Dit dus!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zijn reactie compleet niet raar!
Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
Heb ik gedaan, ze vertelde over een club in rotterdam. Ik heb toen gezegt van laten we een keer naar die club in rotterdam gaan. Ik vind het trouwens een simpele reactie, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee doh, zij kopt hem in, krijgt de deksel op de neus en moet dan ook nog aangeven of ze een andere keer wat met je wil gaan doen na een vage opmerking van jou. Als je nou een concreet voorstel had gedaan, had ze anders gereageerd. Ik vind haar niet raar, maar jouw reactie.
Ze is gezellig en verder dan dat denk ik nooit door, zie ik dan wel weer. Maar al ben ik nog zo hotel de botel, ik ga niet mijn plannen met vrienden wijzigen voor een "mogelijke" vriendin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee idd op zich is het geen goed teken als ze nu al hem zou gaan claimen maar aan de andere kant zou ik ook niet zo'n uitgebreide uitleg hoeven als iemand gewoon niet kan. Ik kan het mis hebben maar heb ook niet het idee dat de interesse voor haar zo groot is.
Haha no way dat ik thuis blijf, dan kan ze schreeuwen huilen wat ze wilt, ik ga naar de kroegquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze daar tijdens wat chatten al over begint, wegwezen. Als het meer wordt is voor je het weet de tijd die je doorbrengt met je vrienden haar een doorn in het oog en zit je op zaterdagavond samen op de bank kutprogramma's met omhooggevallen ''BN'ers'' op tv te kijken terwijl je je hoopvol afvraagt of ze nog niet naar bed gaat.
Mhua leek me sowieso al een type met net iets teveel aandacht van anderen. Daarnaast duurde het al een paar minuten voordat ze überhaupt op de eerste vraag reageerde en ze was ook vrij snel weer offline. Maar dat bedoel ik dan ook, begin dan geen gesprek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je zeggen, maar als het gesprek haar echt zou boeien zou ze d'r stageverslag later wel even maken.
Het ging mij er niet om dat hij niet wilde combineren (dat lijkt me niet meer dan logisch) maar dat het overkwam alsof hij daarna zei: "maar we kunnen wel een andere keer wat drinken hoor...". Dan zou het voor mij ook zo over zijn namelijk. Dus eerst geneer ik me omdat ik denk dat hij een date voorstelt, wat niet zo blijkt te zijn, en vervolgens komt er zo'n lauwe reactie op terug, alsof hij er niet op zit te wachten maar uit beleefdheid wat zeer los voorstelt. Dan zou ik zelf zoiets hebben: graag of niet hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zijn reactie compleet niet raar!
Een date is voor mij een gelegenheid om iemand die me leuk lijkt beter te leren kennen. Een afspraak met vrienden is een gelegenheid voor gedeelde hysterie. Wanneer je die 2 met elkaar gaat combineren komen geen van beide echt tot hun recht, dus ik zou zo'n aanbod ook vriendelijk "afwijzen".
Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef ook_gek het volgende:
Nou ten eerste kwam zijner totaal onverwachts mee. En ten tweede heb ik voor gesteld om ergens heen te gaan. Meer dan voldoende vind ik, en als ze dat net als jij kennelijk niks vind kan ze beter helemaal niet afspreken.
Want als je hier al boos of geiriteerd door kan raken gaat het no way werken.
Klinkt als weer een erg leuke datequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren een - eigenlijk op het laatste moment besloten - date bij mij thuis gehad, maar het was weer erg leuk. Kon in ieder geval mijn voortreffelijke kookskills-uit-pak weer etaleren, 'r inmaken met Buzz en daarna met haar aan de horror. Qua film dan. Niet dat ze ineens in een leprechaun veranderde of iets.
Blijft shitty dat ze ver weg woont, maar gelukkig is ze vaak in de buurt.
Dat was het dan ook!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt als weer een erg leuke date
Super om te horen! Nope, complete radiostilte sinds (ik geloof) mijn laatste berichtje. Lijkt sowieso wel van de aardbodem verdwenen en geen bericht is vaak wel een erg duidelijk signaal, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was het dan ook!Heb jij eigenlijk niks meer gehoord van de ik-breng-soep-naar-hem-toe-want-hij-ligt-ziek-op-bed-of-iets-van-die-strekking man?
Oke nou ja ik vind het echt complete onzin. Maar het lijkt er op dat er mensen het met jullie eens zijn en mensen met mij eens zijn. Wel geinig zo te lezen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, ik snap Spirit82 wel in dezen. En dat zit hem dan voornamelijk in je ''doen andere keer wel wat'' boemlauwe reactie. Een reactie als ''Je verrast me een beetje, maar ik zou eerlijk gezegd eigenlijk al met vrienden gaan. Heb je zin om de *insert dag naar keuze* daarop eens wat te gaan drinken?'' komt al heel anders over.
Dan toon je nog een bepaalde mate van enthousiasme en loopt zoiets geheid meer soepel.
Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind
Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
Jippie. Ik krijg net te horen van mn date (waar ik ben blijven slapen) dat ze me toch niet leuk vind
De niet gekke. Die 2e dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Effe voor mij. Er waren er 2. Een is gek wijf. Twee is diegene met wie je 8 dates hebt gehad.
Wie zegt dat nu tegen je?
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raarquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jammer! Mss toch initiatief moeten nemen naast dat strelen?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je geeft aan dat het moeilijk gaat, waarom stop je een gesprek dan niet?
Wanneer een gesprek niet loopt is dat voor mij het equivalent van "in het wild" aanspreken/aangesproken worden en constateren dat er geen klik (irrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhieeeeeeeeeeeeeeeerl ik zei het K-woord) is. Dan wens je elkaar een fijne dag en ga je verder. Dan blijf je ook niet geforceerd bij elkaar staan in de hoop dat het gesprek ineens WEL leuk wordt.
Ik snap dat ook niet op PaiQ, dan heb je een stroef gesprek gehad, dat is beëindigd. Kom je de volgende keer online, spreekt zo'n type je gelijk weer aan. Ik snap dat nooit. Wat hoopt die persoon daar uit te krijgen dan? Je MERKT toch dat het niet soepel loopt, dat het er dus niet inzit?
Op een profielen-site kan ik me nog voorstellen dat iemand denkt "Gompie, dat profiel is zo leuk en sluit zo aan bij wat ik zoek in een vrouw/man, dat ik toch nog een keer ga proberen dat er uit te laten komen in chat!" Maar bij PaiQ kan het dan echt alleen maar gebaseerd zijn op die paar lullige foto's... (Of op het feit dat iemand (OMG OMG OMG OMG) eens wel terugpraat?)
Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raar
Maarja, zal wel aan mij liggen.
Zij vroeg wat ik voor haar voelde en daar ga ik niet omheen draaien.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm, da's lullig. Kwam ze daar spontaan mee of heb je het gevraagd?
Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben ook gezoend, verder geen seks of iets. Daarom vind ik het ineens raar
Maarja, zal wel aan mij liggen.
Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is het toch juist niet raar? Dan heeft ze daarom de boot een beetje afgehouden.
Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel raar, want eerst wilde ze niet zoenen. Toen na het strelen/massage ineens wel. I don't get it.
En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komenHebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
Ze heeft al relaties gehad en ik wist dat ze geen seks wilde voordat ze een relatie heeft. Dus in dat op zicht is het niet raar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze was ook vrij jong, toch? Misschien heeft ze wel bijna geen ervaring nog. En wil ze idd verliefd zijn voor ze méér doet. Het blijft gissen, heb je het gevraagd? Wel rot voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |