Veel plezier Eefjequote:Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh! Veel plezier!
Ik vanmiddag om drie uur ook..zin in
Misschien is er een storing en kan ze de berichten niet lezen ofzo. Sorry ik blijf liever positiefquote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
nu al gefrustreerd dat er niet op m'n berichten gereageerd word.
somebody knock some sense into me, because I fail at it.![]()
Ook jij veel plezierquote:Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh! Veel plezier!
Ik vanmiddag om drie uur ook..zin in
quote:
Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Veel plezier Eefjehet weer zit je mee zo lijkt het dus dat is mooi
Dat sowieso. Ik ga nu even stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.
Wel op de Partij voor de.. dieren héquote:Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ga nu even stemmen![]()
Klinkt leuk Cue!!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in
Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad
Een paar dagen later doordeweeks bij hem gegeten en leuke avond gehad.
Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in
Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad
Een paar dagen later doordeweeks bij hem gegeten en leuke avond gehad.
Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij
Klinkt goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Gisteren een date gehad, was erg leuk. Eerst een activiteit, daarna wat gegeten en nog wat gedronken bij mij thuis. Vanmorgen heb ik haar thuis gebracht en doorgegaan naar mijn werk.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Marianne Thiemequote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel op de Partij voor de.. dieren hé
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef CpW het volgende:
Ben zelf relatief nieuw in het internet daten, en heb ook nog niet zo veel succes:). Ben nu voornamelijk actief op RP en een beetje op Lexa,en stuur regelmatig berichtjes naar de dames. Nog zonder reacties...
Hoe is jullie ervaring in een potentiële date die niet in de beurt woont? Ga je daar op in of reageer je er niet op ? Ik heb namelijk het gevoel dat het bij wel een negatieve factor is.
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woontquote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
Natuurlijk heb je het ervoor over. Heb ik ook voor mn vrienden. Maar in de praktijk spreek je toch minder af en is het meer geregel dan wanneer t binnen.een uur reizen ligt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woontMaar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
Ik reis ook veel, maar als ik een kusje wil en ik ben er 2uur+ voor kwijt dan kan da wijf voor mijn part Caroline Tensen heten, maar steekt ze da kusje maar in haar hol.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:
[..]
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woontMaar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
1,5 jaar relatie gehad wat 2:15 uur reizen was. Eens en nooit weer, of het moet wel de vrouw van mijn leven zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef rival het volgende:
Ik heb het gedaan, op een gegeven moment was ik het verre reizen gewoon echt zat.
Dus voor mij hoeft dat niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |