Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen...ik krijg er vrij weinig van meequote:
Oh dat zijn positieve dingenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komenHebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
Zekerquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat zijn positieve dingenLeuk
Wel weer gezoend neem ik aan?
Is dat nog steeds hj?quote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Mijne ook!
Wat dat betreft vind ik de afstand toch wel weer lastig hoor. Weinig kans om gewoon een avondje bij elkaar langs te gaan.
Dat is wel balen dan ja. Daarna geen tijd meer ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:50 schreef -Splash- het volgende:
Dat doe je beter dan ik.... Gisteren belde iemand op met de vraag of ze langs kon komen en toen ze ik 'Nee, want ik ben onderweg naar het sporten'.
Snap je het zelf nog?quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wil je dat echt gespeld hebben?
Als je eenmaal met een potje Risk begint moet je het niet zomaar afkappen. Dat weet iedereen, dan gaat er gesjoemeld worden met het aantal legereenheden en raak je het overzicht kwijt van welk land bij wie hoort.
Samen hardlopen in het bos, dan kun je samen douchen om elkaar te onderzoeken op de aanwezigheid van tekenquote:
It's complicated.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan ja. Daarna geen tijd meer ?
Goed excuus om samen te douchen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:50 schreef -Splash- het volgende:
Dat doe je beter dan ik.... Gisteren belde iemand op met de vraag of ze langs kon komen en toen ze ik 'Nee, want ik ben onderweg naar het sporten'.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Samen hardlopen in het bos, dan kun je samen douchen om elkaar te onderzoeken op de aanwezigheid van teken![]()
Op dokteradvies![]()
3 maal daags en de rest naar behoefte
Ah, dat is soms wel eens lastigquote:
Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is soms wel eens lastig
Een vrouw wil nog veel liever een man die tijd en aandacht voor haar heeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed.
Oe, dat klikt erg goed dan (denk ik?). Dat is erg leuk! Nog een Fok! setje?
Herkenbaar. "Dan heb je geen tijd meer voor mij"quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je vindt mijn eerlijkheid aandoenlijk zeg het nou maar gewoon. Vrouwen willen graag een sportieve man, maar als hij dan daadwerkelijk gaat sporten is het wéér niet goed.
Oe, dat klikt erg goed dan (denk ik?). Dat is erg leuk! Nog een Fok! setje?
Ik zei ook soms, maargoed... leuk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor.We gaan binnenkort wel wat leuks doen.
Dus dan zeg je gewoon: "maar over een uurtje heb ik alle tijd"quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. "Dan heb je geen tijd meer voor mij"Uurtje sporten is toch niet zo'n big deal?
[..]
Ik zei ook soms, maargoed... leuk!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor.We gaan binnenkort wel wat leuks doen.
Die krijg ze voldoende, wees gerust.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een vrouw wil nog veel liever een man die tijd en aandacht voor haar heeft
Praat je nou tegen jezelf?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die krijg ze voldoende, wees gerust.Je antwoord selectief..
Gaat lekker hé, met je date! Leuk zegquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vroeg mijn date onverwacht of ik langs wilde komenHebben gezellig gewandeld en wat gedronken, want het was nog lekker weer.
Helaas niet blijven slapen, maar dat was ook wel begrijpelijk want ze voelde zich niet zo lekker.
Zekerquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gaat lekker hé, met je date! Leuk zeg
Hoe is het eigenlijk met date 2 afgelopen?
Dat is een andere dan bij wie je geslapen hebt toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
Zeker
Ligt nogal gecompliceerd, ik trek 't net echt vanwege haar 'bagage', terwijl ze denkt dat we een relatie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |