quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
krijg de tyfus met je kinderpostzegels
zal wel terecht zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef MilaNL het volgende:
Ze hebben Sywert er volledig uitgeknipt?
Of ze hebben het drie keer opgenomen voor verschillende situaties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren?
tjaa, we vervelen ons nou eenmaal de teringquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren?
zal wel opdracht gekregen hebben gewoon te zitten en mooi wezen ofzoquote:
Was het te vroeg voor, maar blijkbaar vlogen de brandbommen al wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
Niet leuk genoeg blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |