Ik mag haar niet en ga dus ook geen moeite doen voor haar.quote:
Jupquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef kwiwi het volgende:
O is dat die tuthola die ik nu bij dit was het nieuws zie zitten?
Ja die ene waarbij je denkt, mens houd eens op met praten, je zegt niets. Waarom blijf je doorgaan, is het puur voor de aandacht of zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef kwiwi het volgende:
O is dat die tuthola die ik nu bij dit was het nieuws zie zitten?
Puntige kaaklijn!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
derhalve onterechte klacht
nou enquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die kop is erop geplakt hoor KUT.....
Beetje vreemd gezicht vind ik. Maar goed, desondanks zou ik niet mopperen als ik het in bed zou aantreffen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
derhalve onterechte klacht
Proletarische kermis.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfbenoemde talentloze quasi-intellectuelen doen het altijd goed op de proletarische kermis wat de Nederlandse televisie heet.
Ook niet als blijkt dat ze geen moment kan stoppen met praten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje vreemd gezicht vind ik. Maar goed, desondanks zou ik niet mopperen als ik het in bed zou aantreffen.
Dan weet ik wel iets om het te stoppen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook niet als blijkt dat ze geen moment kan stoppen met praten?
te stevige/hevige kaaklijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje vreemd gezicht vind ik. Maar goed, desondanks zou ik niet mopperen als ik het in bed zou aantreffen.
Touw en tape, kan ze ook niet spartelen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan weet ik wel iets om het te stoppen.
Soberso bende fokkers die het nodig vinden op een zaterdagavond ene jojanneke af te kraken.quote:
Met wat tape rond de mond zou ik het er wel op kunnen doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
de vervanger van haar,
vind haar veel knapper.
wat is er mis met die mond : @quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met wat tape rond de mond zou ik het er wel op kunnen doen.
Met mij gaat het goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef drumstickNL het volgende:
alles goed dan juicy?
groetjens van je oud collega
Omdat ik niks wil horen uit die mondquote:
joahquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
jazeker heb weer promotie; zoals dat gaat
al motor gekocht dan?
Wordt dit nu een slowchat?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
joahje bent nu fp baas?
Nee man, wel vrijdag m'n theorie gehaaldnog een paar lesjes en dan misschien AVD halen. En dan sparen voor een motor. Zal wel na de winter worden, ik hou niet echt van gladheid om mee te rijden
Ik denk dat je iets in zijn mondje moet stoppen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wordt dit nu een slowchat?
We zullen snel chattenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets in zijn mondje moet stoppen.
Hou op meid, daar is al genoeg geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets in zijn mondje moet stoppen.
daar komt de boze mod weer aan heurquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meh, ik ben niet boos. Het ging alleen wel heel erg offtopic.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
daar komt de boze mod weer aan heur
vroeger was je nog leuk man
heb jij nog iets te zeggen over Jojannekequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meh, ik ben niet boos. Het ging alleen wel heel erg offtopic.
Ik erger mij eraan. Zoals meer lieden op de Nederlandse televisie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb jij nog iets te zeggen over Jojanneke
Welke kop kan je het meest knallen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik erger mij eraan. Zoals meer lieden op de Nederlandse televisie.
Eens jahquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
de vervanger van haar,
vind haar veel knapper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |