Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkhedenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een schizofreen is nooit alleenMaar goed om te horen dat het zo leuk gaat man

Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oftewel je moet wel heel desperate zijn om 2 uur enkel te willen reizen.

Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heeft niks met desperate zijn te maken. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk. Wat mij betreft woont hij aan de andere kant van de wereld.
Dit komt op mij over alsof je beter iemand uit je eigen stad kan daten die je mwah vind dan iemand die een paar uur reizen van je vandaan woont, maar die je helemaal wauw vind.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als iemand dicht in de buurt woont en wauw is...maar die vindt je niet altijd.
En wat nou als jij of je partner moet verhuizen vanwege werk. Einde relatie?

Ow nou het lijkt er vast wel een beetje op want anders dan zou men niet zo'n cool rijmpje hebben bedacht tochquote:Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden

Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon niet praktisch. Ik heb wel ver weg gedate (meer dan een uur reistijd) maar dat is gewoon stomvervelend. Als ik twee uur onderweg ben van deur tot deur dan kan ik iemand nog net zo leuk vinden, de irritatie bij mij loopt dan snel hoog op omdat je er niet even snel langs kunt gaan.

Nuja ik heb de luxe dat ik 6 maanden per jaar vrij ben. En dan niet dus niet hoef te werken, en eigenlijk elk moment van de dag wel langs kan komenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.
Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.

Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, vaak als je alle 2 werkt ben je aangewezen op het weekend elkaar te zien. Je kan niet een weekend alleen zijn bv. En even snel langs gaan zit er ook niet bij.
Ik heb het ook gedaan. Heb er geen spijt van maar zal het niet snel weer doen.

Verpleegkundige? Gokjequote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat verschilt dus per persoon. Ik ben niet aangewezen op de weekenden....heb het eerder gedaan...en zou het dus zou weer doen mits ik iemand leuk genoeg vind.
Komt dus wel bij kijken dat ik het ook geen probleem zou vinden om te verhuizen...wat wel een probleem zou kunnen worden als beide personen dat niet zouden willen. Op de langere termijn bedoel ik dan.
En ik ben na een dagdienst om 4 uur vrij, kan dan nog tegen het avondeten bij iemand op de stoep staan.

quote:

quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Ideaal, vaak meer dan twee dagen achter elkaar vrij. Overgang van dag naar laat of nacht is een moment dat je weg kan. Vroeg thuis na dagdiensten. En overal wel mogelijkheden voor een baan

Klinkt goed Eef! Het was alle voorpret waard dus. Hoop dat de tweede date net ze super loopt. Fijn dat de chemie zo goed was/is. Je hebt een leuke dag gehad zo te horen?!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Zo...ik ben weer thuis van de date.
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.

Klink goed Eefquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
Het was echt leuk, hele middag in het park gezeten (niet de eerstvolgende trein gepakt dus) met een hapje en een drankje in de zon. Gelijk bij het zien chemie en die ging niet weg, al hebben we ook veel gepraat
Toen allebei de andere kant weer op met de trein en de volgende date is in de maak.

Sweeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:

quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:

Lekker!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:

Nicequote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef -Splash- het volgende:
Date stelde voor om zaterdag weer iets te doen. Dus a.s. zaterdag weer een date. (en dat is dezelfde overigens)

Heel goed!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:

ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:27 schreef Cue_ het volgende:
Heb heel leuk gedroomd dat mijn date een ander meisje had ontmoet en haar leuker vond![]()
Best vaag wakker worden is dat haha.

Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:35 schreef Dizorn het volgende:
[..]
ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdgegaan ben (nooit echt gedaan natuurlijk) is ook echt apart ja

Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis vooral dat ik echt even moet nadenken dan 'owja was een droom' enkel omdat het best vaak realistische dromen zijn

quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)

quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet boos op je date wordt. Heb ook wel eens een scharrel gehad die de hele dag chagrijnig tegen me was omdat ze droomde dat ik het met een ander deed.![]()
Vrouwen....(Wat een schit-te-rende wezens!)

Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Wou al posten dat ik eig nu eigenlijk heel boos op hem zou moeten worden
Heb wel eens topics voorbij zien komen erover en.dat relaties.daardoor strandden. Nee dankje. Het was gewoon een droom and thats all

Die uitvallende tanden ken ik ook, dromen over wc's , vliegen en hele grote lenzen zelfsquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Precies... Het is niet alsof dromen je diepste verlangens weergeven...
Anders zouden mijn diepste verlangens een hoop neerstortende vliegtuigen en uitvallende tanden zijn
Ik droom raar ja soms

Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik droom ook over grote contactlenzen. Echt met een diameter van 20 centimeter, en ik maar stressen hoe ik die dingen in godsnaam in mn oog krijg.
Nog een mooie datingsite-achtige anekdote. Was vorige week zaterdag op een festival, word ik ineens aangetikt. "He Thijs! Ik herken jou! Ik heb je ooit op paiq gehad! En je hebt me verwijderd van msn he."
Ik:![]()
Het was ook serieus een jaar geleden, dat ze me uberhaupt herkent zeg. Ik herkende haar ook wel trouwens, maar zij had wel een apart gezicht. Daarna stond ze de hele tijd in m'n buurt.

Hoi DPquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie Lasergamen leuk vinden, ga je toch lekker lasergamen? Hapje eten vooraf.
Verder hoort dit niet in dit topic

TMF chat was sowieso een fantastische relatie/scoor chatsitequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens weer dat ik vroeger op tmf chat weleens met meisjes probeerde af te spreken. Ook paar keer gelukt toen, een chatsite kan ook een datingsite zijnmaar ja dat was in mijn beginperiode en de eerste meid was beetje drama sowieso

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |