quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Doum het volgende:
Ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn waarmee ik ik een 'gelukkige' lange relatie mee aan kan. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ook al kan het best nog een jaar of langer duren voordat ik d'r heb gevonden.
Mijn dilemma is het volgende:
Stel dat ik tegen een online date-vrouw van tussen de 28 en 32 zeg: "hey, het lijkt me vet gezellig om met je af te spreken, en ik ga eventueel graag met je naar bed, maar je kan verder niks van mij verwachten". Hoeveel procent zou er dan wel niet afvallen denk je? Misschien als je George Clooney heet kom je daar mee weg. Maar ik denk niet dat er dan nog veel overblijft bij mij, want ze krijgt dan toch snel het gevoel: "ik ben niet goed genoeg".
Ja is kut.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben..
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef Doum het volgende:
jeej, is het zo erg. Omdat je hem mist, of omdat je gewoon niet vrijgezel wilt zijn?
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben..
Je hebt er geen idee van hoe bekend mij dit in de oren klinkt. Ik heb inmiddels wel voor mezelf vastgesteld dat ik helemaal geen behoefte heb aan "iets anders", dus begeef ik me ook niet actief op het datingpad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Satijn het volgende:
[..]
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.
Nee joh, vrouwen en mannen met liefdesverdriet zijn hartstikke gewild. Ze zijn 'puurder' ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
I can feel your pain...quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
nou kleine update. De zelfde vrouw die me uit vroeg maar ik niet kon heeft mijn foto hoog beoordeeld volgens een melding
*meldt zichquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Waarom gaan Satijn en Vinnie niet samen een potje poolen?
Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.
Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En waarom begeef je je dan precies alweer op PaiQ?
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiqquote:Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
Net zoveel als man.. aangezien het toch 1 op 1 gesprekken zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiq
Ja ik denk dat het niet slecht is voor een mens om een tijdje alleen te zijn, eerlijk gezegd. Zorgen dat je goed over iemand heen raakt voor je je weer in iets stort. Maar goed, kan zijn dat je hier snel klaar mee bent. Sterkte in ieder geval!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:37 schreef Satijn het volgende:
[..]
Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.
[..]
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |