Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden
Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all
Die uitvallende tanden ken ik ook, dromen over wc's , vliegen en hele grote lenzen zelfsquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...
Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn
Ik droom raar ja soms
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg.
Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."
Ik:![]()
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt.
Hoi DPquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.
Verder hoort dit niet in dit topic
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsitequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijnmaar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |