abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117131863
Ze hebben Sywert er volledig uitgeknipt?
pi_117131870
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
krijg de tyfus met je kinderpostzegels _O-
pi_117131888
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef MilaNL het volgende:
Ze hebben Sywert er volledig uitgeknipt?
zal wel terecht zijn :Y
pi_117131912
ze zijn goed op de hoogte :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117131931
Dus het is vanmiddag opgenomen.
pi_117131934
raoul _O_
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:46:33 #187
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117131942
Van Duin _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 22:46:54 #188
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117131958
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren? :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117131973
Iedereen vindt Keet leuker dan Bram.
pi_117131981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren? :o
Of ze hebben het drie keer opgenomen voor verschillende situaties.
pi_117131985
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuh wanneer zijn die opnames? Ze wisten al van dat het uit de hand ging lopen in Haren? :o
tjaa, we vervelen ons nou eenmaal de tering :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117132039
privéfeestje was het zeker niet nee :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117132079
Top aflevering :D
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 22:51:53 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117132175
Seabert zegt wel weinig
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117132221
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
Seabert zegt wel weinig
zal wel opdracht gekregen hebben gewoon te zitten en mooi wezen ofzo
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117132234
houten penis voor de verliezers _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:19 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117132273
HAHAHA HET WAS ECHT LAGGE
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:28 #198
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_117132279
geen foto's?
pi_117132285
Geen fotoronde?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:33 #200
202546 Baszh
The Dude abides
pi_117132286
Topshow *O*
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_117132304
Wie zit er nu steeds te lachen als een ziek paard? Thomas zeker?
pi_117132308
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
graag op anoniem
pi_117132325
Is keurig gister tussen 20-22u opgenomen. Sywert heeft best veel gezegd, het was eerder Roel die er bij gehaald moest worden...
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_117132334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Topshow alleen vind ik dat ze meer konden doen met Project X Haren
Was het te vroeg voor, maar blijkbaar vlogen de brandbommen al wel.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:55:49 #205
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_117132340
pi_117132413
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:58:41 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117132454
quote:
pi_117132613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de foto's tegenwoordig? Vorige week ook al niet.
Niet leuk genoeg blijkbaar.
pi_117133039
Hebben we al een linkje? :o
pi_117134626
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')