Wil je dat echt gespeld hebben?quote:
Hoe ging je picknick?quote:Op maandag 10 september 2012 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij dat dat soort mensen zichzelf filteren...
Ik bedoel: wil jij iemand voor wie het zo belangrijk is dat je wel of geen koophuis hebt? (je weet natuurlijk nooit welk antwoord die persoon wil horen).
Wees blij dat je dat soort mensen niet meer spreekt
Nou ja tenzij jij de sjoemelaar bent hé..quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wil je dat echt gespeld hebben?
Als je eenmaal met een potje Risk begint moet je het niet zomaar afkappen. Dat weet iedereen, dan gaat er gesjoemeld worden met het aantal legereenheden en raak je het overzicht kwijt van welk land bij wie hoort.
Oh staat in het vorige topic, maar kort samengevat:quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoe ging je picknick?althans dat was jij toch? Met auto naar een meer met de picknickmand?
je pakt binnen een half uur weer de trein terug? Dit ook ivm andere plannen..?quote:Op maandag 10 september 2012 20:54 schreef eefje801 het volgende:
Date is afgesproken voor woensdag. Gaan wat drinken en nemen dan de eerste of tweede trein weer terug. Even echt een flitsdate. Heb er zin in
Nee..zit ongeveer een uur, anderhalf tussen. Ik moet eerst werken ja. En 's avonds andere plannenquote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je pakt binnen een half uur weer de trein terug? Dit ook ivm andere plannen..?
Lang genoeg voor een kop koffie en een eerste indruk. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een heel weekend met iemand te klitten.quote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee..zit ongeveer een uur, anderhalf tussen. Ik moet eerst werken ja. En 's avonds andere plannen
Inderdaad..en aangezien het enthousiasme wat groot was/is leek het ons wel zo verstandig ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Lang genoeg voor een kop koffie en een eerste indruk. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een heel weekend met iemand te klitten.
Eefje en ik gaan nog onofficieel daten.. helaas kwam er dit weekend wat tussen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad..en aangezien het enthousiasme wat groot was/is leek het ons wel zo verstandig ook.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date is druk bezig met het zoeken naar een datum om weer af te spreken. Vind ik wel erg lief
Maar nu kun je tenminste een borrelnootje kauwen als we gaan poolenquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eefje en ik gaan nog onofficieel daten.. helaas kwam er dit weekend wat tussen.
signed: The nicest guy on Fok!
quote:Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date is druk bezig met het zoeken naar een datum om weer af te spreken. Vind ik wel erg lief
Wat een leuke berichten hier allemaal weerquote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Mijne ook!
Wat dat betreft vind ik de afstand toch wel weer lastig hoor. Weinig kans om gewoon een avondje bij elkaar langs te gaan.
Zo vergeet het maar!quote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar nu kun je tenminste een borrelnootje kauwen als we gaan poolen
Nou zeg..wat een gekloot daarmee. Arme jij.quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo vergeet het maar!
Napijn van hier tot gunder :S
Het zou de derde date worden dan. Dus valt wel meequote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef eefje801 het volgende:
Wat een leuke berichten hier allemaal weerWordt flink gedate!
Ja.... als de pijn erger wordt, moet ik deze week weer terug komenquote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou zeg..wat een gekloot daarmee. Arme jij.
Nah, maar gedate wordt er!quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zou de derde date worden dan. Dus valt wel mee
Poolhal blijft (hopenlijk) wel staan maar hoop voor je dat het snel over is.quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja.... als de pijn erger wordt, moet ik deze week weer terug komenen om ontopic te blijven: dus het kan nog even op zich laten wachten het poolen ;-)
Badoo....quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Shugosha het volgende:
Dit weekend denk ik mijn langste date ooit gehad met een meid die ik heb leren kennen via badoo. Vanaf vrijdagavond t/m zondagavond. Niet verkeerd voor een eerste date
Heb je wel eens 'mens erger je niet' gespeeld met zijn 6-enquote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wil je dat echt gespeld hebben?
Als je eenmaal met een potje Risk begint moet je het niet zomaar afkappen. Dat weet iedereen, dan gaat er gesjoemeld worden met het aantal legereenheden en raak je het overzicht kwijt van welk land bij wie hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |