abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116831516
Kraan _O-
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:46:32 #102
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_116831558
4 uur per dag achter een computer :o
pi_116831568
Ooh die weet ik, dat ging om gezond oud worden door dode lichaamscellen weg te halen.
pi_116831664
Dit moeten wij niet willen met zijn allen.
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:50:19 #105
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116831673
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:50 schreef Specularium het volgende:
Dit moeten wij niet willen met zijn allen.
Waarom niet?
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_116831721
Omdat het toch niet zo kan zijn dat.
pi_116831753
programma is nog alleen leuk door de oplees grapjes van Harm
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:52:56 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_116831771
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Evertjan het volgende:
programma is nog alleen leuk door de oplees grapjes van Harm
Zelfs die vond ik nu zeer matig :{
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:53:03 #109
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_116831779
Iets beter dan vorige week, maar nog steeds geen TROS-niveau :{
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:53:33 #110
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116831802
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:51 schreef Igen het volgende:
Omdat het toch niet zo kan zijn dat.
Zijn wetenschappers die voorspellen dat we ouderdom nog wel een stuk extremer zullen kunnen gaan remmen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_116831832
prima aflevering :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_116831869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:52 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zelfs die vond ik nu zeer matig :{
Niet het terugkijken waard dus? Ik heb zo'n hekel aan die Kranenburg en die Brutus dat ik me waarschijnlijk alleen maar ga ergeren.
pi_116831979
Ik vond dit echt een erg goede aflevering. De gasten hadden wat te vertellen, terwijl er soms gasten zitten die kant nog wal raken en volledig de plan mis slaan met de weinige bijdragen die ze doen. Twee goede vakmensen die het TV vak verstaan en daarnaast ook nog met gigantisch veel passie over hun vak kunnen praten. Ik heb me goed vermaakt, ook inhoudelijk. :)
pi_116832114
De openingsgrapjes van Harm waren niet zo geslaagd maar voor de rest een prima aflevering. Erg leuk. :D
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 15 september 2012 @ 23:02:03 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_116832129
Matige uitzending
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_116832196
Aardige uitzending, zeker niet hilarisch top, maar een stuk beter dan de vorige keer.

Wel captain obvious dat die topkoks VVD stemden :').
pi_116832309
Ik vond het een prima aflevering. :)
pi_116833083
Is er al een mp4?
pi_116833981
Tof, thanks.
pi_116835921
Vorige week niet gekeken vanwege de gasten.

quote:
Bedankt!
  zondag 16 september 2012 @ 00:58:44 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116836121
Leuke uitzending.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_116836187
Ik ben op 21 minuten en ik vind er nog geen kut aan
  zondag 16 september 2012 @ 01:55:46 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116837352
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben op 21 minuten en ik vind er nog geen kut aan
Je zit dus in de reclamebreak nu?
Ja, daar was weinig aan. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_116839992
Vond hem wel aardig.
pi_116841046
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Vond hem wel aardig.
pi_116842459
Prima aflevering. Ik vind die twee koks over het algemeen niks maar nu vond ik ze vrij sympathiek overkomen.
pi_116843218
Scheisse, nieuwe seizoen begonnen? Hoever zijn ze al?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_116843273
2de aflevering was gister
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_116843298
Snel terugkijken dus.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_116843332
de eerste viel tegen, de opnames dan heb de uitzending nog niet gezien :P
de 2de ga ik zo ook ff kijken :7
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117113224
Ik ben benieuwd naar de reacties van de heren over Haren.
Amen.
pi_117113353
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Jivis het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reacties van de heren over Haren.
Zijn de opnames vandaag of waren die gisteren al?
pi_117113356
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Jivis het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reacties van de heren over Haren.
Dat en de lange rijen voor dat telefoontje. Die zullen vanavond wel met de grond gelijk gemaakt worden.
pi_117113385
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zijn de opnames vandaag of waren die gisteren al?
Oh, die waren gisteren waarschijnlijk. Dan zal Haren wel geen onderwerp zijn.
pi_117113397
Da's wel lame.
Amen.
pi_117113443
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat en de lange rijen voor dat telefoontje. Die zullen vanavond wel met de grond gelijk gemaakt worden.
Stond Harm niet in die rij? Da's toch ook zo'n apple-fanboy?
pi_117114391
22 september 2012: Roel van Duijn en Sywert van Lienden

dolle pret vanavond...
pi_117116650
Heeft er ooit iemand moeten lachen om Seabert?

Behalve dan vanwege zijn truien?
pi_117118011
Was gisteren bij de opnames, en Roel van Duijn van zeer komisch! Althans zijn actie's en de opmerkingen op hem!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  zaterdag 22 september 2012 @ 20:58:49 #142
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117127855
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:23 schreef THeeF het volgende:
Was gisteren bij de opnames, en Roel van Duijn van zeer komisch! Althans zijn actie's en de opmerkingen op hem!
Hebben ze nog verschillende versies voor Haren opgenomen?
pi_117128105
deze week niet vergeten te kijken :o
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117128147
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:23 schreef THeeF het volgende:
Was gisteren bij de opnames, en Roel van Duijn van zeer komisch! Althans zijn actie's en de opmerkingen op hem!
klinkt niet slecht... het kan overigens sowieso niet slechter dan de vorige keer worden.
pi_117128152
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Oh, die waren gisteren waarschijnlijk. Dan zal Haren wel geen onderwerp zijn.
vast wel een paar grapjes, de opnames beginnen om 8 uur en toen werd het er ook net een beetje onrustig
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117130076
dat stukje van raoul over bram moszkovitz _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117130468
Fijn die shit die altijd uitloopt.
sig verwijderd door FA
pi_117130488
Raoul... _O-
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_117130512
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Fijn die shit die altijd uitloopt.
ja nou :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117130521
Whahahahahaha!
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')