Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.
Nuja ik heb de luxe dat ik 6 maanden per jaar vrij ben. En dan niet dus niet hoef te werken, en eigenlijk elk moment van de dag wel langs kan komenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.
Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.
Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.
Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.
Verpleegkundige? Gokjequote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.
Komt dus wel bij kijken dat ik het ook geen probleem zou vinden om te verhuizen...wat wel een probleem zou kunnen worden als beide personen dat niet zouden willen. Op de langere termijn bedoel ik dan.
En ik ben na een dagdienst om 4 uur vrij, kan dan nog tegen het avondeten bij iemand op de stoep staan.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Ideaal, vaak meer dan twee dagen achter elkaar vrij. Overgang van dag naar laat of nacht is een moment dat je weg kan. Vroeg thuis na dagdiensten. En overal wel mogelijkheden voor een baan
Klinkt goed Eef! Het was alle voorpret waard dus. Hoop dat de tweede date net ze super loopt. Fijn dat de chemie zo goed was/is. Je hebt een leuke dag gehad zo te horen?!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Zo...ik ben weer thuis van de date.
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
Klink goed Eefquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.
Sweeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Lekker!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Nicequote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef -Splash- het volgende:
Date stelde voor om zaterdag weer iets te doen. Dus a.s. zaterdag weer een date. (en dat is dezelfde overigens)
Heel goed!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:27 schreef Cue_ het volgende:
Heb heel leuk gedroomd dat mijn date een ander meisje had ontmoet en haar leuker vond![]()
Best vaag wakker worden is dat haha.
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:35 schreef Dizorn het volgende:
[..]
ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart ja
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden
Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all
Die uitvallende tanden ken ik ook, dromen over wc's , vliegen en hele grote lenzen zelfsquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...
Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn
Ik droom raar ja soms
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg.
Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."
Ik:![]()
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt.
Hoi DPquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.
Verder hoort dit niet in dit topic
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsitequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijnmaar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso
Bij mij werken chat/forumsites beter dan datingsites. Qua relaties is het 0 - 0 maar qua (1 op 1) ontmoetingen is het echt iets van 10-1 ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsiteMooie tijd gehad daar...
Chatsites zijn nu niet zo hot en happening meer heb ik het idee... (of het komt omdat ik gewoon ouder ben geworden)
Nou ja vast ook omdat je ouder bent gewordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsiteMooie tijd gehad daar...
Chatsites zijn nu niet zo hot en happening meer heb ik het idee... (of het komt omdat ik gewoon ouder ben geworden)
Ik heb een verhaaltje!quote:
Ik ken een hele goede vriendin van me via TMF chatquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijnmaar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso
Maar ga je haar daar nog ontmoeten of komt dat er ook al helemaal niet meer van?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een verhaaltje!
Op paiq lul ik al een tijdje met een vrouw, gewoon gezellig en we hadden het over het weekend wat we gedaan hadden. Ze was naar een club in rotterdam geweest enz. Op een gegeven moment zeg ik dat er een leuk feestje is in de millers den haag de 21ste.
Opeens uit het niets zegt ze...
21ste kan ik dus we kunnen samen gaan en dansen als je dat leuk vind!
Uhm BAM die zag ik totaal niet aankomenbeetje lullig maar moest nee zeggen. Ga met goede vriendinnen er heen. Staat al een maand vast. Krijg ik alleen van haar terug "oh"
Maar goed na paar min ging gesprek leuk verder, maar blij was ze niet
Einde verhaal
[..]
Ik ken een hele goede vriendin van me via TMF chatnu al ruim 8 jaar.
nee ik ga met een paar vriendinnen er heen. Dan ga ik niet date heb ik helemaal geen tijd voor. Er komen als het goed is ook nog vrienden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ga je haar daar nog ontmoeten of komt dat er ook al helemaal niet meer van?
leuk feestje hoor de 21ste. Roul and doors, roog enz. Gaat top feest worden! En als je er wel eens geweest bent... Er lopen daar erg veel leuke mooie damens rond!quote:Jammer trouwens dat ik dat weekend niet in Den Haag ben, anders had ik komen kijken
Tja genoeg te zien in de Millers altijd, maar het is een beetje een zien en gezien worden tent... Vind het ook een sfeerloze zooi vaak... Maar goed, misschien is dat op een echt feest andersquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik ga met een paar vriendinnen er heen. Dan ga ik niet date heb ik helemaal geen tijd voor. Er komen als het goed is ook nog vrienden.
[..]
leuk feestje hoor de 21ste. Roul and doors, roog enz. Gaat top feest worden! En als je er wel eens geweest bent... Er lopen daar erg veel leuke mooie damens rond!
vind het een mooie tent, vaak hele goede dj's en feesten. Zien en gezien worden boeit me allemaal niet, let ik niet op. Ik ben er met vrienden om te genieten van de muziek en drankje en ik heb vaak leuk contact met andere onbekende mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja genoeg te zien in de Millers altijd, maar het is een beetje een zien en gezien worden tent... Vind het ook een sfeerloze zooi vaak... Maar goed, misschien is dat op een echt feest anders
ja heb ik voor gesteld, kreeg ik een misschien als reactiequote:Misschien toch maar een keer los met haar afspreken dan?
Jeetje sulquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een verhaaltje!
Op paiq lul ik al een tijdje met een vrouw, gewoon gezellig en we hadden het over het weekend wat we gedaan hadden. Ze was naar een club in rotterdam geweest enz. Op een gegeven moment zeg ik dat er een leuk feestje is in de millers den haag de 21ste.
Opeens uit het niets zegt ze...
21ste kan ik dus we kunnen samen gaan en dansen als je dat leuk vind!
Uhm BAM die zag ik totaal niet aankomenbeetje lullig maar moest nee zeggen. Ga met goede vriendinnen er heen. Staat al een maand vast. Krijg ik alleen van haar terug "oh"
Maar goed na paar min ging gesprek leuk verder, maar blij was ze niet
Einde verhaal
[..]
Ik ken een hele goede vriendin van me via TMF chatnu al ruim 8 jaar.
We hadden het over stappen en feestjes. Dus als ik zeg 21ste leuk feest ergens. Bespreken we wel eens vaker dus zo gek was het niet. En zo opeens samen gaan heb ik sorry maar ga met vriendinnen gezegd. Vond ze ook niet leuk kennelijk. Ja jammer dan ik ga er niet om liegen. Ik gaat eerst met 2 vriendinnen eten en later op de avond komen er meer mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeetje sulZij dacht dat je een voorzetje gaf! Waarom zeg je dan niet gewoon tegen haar dat je al met andere mensen gaat, maar dat je op zondag of weet ik veel wel tijd hebt om een drankje te gaan doen samen
Nu wil ik het weten ookquote:
oh gewoon verkeerd gepostquote:
Nee doh, zij kopt hem in, krijgt de deksel op de neus en moet dan ook nog aangeven of ze een andere keer wat met je wil gaan doen na een vage opmerking van jou. Als je nou een concreet voorstel had gedaan, had ze anders gereageerd. Ik vind haar niet raar, maar jouw reactie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We hadden het over stappen en feestjes. Dus als ik zeg 21ste leuk feest ergens. Bespreken we wel eens vaker dus zo gek was het niet. En zo opeens samen gaan heb ik sorry maar ga met vriendinnen gezegd. Vond ze ook niet leuk kennelijk. Ja jammer dan ik ga er niet om liegen. Ik gaat eerst met 2 vriendinnen eten en later op de avond komen er meer mensen.
Maar goed, ook gezegd van doen andere keer wel wat maar verder dan "dat kan" ging het niet![]()
Ja jammer dan. Als ik rekening met alles wat ik zeg moet gaan houden houd het snel op.
Kreeg ook de vraag of ik haar wel veel aandacht kon geven. Ben ik ook eerlijk in geweest, heb een redelijk druk sociaal leven en kom veel mensen tegen dus daar moet ze tegen kunnen. Tuurlijk laat ik haar niet staan en probeer ik haar er bij te betrekken maar niet de hele avond zwaan kleef aan.
Maar goed zie het allemaal wel
Helemaal eens. Hij had trouwens beter kunnen zeggen dat hij de 21e naar een feest toeging en niet algemeen 'de 21e is er een feest'. Was het direct duidelijk geweest dat hij al met wat mensen ging en dat een date dan dus niet echt handig zou zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zijn reactie compleet niet raar!
Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
Volgens mij was dat wel duidelijk. Maar dan nog. Ik vind het raar dat zij hierdoor beledigd is hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal eens. Hij had trouwens beter kunnen zeggen dat hij de 21e naar een feest toeging en niet algemeen 'de 21e is er een feest'. Was het direct duidelijk geweest dat hij al met wat mensen ging en dat een date dan dus niet echt handig zou zijn.
Nee idd op zich is het geen goed teken als ze nu al hem zou gaan claimen maar aan de andere kant zou ik ook niet zo'n uitgebreide uitleg hoeven als iemand gewoon niet kan. Ik kan het mis hebben maar heb ook niet het idee dat de interesse voor haar zo groot is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel duidelijk. Maar dan nog. Ik vind het raar dat zij hierdoor beledigd is hoor.
Als ze daar tijdens wat chatten al over begint, wegwezen. Als het meer wordt is voor je het weet de tijd die je doorbrengt met je vrienden haar een doorn in het oog en zit je op zaterdagavond samen op de bank kutprogramma's met omhooggevallen ''BN'ers'' op tv te kijken terwijl je je hoopvol afvraagt of ze nog niet naar bed gaat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kreeg ook de vraag of ik haar wel veel aandacht kon geven.
Wist dat die reactie ging komen, maar daar lag het in dit geval niet echt aan. Dat soort momenten herken ik heus welquote:
Kun je zeggen, maar als het gesprek haar echt zou boeien zou ze d'r stageverslag later wel even maken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wist dat die reactie ging komen, maar daar lag het in dit geval niet echt aan. Want dat soort momenten herken ik heus wel
Dit dus!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
Heb ik gedaan, ze vertelde over een club in rotterdam. Ik heb toen gezegt van laten we een keer naar die club in rotterdam gaan. Ik vind het trouwens een simpele reactie, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee doh, zij kopt hem in, krijgt de deksel op de neus en moet dan ook nog aangeven of ze een andere keer wat met je wil gaan doen na een vage opmerking van jou. Als je nou een concreet voorstel had gedaan, had ze anders gereageerd. Ik vind haar niet raar, maar jouw reactie.
Ze is gezellig en verder dan dat denk ik nooit door, zie ik dan wel weer. Maar al ben ik nog zo hotel de botel, ik ga niet mijn plannen met vrienden wijzigen voor een "mogelijke" vriendin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee idd op zich is het geen goed teken als ze nu al hem zou gaan claimen maar aan de andere kant zou ik ook niet zo'n uitgebreide uitleg hoeven als iemand gewoon niet kan. Ik kan het mis hebben maar heb ook niet het idee dat de interesse voor haar zo groot is.
Haha no way dat ik thuis blijf, dan kan ze schreeuwen huilen wat ze wilt, ik ga naar de kroegquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze daar tijdens wat chatten al over begint, wegwezen. Als het meer wordt is voor je het weet de tijd die je doorbrengt met je vrienden haar een doorn in het oog en zit je op zaterdagavond samen op de bank kutprogramma's met omhooggevallen ''BN'ers'' op tv te kijken terwijl je je hoopvol afvraagt of ze nog niet naar bed gaat.
Mhua leek me sowieso al een type met net iets teveel aandacht van anderen. Daarnaast duurde het al een paar minuten voordat ze überhaupt op de eerste vraag reageerde en ze was ook vrij snel weer offline. Maar dat bedoel ik dan ook, begin dan geen gesprek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je zeggen, maar als het gesprek haar echt zou boeien zou ze d'r stageverslag later wel even maken.
Het ging mij er niet om dat hij niet wilde combineren (dat lijkt me niet meer dan logisch) maar dat het overkwam alsof hij daarna zei: "maar we kunnen wel een andere keer wat drinken hoor...". Dan zou het voor mij ook zo over zijn namelijk. Dus eerst geneer ik me omdat ik denk dat hij een date voorstelt, wat niet zo blijkt te zijn, en vervolgens komt er zo'n lauwe reactie op terug, alsof hij er niet op zit te wachten maar uit beleefdheid wat zeer los voorstelt. Dan zou ik zelf zoiets hebben: graag of niet hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef ook_gek het volgende:
Nou ten eerste kwam zijner totaal onverwachts mee. En ten tweede heb ik voor gesteld om ergens heen te gaan. Meer dan voldoende vind ik, en als ze dat net als jij kennelijk niks vind kan ze beter helemaal niet afspreken.
Want als je hier al boos of geiriteerd door kan raken gaat het no way werken.
Klinkt als weer een erg leuke datequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren een - eigenlijk op het laatste moment besloten - date bij mij thuis gehad, maar het was weer erg leuk. Kon in ieder geval mijn voortreffelijke kookskills-uit-pak weer etaleren, 'r inmaken met Buzz en daarna met haar aan de horror. Qua film dan. Niet dat ze ineens in een leprechaun veranderde of iets.
Blijft shitty dat ze ver weg woont, maar gelukkig is ze vaak in de buurt.
Dat was het dan ook!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt als weer een erg leuke date
Super om te horen! Nope, complete radiostilte sinds (ik geloof) mijn laatste berichtje. Lijkt sowieso wel van de aardbodem verdwenen en geen bericht is vaak wel een erg duidelijk signaal, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was het dan ook!Heb jij eigenlijk niks meer gehoord van de ik-breng-soep-naar-hem-toe-want-hij-ligt-ziek-op-bed-of-iets-van-die-strekking man?
Oke nou ja ik vind het echt complete onzin. Maar het lijkt er op dat er mensen het met jullie eens zijn en mensen met mij eens zijn. Wel geinig zo te lezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.
Dan toon je nog een bepaalde mate van enthousiasme en loopt zoiets geheid meer soepel.
Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind
Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind
De niet gekke. Die 2e dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.
Wie zegt dat nu tegen je?
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raarquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je geeft aan dat het moeilijk gaat, waarom stop je een gesprek dan niet?
Wanneer een gesprek niet loopt is dat voor mij het equivalent van "in het wild" aanspreken/aangesproken worden en constateren dat er geen klik (irrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhieeeeeeeeeeeeeeeerl ik zei het K-woord) is. Dan wens je elkaar een fijne dag en ga je verder. Dan blijf je ook niet geforceerd bij elkaar staan in de hoop dat het gesprek ineens WEL leuk wordt.
Ik snap dat ook niet op PaiQ, dan heb je een stroef gesprek gehad, dat is beëindigd. Kom je de volgende keer online, spreekt zo'n type je gelijk weer aan. Ik snap dat nooit. Wat hoopt die persoon daar uit te krijgen dan? Je MERKT toch dat het niet soepel loopt, dat het er dus niet inzit?
Op een profielen-site kan ik me nog voorstellen dat iemand denkt "Gompie, dat profiel is zo leuk en sluit zo aan bij wat ik zoek in een vrouw/man, dat ik toch nog een keer ga proberen dat er uit te laten komen in chat!" Maar bij PaiQ kan het dan echt alleen maar gebaseerd zijn op die paar lullige foto's... (Of op het feit dat iemand (OMG OMG OMG OMG) eens wel terugpraat?)
Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raar
Maarja, zal wel aan mij liggen.
Zij vroeg wat ik voor haar voelde en daar ga ik niet omheen draaien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?
Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raar
Maarja, zal wel aan mij liggen.
Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.
Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.
En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komenHebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
Ze heeft al relaties gehad en ik wist dat ze geen seks wilde voordat ze een relatie heeft. Dus in dat op zicht is het niet raar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?
Ik wil er ook helemaal niet om vragen, 't zij zo en ik moet er maar mee leven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja weet je wat het is, in 90% van de gevallen kom je er toch gewoon nooit achter. Zelfs niet door rechtstreeks te vragen. Je kunt maar beter accepteren dat het zo is, even je wonden likken, ego weer opkrikken en weer doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Want?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar 18 jaar en datingsite is geen handige combinatie vind ik
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...quote:
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...
tenminste, als hij dat bedoeld.
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.
Alleen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.
Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen?
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde
Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen?
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde
Dat duurt sowieso wel tot de gemiddelde leeftijd van 23 a 24...quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Nee dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?
I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Poolen met jezelf?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)
of althans, ik heb wel bekenden maar die zie ik eigenlijk nooit meer.
Me beste vrienden wonen allemaal ver weg van me.
Al ga je een uurtje even er uit in je eentje ergens aan de bar wat drinken, of een potje poolen... dan ben je in elk geval tussen de mensen geweest.
Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?
[..]
Poolen met jezelf?
In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
[..]
Poolen met jezelf?
Te lang geleden dat ik het gespeeld hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...
Ik doe het ook voornamelijk om te oefenen en om dus toch even onder de mensen te zijn en om geen zolderkamer autist te worden.
Truequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.
Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
[..]
Poolen met jezelf?
Dat weet ik, maar het ging over het algemeen toch om 18-jarigenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgen
Ik begrijp het niet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:42 schreef Doum het volgende:
Ik zit een met een moreel dilemma.
Wie date er hier met mensen waar je van tevoren al (bijna zeker) weet dat het geen lange termijn verbintenis wordt? Zeg je dat altijd van tevoren? Of laat je het gewoon een beetje evolueren, met als gevolg dat je een poosje later een klein hartje moet gaan breken?
Op dit moment ken ik maar twee vrouwen bij wie ik denk dat we het lang samen kunnen volhouden. De ene is na heel veel jaren bij me weg gegaan, de ander heeft me al 2 blauwtjes laten lopen. Toch heb ik graag wat vrouwelijke aanspraak...dat gaat nu eenmaal een stuk makkelijker als je haar een beetje in haar romantische droom laat dobberen. Hoe hier mee om te gaan?
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet...
Jij moet misschien een hart breken...
maar je hebt het over 2 vrouwen, waarvan 1 bij je weggegaan is, en de ander jou 2 blauwtjes heeft laten lopen..
om vervolgens te zeggen dat je haar in haar romantische droom moet laten dobberen..
dafuq...
ah, ja dan OF iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef Doum het volgende:
[..]
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?
Ik kom ze niet tegen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
...iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Doum het volgende:
Ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn waarmee ik ik een 'gelukkige' lange relatie mee aan kan. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ook al kan het best nog een jaar of langer duren voordat ik d'r heb gevonden.
Mijn dilemma is het volgende:
Stel dat ik tegen een online date-vrouw van tussen de 28 en 32 zeg: "hey, het lijkt me vet gezellig om met je af te spreken, en ik ga eventueel graag met je naar bed, maar je kan verder niks van mij verwachten". Hoeveel procent zou er dan wel niet afvallen denk je? Misschien als je George Clooney heet kom je daar mee weg. Maar ik denk niet dat er dan nog veel overblijft bij mij, want ze krijgt dan toch snel het gevoel: "ik ben niet goed genoeg".
Ja is kut.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben..
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef Doum het volgende:
jeej, is het zo erg. Omdat je hem mist, of omdat je gewoon niet vrijgezel wilt zijn?
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben..
Je hebt er geen idee van hoe bekend mij dit in de oren klinkt. Ik heb inmiddels wel voor mezelf vastgesteld dat ik helemaal geen behoefte heb aan "iets anders", dus begeef ik me ook niet actief op het datingpad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Satijn het volgende:
[..]
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.
Nee joh, vrouwen en mannen met liefdesverdriet zijn hartstikke gewild. Ze zijn 'puurder' ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
I can feel your pain...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
nou kleine update. De zelfde vrouw die me uit vroeg maar ik niet kon heeft mijn foto hoog beoordeeld volgens een melding
*meldt zichquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Waarom gaan Satijn en Vinnie niet samen een potje poolen?
Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.
Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En waarom begeef je je dan precies alweer op PaiQ?
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiqquote:Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
Net zoveel als man.. aangezien het toch 1 op 1 gesprekken zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiq
Ja ik denk dat het niet slecht is voor een mens om een tijdje alleen te zijn, eerlijk gezegd. Zorgen dat je goed over iemand heen raakt voor je je weer in iets stort. Maar goed, kan zijn dat je hier snel klaar mee bent. Sterkte in ieder geval!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:37 schreef Satijn het volgende:
[..]
Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.
[..]
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
quote:
Omdat het voor hem goed voelde dat we samen zouden zijn en voor mij voelde dat ook, Het voelde tot het einde toe nog steeds goed, tot aan het moment dat we afscheid namen (wat ook niet als een afscheid voelde). We zijn zelfs nog een aantal uur samen geweest wat allemaal super fijn was. Hij ging twijfelen en de negatieve punten uitlichten om zichzelf en mij te beschermen tegen eventueel een afscheid over een paar maanden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie gestopt met daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |