Neequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef Piles het volgende:
Nou Karina, hoef je Filmquiz niet meer af te kijken
Zoals elke week ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Reclame voor ze met ronde 1 zijn begonnen?
Ze hebben maar 1 reclameblok...valt dus prima mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Reclame voor ze met ronde 1 zijn begonnen?
dat is al sinds ze op rtl zijn, slimpiequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Reclame voor ze met ronde 1 zijn begonnen?
semi aggressiefquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:19 schreef Adelante het volgende:
Wat lult dat wijf zonder veel te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |