abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116673308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Serieuze vraag, ja? :')
ja serieuse vraag.
de moeilijkheid is nu dus ook nog geworden dat het al meer dan een week terug is.
seduco sum.en ben erg stout
pi_116673334
Casual mailtje sturen lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116673390
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:33 schreef Fascination het volgende:
Casual mailtje sturen lijkt me.
hoelang moet ik nog wachten voordat het wel te laat is?
ik durf nu nog niet echt iets terug te sturen, want iedereen anders is zo ervaren mbt relaties en dates!
pi_116673418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik durf nu nog niet echt iets terug te sturen, want iedereen anders is zo ervaren mbt relaties en dates!
Gewoon nu. Je hebt niets te verliezen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116673694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat moet ik doen? ik heb een week terug een berichtje op mijn gratis facebookprofiel gekregen, daarin stuurt een meisje haar emailadres en dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen.
het is al meer dan een week terug nu! dus wat moet ik doen?
Ik snap je niet helemaal...ten eerste zijn alle facebookprofielen gratis. Ten tweede wat wil je nou precies weten? Je wilt nog langer wachten met iets terug sturen? Wat je moet doen lijkt mij duidelijk. Niks als je er niks mee wilt. Vindt je haar leuk en wil je in contact komen dan zou ik dat zsm doen.
Na een week zou ik al wel gedacht hebben dat je toch geen interesse had. Maar hoe komt zij aan jou facebook? Stuurt ze gewoon willekeurig mannen een berichtje die haar leuk lijken? Ik weet dat er wat afgedate word op facebook...maar zou wel willen weten hoe iemand dan bij jou uitkomt. Heb je een facebookstalker?
pi_116673748
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

In het diepe springen...of het te laat is kan alleen zij bepalen. En je kan ook proberen haar facebook door te spitten als ze hem niet heeft afgeschermd. Weet je gelijk waar je iets over kan zeggen.

Ervaring krijg je doormiddel van iets te doen :7
pi_116673794
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik snap je niet helemaal...ten eerste zijn alle facebookprofielen gratis.
oh relatieplanet. ja lange woorden zijn maar moeilijk hoor.
quote:
Ten tweede wat wil je nou precies weten? Je wilt nog langer wachten met iets terug sturen? Wat je moet doen lijkt mij duidelijk. Niks als je er niks mee wilt. Vindt je haar leuk en wil je in contact komen dan zou ik dat zsm doen.
ja dat zou ik heel graag willen maar dat kan dus niet.
quote:
Na een week zou ik al wel gedacht hebben dat je toch geen interesse had.
oh jammer, ik hoopte dat ze naar me toe zou komen zonder dat ik enge dingen hoefde te doen.
quote:
Maar hoe komt zij aan jou facebook? Stuurt ze gewoon willekeurig mannen een berichtje die haar leuk lijken? Ik weet dat er wat afgedate word op facebook...maar zou wel willen weten hoe iemand dan bij jou uitkomt. Heb je een facebookstalker?
ik weet niet, ik hoop wel dat ik snel een stalker krijg. relatieplanetprofielviews blijft al maanden op bijna hetzelfde staan op die paar van haar na.
pi_116674071
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh relatieplanet. ja lange woorden zijn maar moeilijk hoor.

[..]

ja dat zou ik heel graag willen maar dat kan dus niet.

[..]

oh jammer, ik hoopte dat ze naar me toe zou komen zonder dat ik enge dingen hoefde te doen.

[..]

ik weet niet, ik hoop wel dat ik snel een stalker krijg. relatieplanetprofielviews blijft al maanden op bijna hetzelfde staan op die paar van haar na.
My mistake...dacht dat je het serieus bedoelde. Wist al niet zo goed meer wie jij was. }:|

En het is al laat :Z
  woensdag 12 september 2012 @ 07:49:13 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116675383
SF stuur die mail en kappen met eindeloos door blijven vragen en twijfelen.

Dus mail sturen nu! En geen ja maar. Je komt pas hier terug en je reageerd niet eerder voor je een mail gestuurd hebt naar haar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116676010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Van wat ik begreep had hij ooit een date (laten we haar X noemen), die probeerde hij te zoenen maar zij wees hem af. X wist toen nog niet goed wat ze wou. Vinniee heeft toen met een andere dame gedate (dame Y). Dat was wel leuk, maar zij zit in een lastige situatie. Weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij twee dates met Y gehad.
X wilde ineens toch ook weer afspreken...een tweede date werd als snel een zevende. En volgens mij vinden ze elkaar leuk...inmiddels is er gezoend (en al samen lepeltje lepeltje geslapen en gestreeld ;) ).
Y schijnt na die paar dates er toch meer verwachtingen van te hebben gehad en gedraagt zich naar wat ik begrijp een beetje alsof ze een relatie hebben. Waar Vinniee nu eigenlijk wel laat blijken dat hij Y eigenlijk niet leuk genoeg vindt. weet alleen niet of hij dat ook duidelijk aan Y gemaakt heeft.

Oftewel Vinniee en X *;
Vinniee en Y :N

Klopt het zo een beetje?
Wat een hosselaar, die Vin van ons O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 08:58:47 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116676222
quote:

[..]

Van wat ik begreep had hij ooit een date (laten we haar X noemen), die probeerde hij te zoenen maar zij wees hem af. X wist toen nog niet goed wat ze wou. Vinniee heeft toen met een andere dame gedate (dame Y). Dat was wel leuk, maar zij zit in een lastige situatie. Weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij twee dates met Y gehad.
X wilde ineens toch ook weer afspreken...een tweede date werd als snel een zevende. En volgens mij vinden ze elkaar leuk...inmiddels is er gezoend (en al samen lepeltje lepeltje geslapen en gestreeld ;) ).
Y schijnt na die paar dates er toch meer verwachtingen van te hebben gehad en gedraagt zich naar wat ik begrijp een beetje alsof ze een relatie hebben. Waar Vinniee nu eigenlijk wel laat blijken dat hij Y eigenlijk niet leuk genoeg vindt. weet alleen niet of hij dat ook duidelijk aan Y gemaakt heeft.

Oftewel Vinniee en X *;

Klopt het zo een beetje?
Wat een baas is onze Vinniee toch ook O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116676276
quote:

[..]

Oftewel Vinniee en X *;

Klopt het zo een beetje?
Goeie samenvatting inderdaad _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat een hosselaar, die Vin van ons O+
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wat een baas is onze Vinniee toch ook O+
Dank u _O_

Overigens ligt date X nu ziek op bed en wil eigenlijk iets van een fruitmand gaan brengen ofzo. Maar dat gaat zo lastig op de motor (en ik heb geen autorijbewijs).
pi_116676605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Goeie samenvatting inderdaad _O_

[..]

[..]

Dank u _O_

Overigens ligt date X nu ziek op bed en wil eigenlijk iets van een fruitmand gaan brengen ofzo. Maar dat gaat zo lastig op de motor (en ik heb geen autorijbewijs).
Koop bij het tankstation een blikje van die gepoederde fruitsnoepjes. Wel niet zo gezond als een fruitmand, maar het idee is duidelijk en vervoerbaar op de motor ;)
pi_116676615
Kippensoep!!!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 09:20:45 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116676622
Vandaag 3e date :D
pi_116676640
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
CUE!! Echt?! Doe even een samenvatting!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_116676657
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Koop bij het tankstation een blikje van die gepoederde fruitsnoepjes. Wel niet zo gezond als een fruitmand, maar het idee is duidelijk en vervoerbaar op de motor ;)
Hmm goed idee. Eens kijken of we dat kunnen vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
Kippensoep!!!
Daar houd ze niet zo van :P

quote:
Veel plezier *O*
pi_116676698
quote:
*O* Have fun!

Eefje ook btw ^O^
Er word weer flink gedate vandaag :D
pi_116676712
nu al gefrustreerd dat er niet op m'n berichten gereageerd word. *O*

somebody knock some sense into me, because I fail at it. |:( :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 12 september 2012 @ 09:26:42 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116676754
quote:
Oeh! Veel plezier!

Ik vanmiddag om drie uur ook..zin in :)
  woensdag 12 september 2012 @ 09:27:45 #121
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116676783
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat moet ik doen? ik heb een week terug een berichtje op mijn gratis relatieplanetprofiel gekregen, daarin stuurt een meisje haar emailadres en dat ze dat eigenlijk nooit doet en hoopt wat van me te horen.
het is al meer dan een week terug nu! dus wat moet ik doen?
Toch geen Engels mailtje en/of yahoo mail-adres? Zo ja, dan niks doen, zo nee, waar wacht je nog op sukkel !!!
pi_116676853
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:

Watje :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116676928
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Watje :P
you know me O+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 12 september 2012 @ 10:02:56 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116677610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

CUE!! Echt?! Doe even een samenvatting!! O+
Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in :o

Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad :)

Een paar dagen later doordeweeks bij hem gegeten en leuke avond gehad.

Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij O+
pi_116678212
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja jongen online leren kennen. Bleken het vaak met elkaar eens te zijn. Voor de gein gezegd "miss moeten we eens daten" en daar ging hij serieus op in :o

Dus paar dagen later een date gehad. Die vanaf moment 1 erg gezellig was. Ivm treinvervoer was de vraag of ie bleef slapen zodat ie niet na drie uur alweer terug moest. Nouja ik heb altijd een matras over, dus geen probleem. De kroeg ingedoken en het erg leuk gehad :)

Door omstandigheden was t afspreken daarna wat lastig maar gelukkig kon hij een gaatje vinden/maken en komt dus vanavond bij mij O+
Klinkt leuk! *O* Veel plezier vanavond *O*
  woensdag 12 september 2012 @ 10:41:14 #126
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116678581
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oeh! Veel plezier!

Veel plezier Eefje :) het weer zit je mee zo lijkt het dus dat is mooi :)
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 10:43:07 #127
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116678637
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:

Misschien is er een storing en kan ze de berichten niet lezen ofzo. Sorry ik blijf liever positief ;)
we dan
pi_116678670
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oeh! Veel plezier!

Ook jij veel plezier *O*
  woensdag 12 september 2012 @ 10:51:16 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116678927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ook jij veel plezier *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Veel plezier Eefje :) het weer zit je mee zo lijkt het dus dat is mooi :)
Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.
  woensdag 12 september 2012 @ 10:54:34 #130
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116679049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Thanks! Ja het is inderdaad lekker weer hier gelukkig. En als het gaat regent kunnen we altijd ergens naar binnen duiken.
Dat sowieso. Ik ga nu even stemmen :P >:)
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 10:59:15 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116679205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik ga nu even stemmen :P >:)
Wel op de Partij voor de.. dieren hé ;)
pi_116679363
quote:

[..]

Klinkt leuk Cue!! O+ Have fun alvast ;)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 september 2012 @ 11:55:43 #133
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116681054
quote:

[..]

"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 12 september 2012 @ 11:57:30 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116681134
Gisteren een date gehad, was erg leuk. Eerst een activiteit, daarna wat gegeten en nog wat gedronken bij mij thuis. Vanmorgen heb ik haar thuis gebracht en doorgegaan naar mijn werk.

Zijn jullie ook weer op de hoogte.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_116681238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Gisteren een date gehad, was erg leuk. Eerst een activiteit, daarna wat gegeten en nog wat gedronken bij mij thuis. Vanmorgen heb ik haar thuis gebracht en doorgegaan naar mijn werk.

Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Klinkt goed.

Ik date deze week ook weer, voor de derde date :Y
  woensdag 12 september 2012 @ 12:03:05 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116681346
quote:
16s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel op de Partij voor de.. dieren hé ;)
Marianne Thieme O+
we dan
pi_116681728
Zaterdag/Zondag tweede date, in de avond samen wat eten en misschien drankje doen. Zondag een bezoekje aan de Floriade :)
  woensdag 12 september 2012 @ 15:25:13 #138
327031 CpW
Zeevarende
pi_116689184
Ben zelf relatief nieuw in het internet daten, en heb ook nog niet zo veel succes:). Ben nu voornamelijk actief op RP en een beetje op Lexa,en stuur regelmatig berichtjes naar de dames. Nog zonder reacties...

Hoe is jullie ervaring in een potentiële date die niet in de beurt woont? Ga je daar op in of reageer je er niet op ? Ik heb namelijk het gevoel dat het bij wel een negatieve factor is.

[ Bericht 0% gewijzigd door CpW op 12-09-2012 15:32:36 (Spelling) ]
pi_116689756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef CpW het volgende:
Ben zelf relatief nieuw in het internet daten, en heb ook nog niet zo veel succes:). Ben nu voornamelijk actief op RP en een beetje op Lexa,en stuur regelmatig berichtjes naar de dames. Nog zonder reacties...

Hoe is jullie ervaring in een potentiële date die niet in de beurt woont? Ga je daar op in of reageer je er niet op ? Ik heb namelijk het gevoel dat het bij wel een negatieve factor is.
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:45:48 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116690044
Ver weg daten is niets voor mij. Ik wil ook gewoon eens doordeweeks langs kunnen gaan. En dat ik de volgende ochtend terug kan en op tijd ben voor mn werk :)

Alleen mogelijkheden in t weekend werkt voor mij niet. Daarin heb je toch vaak andere plannen.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:45:57 #141
327031 CpW
Zeevarende
pi_116690051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woont ;) Maar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:48:59 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116690176
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:

[..]

Het leukste is natuurlijk als ze vlak om de hoek woont ;) Maar dat is vaak toch niet zo?!. Ik heb er zelf niet zn probleem mee om 2 uur van deur tot deur te reizen voor een date, maar goed ik reis ook erg veel voor mn beroep.
Natuurlijk heb je het ervoor over. Heb ik ook voor mn vrienden. Maar in de praktijk spreek je toch minder af en is het meer geregel dan wanneer t binnen.een uur reizen ligt.
pi_116690292
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee. Ideaal is anders, maar zoek dates niet uit op locatie.
Ook omdat ik toch wel wil verhuizen en met mijn onregelmatige werktijden niet gebonden ben aan weekenden (wat ook weer nadelen heeft). En ach, tegenwoordig kan je bellen, sms'en, mailen, WApen, skypen etc.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:59:18 #144
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116690575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef CpW het volgende:

[..]

Ik reis ook veel, maar als ik een kusje wil en ik ben er 2uur+ voor kwijt dan kan da wijf voor mijn part Caroline Tensen heten, maar steekt ze da kusje maar in haar hol.

Oftewel je moet wel heel desperate zijn om 2 uur enkel te willen reizen.
pi_116690859
Ik heb het gedaan, op een gegeven moment was ik het verre reizen gewoon echt zat.
Dus voor mij hoeft dat niet meer.
pi_116691525
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef rival het volgende:
Ik heb het gedaan, op een gegeven moment was ik het verre reizen gewoon echt zat.
Dus voor mij hoeft dat niet meer.
1,5 jaar relatie gehad wat 2:15 uur reizen was. Eens en nooit weer, of het moet wel de vrouw van mijn leven zijn.
Mijn date woont half uur/3 kwartier bij mij vandaan en een kwartier extra bij mijn werk vandaan.
pi_116691691
Ik denk dat het een persoonlijke keuze is die je maakt. Sommige mensen hebben de pest aan reizen, anderen vinden het prima.
IK heb er zelf geen probleem mee, maar verwacht wel dat beide partijen reizen. Als het allemaal van mijn kant moet komen wordt het vervelend.
pi_116691989
Ik zag dat er de laatste tijd hier wel wat succesverhalen staan dus ik zal mijne er ook aan toevoegen.
Ik heb nu wat met een vrouw, al bijna 4 maanden nu. We zien elkaar elke week, en het is ook een afstandsrelatie.
Het begin was wat wisselvallig, we hadden er wat twijfels over. Qua praten kunnen we enorm goed overweg, en ook voelt het erg vertrouwd. Maar qua brute aantrekkingskracht hield het niet over.
Ik had in het begin wat onhandige dingen daarover gezegd, en zij schrok daarvan. Tja, ik ben niet zo'n heel tactische man. Zij gaf aan het even bij vriendschap te willen houden. Dat maakte mij juist wat onzeker, en ik heb haar toen wat losgelaten. Waardoor het helemaal niks werd juist, en ik het maar afgebroken heb.
Een paar weken later belde zij weer op om te vragen hoe het ging, en we hebben weer afgesproken. Met de intentie om het gewoon leuk en gezellig te houden, zonder hoge verwachtingen. En opeens is alles goed.
Zij was nog wel wat onzeker daarna, maar dat is nu wel over. Pas zijn we nog een weekendje weg geweest, en dat was super.

Ik doe al een paar jaar aan internet daten, maar nooit zo erg succesvol. Ik had er al wat vrede mee dat het hoogstens wat gerommel was, en nooit verder zou komen dan dat. Tot ik deze vrouw dus tegen kwam :).

Voor de mensen die me vergeten zijn, ik ben die schizofreen met dat weblog met ervaringsverhalen :).
pi_116692023
Oh, ik heb nu vooral geschreven over de gekke dingen, sorry :).
Het gaat gewoon super tussen ons, ik hoop dat dat duidelijk is.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:35:21 #150
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116692103
Een schizofreen is nooit alleen 8-) Maar goed om te horen dat het zo leuk gaat man :)
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 16:38:58 #151
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116692269
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen 8-) Maar goed om te horen dat het zo leuk gaat man :)
Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden ;)
pi_116692304
Maar schizofrenie en stemmen horen vaak wel. Dus in dat opzicht klopt het wel :).
Maar bedankt voor de reacties.
pi_116692392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Oftewel je moet wel heel desperate zijn om 2 uur enkel te willen reizen.
Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.
Dit komt op mij over alsof je beter iemand uit je eigen stad kan daten die je mwah vind dan iemand die een paar uur reizen van je vandaan woont, maar die je helemaal wauw vind.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als iemand dicht in de buurt woont en wauw is...maar die vindt je niet altijd.
En wat nou als jij of je partner moet verhuizen vanwege werk. Einde relatie?
  woensdag 12 september 2012 @ 16:46:04 #154
327031 CpW
Zeevarende
pi_116692547
Reizen moet idd wel van twee kanten komen....nuja igg bedankt voor de reacties :) Ga ik weer rustig verder lurken hier en op RP ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 16:49:13 #155
327031 CpW
Zeevarende
pi_116692672
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.
Dit komt op mij over alsof je beter iemand uit je eigen stad kan daten die je mwah vind dan iemand die een paar uur reizen van je vandaan woont, maar die je helemaal wauw vind.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als iemand dicht in de buurt woont en wauw is...maar die vindt je niet altijd.
En wat nou als jij of je partner moet verhuizen vanwege werk. Einde relatie?
Helemaal mee eens ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 16:50:51 #156
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116692745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden ;)
Ow nou het lijkt er vast wel een beetje op want anders dan zou men niet zo'n cool rijmpje hebben bedacht toch ;(

* pakt wikipedia erbij
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 17:38:38 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116694648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.

Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 12 september 2012 @ 17:42:46 #158
327031 CpW
Zeevarende
pi_116694787
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.

Nuja ik heb de luxe dat ik 6 maanden per jaar vrij ben. En dan niet dus niet hoef te werken, en eigenlijk elk moment van de dag wel langs kan komen :)
pi_116695087
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.

Komt dus wel bij kijken dat ik het ook geen probleem zou vinden om te verhuizen...wat wel een probleem zou kunnen worden als beide personen dat niet zouden willen. Op de langere termijn bedoel ik dan.

En ik ben na een dagdienst om 4 uur vrij, kan dan nog tegen het avondeten bij iemand op de stoep staan.
  woensdag 12 september 2012 @ 17:53:54 #160
327031 CpW
Zeevarende
pi_116695167
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.

Komt dus wel bij kijken dat ik het ook geen probleem zou vinden om te verhuizen...wat wel een probleem zou kunnen worden als beide personen dat niet zouden willen. Op de langere termijn bedoel ik dan.

En ik ben na een dagdienst om 4 uur vrij, kan dan nog tegen het avondeten bij iemand op de stoep staan.
Verpleegkundige? Gokje :)
pi_116695226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef CpW het volgende:

[..]

Verpleegkundige? Gokje :)
:Y

Ideaal, vaak meer dan twee dagen achter elkaar vrij. Overgang van dag naar laat of nacht is een moment dat je weg kan. Vroeg thuis na dagdiensten. En overal wel mogelijkheden voor een baan ^O^
  woensdag 12 september 2012 @ 17:58:56 #162
327031 CpW
Zeevarende
pi_116695356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:Y

Ideaal, vaak meer dan twee dagen achter elkaar vrij. Overgang van dag naar laat of nacht is een moment dat je weg kan. Vroeg thuis na dagdiensten. En overal wel mogelijkheden voor een baan ^O^
O+ Was ook niet zo heul moeilijk....Voor mij maakt het ook niet uit waar ik woon voor mn werk dan. Dus laatst toch maar weer terug verhuist naar mn "oude" stadje met zn heerlijke rust
  woensdag 12 september 2012 @ 19:29:49 #163
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116699461
Zo...ik ben weer thuis van de date.
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus ;)) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat :P
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
pi_116703752
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus ;)) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat :P
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
Klinkt goed Eef! Het was alle voorpret waard dus. Hoop dat de tweede date net ze super loopt. Fijn dat de chemie zo goed was/is. Je hebt een leuke dag gehad zo te horen?!

:*
pi_116704063
quote:
Klink goed Eef ^O^
  woensdag 12 september 2012 @ 22:27:50 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116713912
quote:
Sweeeeeeeeeeeeet O+ ^O^
pi_116730802
quote:
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  donderdag 13 september 2012 @ 11:51:50 #168
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116735644
Date stelde voor om zaterdag weer iets te doen. Dus a.s. zaterdag weer een date. (en dat is dezelfde overigens)
  donderdag 13 september 2012 @ 11:52:25 #169
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116735669
quote:
Lekker!
pi_116735783
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef -Splash- het volgende:
Date stelde voor om zaterdag weer iets te doen. Dus a.s. zaterdag weer een date. (en dat is dezelfde overigens)
Nice :D *O*
pi_116751956
quote:
Heel goed! *O*
"a cracked smile and a silent shout"
pi_116751967
Iemand hier trouwens ervaring met social dining? Klinkt wel leuk. Wordt medegeorganiseerd door Pepper.

http://www.socialdining.n(...)d=4&ohanah_venue_id=
"a cracked smile and a silent shout"
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:27:43 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116768080
Heb heel leuk gedroomd dat mijn date een ander meisje had ontmoet en haar leuker vond :')
Best vaag wakker worden is dat haha.
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:35:31 #174
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116768126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:27 schreef Cue_ het volgende:
Heb heel leuk gedroomd dat mijn date een ander meisje had ontmoet en haar leuker vond :')
Best vaag wakker worden is dat haha.
ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart ja :')
WFPB!
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:43:59 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116768176
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:35 schreef Dizorn het volgende:

[..]

ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart ja :')
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn :+
  vrijdag 14 september 2012 @ 08:17:09 #176
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116768399
Als alles doorgaat, gaat ze vanavond 2 of 3 van m'n vrienden ontmoeten O+
Over 2 weken vier ik m'n verjaardag, dus dan ontmoet ze er meteen een stuk of 15... Dus als ze er al een paar kent, maakt't dat wel wat makkelijker voor haar :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:38:47 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116769722
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn :+
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed. :')

Vrouwen.... :') (Wat een schit-te-rende wezens!)
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:42:31 #178
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116769834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed. :')

pi_116769913
Zeg Silenius onder welke naam Paiq jij?
En hoe oud ben je? :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:46:50 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116769943
Thijs, 28.

Hoezoooooo? :') Heb ik al rare dingen tegen je gezegd?
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:47:10 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116769953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O-
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden :P

Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all :)
pi_116769971
Ghgighigh, o nee, dan heb ik geen one-liner van jou ontvangen :D

Al zou het goed kunnen gezien de cougar-streak waar ik op lijk te zitten volgens PaiQ :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:48:11 #183
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116769976
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O-
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden :P

Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all :)
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...

Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn -O-
Ik droom raar ja soms :')
pi_116769985
Oh en nou ik las in de NRC dat iemand had gedroomd van een kraai en dat haar man daarna sms'de dat hij bij een andere vrouw was blijven slapen.

Hmmmdus.

:?
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:04:41 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116770398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef SilentChaos het volgende:

Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...

Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn -O-
Ik droom raar ja soms :')
Die uitvallende tanden ken ik ook, dromen over wc's , vliegen en hele grote lenzen zelfs :')
Nee ik link dat zeker niet aan de realiteit. Hoogstens dat er soms een diepere kern in kan zitten, maar ook daar geloof ik niet heilig in :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:10:19 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116770565
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg. :')

Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."

Ik: :o
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt. -O-
pi_116771927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg. :')

Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."

Ik: :o
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt. -O-
Whehe _O-
pi_116771939
Ik droom ook vaak over vliegen. Vlegtuigen dus. Dat terwijl ik zelden in zo'n ding zit :')

Ik ben een vroegere date afgelopen zomer ook bij mij in de stad tegengekomen. Ze was schijnbaar met één of andere vereniging op een camping hier in de buurt. Word ik op een terras ineens op mijn schouder getikt.
pi_116772170
ik heb even snel een vraagje.

Mijn vriendin (11 maanden samen) en ik gaan zaterdag avond samen weg, ik ben 24 en zij 23.
Maar ik weet niet wat te doen... mijn budget is ¤ 100,- mijn opties zijn:

- Casino, alleen dat wordt een duur geintje
- Lasergamen (hoe lame, maar wij vinden dat leuk :) )
- bios
- uit eten in een 'unieke' restaurant
- nachtmartk (is er helaas niet..)
- centerparcs (denk niet dat ze dat leuk vind)
- karten?

ik weet het echt niet.
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:08:10 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116772202
Lijkt mij niet voor dit topic :)
pi_116772212
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.

Verder hoort dit niet in dit topic :)
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:15:18 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116772392
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.

Verder hoort dit niet in dit topic :)
Hoi DP
pi_116772457
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoi DP
Hoi O+ Markje O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:18:09 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116772486
En dit geneuzel hoort al helemaaal niet in dit topic.
pi_116772514
Hoi O+ Silenius O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:22:46 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116772637
hallo klein meisje :@
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:23:09 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116772654
Echt jongens.. doe eens niet :N
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:32:20 #198
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116772979
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijn :D maar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso :@
we dan
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:36:46 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116773124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijn :D maar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso :@
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsite _O_ Mooie tijd gehad daar...
Chatsites zijn nu niet zo hot en happening meer heb ik het idee... (of het komt omdat ik gewoon ouder ben geworden :P)
pi_116773133
Ik heb op fok-chat ook wel eens met een jongen afgesproken en daar heb ik toen uiteindelijk 7 jaar mee samengewoond, dus tot dusver is mijn score op chatsites een stuk hoger dan op datingsites :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')