abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117134674
thanks!
  zondag 23 september 2012 @ 00:01:41 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117135120
Echt niks veranderd sinds Provo, Kabouterpatij, Groenen, PPR etc.. onze Roel:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117135264
Overduidelijk dat Harm vandaag nog opnames heeft gehad om de incidenten in Haren toch te benoemen... In welke foto hoort er niet bij werd er totaal niet over gesproken :D
pi_117135350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hebben ze nog verschillende versies voor Haren opgenomen?
Tijdens de uitzending hadden ze het al over brandbommen etc, terwijl ik om 20:00 uur naar binnen ging, en er toen naar mijn weten nog niks aan de hand was. De autocue word volgens mij live nog aangepast met nieuwe informatie om het actueel te houden. Toen ik om 22:00 er uit kwam was het eerste wat ik ook las de info over die brandbommen/vuurwerk. Er is maar 1 versie opgenomen, en 1 extra shot maar wat ging over een goed antwoord en had niks met Haren te maken. Ik heb de uitgezonde versie nog niet gezien, maar verwacht idd veel Roel.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_117136693
Was weinig over Haren, misschien volgende week. Maar dan is het alweer wat weggezakt natuurlijk.

Weinig fotograpjes dit keer ;(.
Amen.
pi_117141793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef _JdM_ het volgende:
Is keurig gister tussen 20-22u opgenomen. Sywert heeft best veel gezegd, het was eerder Roel die er bij gehaald moest worden...
Dan is ie er dus echt uitgeknipt _O-
pi_117142103
Wat had die Roel gerookt trouwens?
Amen.
pi_117142590
Leuke aflevering. :D
pi_117142608
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:03 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Dan is ie er dus echt uitgeknipt _O-
Gelukkig wel, vervelend kutventje.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 september 2012 @ 11:44:40 #220
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117142663
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Gelukkig wel, vervelend kutventje.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117147841
quote:
thanks. Vandaag of morgen even terugkijken.
pi_117148932
Ik vond het een toffe aflevering! :)
pi_117162135
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 11:18 schreef Jivis het volgende:
Wat had die Roel gerookt trouwens?
Opzich een prima gast, maar hij vond de grappen van Harm niet erg leuk volgens mij :').
  Moderator zondag 23 september 2012 @ 19:11:50 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_117162428
Ik vond Roel wel lekker droog, met zijn verhaaltje over hoe hem 10 euro afhandig was gemaakt bijvoorbeeld :D

Leuke aflevering ^O^

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 september 2012 @ 19:12:44 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117162470
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Ik vond Roel wel lekker droog, met zijn verhaaltje over hoe hem 10 euro afhandig was gemaakt bijvoorbeeld :D

Leuke aflevering ^O^

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Dit.
Vanochtend teruggekeken, toch wel de meeste keren gelachen ^O^
pi_117166632
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 11:42 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Gelukkig wel, vervelend kutventje.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_117169649
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef Karina het volgende:

Seabert zei niet zo heel veel, maar hij viel me verder best mee eigenlijk :@
Seabert was geen sfeerverpester, dat scheelt al een hoop in Dit was het nieuws.
pi_117176311
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Seabert was geen sfeerverpester, dat scheelt al een hoop in Dit was het nieuws.
Omdat ze elke sfeerverpestende opmerking eruit hebben geknipt.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 23:06:26 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117176577
Ja, ze hebben voor Harm dit keer wel een paar aardige grapjes bedacht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117176951
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ze hebben voor Harm dit keer wel een paar aardige grapjes bedacht.
Wel vreemd dat dat vorige week compleet mislukte. Normaal is dat het enige wat redelijk consistent is.
pi_117253270
Doccupy :'). Dat vond ik het hoogtepunt.
pi_117381434
Wat een gast die Ernest :')
Ik ben benieuwd hoe ze gaan knippen, het stuk na de reclame mag er wat mij betreft helemaal in :D
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 08:48:13 #234
9859 crew  Karina
Woman
pi_117381500
Wie is Ernest? Ik zit te peinzen maar kan niet zo snel bedenken wie dat zou moeten zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117381516
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 08:48 schreef Karina het volgende:
Wie is Ernest? Ik zit te peinzen maar kan niet zo snel bedenken wie dat zou moeten zijn.
Faber? Zal wel niet.
sig verwijderd door FA
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 08:51:52 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_117381532
Ik vind nog een Ernest van der Kwast, schrijver, die zou ook nog kunnen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117381798
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 08:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind nog een Ernest van der Kwast, schrijver, die zou ook nog kunnen.
Die ja :Y
Andere gast was Jojannekke, die van Powned. Is vriendin van Thijs Zonneveld blijkbaar, die de eerste aflevering te gast was :P
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 10:03:18 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_117382127
En Jojanneke was van de week ook al te zien bij DWDD.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117382722
Jojanneke neukt toch met Jort?
  zaterdag 29 september 2012 @ 11:05:09 #240
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_117383086
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:41 schreef Modus het volgende:
Jojanneke neukt toch met Jort?
Al heel lang niet meer. Jort neukt met Lauren Verster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')