abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117132304
Wie zit er nu steeds te lachen als een ziek paard? Thomas zeker?
pi_117132308
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
graag op anoniem
pi_117132325
Is keurig gister tussen 20-22u opgenomen. Sywert heeft best veel gezegd, het was eerder Roel die er bij gehaald moest worden...
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_117132334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
Was het te vroeg voor, maar blijkbaar vlogen de brandbommen al wel.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:55:49 #205
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_117132340
pi_117132413
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:58:41 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117132454
quote:
pi_117132613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
Niet leuk genoeg blijkbaar.
pi_117133039
Hebben we al een linkje? :o
pi_117134626
Amen.
pi_117134674
thanks!
  zondag 23 september 2012 @ 00:01:41 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117135120
Echt niks veranderd sinds Provo, Kabouterpatij, Groenen, PPR etc.. onze Roel:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117135264
Overduidelijk dat Harm vandaag nog opnames heeft gehad om de incidenten in Haren toch te benoemen... In welke foto hoort er niet bij werd er totaal niet over gesproken :D
pi_117135350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hebben ze nog verschillende versies voor Haren opgenomen?
Tijdens de uitzending hadden ze het al over brandbommen etc, terwijl ik om 20:00 uur naar binnen ging, en er toen naar mijn weten nog niks aan de hand was. De autocue word volgens mij live nog aangepast met nieuwe informatie om het actueel te houden. Toen ik om 22:00 er uit kwam was het eerste wat ik ook las de info over die brandbommen/vuurwerk. Er is maar 1 versie opgenomen, en 1 extra shot maar wat ging over een goed antwoord en had niks met Haren te maken. Ik heb de uitgezonde versie nog niet gezien, maar verwacht idd veel Roel.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_117136693
Was weinig over Haren, misschien volgende week. Maar dan is het alweer wat weggezakt natuurlijk.

Weinig fotograpjes dit keer ;(.
Amen.
pi_117141793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef _JdM_ het volgende:
Is keurig gister tussen 20-22u opgenomen. Sywert heeft best veel gezegd, het was eerder Roel die er bij gehaald moest worden...
Dan is ie er dus echt uitgeknipt _O-
pi_117142103
Wat had die Roel gerookt trouwens?
Amen.
pi_117142590
Leuke aflevering. :D
pi_117142608
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:03 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Dan is ie er dus echt uitgeknipt _O-
Gelukkig wel, vervelend kutventje.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 september 2012 @ 11:44:40 #220
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117142663
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Gelukkig wel, vervelend kutventje.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117147841
quote:
thanks. Vandaag of morgen even terugkijken.
pi_117148932
Ik vond het een toffe aflevering! :)
pi_117162135
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 11:18 schreef Jivis het volgende:
Wat had die Roel gerookt trouwens?
Opzich een prima gast, maar hij vond de grappen van Harm niet erg leuk volgens mij :').
  Moderator zondag 23 september 2012 @ 19:11:50 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_117162428
Ik vond Roel wel lekker droog, met zijn verhaaltje over hoe hem 10 euro afhandig was gemaakt bijvoorbeeld :D

Leuke aflevering ^O^

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 september 2012 @ 19:12:44 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117162470
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Ik vond Roel wel lekker droog, met zijn verhaaltje over hoe hem 10 euro afhandig was gemaakt bijvoorbeeld :D

Leuke aflevering ^O^

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Dit.
Vanochtend teruggekeken, toch wel de meeste keren gelachen ^O^
pi_117166632
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Gelukkig wel, vervelend kutventje.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_117169649
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Seabert was geen sfeerverpester, dat scheelt al een hoop in Dit was het nieuws.
pi_117176311
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Seabert was geen sfeerverpester, dat scheelt al een hoop in Dit was het nieuws.
Omdat ze elke sfeerverpestende opmerking eruit hebben geknipt.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 23:06:26 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117176577
Ja, ze hebben voor Harm dit keer wel een paar aardige grapjes bedacht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117176951
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ze hebben voor Harm dit keer wel een paar aardige grapjes bedacht.
Wel vreemd dat dat vorige week compleet mislukte. Normaal is dat het enige wat redelijk consistent is.
pi_117253270
Doccupy :'). Dat vond ik het hoogtepunt.
pi_117381434
Wat een gast die Ernest :')
Ik ben benieuwd hoe ze gaan knippen, het stuk na de reclame mag er wat mij betreft helemaal in :D
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 08:48:13 #234
9859 crew  Karina
Woman
pi_117381500
Wie is Ernest? Ik zit te peinzen maar kan niet zo snel bedenken wie dat zou moeten zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117381516
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 08:48 schreef Karina het volgende:
Wie is Ernest? Ik zit te peinzen maar kan niet zo snel bedenken wie dat zou moeten zijn.
Faber? Zal wel niet.
sig verwijderd door FA
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 08:51:52 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_117381532
Ik vind nog een Ernest van der Kwast, schrijver, die zou ook nog kunnen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117381798
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 08:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind nog een Ernest van der Kwast, schrijver, die zou ook nog kunnen.
Die ja :Y
Andere gast was Jojannekke, die van Powned. Is vriendin van Thijs Zonneveld blijkbaar, die de eerste aflevering te gast was :P
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 10:03:18 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_117382127
En Jojanneke was van de week ook al te zien bij DWDD.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117382722
Jojanneke neukt toch met Jort?
  zaterdag 29 september 2012 @ 11:05:09 #240
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117383086
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:41 schreef Modus het volgende:
Jojanneke neukt toch met Jort?
Al heel lang niet meer. Jort neukt met Lauren Verster.
pi_117404853
Nog 5 à 10 minuten *O*
pi_117405352
Het begint *O*
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:02:11 #243
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117405356
Begonnen
pi_117405363
*O*
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117405394
Die agent -O-
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:03:06 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405403
Oeps ietsjes te laat, zat te zappen naar de Filmkwis.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117405418
Die veiligheidsinstructie _O-

Goeie sneer naar Teeven btw ^O^
pi_117405422
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:02 schreef zoem het volgende:
Die agent -O-
ja :r
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:03:57 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405447
Wat een vies baardje :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117405467
Vanaf nu met onbekende Nederlanders? Wie is die man :?
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_117405537
Kom je met je eigen wortel _O-
pi_117405538
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:04 schreef Pietepietje het volgende:
Vanaf nu met onbekende Nederlanders? Wie is die man :?
ik ken hem wel ergens van maar weet niet precies wat ie doet :o
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:06:51 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405570
Ik had hem gegoogeld, schrijver, nooit van gehoord....
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117405571
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

ik ken hem wel ergens van maar weet niet precies wat ie doet :o
Schrijver, woont in Italië geloof ik :)
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:07:18 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405601
Neee Raoul, een iPhone kopen }:|
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117405643
Topredenatie weer van Raoul _O_
pi_117405664
Raoul is weer lekker bezig ^O^
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:09:33 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405689
Hehe gisterochtend :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:09:46 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405694
Lastig he, met die dagen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117405711
Nou Karina, hoef je Filmquiz niet meer af te kijken ;)
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:10:25 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405724
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef Piles het volgende:
Nou Karina, hoef je Filmquiz niet meer af te kijken ;)
Nee :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:10:26 #262
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117405726
Raoul :D
pi_117405728
thomas is nu dus ook op 3? :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:10:32 #264
18653 crew  D.
pi_117405732
Reclame voor ze met ronde 1 zijn begonnen? :')
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:10:45 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405740
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
thomas is nu dus ook op 3? :D
Zap maar, dan zie je hem kwissen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117405745
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
thomas is nu dus ook op 3? :D
Ja, en dat was dus al opgenomen blijkbaar :P
pi_117405747
Spring nou, spring nou :')
pi_117405755
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Reclame voor ze met ronde 1 zijn begonnen? :')
Zoals elke week ja.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:11:05 #269
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117405760
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Reclame voor ze met ronde 1 zijn begonnen? :')
Ze hebben maar 1 reclameblok...valt dus prima mee. :)
pi_117405791
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Reclame voor ze met ronde 1 zijn begonnen? :')
dat is al sinds ze op rtl zijn, slimpie :+
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:11:52 #271
18653 crew  D.
pi_117405793
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Zoals elke week ja.
Ow, nouja, je ziet wel dat ik een trouwe kijker ben :+
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:12:57 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_117405871
Op 3 zat Acda te zoenen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117405919
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Op 3 zat Acda te zoenen :D
dat hoef ik niet te zien :P

Zie nog liever reclame van Jumbo.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:13:57 #274
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_117405930
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Op 3 zat Acda te zoenen :D
Als doofstomme ... :P
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_117406016
Thomas speelt ook altijd zulke leuke rollen O+

Willem van de swift boys _O_
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:19:38 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_117406246
Wat lult dat wijf zonder veel te zeggen :{
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117406250
Zo die Jojanneke is enthousiast in het spel.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:20:03 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_117406262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:19 schreef Adelante het volgende:
Wat lult dat wijf zonder veel te zeggen :{
semi aggressief
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_117406263
Ze praat inderdaad heel snel :D
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:20:12 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_117406266
Haha Acda heeft gelijk, bij DWDD praatte ze ook al zo snel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:20:53 #282
18653 crew  D.
pi_117406290
Die gasten voegen eigenlijk niets positiefs toe :P
pi_117406309
Saai :O
pi_117406318
"Als straf" :D
pi_117406330
:')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117406348
Zat je in dat pak van die royalty watcher..... _O- _O- _O-
pi_117406363
Harm :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:22:37 #288
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_117406375
Harm wtf, tyhee
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_117406401
ik haat dat wijf dood :(
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:23:16 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_117406405
Zo snel praten als Matthijs dat lukt NIEMAND>
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117406423
Zoek eens grappige gasten... o|O o|O :X :X }:| }:|
pi_117406461
Massaal Bunga Bunga feestje :9
pi_117406468
film van een profeet maken _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117406506
alsof er alleen kinderen aan het rellen waren :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117406531
Jojanneke doe eens niet zo serieus }:|
pi_117406551
Cohen-grapjes _O-
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:26:50 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_117406572
Boer zoekt vrouw :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117406581
Laaf _O-
pi_117406620
Hij heeft gewonnen :D
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')