abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116815505
Waarschijnlijk blijk je "laaaater" ongelijk te hebben gehad. En is er nog een vrouw waar je uiteindelijk het en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig-ding mee wil/kunt doen. Die kom je waarschijnlijk vanzelf tegen, tenzij je je eenzaam opsluit en om de 2 never-gonna-happen(-again)s gaat zitten treuren.

Een van de manieren om uiteindelijk toch die vrouw tegen te komen is door te daten. Wie weet er nou in het eerste 3 maanden al zeker dat je oud wilt gaan worden met iemand? Niemand toch?

Ik denk dat je zolang je eerlijk bent (en dan bedoel ik niet enkel expliciet geen leugens vertellen }:| ) wel gewoon wat vrijblijvender kunt daten toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116816256
Ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn waarmee ik ik een 'gelukkige' lange relatie mee aan kan. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ook al kan het best nog een jaar of langer duren voordat ik d'r heb gevonden.

Mijn dilemma is het volgende:
Stel dat ik tegen een online date-vrouw van tussen de 28 en 32 zeg: "hey, het lijkt me vet gezellig om met je af te spreken, en ik ga eventueel graag met je naar bed, maar je kan verder niks van mij verwachten". Hoeveel procent zou er dan wel niet afvallen denk je? Misschien als je George Clooney heet kom je daar mee weg. Maar ik denk niet dat er dan nog veel overblijft bij mij, want ze krijgt dan toch snel het gevoel: "ik ben niet goed genoeg".
pi_116816303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Doum het volgende:
Ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn waarmee ik ik een 'gelukkige' lange relatie mee aan kan. Daar maak ik me ook helemaal niet druk om, ook al kan het best nog een jaar of langer duren voordat ik d'r heb gevonden.

Mijn dilemma is het volgende:
Stel dat ik tegen een online date-vrouw van tussen de 28 en 32 zeg: "hey, het lijkt me vet gezellig om met je af te spreken, en ik ga eventueel graag met je naar bed, maar je kan verder niks van mij verwachten". Hoeveel procent zou er dan wel niet afvallen denk je? Misschien als je George Clooney heet kom je daar mee weg. Maar ik denk niet dat er dan nog veel overblijft bij mij, want ze krijgt dan toch snel het gevoel: "ik ben niet goed genoeg".
_O- :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116816729
Laat me het even verder conceptualiseren, er zijn in mijn datingwereld 3 categorieen vrouwen: A,B en C.

C: wil je liever niet mee afspreken
B: leuk, gezellig, aantrekkelijk, maar je ziet je er niet oud mee worden.
A: marriage material (happy-de-peppy family).

A en C is makkelijk: Ja en Nee.
B: daar kunnen enorme drama's uit voortkomen als je het uit de hand laat lopen. Maar het is sowieso niet leuk om niet helemaal eerlijk te zijn tegen een B, ook al vertel je idd geen leugens. Maar ze zijn verder hartstikke leuk om mee om te gaan, en dat wil je dan ook graag.
pi_116817371
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben.. -O-
pi_116817434
jeej, is het zo erg. Omdat je hem mist, of omdat je gewoon niet vrijgezel wilt zijn?
  zaterdag 15 september 2012 @ 16:19:46 #282
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116817440
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef Satijn het volgende:
Zo, ben na 6 weken met een vent weer terug in het datingcircuit, Met tegenzin wel... Wordt gewoon misselijk als ik denk dat ik weer vrijgezel ben.. -O-
Ja is kut.

Zelf trouwens gisteren een erop-of-eronder gesprek gehad. Tenminste daar was ik op voorbereid. Uiteindelijk niet helemaal zo uitgekomen, maar laten we het zo zeggen: er komen wat haarscheurtjes...
pi_116817541
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef Doum het volgende:
jeej, is het zo erg. Omdat je hem mist, of omdat je gewoon niet vrijgezel wilt zijn?
Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.
pi_116817578
En waarom begeef je je dan precies alweer op PaiQ? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116818069
om te rebounden natuurlijk

Waarom zijn jullie gestopt met daten?
pi_116818177
quote:
Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.

Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
pi_116818260
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Satijn het volgende:

[..]

Combinatie van beide. Net weer wat gesprekjes aangeknoopt op paiq, waar ik hem ook van kende. Maar het is net alsof ik het niet trek omdat ik het liefst bij hem ben. 6 weken is kort, maar voor mij wel lang genoeg om aan iemand 'gehecht' te raken.
Je hebt er geen idee van hoe bekend mij dit in de oren klinkt. Ik heb inmiddels wel voor mezelf vastgesteld dat ik helemaal geen behoefte heb aan "iets anders", dus begeef ik me ook niet actief op het datingpad.
pi_116818346
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zou dat daten gewoon even laten zitten. Wat heeft jouw toekomstige date er nou aan als je nog met je hoofd bij iemand anders zit?
Nee joh, vrouwen en mannen met liefdesverdriet zijn hartstikke gewild. Ze zijn 'puurder' ofzo
pi_116818889
Waarom gaan Satijn en Vinnie niet samen een potje poolen?
pi_116819032
quote:
I can feel your pain...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 15 september 2012 @ 17:15:04 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116819167
nou kleine update. De zelfde vrouw die me uit vroeg maar ik niet kon heeft mijn foto hoog beoordeeld volgens een melding :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116819236
Bleh , ben nu een tijdje bezig
heb er 1 date aan overgehouden wat niks is geworden en 2 telefoonrelaties :')
pi_116819557
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
nou kleine update. De zelfde vrouw die me uit vroeg maar ik niet kon heeft mijn foto hoog beoordeeld volgens een melding :D
Nou, wat let je?
pi_116819574
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2012 17:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Waarom gaan Satijn en Vinnie niet samen een potje poolen?
*meldt zich
pi_116819845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat het om hem is en niet omdat jij jezelf meer waarde toekent als je een relatie hebt.

Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En waarom begeef je je dan precies alweer op PaiQ? :?
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
pi_116823210
quote:
Afleiding, weer helemaal opnieuw proberen te beginnen alsof er niets is gebeurd.
Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiq ;)
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:33:38 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116823418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:28 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Als vrouw zal je wel genoeg afleiding krijgen op een site als Paiq ;)
Net zoveel als man.. aangezien het toch 1 op 1 gesprekken zijn :+
  zaterdag 15 september 2012 @ 21:40:11 #298
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116829056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 17:37 schreef Satijn het volgende:

[..]

Die heeft er natuurlijk niks aan. Misschien wil ik nu nog te graag terug naar hem of te graag een relatie o.i.d.

[..]

Ja ik denk dat het niet slecht is voor een mens om een tijdje alleen te zijn, eerlijk gezegd. Zorgen dat je goed over iemand heen raakt voor je je weer in iets stort. Maar goed, kan zijn dat je hier snel klaar mee bent. Sterkte in ieder geval!
pi_116833495
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 16:41 schreef Doum het volgende:

Waarom zijn jullie gestopt met daten?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116836525
Sinds lange tijd ook maar weer eens wat actief geworden online. Ben benieuwd of het iets gaat brengen.
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')