Ik mag haar niet en ga dus ook geen moeite doen voor haar.quote:
Jupquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef kwiwi het volgende:
O is dat die tuthola die ik nu bij dit was het nieuws zie zitten?
Ja die ene waarbij je denkt, mens houd eens op met praten, je zegt niets. Waarom blijf je doorgaan, is het puur voor de aandacht of zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef kwiwi het volgende:
O is dat die tuthola die ik nu bij dit was het nieuws zie zitten?
Puntige kaaklijn!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
derhalve onterechte klacht
nou enquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die kop is erop geplakt hoor KUT.....
Beetje vreemd gezicht vind ik. Maar goed, desondanks zou ik niet mopperen als ik het in bed zou aantreffen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
derhalve onterechte klacht
Proletarische kermis.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfbenoemde talentloze quasi-intellectuelen doen het altijd goed op de proletarische kermis wat de Nederlandse televisie heet.
Ook niet als blijkt dat ze geen moment kan stoppen met praten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje vreemd gezicht vind ik. Maar goed, desondanks zou ik niet mopperen als ik het in bed zou aantreffen.
Dan weet ik wel iets om het te stoppen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook niet als blijkt dat ze geen moment kan stoppen met praten?
te stevige/hevige kaaklijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje vreemd gezicht vind ik. Maar goed, desondanks zou ik niet mopperen als ik het in bed zou aantreffen.
Touw en tape, kan ze ook niet spartelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan weet ik wel iets om het te stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |