
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je geeft aan dat het moeilijk gaat, waarom stop je een gesprek dan niet?

Wanneer een gesprek niet loopt is dat voor mij het equivalent van "in het wild" aanspreken/aangesproken worden en constateren dat er geen klik (irrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhieeeeeeeeeeeeeeeerl ik zei het K-woord :o ) is. Dan wens je elkaar een fijne dag en ga je verder. Dan blijf je ook niet geforceerd bij elkaar staan in de hoop dat het gesprek ineens WEL leuk wordt.

Ik snap dat ook niet op PaiQ, dan heb je een stroef gesprek gehad, dat is beëindigd. Kom je de volgende keer online, spreekt zo'n type je gelijk weer aan. Ik snap dat nooit. Wat hoopt die persoon daar uit te krijgen dan? Je MERKT toch dat het niet soepel loopt, dat het er dus niet inzit?

Op een profielen-site kan ik me nog voorstellen dat iemand denkt "Gompie, dat profiel is zo leuk en sluit zo aan bij wat ik zoek in een vrouw/man, dat ik toch nog een keer ga proberen dat er uit te laten komen in chat!" Maar bij PaiQ kan het dan echt alleen maar gebaseerd zijn op die paar lullige foto's... (Of op het feit dat iemand (OMG OMG OMG OMG) eens wel terugpraat?)
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:14:28 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116809677
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?
pi_116809756
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?
Zij vroeg wat ik voor haar voelde en daar ga ik niet omheen draaien.
Ik voelde al dat er iets moest zijn want haar reacties waren anders dan anders.
pi_116809837
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.
pi_116809931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.
Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:28:32 #248
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116809963
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.
Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:29:29 #249
242666 BeamofLight
pi_116809991
quote:
En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?
pi_116810096
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.
Ze heeft al relaties gehad en ik wist dat ze geen seks wilde voordat ze een relatie heeft. Dus in dat op zicht is het niet raar.
Ze is 18, eind dit jaar 19
pi_116810124
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?
Niet dat ik weet.
pi_116810249
Tja weet je wat het is, in 90% van de gevallen kom je er toch gewoon nooit achter. Zelfs niet door rechtstreeks te vragen. Je kunt maar beter accepteren dat het zo is, even je wonden likken, ego weer opkrikken en weer doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
pi_116810627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja weet je wat het is, in 90% van de gevallen kom je er toch gewoon nooit achter. Zelfs niet door rechtstreeks te vragen. Je kunt maar beter accepteren dat het zo is, even je wonden likken, ego weer opkrikken en weer doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik wil er ook helemaal niet om vragen, 't zij zo en ik moet er maar mee leven.
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:06:23 #254
242666 BeamofLight
pi_116810757
Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar 18 jaar en datingsite is geen handige combinatie vind ik
pi_116810765
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar 18 jaar en datingsite is geen handige combinatie vind ik
Want?

Zelf ben ik 20.
pi_116810810
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Want?

Zelf ben ik 20.
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...

tenminste, als hij dat bedoeld.
YouTube
pi_116810843
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...

tenminste, als hij dat bedoeld.
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.
pi_116811308
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.
pi_116811329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.
Alleen? :')
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde :')
pi_116811350
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:32:50 #261
242666 BeamofLight
pi_116811355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Want?

Zelf ben ik 20.
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
pi_116811382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)

of althans, ik heb wel bekenden maar die zie ik eigenlijk nooit meer.

Me beste vrienden wonen allemaal ver weg van me.

Al ga je een uurtje even er uit in je eentje ergens aan de bar wat drinken, of een potje poolen... dan ben je in elk geval tussen de mensen geweest.
YouTube
pi_116811393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Dat duurt sowieso wel tot de gemiddelde leeftijd van 23 a 24...
YouTube
pi_116811408
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)

of althans, ik heb wel bekenden maar die zie ik eigenlijk nooit meer.

Me beste vrienden wonen allemaal ver weg van me.

Al ga je een uurtje even er uit in je eentje ergens aan de bar wat drinken, of een potje poolen... dan ben je in elk geval tussen de mensen geweest.
Poolen met jezelf? :P
pi_116811467
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.

[..]

[..]

Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...

Ik doe het ook voornamelijk om te oefenen en om dus toch even onder de mensen te zijn en om geen zolderkamer autist te worden.
YouTube
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:37:25 #266
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116811470
quote:

[..]

Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.

[..]

[..]

In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.
pi_116811550
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...

Ik doe het ook voornamelijk om te oefenen en om dus toch even onder de mensen te zijn en om geen zolderkamer autist te worden.
Te lang geleden dat ik het gespeeld heb :') Maar het is een idee, ik zal t onthouden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.
True :Y
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:41:38 #268
242666 BeamofLight
pi_116811551
quote:

[..]

Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.

[..]

[..]

Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgen
pi_116811647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgen
Dat weet ik, maar het ging over het algemeen toch om 18-jarigen ;)

Ik moet mijn eerst autorijles ook nog krijgen hoor :6
pi_116813167
Ik zit een met een moreel dilemma.

Wie date er hier met mensen waar je van tevoren al (bijna zeker) weet dat het geen lange termijn verbintenis wordt? Zeg je dat altijd van tevoren? Of laat je het gewoon een beetje evolueren, met als gevolg dat je een poosje later een klein hartje moet gaan breken?

Op dit moment ken ik maar twee vrouwen bij wie ik denk dat we het lang samen kunnen volhouden. De ene is na heel veel jaren bij me weg gegaan, de ander heeft me al 2 blauwtjes laten lopen. Toch heb ik graag wat vrouwelijke aanspraak en daarom ga ik met andere vrouwen uit die ik online ontmoet maar waarvan ik al van tevoren weet dat het geen huisje boompje beestje wordt... daten gaat nu eenmaal een stuk makkelijker als je haar een beetje in haar romantische droom laat dobberen. Hoe hier mee om te gaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Doum op 15-09-2012 14:02:20 (verduidelijkt) ]
pi_116813261
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:42 schreef Doum het volgende:
Ik zit een met een moreel dilemma.

Wie date er hier met mensen waar je van tevoren al (bijna zeker) weet dat het geen lange termijn verbintenis wordt? Zeg je dat altijd van tevoren? Of laat je het gewoon een beetje evolueren, met als gevolg dat je een poosje later een klein hartje moet gaan breken?

Op dit moment ken ik maar twee vrouwen bij wie ik denk dat we het lang samen kunnen volhouden. De ene is na heel veel jaren bij me weg gegaan, de ander heeft me al 2 blauwtjes laten lopen. Toch heb ik graag wat vrouwelijke aanspraak...dat gaat nu eenmaal een stuk makkelijker als je haar een beetje in haar romantische droom laat dobberen. Hoe hier mee om te gaan?
Ik begrijp het niet...

Jij moet misschien een hart breken...

maar je hebt het over 2 vrouwen, waarvan 1 bij je weggegaan is, en de ander jou 2 blauwtjes heeft laten lopen..

om vervolgens te zeggen dat je haar in haar romantische droom moet laten dobberen..

dafuq...
YouTube
pi_116813428
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet...

Jij moet misschien een hart breken...

maar je hebt het over 2 vrouwen, waarvan 1 bij je weggegaan is, en de ander jou 2 blauwtjes heeft laten lopen..

om vervolgens te zeggen dat je haar in haar romantische droom moet laten dobberen..

dafuq...
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?
pi_116814301
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef Doum het volgende:

[..]

ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?
ah, ja dan OF iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)

OF gewoon even een tijdje alleen blijven till you sort your shit out.
YouTube
pi_116814393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

...iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)

Ik kom ze niet tegen...
pi_116814718
Misschien ook wat meer open gaan staan voor anderen.
Teveel bezig blijven met die anderen is dan niet slim.
pi_116815505
Waarschijnlijk blijk je "laaaater" ongelijk te hebben gehad. En is er nog een vrouw waar je uiteindelijk het en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig-ding mee wil/kunt doen. Die kom je waarschijnlijk vanzelf tegen, tenzij je je eenzaam opsluit en om de 2 never-gonna-happen(-again)s gaat zitten treuren.

Een van de manieren om uiteindelijk toch die vrouw tegen te komen is door te daten. Wie weet er nou in het eerste 3 maanden al zeker dat je oud wilt gaan worden met iemand? Niemand toch?

Ik denk dat je zolang je eerlijk bent (en dan bedoel ik niet enkel expliciet geen leugens vertellen }:| ) wel gewoon wat vrijblijvender kunt daten toch?
pi_116816256
Ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn waarmee ik ik een 'gelukkige' lange relatie mee aan kan. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ook al kan het best nog een jaar of langer duren voordat ik d'r heb gevonden.

Mijn dilemma is het volgende:
Stel dat ik tegen een online date-vrouw van tussen de 28 en 32 zeg: "hey, het lijkt me vet gezellig om met je af te spreken, en ik ga eventueel graag met je naar bed, maar je kan verder niks van mij verwachten". Hoeveel procent zou er dan wel niet afvallen denk je? Misschien als je George Clooney heet kom je daar mee weg. Maar ik denk niet dat er dan nog veel overblijft bij mij, want ze krijgt dan toch snel het gevoel: "ik ben niet goed genoeg".
pi_116816303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Doum het volgende:
Ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn waarmee ik ik een 'gelukkige' lange relatie mee aan kan. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ook al kan het best nog een jaar of langer duren voordat ik d'r heb gevonden.

Mijn dilemma is het volgende:
Stel dat ik tegen een online date-vrouw van tussen de 28 en 32 zeg: "hey, het lijkt me vet gezellig om met je af te spreken, en ik ga eventueel graag met je naar bed, maar je kan verder niks van mij verwachten". Hoeveel procent zou er dan wel niet afvallen denk je? Misschien als je George Clooney heet kom je daar mee weg. Maar ik denk niet dat er dan nog veel overblijft bij mij, want ze krijgt dan toch snel het gevoel: "ik ben niet goed genoeg".
_O- :')
YouTube
pi_116816729
Laat me het even verder conceptualiseren, er zijn in mijn datingwereld 3 categorieen vrouwen: A,B en C.

C: wil je liever niet mee afspreken
B: leuk, gezellig, aantrekkelijk, maar je ziet je er niet oud mee worden.
A: marriage material (happy-de-peppy family).

A en C is makkelijk: Ja en Nee.
B: daar kunnen enorme drama's uit voortkomen als je het uit de hand laat lopen. Maar het is sowieso niet leuk om niet helemaal eerlijk te zijn tegen een B, ook al vertel je idd geen leugens. Maar ze zijn verder hartstikke leuk om mee om te gaan, en dat wil je dan ook graag.
pi_116817371
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben.. -O-
pi_116817434
jeej, is het zo erg. Omdat je hem mist, of omdat je gewoon niet vrijgezel wilt zijn?
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:19:46 #282
242666 BeamofLight
pi_116817440
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben.. -O-
Ja is kut.

Zelf trouwens gisteren een erop-of-eronder gesprek gehad. Tenminste daar was ik op voorbereid. Uiteindelijk niet helemaal zo uitgekomen, maar laten we het zo zeggen: er komen wat haarscheurtjes...
pi_116817541
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef Doum het volgende:
jeej, is het zo erg. Omdat je hem mist, of omdat je gewoon niet vrijgezel wilt zijn?
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.
pi_116817578
En waarom begeef je je dan precies alweer op PaiQ? :?
pi_116818069
om te rebounden natuurlijk

Waarom zijn jullie gestopt met daten?
pi_116818177
quote:
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.

Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
pi_116818260
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Satijn het volgende:

[..]

Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.
Je hebt er geen idee van hoe bekend mij dit in de oren klinkt. Ik heb inmiddels wel voor mezelf vastgesteld dat ik helemaal geen behoefte heb aan "iets anders", dus begeef ik me ook niet actief op het datingpad.
pi_116818346
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
Nee joh, vrouwen en mannen met liefdesverdriet zijn hartstikke gewild. Ze zijn 'puurder' ofzo
pi_116818889
Waarom gaan Satijn en Vinnie niet samen een potje poolen?
pi_116819032
quote:
I can feel your pain...
YouTube
  zaterdag 15 september 2012 @ 17:15:04 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116819167
nou kleine update. De zelfde vrouw die me uit vroeg maar ik niet kon heeft mijn foto hoog beoordeeld volgens een melding :D
pi_116819236
Bleh , ben nu een tijdje bezig
heb er 1 date aan overgehouden wat niks is geworden en 2 telefoonrelaties :')
pi_116819557
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
nou kleine update. De zelfde vrouw die me uit vroeg maar ik niet kon heeft mijn foto hoog beoordeeld volgens een melding :D
Nou, wat let je?
pi_116819574
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Waarom gaan Satijn en Vinnie niet samen een potje poolen?
*meldt zich
pi_116819845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.

Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En waarom begeef je je dan precies alweer op PaiQ? :?
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
pi_116823210
quote:
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiq ;)
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:33:38 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116823418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiq ;)
Net zoveel als man.. aangezien het toch 1 op 1 gesprekken zijn :+
  zaterdag 15 september 2012 @ 21:40:11 #298
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116829056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 17:37 schreef Satijn het volgende:

[..]

Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.

[..]

Ja ik denk dat het niet slecht is voor een mens om een tijdje alleen te zijn, eerlijk gezegd. Zorgen dat je goed over iemand heen raakt voor je je weer in iets stort. Maar goed, kan zijn dat je hier snel klaar mee bent. Sterkte in ieder geval!
pi_116833495
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef Doum het volgende:

pi_116836525
Sinds lange tijd ook maar weer eens wat actief geworden online. Ben benieuwd of het iets gaat brengen.
A mind with a heart of it's own
pi_116838823
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')