abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116810124
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?
Niet dat ik weet.
pi_116810249
Tja weet je wat het is, in 90% van de gevallen kom je er toch gewoon nooit achter. Zelfs niet door rechtstreeks te vragen. Je kunt maar beter accepteren dat het zo is, even je wonden likken, ego weer opkrikken en weer doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116810627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja weet je wat het is, in 90% van de gevallen kom je er toch gewoon nooit achter. Zelfs niet door rechtstreeks te vragen. Je kunt maar beter accepteren dat het zo is, even je wonden likken, ego weer opkrikken en weer doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik wil er ook helemaal niet om vragen, 't zij zo en ik moet er maar mee leven.
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:06:23 #254
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116810757
Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar 18 jaar en datingsite is geen handige combinatie vind ik
pi_116810765
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar 18 jaar en datingsite is geen handige combinatie vind ik
Want?

Zelf ben ik 20.
pi_116810810
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Want?

Zelf ben ik 20.
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...

tenminste, als hij dat bedoeld.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116810843
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...

tenminste, als hij dat bedoeld.
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.
pi_116811308
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.
pi_116811329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.
Alleen? :')
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde :')
pi_116811350
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:32:50 #261
242666 BeamofLight
pi_116811355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Want?

Zelf ben ik 20.
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
pi_116811382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)

of althans, ik heb wel bekenden maar die zie ik eigenlijk nooit meer.

Me beste vrienden wonen allemaal ver weg van me.

Al ga je een uurtje even er uit in je eentje ergens aan de bar wat drinken, of een potje poolen... dan ben je in elk geval tussen de mensen geweest.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116811393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Dat duurt sowieso wel tot de gemiddelde leeftijd van 23 a 24...
YouTube
pi_116811408
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)

of althans, ik heb wel bekenden maar die zie ik eigenlijk nooit meer.

Me beste vrienden wonen allemaal ver weg van me.

Al ga je een uurtje even er uit in je eentje ergens aan de bar wat drinken, of een potje poolen... dan ben je in elk geval tussen de mensen geweest.
Poolen met jezelf? :P
pi_116811467
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.

[..]

[..]

Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...

Ik doe het ook voornamelijk om te oefenen en om dus toch even onder de mensen te zijn en om geen zolderkamer autist te worden.
YouTube
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:37:25 #266
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116811470
quote:

[..]

Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.

[..]

[..]

In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.
pi_116811550
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...

Ik doe het ook voornamelijk om te oefenen en om dus toch even onder de mensen te zijn en om geen zolderkamer autist te worden.
Te lang geleden dat ik het gespeeld heb :') Maar het is een idee, ik zal t onthouden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.
True :Y
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:41:38 #268
242666 BeamofLight
pi_116811551
quote:

[..]

Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.

[..]

[..]

Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgen
pi_116811647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgen
Dat weet ik, maar het ging over het algemeen toch om 18-jarigen ;)

Ik moet mijn eerst autorijles ook nog krijgen hoor :6
pi_116813167
Ik zit een met een moreel dilemma.

Wie date er hier met mensen waar je van tevoren al (bijna zeker) weet dat het geen lange termijn verbintenis wordt? Zeg je dat altijd van tevoren? Of laat je het gewoon een beetje evolueren, met als gevolg dat je een poosje later een klein hartje moet gaan breken?

Op dit moment ken ik maar twee vrouwen bij wie ik denk dat we het lang samen kunnen volhouden. De ene is na heel veel jaren bij me weg gegaan, de ander heeft me al 2 blauwtjes laten lopen. Toch heb ik graag wat vrouwelijke aanspraak en daarom ga ik met andere vrouwen uit die ik online ontmoet maar waarvan ik al van tevoren weet dat het geen huisje boompje beestje wordt... daten gaat nu eenmaal een stuk makkelijker als je haar een beetje in haar romantische droom laat dobberen. Hoe hier mee om te gaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Doum op 15-09-2012 14:02:20 (verduidelijkt) ]
pi_116813261
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:42 schreef Doum het volgende:
Ik zit een met een moreel dilemma.

Wie date er hier met mensen waar je van tevoren al (bijna zeker) weet dat het geen lange termijn verbintenis wordt? Zeg je dat altijd van tevoren? Of laat je het gewoon een beetje evolueren, met als gevolg dat je een poosje later een klein hartje moet gaan breken?

Op dit moment ken ik maar twee vrouwen bij wie ik denk dat we het lang samen kunnen volhouden. De ene is na heel veel jaren bij me weg gegaan, de ander heeft me al 2 blauwtjes laten lopen. Toch heb ik graag wat vrouwelijke aanspraak...dat gaat nu eenmaal een stuk makkelijker als je haar een beetje in haar romantische droom laat dobberen. Hoe hier mee om te gaan?
Ik begrijp het niet...

Jij moet misschien een hart breken...

maar je hebt het over 2 vrouwen, waarvan 1 bij je weggegaan is, en de ander jou 2 blauwtjes heeft laten lopen..

om vervolgens te zeggen dat je haar in haar romantische droom moet laten dobberen..

dafuq...
YouTube
pi_116813428
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet...

Jij moet misschien een hart breken...

maar je hebt het over 2 vrouwen, waarvan 1 bij je weggegaan is, en de ander jou 2 blauwtjes heeft laten lopen..

om vervolgens te zeggen dat je haar in haar romantische droom moet laten dobberen..

dafuq...
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?
pi_116814301
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef Doum het volgende:

[..]

ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?
ah, ja dan OF iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)

OF gewoon even een tijdje alleen blijven till you sort your shit out.
YouTube
pi_116814393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

...iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)

Ik kom ze niet tegen...
pi_116814718
Misschien ook wat meer open gaan staan voor anderen.
Teveel bezig blijven met die anderen is dan niet slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')