Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En dit dan? Was drie dagen eerder? Ben geneigd te zeggen: vrouwen pffff. Maar als je terugdenkt: heb je die dag misschien iets verkeerd gezegd, gedaan, te eager geweest?
Ik wil er ook helemaal niet om vragen, 't zij zo en ik moet er maar mee leven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja weet je wat het is, in 90% van de gevallen kom je er toch gewoon nooit achter. Zelfs niet door rechtstreeks te vragen. Je kunt maar beter accepteren dat het zo is, even je wonden likken, ego weer opkrikken en weer doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Want?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar 18 jaar en datingsite is geen handige combinatie vind ik
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...quote:
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik snap BOF wel.... opzich als je 20 ben, heb je in principe meer tijd om iemand via de reguliere weg te kennen (wat beter is vind ik persoonlijk) dan wanneer je ouder bent, fulltime werkt etc etc...
tenminste, als hij dat bedoeld.
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de 'reguliere' weg. Ik kom vrijwel niet in kroegen etc.
Alleen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit verhaal lijkt me een goede reden om vanavond eens even wat biertjes weg te gaan werken.
Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen?
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde
Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen?
Daar dacht ik overigens wel aan toen ik het hoorde
Dat duurt sowieso wel tot de gemiddelde leeftijd van 23 a 24...quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Nee dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, je hebt toch wel een paar vrienden die wel eens de stad in gaan?
I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een chick van 18 moet niet op een site gaan staan. Die moet eerst nog gaan leven.
Poolen met jezelf?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ga vaak alleen weg, aangezien ik geen vrienden heb (no bullshit)
of althans, ik heb wel bekenden maar die zie ik eigenlijk nooit meer.
Me beste vrienden wonen allemaal ver weg van me.
Al ga je een uurtje even er uit in je eentje ergens aan de bar wat drinken, of een potje poolen... dan ben je in elk geval tussen de mensen geweest.
Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
I don't care, als ik haar leuk vind en zij mij is het toch prima?
[..]
Poolen met jezelf?
In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
[..]
Poolen met jezelf?
Te lang geleden dat ik het gespeeld hebquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik pool heel vaak alleen... soms als ik dan een groep van 3 zie poolen dan vraag ik of er 1 mee wil spelen.... Nou heb ik wel wat zelfvertrouwen want heb me eigen keu en kan een aardig balletje schieten, maar goed...
Ik doe het ook voornamelijk om te oefenen en om dus toch even onder de mensen te zijn en om geen zolderkamer autist te worden.
Truequote:Op zaterdag 15 september 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In een poolcentrum is er altijd wel iemand die tijd heeft voor een potje, hoor.
Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
Zelfde wat MTA zegt.
[..]
[..]
Poolen met jezelf?
Dat weet ik, maar het ging over het algemeen toch om 18-jarigenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze vind je niet leuk. Damn niggah, ze moet waarschijnlijk haar eerste rijles nog krijgen
Ik begrijp het niet...quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:42 schreef Doum het volgende:
Ik zit een met een moreel dilemma.
Wie date er hier met mensen waar je van tevoren al (bijna zeker) weet dat het geen lange termijn verbintenis wordt? Zeg je dat altijd van tevoren? Of laat je het gewoon een beetje evolueren, met als gevolg dat je een poosje later een klein hartje moet gaan breken?
Op dit moment ken ik maar twee vrouwen bij wie ik denk dat we het lang samen kunnen volhouden. De ene is na heel veel jaren bij me weg gegaan, de ander heeft me al 2 blauwtjes laten lopen. Toch heb ik graag wat vrouwelijke aanspraak...dat gaat nu eenmaal een stuk makkelijker als je haar een beetje in haar romantische droom laat dobberen. Hoe hier mee om te gaan?
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet...
Jij moet misschien een hart breken...
maar je hebt het over 2 vrouwen, waarvan 1 bij je weggegaan is, en de ander jou 2 blauwtjes heeft laten lopen..
om vervolgens te zeggen dat je haar in haar romantische droom moet laten dobberen..
dafuq...
ah, ja dan OF iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:51 schreef Doum het volgende:
[..]
ik zie je verwarring. Die twee vrouwen om aan te geven dat ik nog steeds hoop om een van die twee vrouwen aan me te binden. Dat ziet er op dit moment niet gunstig uit. In de tussentijd ga ik daarom met andere vrouwen om. Maar die andere vrouwen kunnen hartstikke leuk zijn, maar niet voor lange termijn, kinderen etc. Begrijp je het nu?
Ik kom ze niet tegen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
...iemand treffen die ook alleen maar fun wil (en die zijn er genoeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |