abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:31:42 #26
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117406791
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:30 schreef Meloewa het volgende:

[..]

te stevige/hevige kaaklijn
Ja, bijna mannelijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_117406800
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:30 schreef Meloewa het volgende:

[..]

te stevige/hevige kaaklijn
omg mevrouw kaaklijn weer :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:32:21 #28
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117406825
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:31 schreef lol_wut het volgende:

[..]

omg mevrouw kaaklijn weer :')
:$ ja mijn kaakje is te nauw
Doei!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:32:38 #29
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117406832


de vervanger van haar,

vind haar veel knapper.
Doei!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:33:04 #30
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_117406856
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:31 schreef lol_wut het volgende:

[..]

omg mevrouw kaaklijn weer :')
Soberso bende fokkers die het nodig vinden op een zaterdagavond ene jojanneke af te kraken. _O-
En ik heb nog wel Fantastic Four op de achtergrond op staan.......! :')

FML :')
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:33:09 #31
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117406860
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]

de vervanger van haar,

vind haar veel knapper.
Met wat tape rond de mond zou ik het er wel op kunnen doen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117406946
alles goed dan juicy?

groetjens van je oud collega
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:34:45 #33
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117406948
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:33 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Met wat tape rond de mond zou ik het er wel op kunnen doen.
wat is er mis met die mond : @
Doei!
pi_117407045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef Meloewa het volgende:

[..]

wat is er mis met die mond : @
overbeet
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:37:54 #35
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117407108
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:36 schreef lol_wut het volgende:

[..]

overbeet
Niet waar
Doei!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:38:24 #36
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117407141
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef drumstickNL het volgende:
alles goed dan juicy?

groetjens van je oud collega
Met mij gaat het goed _O_ druk met school enzulks
En met jou dan?

Ook alles ok binnen de crew :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:39:00 #37
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117407176
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:34 schreef Meloewa het volgende:

[..]

wat is er mis met die mond : @
Omdat ik niks wil horen uit die mond :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117407180
jazeker heb weer promotie; zoals dat gaat

al motor gekocht dan?
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:40:12 #39
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117407245
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
jazeker heb weer promotie; zoals dat gaat

al motor gekocht dan?
joah :D je bent nu fp baas?

Nee man, wel vrijdag m'n theorie gehaald *O* nog een paar lesjes en dan misschien AVD halen. En dan sparen voor een motor. Zal wel na de winter worden, ik hou niet echt van gladheid om mee te rijden -O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:40:57 #40
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117407280
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

joah :D je bent nu fp baas?

Nee man, wel vrijdag m'n theorie gehaald *O* nog een paar lesjes en dan misschien AVD halen. En dan sparen voor een motor. Zal wel na de winter worden, ik hou niet echt van gladheid om mee te rijden -O-
Wordt dit nu een slowchat?
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:41:41 #41
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117407324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wordt dit nu een slowchat?
Ik denk dat je iets in zijn mondje moet stoppen.
Doei!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:41:49 #42
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117407332
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wordt dit nu een slowchat?
We zullen snel chatten :*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117407337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets in zijn mondje moet stoppen.
:9
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:42:29 #44
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_117407365
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets in zijn mondje moet stoppen.
Hou op meid, daar is al genoeg geweest :9
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_117407397
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wordt dit nu een slowchat?
daar komt de boze mod weer aan heur

vroeger was je nog leuk man ;(
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:44:23 #46
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117407459
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

daar komt de boze mod weer aan heur

vroeger was je nog leuk man ;(
Meh, ik ben niet boos. Het ging alleen wel heel erg offtopic.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:45:31 #47
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117407522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Meh, ik ben niet boos. Het ging alleen wel heel erg offtopic.
heb jij nog iets te zeggen over Jojanneke
Doei!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:47:16 #48
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117407610
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Meloewa het volgende:

[..]

heb jij nog iets te zeggen over Jojanneke
Ik erger mij eraan. Zoals meer lieden op de Nederlandse televisie.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:48:00 #49
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117407640
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik erger mij eraan. Zoals meer lieden op de Nederlandse televisie.
Welke kop kan je het meest knallen?

(is ontopic toch)
Doei!
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:48:40 #50
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_117407663
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]

de vervanger van haar,

vind haar veel knapper.
Eens jah
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')